Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM erbjuder smarta helhetslösningar inom flytt och städ, som hjälper dig till en smidigare vardag!

Vi utför professionella städ- och flyttjänster åt både företag och privatpersoner. Fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.

Vi är verksamma inom hela Stockholm. Oavsett var du bor betalar du inga resekostnader när du anlitar oss. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 501 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• 2019-01-21

Raymond skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag beställde dubbelsidig tvätt av fönster och även båda sidor på inglasade balkongen. Det var snabbt och effektivt genomfört med gott resultat. Trevliga killar 2 st som gjorde jobbet. Läs mer
  • 2019-01-20

Carina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs, kom på utsatt tid, gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-01-18

Inger skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket nöjd med fönsterputsningen! Läs mer
  • 2019-01-17

Elin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra pris och väldigt fint resultat. Rekommenderar. Läs mer
  • 2019-01-17

Liselotte B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte fönsterputs via nätet efter rekommendation från kompisar. Snabbt svar, punktligt och väl utfört arbete. Använder gärna igen. Läs mer
  • Hanna R

2018-12-06

Hanna R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har köpt deras tjänster vid flera tillfällen, både storstäd, fönstertvätt och veckostäd. Otroligt bra och proffsig kontakt med snabba svar, städningen har varit helt flawless och jag kunde inte ha varit nöjdare. Min granne kom och frågade efter kontakt till företaget då hon aldrig träffat så trevliga fönstertvättare. Läs mer
  • 2018-11-17

Lena skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt. Trevliga killar som jobbade båda bra och snabbt och dessutom var mycket trevliga. Hela erfarenheten var en glad överraskning. Läs mer

Jonas skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte storstädning + fönsterputs. Trevlig serviceinriktad bemötande av personal och ett väl utfört jobb. Lägenheten luktade nystädad i över en vecka. Läs mer

Frida M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte fönsterputs och oj så snabbt det gick! Två jättetrevliga killar putsade våra 6 fönster på 10-15 min. Jag kunde lugnt sitta och jobba samtidigt. Snabba och proffsiga! Fönstren blev dessutom superrena :-) Läs mer

Marianne skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs lägenhet + inglasning balkong. Inklusive rengöring av karmar och fönsterbrädor.
    Två fönsterputsare arbetade snabbt och resultatet blev bra så jag är nöjd. Läs mer

Samira skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi köpte en storstädning och fönsterputs och var väldigt nöjda! Läs mer

Eva skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning. 15 fönster som rengjorde på 1,5 timme och som blev renare än någonsin tidigare.
    Fönsterputsaren kom på ecakt utlovad tid, och var exemplariskt professionell och snabb.
    Motsvarade alla förväntningar jag hade.
    Kan verkligen rekommendera er tjänst. Läs mer
  • 2018-11-14

Ingrid skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställt fönsterputs o tvätt av bågar och fö-bräden utvändigt.
    Bra bemötande av administration o fö-putsare.
    Arbetet bra utfört helt enligt min beställning.

Det var första gången men inte sista som jag anlitar
    Service-lösningar. Läs mer

Maria Helen skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb service med bokning av fönsterputs och bra och snabbt utfört på plats. Läs mer
  • Sune A

2018-11-13

Sune A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kanonfin fönsterputs! Trevliga killar. Och - ni var billigare än konkurrenterna! Det blir fler uppdrag! Läs mer

Camilla S skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning. De var väldigt artiga och trevliga, kom t om före utsatt tid. De arbetade snabbt och effektivt och resultatet var strålande, är väldigt nöjd. Läs mer

Jessica S skrev om Service Lösningar i STHLM
    Arbetet utfördes på ett tryggt och professionellt sätt av två mycket trevliga killar.

Kontakten med er, vid bokning och prisfråga, var däremot mycket rörig och jobbig. Ni svarade på andra frågor än de jag ställde, blandade ihop mig med andra kunder och frågade mig samma saker flera gånger. Den biten bör ni titta över och förbättra.

Dock bemöttes jag alltid med vänlighet och jag är positiv till att anlita er igen. Läs mer

Erik skrev om Service Lösningar i STHLM
    Var i tid, var trevliga och utförde ett väldigt bra arbete (fönsterputsning). Kan starkt rekommendera. Läs mer

Susanne skrev om Service Lösningar i STHLM
    De svarade snabbt och hade rid med fönsterputsen snabbt. De som kom var professionella och snabba. Väl värt priset! Läs mer

Gunilla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde både storstädning och fönsterputs, fönstren blev kanon, men storstädningen var jag inte helt nöjd med, kändes nog inte som de la ner sin själ i jobbet, lite fusk här och där. Läs mer
  • Sara H

2018-11-06

Sara H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Tvättade extremt stora fönster-ytor. Superproffsiga, pålitliga, duktiga, noggranna och väldigt, väldigt trevliga. Läs mer
  • 2018-10-28

Ann-Mari skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs, bra bemötande, kanske något lite anonyma och men snabba och resultatet blev bra. killarna redogjorde för det som var svårputsat alt skador i glaset.

Totalt sett så är vi helt nöjda. Läs mer
  • 2018-10-25

Santa skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi beställde flyttstäd från Servicelösningar.
    Städ vart inte bra, det var helt enkelt dåligt städat.
    Jag klagade och blev bra bemött, en ny team blev skickad dit som fixade alla punkter som jag hade klagat på.
    Bra bemötande dock tråkigt att det behövdes göras om. Läs mer
  • 2018-10-22

Karin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fick hjälp med både städning och fönsterputs. Allt blev väldigt fint och snyggt. Sköttes proffsigt och snabbt!
    Alla mina önskemål blev bemötta och genomförda.
    Jag är så nöjd med allting! Läs mer
  • 2018-10-20

Inge skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning genom rekommendation,
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Inget problem.
    Rekommenderar gärna vidare till andra Läs mer

Samuel E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Noggrann städning och torkning. Läs mer

Philip skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt. Snabbt o effektivt. Läs mer

Torbjörn skrev om Service Lösningar i STHLM
    Allting har fungerat bra, mkt trevlig personal, punktlig och noggrann. Läs mer

Åsa-Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd. Både med fönsterputsning och hemstädning. Dessutom fin service med att sy ihop en plan för vår bostadsrättsförening så att många hem fick putsade fönster samma dag. Städresultatet är glimrande och har eg inga förbättringsförslag! Läs mer

Ingrid skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsen var bra
    snabba och effektiva Läs mer

Eva skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snyggt och proffsigt, mycket trevlig personal. Läs mer

Anders skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt. Vi blev väl bemötta vid alla kontakter. De två som kom hem till oss för fönstertvätten var artiga, trevliga och arbetsamma. Det var en bra upplevelse. Läs mer
  • Ramona

2018-10-17

Ramona skrev om Service Lösningar i STHLM
    jag köpte fönsterputs.. och jag blev mycket trevligt bemött både av företaget och av "putsarna,,
    det blev s fint så att det överträffade mina förväntningar
    Jag kommer i fortsättningen att använda mig av detta företags tjänster både då det gäller fönsterpust och städning och rekommenderar dom numera till alla vänner och bekanta
    Tack....
    Många hälsningar Ramona Loewinski Läs mer

Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning för tvåvåningslägenhet. Bra pirs. Snabbt och utomordentligt bra pustat! Läs mer
  • 2018-10-05

Ingela M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag beställde fönsterputsning till min lägenhet samt putsning av glasräcken på 2 terasser.
    Jag är jättenöjd.En trevlig man kom punktligt på avtalad tid. Han var väldigt noggrann och försiktig och gjorde verkligen ett jättebra jobb. Mina fönster blev jättefina. Jag kommer absolut att anlita Servicelösningar nästa gång . Läs mer
  • 2018-10-02

Mona skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs:
    Jätte nöjd kund Läs mer
  • 2018-10-02

Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs fungerade utmärkt! Beställde med bara några dagars framförhållning och jobbet gick smidigt och blev bra utfört. Kommer absolut använda denna tjänst igen. Läs mer

Jennie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning.
    Välgjort. Och gick fort. Läs mer

Ola skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi köpte fönstertvätt och det levererades enligt uppgörelse. Snabbt och bra utfört. Kom på utsagd tid. Läs mer

Birgit skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte fönsterputs.
    Bra bemötande och professionellt genomfört.
    Tänker fortsätta anlita företaget. Läs mer

Birgitta Z skrev om Service Lösningar i STHLM
    Storstädning och fönstertvätt.
    Blev väl bemött av företaget vid alla kontakter, som var både via tel och mail.
    Förväntade mej naturligtvis att jobbet skulle utföras professionellt och enligt överenskommelse. Fönstren gjordes skickligt och snabbt men städningen lämnade mycket i övrigt att önska. Ändå kom en annan städare för att göra klart efter klagomål. Inte bra.
    Jag var hemma men vi kunde inte prata med varandra, eftersom deras svenska var, i princip, obefintlig.
    Jag kan anlita fönstertvättarna igen men, när det gäller städning kommer jag att anlita ett annat företag. Jag lejer städ för att jag inte kan själv längre. Då vill jag inte behöva klaga på ogjort jobb eller be kamrater om hjälp att rätta till alla tavlor, som hänger snett och ställa tillbaka grejor, som hamnat fel. Läs mer

Ulla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönster och inglasade räcken på balkong Läs mer

Jesper S skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kan verkligen rekommendera! De håller vad de lovar. Kvalitet. Läs mer

Hanna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Detta var fjärde gången vi beställde fönsterputsning från Servicelösningar i Stockholm och vi har alltid varit nöjda med utfört arbete. Någon gång har vi upptäckt fläckar/”rinningar” på fönstren ett par dagar efter fönsterputsningen och det har det aldrig varit något problem att reklamera, de har kommit tillbaka och putsat om det som behövts. Alltid snabb respons på mail och väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Jag tror att vi varje gång har blivit erbjudna en tid inom en vecka från offert-förfrågan. Vi kommer definitivt vända oss till Servicelösningar i Stockholm nästs gång det är dags att putsa fönsterna. Tack! Läs mer

Ines-Gloria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag köpte storstädning och de var jättebra. Var nöjd efter att de hade varit hemma hos mig och städat. Varmt rekomenderar företaget. Läs mer
  • Anna-Maria

2018-09-29

Anna-Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb återkoppling, fint putsade fönster till ett rimligt pris. Läs mer

Roger skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt av ca 130 fönster. Mkt bra bemötande hela vägen och världsklassbemanning - 5 personer. Gänget hade en bra attityd och bemötande och verkade ha roligt ihop👍🏽
    Enda kritiken är de många svarta märken och smutsränder som jag fick torka och gnugga bort. (under fönstren)
    Mvh😄 Läs mer

Erica skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bokade flyttstädning. Trevliga, proffsiga och bra städat. Läs mer

Zinita skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra förberedelser och genomförande. Läs mer
  • 2018-09-28

Heidi skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag bokade in en fönsterputs, behövde få fönsterna rena inför en visning. Inom två dar var två killar på plats, dem va jätteduktiga, mina fönster har aldrig varit så rena. Kommer boka andra tjänster hos dem också👍 Läs mer
    Service Lösningar gillar detta

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby