Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM erbjuder smarta helhetslösningar inom flytt och städ, som hjälper dig till en smidigare vardag!

Vi utför professionella städ- och flyttjänster åt både företag och privatpersoner. Fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.

Vi är verksamma inom hela Stockholm. Oavsett var du bor betalar du inga resekostnader när du anlitar oss. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 387 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• Maj-Louise
    Maj-Louise skrev om Service Lösningar i STHLM
    Har fått ett mycket positivt och trevligt bemötande från företaget
    hemstädning har varit tjänsten jag köpt som jag upplevde
    till belåtenhet och kommer fortsätta som kund.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Punktliga, trevliga och noggranna!
  • Månen
    Månen skrev om Service Lösningar i STHLM
    Våra fönster blev jättefina och snabbt gick det.
    En nackdel dock att det inte gick att kommunicera med killarna.
  • Monica
    Monica skrev om Service Lösningar i STHLM
    Har fått hjälp med fönsterputs. Vänligt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med utförandet av fönstertvätten och kommer att använda Service Lösningar i Stockholm även i framtiden.
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Ert bra företag jag gärna skulle använda mig av igen.
    Praktiskt och servicemässigt kändes det som att alla vi var kontakt med genom ServiceLösningar var väldigt måna om proffesionalitet.
    De följde även upp sitt arbete för att försäkra sig att vi var nöjda med slutresultatet.
  • Marie
    Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi är jättenöjda med vår städning.
    Har haft löpande veckostädning och även storstädning några gånger om året. Allt är jättebra utfört och vi får alltid ett bra bemötande per telefon och mail.

Kan rekommenderas!
  • Sighsten
    Sighsten skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket bra, snabba att återkoppla efter att jag tog första kontakt. Bra utfört jobb, mycket nöjd kund!
  • Charlotta
    Charlotta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med att tvätta mina fönster. Allt ifrån bokning till fakturering var supersmidigt. Killarna som kom hit var trevliga, tillmötesgående och fixade fönstren på nolltid. Kan varmt rekommendera Service Lösningar.
  • Veronica
    Veronica skrev om Service Lösningar i STHLM
    Nöjda, kunde ställa upp med kort varsel
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt! Blev jättefint! Hade gärna betalat för att även få bort kalken på balkongen dom oxå är av glas av ngn sort! Men det kunde de tyvärr inte erbjuda! Mycket trevliga och proffsiga annars!! Därför blir det bara 4 i betyg!
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket nöjd med allt ifrån kunservice till grnomförande av tjänsten! Kommer definitivt att anlita dem igen!
  • Eliana
    Eliana skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med fönsterputsning. Ett gott och effektiv bemötande fick jag när jag ringde. Själva utförande var mycket professionell, ren och snabb. Jag kommer att anlita dem igen nästa gång. Mycket nöjd!
  • Kenneth
    Kenneth skrev om Service Lösningar i STHLM
    Dom gjorde ett fantastiskt bra jobb med fönsterna. Kan rekommenderas varmt
  • Lola N
    Lola N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs, Trevligt bemötande och ett väl utfört arbete.
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb återkoppling på min förfrågan om fönsterputsning. Likaledes snabbt och bra genomförande. Jag fick dem rekommenderade och kan bara hålla med. Mycket nöjd!
  • Hans
    Hans skrev om Service Lösningar i STHLM
    ServiceLösningar har jag bara positiva upplevelser. Killarna som var här för att tvätta fönster och de gjorde ett perfekt och trevligt intryck.
    Det var som att gå på cirkus och de upphävde tyngdlagen.
    Det är inte sista gången jag använder ServiceLösningar
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning som utfördes utan anmärkning
  • Sara
    Sara skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra snabb service. Inget krångel och mina fönster blev väldigt rena.
  • Lena
    Lena skrev om Service Lösningar i STHLM
    De var mycket bra att ha att göra med. Och renare fönster har jag nog aldrig haft.
  • Bia
    Bia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har anlitat Servicelösningar för både städning och fönsterputsning och är mycket nöjd - både på utförande, bemötande och service när man kontaktar er.
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt bemötande. Städningen var helt okej, vissa saker hade missats, vilket åtgärdades på begäran utan krångel!
  • Cia
    Cia skrev om Service Lösningar i STHLM
    mycket bra intryck kommer att anlita igen i höst
  • Margareta
    Margareta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Anlitade företaget till fönsterputs både hos mig och min dotter i Sollentuna. Jättetrevliga killar utförde ett suveränt jobb, kan varmt rekommendera dom! Överträffade alla mina förväntningar.
  • Agneta
    Agneta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs och fick ganska omgående hjälp, ett trevligt bemötande och jag är nöjd med resultatet. Är pensionär och tycker att jag kunde få större rabatt!
  • Anna
    Anna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs i lägenhet. Alltifrån toppenbemötande i samband med beställningen till själva utförandet. Den person som tog emot beställningen var lugn och mycket sympatisk, han förklarade tydligt vad som gällde. Den person som sedan kom hem till oss var också en lugn och trevlig person, som utförde arbetet på ett noggrant och metodiskt sätt. Det förefaller vara en röd tråd som går genom företagskulturen. Skulle absolut vilja anlita företaget igen, och vi har också rekommenderat företaget till andra.
  • Ingalill
    Ingalill skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har anlitat företaget för fönsterputsning. Bokade via nätet och jag fick ett snabbt svar med förslag på dag och tid när det skulle kunna ske.
    Det kom 2 killar och dom var trevliga och gjorde ett jättebra jobb. Jag är supernöjd. Har nog aldrig haft så fina fönster.
    Kommer säkert att anlita dom igen.

Hälsningar
    Ingalill Mattsson
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Service Lösningar i STHLM
    Allt är som man önskar. Jättebra. Ha en bra dag
  • Bengt
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Storstädning, fönsterputs och hemstädning. Har fungerat bra.
  • Bengt
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd med det arbete som utfördes likaså med
    den kamerala delen. Professionellt alltigenom.
  • Carin
    Carin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Tvätt av 20 balkongrutor utfördes på ett tillfredsställande sätt.
    Bra bemötande av företaget.
  • Pernilla
    Pernilla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Otroligt proffsigt städföretag med snabba, trevliga och serviceinriktade personer i alla led. Vi hade i flera år anlitat ett stort städföretag men ville hitta ett mindre och mer personligt företag och Service Lösningar har överträffat alla våra förväntningar. De hjälpte oss att lägga upp ett system som gör att det alltid finns personal som kan vårt hus och våra behov vilket gör att vi aldrig behöver lära upp vikarier som aldrig varit hos oss tidigare. Vi har alltid fått snabba svar om vi undrat något och vi kan varmt rekommendera deras tjänster. Vi föredrar ett litet och mer personligt företag som värnar om sina kunder och Service Lösningar är ett sådant företag.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service och dialog. De hjälpte mig med flyttstädning och jag blev riktigt nöjd. Fick även hjälp med beställning och installation av en ny "smörhylla" i kylskåpet som gick sönder under städningen, men de åtgärdade det galant.
    Kan varmt rekommendera Service Lösningar i STHLM!
  • Lisbeth
    Lisbeth skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är väldigt nöjd med servicelösningar dom både städar och putsar mina fönster
  • Rickard
    Rickard skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kan inte säga annat än att alla våra förväntningar är mötta. Trevlig personal och otroligt respons på frågor och eventuella behov. Tack för er hjälp.
  • Johan
    Johan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Proffsigt och trevligt bemötande och väldigt väl utfört jobb. Jag kommer absolut anlita dom igen!
  • Inger
    Inger skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fick snabbt en offert på fönsterputs. Sen kom två väldigt duktiga och snabba män som utgjorde fönsterputsen till stor belåtenhet
  • Göran
    Göran skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med att tvätta mina fönster av två trevliga killar. Snabbt jobb och mina fönster har aldrig varit renare!! Toppen betyg! Rekommenderas!
  • Lina
    Lina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevlig och tillmötesgående personal!
  • Lin
    Lin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt, proffsigt och noggrant (hemstäd)
  • Pia
    Pia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt svar vid beställning av fönsterputs. Bra priset. Professionellt och snabbt utfört arbete.
  • Zsuzsanna
    Zsuzsanna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Om det handlar om fönsterputsningen, då
    :jag var nöjd, från början till slut, kontakten var vänlig o trevlig, fönstrena blev rena.
  • Peter
    Peter skrev om Service Lösningar i STHLM
    Punktliga, trevliga och riktigt bra resultat av fönsterputsning till ett bra pris. Rekommenderas!
  • Emma
    Emma skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fick hjälp med fönsterputs, jävligt bra service. Snabba killar å flexibla
  • Carl
    Carl skrev om Service Lösningar i STHLM
    Väldigt bra!
    Perfekt utfört arbete och bra bemötande.
  • Torkel N
    Torkel N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Servicelösningar har i två år hjälpt oss med fönsterputsning, alla fönster på in- och utsidan samt den inglasade balkongen inklusive öppningsbart glastak.

Bra arbete och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda!
  • Peter K
    Peter K skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte fönsterstädning och flyttstädning.

Fönsterstädningen var bra.

Flyttstädningen var helt värdelöst!
    Vi fick städa om allt själva.
    Var t.o.m. rengöringsmedel kvar i ugnen.
    Blev fläckar på vårt golv som inte gick att få bort.
    2017-07-05 Service Lösningar svarar Peter K
    Hej Peter,
    Tack för att du har tagit dig tid att komma med feedback.
    Vi är jätte glada att ni blev nöjda med fönsterputsningen.
    Angående städningen, trots att vi har fått din feedback två veckor efter vi har utfört jobbet erbjöd jag dig via telefon att vi skall komma tillbaka att göra om städningen helt kostnadsfritt.
    Tyvärr var du intresserad att få hela fakturan krediterat och som jag sa till dig så kunde vi tyvärr inte erbjuda detta pga. vi har anställda som är betalda för att åka på sådana uppdrag. Sedan kommer dom föra informationen vidare till dom som utförde jobbet och till övriga anställda så att ingen annan kund skall uppleva samma som du.
    Vi är inte perfekta, en feedback från våra kunder kan ändra till och med våra rutiner.
    Du är varmt välkommen att kontakta oss när det blir dags att få hjälp igen med städtjänster och då kommer du att upptäcka att vi lärde oss från din feedback.

Med vänliga hälsningar
    Service Lösningar i Sthlm
  • Markus N
    Markus N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Anlitat företager två gånger för fönsterputs. Bra priser och resultat. Trevlig personal.
  • Marielle F
    Marielle F skrev om Service Lösningar i STHLM
    Noggranna, duktiga och flexibla. Jättenöjd och kommer definitivt fortsätta att använda dem i framtiden!
  • Helena
    Helena skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket trevligt bemött i bokningsprocessen, verkligen stor tumme upp för det, toppbetyg. Det är så betydelsefullt!!!

Mycket trevlig och vänlig tjej som kom och städade, och städningen var bra utförd!

Jag är mycket nöjd!
  • Linda
    Linda skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastiskt nöjd! Trevlig och proffsig personal! Mina fönster har aldrig varit så fina. Kommer definitivt att beställa fönsterputs hos er igen! Hälsningar/Linda

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby