Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM tillhandahåller professionella städ och flytt tjänster åt företag och privata personer. Professionell fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, städning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.
Vi är verksamma inom hela Storstockholm, oavsett vart du bor så betalar du inga reskostnader!

Läs vad 339 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• Helena
    Helena skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket trevligt bemött i bokningsprocessen, verkligen stor tumme upp för det, toppbetyg. Det är så betydelsefullt!!!

Mycket trevlig och vänlig tjej som kom och städade, och städningen var bra utförd!

Jag är mycket nöjd!
  • Linda
    Linda skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastiskt nöjd! Trevlig och proffsig personal! Mina fönster har aldrig varit så fina. Kommer definitivt att beställa fönsterputs hos er igen! Hälsningar/Linda
  • Birgitta
    Birgitta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket bra utfört arbete. Trevliga killar som kunde jobbet, rena fönster.
  • Michael
    Michael skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket trevligt bemötande och tillmötesgående.
  • Timo
    Timo skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi är mycket nöjda med fönster puts som ni genomförde hos oss.
    Det är tredje gången vi anlitat era tjänster och kommer att fortsätta att anlita er.
  • Jenna
    Jenna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hemstädning
    Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.
  • Karin
    Karin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jättebra bemötande och bra fönsterputs. De glömde dock en ruta som jag påpekade i ett mail.Jag hadekunat fått den putsadmen jaghade redan gjortdetsjälv
  • Bengt
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs. Mycket nöjd med jobb och personal
  • Bo R
    Bo R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kan absolut rekommendera företaget!
    Använde dom till både flyttstäd i mitt gamla hus och till byggstäd i mitt nya efter en större renovering var slutförd. Städningen var mycket bra utförd, inget alls att klaga på. Det som verkligen var utmärkande var bemötandet som var mycket professionellt och serviceinriktat t.ex. så ringde dom och meddelade att dom råkat haft sönder ett duschmunstycke och ville ersätta det inkl erbjöd sig att montera det nya när det fanns tillgängligt (dom limmade ihop det temporärt och kunde varit oärliga och inte sagt nåt, det gick inte att se att det hade gått sönder). Dom var också noga med att ringa och meddela att dom för ena jobbet behövde ett par timmar mer än offererat och frågade om det var ok innan dom fortsatte jobbet. Mycket uppskattat!
  • Karin
    Karin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning. Bra bemötande och bra utfört arbete.
  • Veronica
    Veronica skrev om Service Lösningar i STHLM
    vi beställde fönsterputsning för hela villan. från början till slut blev vi mkt väl bemötta och fönsterna blev skinande rena! vi har ett mkt svårt placerat fönster men en av killarna klättrade tom upp på taket så att det skulle bli tipptopp.
    mitt omdöme är att jag kan verkligen rekommendera Service Lösningar:)
  • Ola
    Ola skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi beställde fönsterputsning till vår villa. Trevligt bemötande o proffsigt utfört. Vi är jättenöjda o kommer anlita nästa år igen.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt och korrekt bemötande
  • Janina
    Janina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Han som skickade offert och hade kontakt med oss har varit helt suverän! Trevlig, tydlig och bra!

Städarna gjorde ett utmärkt jobb och fönsterputsen var också superbra! Kommer anlita dem flera gånger.
    Bra pris jämfört med andra. Lite synd att städarna inte pratade svenska dock...annars bara positivt!
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har fått hjälp med en städning inför visning (lägenhet) och en engångsstädning i ett hus och fått fantastiskt bemötande och resultat båda gångerna! Jag testade ett annat städföretag men det var inte alls lika bra som Service Lösningar så jag kommer aldrig boka något annat nu. :) Bra och smidigt bemötande på mail, jättebra prova-på pris, supersnabb och snygg städning. Absolut inget att klaga på!
  • Tobias Å
    Tobias Å skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag blev helt klart nöjd med arbetet på mina fönster som inte rengjorts på 10 år.
    Trevliga killar också!
  • Alena
    Alena skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supetnöjd med flyttstäd, snabb återkoppling, tydligt och bra kommunikation, kan varmt rekommenderad !!!
  • Ingegerd
    Ingegerd skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde storstädning
    Blev mycket väl bemött redan i telefonen
    Firman verkade helt seriöst
    Blev utomordentligt väl städat
    ja g är helnöjd
    kommer att anlita dem igen
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!
  • Britt-Marie
    Britt-Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vänliga, tillmötesgående, pålitliga och duktiga! Fick hjälp med fönsterputsning och en "Handy-man", som fixade en massa småsaker. Kommer att anlita snart igen.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba svar och trevligt mailbemötande. Vi använde dem för städning av vårt hus och de två tjejerna som kom var duktiga och professionella.
  • Natalia
    Natalia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supertrevlig personal, bra service, allt gick snabbt och smidigt. Och fina fönster fick vi också!
  • Jan
    Jan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde 4-sidig fönsterputs inkl karmavtorkning. Helt nöjd och flera 100 kr billigare än det företag vi tidigare anlitade.
  • Ann-Charlotte
    Ann-Charlotte skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt bemötande och utmärkt arbete.
  • André
    André skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba duktiga killar. Rekommenderas varmt.
  • Adam L
    Adam L skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastiskt bra! Flexibla med enormt bra service och jättebra leverans
  • Lill
    Lill skrev om Service Lösningar i STHLM
    Dom va duktiga på fönsterputs dom är välkomna tbx. Vad gäller fönsterputsen... MMMEEENNNN passa tiden va dom urusla på.. Kom 1 tim & 30 min försent & det är ingen bra service.. Vilket är respektlöst mot kunder.. Kunder ska inte behöva missa andra saker för detta. Säger man en tid ska den passas för dom är inte en gåva till mänskligheten..
    Så det är synd men sådan nonchalans vilket gör att man tvekar anlita dom igen.
    2016-12-12 Service Lösningar svarar Lill
    Hej Lill,
    Tack för att du har tagit dig tid att komma med feedback. Vi är jätte glada att ni är nöjda med jobbet som min kollega utförde hemma hos er.
    När det gäller förseningen har du helt rätt i att det är otroligt viktigt att passa tider. Det är även något vi jobbar mycket med. Gällande just ditt ärende informerade vi dig om att vi kommer någon gång mellan kl. 13.00 och 14.00 på eftermiddagen. Kl 13:20 var vi i kontakt via telefon och vi informerade att vi kommer vara på plats närmare 14:00 då det är svårt att hitta parkeringsplats i Gamla Stan. Du undrade även om du kunde gå och äta lunch medan, det gick självklart bra och vi meddelade att vi väntar på dig om du skulle bli sen. Sedan dök min kollega upp kl 14:15. Vi ber än en gång om ursäkt för denna försening och hoppas att du vill anlita oss igen.
  • Pär
    Pär skrev om Service Lösningar i STHLM
    Service Lösningar i Sthlm hjälpte mig med att tvätta fönster och utförde ett noggrant och välgjort arbete. Hög flexibilitet och stort fokus på kundbemötande. Rekommenderas varmt!
  • Oback
    Oback skrev om Service Lösningar i STHLM
    Alt var bra
  • Linda
    Linda skrev om Service Lösningar i STHLM
    Utgående sekelskiftsfönster, men mycket spröjs, 4 våningen. Mycket bra resultat
  • Carmen
    Carmen skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mkt bra och snabbt bemötande. Fönsterputs till hela huset och det blev ett superbra resultat.
  • Annette
    Annette skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag blev väldigt bra bemött av företaget när jag ville ha hjälp med städning varan vecka och fönsterputsning som jag vill ha 2-3 gånger per år.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Service Lösningar i STHLM
    De var på plats när de skulle och gjorde det de skulle, mer begär jag inte!
  • Ana
    Ana skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd med fönsterputs. Jag rekommenderar .
  • Sofia
    Sofia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastiska!
    Det gick fort & de lämnade inte en enda fläck efter sig!
    Rekommenderar starkt!
  • Maurice
    Maurice skrev om Service Lösningar i STHLM
    Prof och bra utfört arbet! 5 stjärnor!
  • Erik
    Erik skrev om Service Lösningar i STHLM
    Väldigt nöjd, de är serviceinriktade och vill hjälpa till. Tjänsterna håller hög kvalitet också. Både fönsterputs och städ.
  • Caroline
    Caroline skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har beställt fönsterpust och var mycket nöjd med resultatet från början till slut. Mycket trevligt och professionellt bemötande från första kontakten (prisförfrågan) till offert och genomförande av själva tjänsten. Jag kan absolut rekommendera dem.
  • Maud
    Maud skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi har svarat en gång tidigare !
  • Anders
    Anders skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hej,
    Jag vill bara framföra att vi är helnöjda med ert jobb (fönsterputsning) hos oss. Från offert till levererat resultat var allt helt professionellt!
    Vänliga hälsningar
    Lotta o Anders Ohrbeck
  • Leonard
    Leonard skrev om Service Lösningar i STHLM
    Enkelt och smidigt. Bra utfört arbete.
  • Stefan
    Stefan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Noggrann städning efter våra önskemål
  • Caroline
    Caroline skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb, trevlig service. Rekommenderas varmt!
  • Sara
    Sara skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs hos denna företag och är super nöjd!! Rekommenderar verkligen!
  • Susanne
    Susanne skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hej ! Är jättenöjd med killarna som nu varit här två gånger och tvättat alla fönster. Verkligen gjort ett utomordentligt bra jobb,så rena och fina. Nästa år får han/dom komma tillbaka lovar jag/ Mvh Susanne
  • Maria A
    Maria A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Allt var toppklass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Sebastian
    Sebastian skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt och smidigt jag är mycket nöjd. Mina fönster har aldrig varit så rena.Rekommenderas.
  • David
    David skrev om Service Lösningar i STHLM
    Proffsigt och bra från första stund.
  • Lars-åke E
    Lars-åke E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kanonbra :-)
    Fönsterputsning
    Snabbt och enkelt
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supertrevlig kille som kom och putsade mina fönster på en kvart. Flexibla med tiden och kunde komma innan min arbetstid vilket jag tycker är ett väldigt stort plus. Mycket nöjd med såväl resultat som bemötande och pris!

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby