Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM erbjuder smarta helhetslösningar inom flytt och städ, som hjälper dig till en smidigare vardag!

Vi utför professionella städ- och flyttjänster åt både företag och privatpersoner. Fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.

Vi är verksamma inom hela Stockholm. Oavsett var du bor betalar du inga resekostnader när du anlitar oss. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 398 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• Maria
    Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastisk service, snabb respons och trevliga och duktiga människor!
  • Susan
    Susan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Väldigt smidigt. Jag är jättenöjd!
  • Åsa
    Åsa skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi har fått fönster putsade. Ett fint utfört arbete som vi är nöjda med. Trevligt bemötande från företaget.
  • Kristina
    Kristina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supernöjd! Var ute med väldigt kort varsel och önskade fönsterputs. Blev uppringd av jättetrevlig person som gjorde allt för att boka in tid som passade mig. Dagen efter på det exakta bokade klockslaget var fönsterputsaren på plats och utförde ett perfekt arbete. Priset var också mkt bra!
  • Maria
    Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt svar på förfrågan om fönsterputs. Killarna som kom och putsade var snabba och noga. Kommer att anlita dem igen.
  • Britt-Marie
    Britt-Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har flera gånger använt mig av Servecelösningars tjänster och har varit lika nöjd varje gång. Alltid trevlig och noggrann personal. Hos mig har dom tvättat fönster.
  • Camilla
    Camilla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde storstädning! Mycket bra utförd städning! Mycket nöjd!
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba besked och proffsig personal. Noggranna, effektiva och trevliga. Jättenöjd och kommer att anlita dem igen. Jag tog både storstädning och fönsterputsning. Perfekt!
    Över förväntningarna kan jag säga.
  • Mats
    Mats skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bemötandet och utföra det var lysande!
  • Evalotta
    Evalotta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag ör super nöjd med servicelösningar två mycket trevliga unga män kom i tid hem till mig. Putsade mina fönster så att dom sken trots det dåliga vädret. Dessutom var de artiga trevliga och hjälpsamma. Jag är mycket nöjd kommer att anlita dessa igen.
    Lotta Ekholm
  • Lars
    Lars skrev om Service Lösningar i STHLM
    De levererade inte en kartong som de ”missade” packa in och lämnade i gamla lägenheten. Vi fick ringa flera gånger och olika personer för att förstå det som hade hänt. Vi fick äta på papperstallrikar i 10 dagar innan vi fick våra tallrikar då man inte förstod om vi skulle få dem eller ej. Dessutom flyttstädning var slarvig genomförd med hundkroketter kvar på golvet och kyl/frys inte avstängt. Vi är inte nöjda.
    2017-11-10 Service Lösningar svarar Lars
    Hej Lars,
    Tack för att du kommer med feedback.
    Vi är väldigt ledsna för att denna kartong har missats men som vi sa då via telefon så kunde vi lösa detta omgående men tyvärr var det svårt att få tag på fastighetsägaren som hade nyckeln till lägenheten. Och det var fastighetsägaren som kunde öppna för oss efter några dagar. Men vi förstod situationen och gjorde vårt bästa för att lösa den. Och som ni kan se på fakturan krediterade vi 400 kr för de papperstallrikar ni använde.
    Angående flyttstädningen: det som vi fick info om, både via telefon och mail, var att ni var missnöjda med städningen av kyl och frys. Vi informerade er då om att de städade så gott det gick eftersom dessa inte var avfrostade och att det fortfarande fanns mat kvar som ni skulle ha hämtat.
    Vi avfrostar aldrig kyl och frys och detta p.g.a. att det kan bli fuktskador samt att det skulle ha blivit väldigt höga kostnader för er om vi skulle ha väntat på att dessa skulle avfrostas.
    I den fil som skickades till dig med alla städmoment som ingår i flyttstädning står det tydligt att vi inte avfrostar frysen.
    Vi erbjöd oss trots detta att komma tillbaka för att åtgärda det du var missnöjd med men du sa då att det redan var åtgärdat av er.
    Vi är väldigt måna om att våra kunder ska vara nöjda och vi försöker alltid att på ett snabbt och smidigt sätt lösa de olika situationer som kan uppstå. I just detta fall har olika omständigheter gjort att vi inte har kunnat leva upp till dina förväntningar, och det beklagar vi verkligen. Vi har många nöjda kunder och hoppas att du också blir en av dem om du väljer att anlita oss igen!
  • Maj-Louise
    Maj-Louise skrev om Service Lösningar i STHLM
    Har fått ett mycket positivt och trevligt bemötande från företaget
    hemstädning har varit tjänsten jag köpt som jag upplevde
    till belåtenhet och kommer fortsätta som kund.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Punktliga, trevliga och noggranna!
  • Månen
    Månen skrev om Service Lösningar i STHLM
    Våra fönster blev jättefina och snabbt gick det.
    En nackdel dock att det inte gick att kommunicera med killarna.
  • Monica
    Monica skrev om Service Lösningar i STHLM
    Har fått hjälp med fönsterputs. Vänligt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med utförandet av fönstertvätten och kommer att använda Service Lösningar i Stockholm även i framtiden.
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Ert bra företag jag gärna skulle använda mig av igen.
    Praktiskt och servicemässigt kändes det som att alla vi var kontakt med genom ServiceLösningar var väldigt måna om proffesionalitet.
    De följde även upp sitt arbete för att försäkra sig att vi var nöjda med slutresultatet.
  • Marie
    Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi är jättenöjda med vår städning.
    Har haft löpande veckostädning och även storstädning några gånger om året. Allt är jättebra utfört och vi får alltid ett bra bemötande per telefon och mail.

Kan rekommenderas!
  • Sighsten
    Sighsten skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket bra, snabba att återkoppla efter att jag tog första kontakt. Bra utfört jobb, mycket nöjd kund!
  • Charlotta
    Charlotta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med att tvätta mina fönster. Allt ifrån bokning till fakturering var supersmidigt. Killarna som kom hit var trevliga, tillmötesgående och fixade fönstren på nolltid. Kan varmt rekommendera Service Lösningar.
  • Veronica
    Veronica skrev om Service Lösningar i STHLM
    Nöjda, kunde ställa upp med kort varsel
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt! Blev jättefint! Hade gärna betalat för att även få bort kalken på balkongen dom oxå är av glas av ngn sort! Men det kunde de tyvärr inte erbjuda! Mycket trevliga och proffsiga annars!! Därför blir det bara 4 i betyg!
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket nöjd med allt ifrån kunservice till grnomförande av tjänsten! Kommer definitivt att anlita dem igen!
  • Eliana
    Eliana skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med fönsterputsning. Ett gott och effektiv bemötande fick jag när jag ringde. Själva utförande var mycket professionell, ren och snabb. Jag kommer att anlita dem igen nästa gång. Mycket nöjd!
  • Kenneth
    Kenneth skrev om Service Lösningar i STHLM
    Dom gjorde ett fantastiskt bra jobb med fönsterna. Kan rekommenderas varmt
  • Lola N
    Lola N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs, Trevligt bemötande och ett väl utfört arbete.
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb återkoppling på min förfrågan om fönsterputsning. Likaledes snabbt och bra genomförande. Jag fick dem rekommenderade och kan bara hålla med. Mycket nöjd!
  • Hans
    Hans skrev om Service Lösningar i STHLM
    ServiceLösningar har jag bara positiva upplevelser. Killarna som var här för att tvätta fönster och de gjorde ett perfekt och trevligt intryck.
    Det var som att gå på cirkus och de upphävde tyngdlagen.
    Det är inte sista gången jag använder ServiceLösningar
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning som utfördes utan anmärkning
  • Sara
    Sara skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra snabb service. Inget krångel och mina fönster blev väldigt rena.
  • Lena
    Lena skrev om Service Lösningar i STHLM
    De var mycket bra att ha att göra med. Och renare fönster har jag nog aldrig haft.
  • Bia
    Bia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har anlitat Servicelösningar för både städning och fönsterputsning och är mycket nöjd - både på utförande, bemötande och service när man kontaktar er.
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt bemötande. Städningen var helt okej, vissa saker hade missats, vilket åtgärdades på begäran utan krångel!
  • Cia
    Cia skrev om Service Lösningar i STHLM
    mycket bra intryck kommer att anlita igen i höst
  • Margareta
    Margareta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Anlitade företaget till fönsterputs både hos mig och min dotter i Sollentuna. Jättetrevliga killar utförde ett suveränt jobb, kan varmt rekommendera dom! Överträffade alla mina förväntningar.
  • Agneta
    Agneta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs och fick ganska omgående hjälp, ett trevligt bemötande och jag är nöjd med resultatet. Är pensionär och tycker att jag kunde få större rabatt!
  • Anna
    Anna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs i lägenhet. Alltifrån toppenbemötande i samband med beställningen till själva utförandet. Den person som tog emot beställningen var lugn och mycket sympatisk, han förklarade tydligt vad som gällde. Den person som sedan kom hem till oss var också en lugn och trevlig person, som utförde arbetet på ett noggrant och metodiskt sätt. Det förefaller vara en röd tråd som går genom företagskulturen. Skulle absolut vilja anlita företaget igen, och vi har också rekommenderat företaget till andra.
  • Ingalill
    Ingalill skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har anlitat företaget för fönsterputsning. Bokade via nätet och jag fick ett snabbt svar med förslag på dag och tid när det skulle kunna ske.
    Det kom 2 killar och dom var trevliga och gjorde ett jättebra jobb. Jag är supernöjd. Har nog aldrig haft så fina fönster.
    Kommer säkert att anlita dom igen.

Hälsningar
    Ingalill Mattsson
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Service Lösningar i STHLM
    Allt är som man önskar. Jättebra. Ha en bra dag
  • Bengt
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Storstädning, fönsterputs och hemstädning. Har fungerat bra.
  • Bengt
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd med det arbete som utfördes likaså med
    den kamerala delen. Professionellt alltigenom.
  • Carin
    Carin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Tvätt av 20 balkongrutor utfördes på ett tillfredsställande sätt.
    Bra bemötande av företaget.
  • Pernilla
    Pernilla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Otroligt proffsigt städföretag med snabba, trevliga och serviceinriktade personer i alla led. Vi hade i flera år anlitat ett stort städföretag men ville hitta ett mindre och mer personligt företag och Service Lösningar har överträffat alla våra förväntningar. De hjälpte oss att lägga upp ett system som gör att det alltid finns personal som kan vårt hus och våra behov vilket gör att vi aldrig behöver lära upp vikarier som aldrig varit hos oss tidigare. Vi har alltid fått snabba svar om vi undrat något och vi kan varmt rekommendera deras tjänster. Vi föredrar ett litet och mer personligt företag som värnar om sina kunder och Service Lösningar är ett sådant företag.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service och dialog. De hjälpte mig med flyttstädning och jag blev riktigt nöjd. Fick även hjälp med beställning och installation av en ny "smörhylla" i kylskåpet som gick sönder under städningen, men de åtgärdade det galant.
    Kan varmt rekommendera Service Lösningar i STHLM!
  • Lisbeth
    Lisbeth skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är väldigt nöjd med servicelösningar dom både städar och putsar mina fönster
  • Rickard
    Rickard skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kan inte säga annat än att alla våra förväntningar är mötta. Trevlig personal och otroligt respons på frågor och eventuella behov. Tack för er hjälp.
  • Johan
    Johan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Proffsigt och trevligt bemötande och väldigt väl utfört jobb. Jag kommer absolut anlita dom igen!
  • Inger
    Inger skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fick snabbt en offert på fönsterputs. Sen kom två väldigt duktiga och snabba män som utgjorde fönsterputsen till stor belåtenhet
  • Göran
    Göran skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med att tvätta mina fönster av två trevliga killar. Snabbt jobb och mina fönster har aldrig varit renare!! Toppen betyg! Rekommenderas!
  • Lina
    Lina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevlig och tillmötesgående personal!
  • Lin
    Lin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt, proffsigt och noggrant (hemstäd)

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby