Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM erbjuder smarta helhetslösningar inom flytt och städ, som hjälper dig till en smidigare vardag!

Vi utför professionella städ- och flyttjänster åt både företag och privatpersoner. Fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.

Vi är verksamma inom hela Stockholm. Oavsett var du bor betalar du inga resekostnader när du anlitar oss. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 481 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• Sara H
    Sara H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Tvättade extremt stora fönster-ytor. Superproffsiga, pålitliga, duktiga, noggranna och väldigt, väldigt trevliga. Läs mer
  • Ann-Mari skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs, bra bemötande, kanske något lite anonyma och men snabba och resultatet blev bra. killarna redogjorde för det som var svårputsat alt skador i glaset.

Totalt sett så är vi helt nöjda. Läs mer
  • Santa skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi beställde flyttstäd från Servicelösningar.
    Städ vart inte bra, det var helt enkelt dåligt städat.
    Jag klagade och blev bra bemött, en ny team blev skickad dit som fixade alla punkter som jag hade klagat på.
    Bra bemötande dock tråkigt att det behövdes göras om. Läs mer
  • Karin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fick hjälp med både städning och fönsterputs. Allt blev väldigt fint och snyggt. Sköttes proffsigt och snabbt!
    Alla mina önskemål blev bemötta och genomförda.
    Jag är så nöjd med allting! Läs mer
  • Inge skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning genom rekommendation,
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Inget problem.
    Rekommenderar gärna vidare till andra Läs mer
  • Samuel E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Noggrann städning och torkning. Läs mer
  • Philip skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt. Snabbt o effektivt. Läs mer
  • Torbjörn skrev om Service Lösningar i STHLM
    Allting har fungerat bra, mkt trevlig personal, punktlig och noggrann. Läs mer
  • Åsa-Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd. Både med fönsterputsning och hemstädning. Dessutom fin service med att sy ihop en plan för vår bostadsrättsförening så att många hem fick putsade fönster samma dag. Städresultatet är glimrande och har eg inga förbättringsförslag! Läs mer
  • Ingrid skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsen var bra
    snabba och effektiva Läs mer
  • Eva skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snyggt och proffsigt, mycket trevlig personal. Läs mer
  • Anders skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt. Vi blev väl bemötta vid alla kontakter. De två som kom hem till oss för fönstertvätten var artiga, trevliga och arbetsamma. Det var en bra upplevelse. Läs mer
  • Ramona
    Ramona skrev om Service Lösningar i STHLM
    jag köpte fönsterputs.. och jag blev mycket trevligt bemött både av företaget och av "putsarna,,
    det blev s fint så att det överträffade mina förväntningar
    Jag kommer i fortsättningen att använda mig av detta företags tjänster både då det gäller fönsterpust och städning och rekommenderar dom numera till alla vänner och bekanta
    Tack....
    Många hälsningar Ramona Loewinski Läs mer
  • Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning för tvåvåningslägenhet. Bra pirs. Snabbt och utomordentligt bra pustat! Läs mer
  • Ingela M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag beställde fönsterputsning till min lägenhet samt putsning av glasräcken på 2 terasser.
    Jag är jättenöjd.En trevlig man kom punktligt på avtalad tid. Han var väldigt noggrann och försiktig och gjorde verkligen ett jättebra jobb. Mina fönster blev jättefina. Jag kommer absolut att anlita Servicelösningar nästa gång . Läs mer
  • Mona skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs:
    Jätte nöjd kund Läs mer
  • Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs fungerade utmärkt! Beställde med bara några dagars framförhållning och jobbet gick smidigt och blev bra utfört. Kommer absolut använda denna tjänst igen. Läs mer
  • Jennie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning.
    Välgjort. Och gick fort. Läs mer
  • Ola skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi köpte fönstertvätt och det levererades enligt uppgörelse. Snabbt och bra utfört. Kom på utsagd tid. Läs mer
  • Birgit skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte fönsterputs.
    Bra bemötande och professionellt genomfört.
    Tänker fortsätta anlita företaget. Läs mer
  • Birgitta Z skrev om Service Lösningar i STHLM
    Storstädning och fönstertvätt.
    Blev väl bemött av företaget vid alla kontakter, som var både via tel och mail.
    Förväntade mej naturligtvis att jobbet skulle utföras professionellt och enligt överenskommelse. Fönstren gjordes skickligt och snabbt men städningen lämnade mycket i övrigt att önska. Ändå kom en annan städare för att göra klart efter klagomål. Inte bra.
    Jag var hemma men vi kunde inte prata med varandra, eftersom deras svenska var, i princip, obefintlig.
    Jag kan anlita fönstertvättarna igen men, när det gäller städning kommer jag att anlita ett annat företag. Jag lejer städ för att jag inte kan själv längre. Då vill jag inte behöva klaga på ogjort jobb eller be kamrater om hjälp att rätta till alla tavlor, som hänger snett och ställa tillbaka grejor, som hamnat fel. Läs mer
  • Ulla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönster och inglasade räcken på balkong Läs mer
  • Jesper S skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kan verkligen rekommendera! De håller vad de lovar. Kvalitet. Läs mer
  • Hanna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Detta var fjärde gången vi beställde fönsterputsning från Servicelösningar i Stockholm och vi har alltid varit nöjda med utfört arbete. Någon gång har vi upptäckt fläckar/”rinningar” på fönstren ett par dagar efter fönsterputsningen och det har det aldrig varit något problem att reklamera, de har kommit tillbaka och putsat om det som behövts. Alltid snabb respons på mail och väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Jag tror att vi varje gång har blivit erbjudna en tid inom en vecka från offert-förfrågan. Vi kommer definitivt vända oss till Servicelösningar i Stockholm nästs gång det är dags att putsa fönsterna. Tack! Läs mer
  • Ines-Gloria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag köpte storstädning och de var jättebra. Var nöjd efter att de hade varit hemma hos mig och städat. Varmt rekomenderar företaget. Läs mer
  • Anna-Maria
    Anna-Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb återkoppling, fint putsade fönster till ett rimligt pris. Läs mer
  • Roger skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt av ca 130 fönster. Mkt bra bemötande hela vägen och världsklassbemanning - 5 personer. Gänget hade en bra attityd och bemötande och verkade ha roligt ihop👍🏽
    Enda kritiken är de många svarta märken och smutsränder som jag fick torka och gnugga bort. (under fönstren)
    Mvh😄 Läs mer
  • Erica skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bokade flyttstädning. Trevliga, proffsiga och bra städat. Läs mer
  • Zinita skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra förberedelser och genomförande. Läs mer
  • Heidi skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag bokade in en fönsterputs, behövde få fönsterna rena inför en visning. Inom två dar var två killar på plats, dem va jätteduktiga, mina fönster har aldrig varit så rena. Kommer boka andra tjänster hos dem också👍 Läs mer
  • Rebwar M
    Rebwar M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde städning. Bra service Läs mer
  • Alva skrev om Service Lösningar i STHLM
    De som städade hos oss var så trevliga och positiva, kunde även komma med kort varsel och vi har använt många olika typer av städlösningar från dem så de är även väldigt mångsidiga. Läs mer
  • Claes skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi köpte storstädning och fönsterputs och vi blev helnöjda med resultatet. Det var underbart att få träffa ett renputsat hem.
    Det var också trevligt att träffa personalen. De var jätteduktiga på sitt jobb enda klagomålet är att det var litet svårt att kommunicera. En av dem kunde inte ens engelska.
    Annars var allt faktiskt över förväntan och vi ska kontakta dem för en ny omgång snarast då vårt hem har förfallit igen. Läs mer
  • Jessica skrev om Service Lösningar i STHLM
    borde förklarat att de kostade extra om dom skulle ta bort tejp mm på fönstren. Inte ens 1 timme tog det att tvätta fönstren och det tog dom över 3000kr för. Aldrig igen Läs mer
    2018-09-29 Service Lösningar svarar Jessica
    Hej Jessica,
    Stort tack för att du har tagit dig tid att komma med feedback.
    Jag har nu kollat offerten med informationen som ni fick för att se om allt stämmer. Där står att: ”Vill ni lägga till karmtvätt, borttagning av hård smuts som silikon, färgstänk etc. vänligen informera oss innan och då uppdaterar vi offerten”. Ni har alltså fått och accepterat informationen om att vi behövde uppdatera offerten om fönstren var hårt smutsade. Vi fick ingen sådan information från er innan och planerade således för en vanlig fönstertvätt där vi inte har med material för hårt smutsade fönster. Skulle vi ha fått denna info från er hade våra kollegor ha haft möjlighet att ta med en skrapa med rakblad för att få bort sådan typ av smuts.
    Priset ni fick från början var baserat på det antal fönster som vi tvättade och vi har inte lagt på några extra avgifter.
    Vårt fokus är att erbjuda våra kunder den bästa servicen och kvaliteten, och för att vi ska kunna nå dessa mål satsar vi mycket på utbildning, ergonomi och inköp av professionella fönsterputsning redskap.
    Till slut allt det som vi satsar på gör att vi är effektiva och på så sätt störs er verksamhet mindre vid beställning av sådana tjänster.
    Vi tål absolut att jämföras!
    Hoppas att du är nöjd med vår förklaring och allt som jag beskrev ovan stämmer, om så ej är fallet ber jag dig kontakta oss omgående 0812451995
    Tack och ni är varmt välkomna att kontakta oss när det blir dags att få hjälp igen med städtjänster!

Marius Puiu
  • Jan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning
    Vi blev trevligt & korrekt bemötta
    Trevlig personal fungerar bra när dom utför jobbet Läs mer
  • Gerd skrev om Service Lösningar i STHLM
    Det tog exakt 10 minuter att tvätta mina 2 spröjsade fönster.
    Kostade 900 kr, efter ev Rutavdrag 450 kr. Fönstren blev rena, men bra timpenning! Läs mer
    2018-09-29 Service Lösningar svarar Gerd
    Hej Gerd,
    Tack för att du har tagit dig tid att komma med feedback och jag ska förklara varför det kan tyckas som ett högt pris för två fönster. Vi har en undre gräns för debitering på våra fönsterputsuppdrag.
    Det betyder att vi har ett lägsta pris och det gäller för upp till 8 fönster och har du då färre än det debiteras du samma lägsta pris. Denna informerade fick du innan uppdraget och priserna finns även att läsa på vår hemsida (https://www.losningar.se/fonsterputs-priser-stockholm/ ).
    Detta är alltså priset ni fick från början och vi har inte lagt på några extra avgifter utöver det vi offererade från början.
    Till slut allt det som vi satsar på gör att vi är effektiva, skaffar en bra arbetsmiljö för våra kollegor så att de trivs med deras jobb och på så sätt blir jobbet utförd på ett professionellt sätt.
    Vi tål absolut att jämföras!

Marius
  • Hanna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jättebra och snabbt bemötande. Väldigt nöjda med den genomförda städningen. Upplever att det är ordning och reda på deras kontor, med fakturor och nycklar osv. Läs mer
  • Dan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs
    Bra bemötande
    Snabb leverans
    Vi är nöjda Läs mer
  • Marina M skrev om Service Lösningar i STHLM
    It was not my 1st request to send a team for window cleaning to my apaptment. Lots of windows to clean (my apartment is large, with 2 balconies). I described my windows's size, how many surfaces to clean and other details important to get the preliminary price. Service Lösningar STHM kept the same high service quality as before and made the job faster than I assumed. The invoicing worked well. I'd like to recommend Service Lösningar STHM, but not for the time I need them for the next cleaning in my place... Läs mer
  • Jenny skrev om Service Lösningar i STHLM
    Har haft både storstädning samt fönsterputsning och valde sedan att fortsätta med städning varannan vecka. Jag är mycket nöjd med utförd tjänst och kommunikationen med företaget är mycket bra.
    Jag har höga krav när det gäller städning och det lever företaget upp till. Läs mer
  • Annie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs. De kom på avtalad tid, gjorde sitt jobb snabbt, smidigt och med ett utmärkt resultat. Jag kommer anlita de igen. Läs mer
  • Eva skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs, helt fantastiska killar, snyggt o proffsigt jobbat, har rekommenderat dom till grannar, som också är nöjda/belåtna, bästa häls ea Läs mer
  • Per skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hej
    Har köpt fönsterputsning från Servicelösningar en gång.
    Bra kontakttillgänglighet och ett mycket bra utfört arbete.
    Utifrån mina begränsade. erfarenheter kan jag varmt rekommendera företaget.
    Per Nyås Läs mer
  • Lisbeth L skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd med det utförda arbetet Läs mer
  • Kerstin R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde förnsterputsning via mail. Snabb och korrekt hantering, inga problem. Man kände sig väl omhändertagen.
    Fönsterputsarna kom på utsatt tid och utförde arbetet bra och snabbt. Läs mer
  • Mona N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt och vi var nöjd med killarna som var här. Hoppas att burspråket kommer inkluderas i tvätten nästa gång. Läs mer
  • Linda skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt, proffsigt & prisvärt! Läs mer
  • Neta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba,, smidiga, duktiga och artiga fönsterputsare! Jag rekommenderar Service Lösningar till 100%! Läs mer
  • Lil skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs. Supernöjd av fönsterputsningen och ett trevligt bemötande av såväl som den som bokade arbetet och fönsterputsarna. Läs mer
  • Mona skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevliga och duktiga fönsterputsare som jag fick förtroende för Läs mer

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby