Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM erbjuder smarta helhetslösningar inom flytt och städ, som hjälper dig till en smidigare vardag!

Vi utför professionella städ- och flyttjänster åt både företag och privatpersoner. Fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.

Vi är verksamma inom hela Stockholm. Oavsett var du bor betalar du inga resekostnader när du anlitar oss. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 407 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• Sara P
    Sara P skrev om Service Lösningar i STHLM
    Skulle bara putsa fönster men de lämnade stora märken på alla så jag fick be dem att sluta
    Då blev de jättesura i bara skyllde ifrån sig o pratade bara grekiska framför mig 🤔
    De hotade med att de ska skicka fakturan på hela beloppet
    Kommer inte att rekommendera eller anlita igen
    Så dåligt Läs mer
    2018-05-31 Service Lösningar svarar Sara P
    Hej Sara,
    Tack för att du har tagit dig tid för att komma med feedback.
    Vi är ledsna att du inte är nöjd men också ledsna över att du anklagar oss för att medvetet förstört dina fönster. De fläckar du nämner är silikon som fanns på era rutor sedan tidigare. Vi kunde även visa på samma slags fläckar på ett annat av dina fönster, ett fönster som vi alltså inte har rört.
    Fläckar som dessa är något vi kan åtgärda men i den offert som vi båda kom överens om ingick endast vanlig fönsterputs. Vi mailade till dig all info på vad ni skall tänka på innan vi kommer ”inför fönsterputs”. I denna fil står det tydligt att vi vill bli informerade innan om det finns hård smuts på era fönster mm.. Vi hade alltså inte räknat på att ta bort hård smuts eftersom vi inte har fått denna informationen från dig.
    Som jag sa när vi talades vid över telefon kan vi naturligtvis uppdatera offerten för att ta bort dessa fläckar men då tar uppdraget såklart längre tid.
    Du avböjde detta och bad mina medarbetare att åka därifrån utan att avsluta arbetet.
    Samma dag kontaktade jag dig igen och rekommenderade att låta oss att göra klart jobbet eftersom vi kommer att skicka fakturan och detta pga. mina kollegor måste få betalt för de timmarna som de hade i schemat.
    Du tackade tyvärr nej till detta.
    Vi känner att vi har gjort allt vi kunde för att du ska bli nöjd.
    Hoppas att du är nöjd med min förklaring och du återkommer som kund till oss.

Marius Puiu
    ServiceLösningar
    2018-05-31 Sara P svarar Service Lösningar
    Som sagt stämmer inte detta
    Som vi bestämde på Tele att vi skulle komma med en ny tid
    Alt bet halva fakturan men enligt dig ville du inte hitta en lösning
    Jag kom med flera förslag men inget passade servicelösningar
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Britt-Marie H
    Britt-Marie H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag sökte städning via nätet
    Fick snabbt svar från er Det var väldigt smidigt att konferera via nätet
    Kvinnan som kom och städade var otroligt effektiv
    och duktig
    Jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd
    Att få fakturan och betala den via nätet” min tel ”var ju också så smidigt Läs mer
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Service Lösningar i STHLM
    FULLSTÄNDIGT MAKALÖST!

Efter att ha gått ut med förfrågan till 13 företag som erbjuder fönsterputs fick jag in 7 svar. Service Lösningar erbjöd lägst pris, och det högsta priset var nästan 10 gånger högre. Trots viss misstänksamhet mot det markant låga priset ville jag prova Service Lösningar. Jag kollade upp att företaget har F-skattsedel och betalar moms.

Jag kunde direkt få en putstid som passade, två killar kom på utsatt tid, fullt utrustade och hade en uppvisning som jag aldrig har sett maken till - putsningen gick 4-5 gånger snabbare än vad någon annan hade erbjudit och inte en prick eller strimma syns efter putsningen.

Jag har haft fönsterputsning av olika leverantörer i nästan 40 år, men aldrig varit med något så snabbt, effektivt och prisvärt. Dessutom var killarna artiga, hänsynsfulla och mycket varsamma.

Brukar aldrig skriva rekommendationer på den här typen av sighter, men den här gången kan jag bara inte låta bli.

Tommy F Läs mer
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra och proffsigt bemötande från början. Duktig städerska som kan tala engelska. Enda nackdelen är att denna städning är dyrare än de vi haft tidigare vilket vi accepterar då kvalitet verkar vara bra. Vi är nya kunder och har endast haft tre städningar varav en gång med en vikarie. Läs mer
  • Anette B
    Anette B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Det var välstädat och man kände både renheten och doften av städning. Läs mer
  • Lilian F
    Lilian F skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service och otroligt snabbt svar. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönster puts och vi är mkt nöjda med både bemötande och utförande. Läs mer
  • Ketty B
    Ketty B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Alldeles utmärkt. Kom på tiden som var lovad. Arbetade snabbt och effektivt med bra resultat. Absolut nöjd. Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Haft storstädning från Servicelösningar ett tillfälle hittills och är jättenöjd! Planerar återkommande städning framöver och kommer då vända mig till dem. Personalen verkade ha trevligt och företaget kändes seriöst, det är viktigt för mig. Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastisk service, snabb respons och trevliga och duktiga människor! Läs mer
  • Susan
    Susan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Väldigt smidigt. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Åsa
    Åsa skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi har fått fönster putsade. Ett fint utfört arbete som vi är nöjda med. Trevligt bemötande från företaget. Läs mer
  • Kristina
    Kristina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supernöjd! Var ute med väldigt kort varsel och önskade fönsterputs. Blev uppringd av jättetrevlig person som gjorde allt för att boka in tid som passade mig. Dagen efter på det exakta bokade klockslaget var fönsterputsaren på plats och utförde ett perfekt arbete. Priset var också mkt bra! Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt svar på förfrågan om fönsterputs. Killarna som kom och putsade var snabba och noga. Kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • Britt-Marie
    Britt-Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har flera gånger använt mig av Servecelösningars tjänster och har varit lika nöjd varje gång. Alltid trevlig och noggrann personal. Hos mig har dom tvättat fönster. Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde storstädning! Mycket bra utförd städning! Mycket nöjd! Läs mer
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba besked och proffsig personal. Noggranna, effektiva och trevliga. Jättenöjd och kommer att anlita dem igen. Jag tog både storstädning och fönsterputsning. Perfekt!
    Över förväntningarna kan jag säga. Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bemötandet och utföra det var lysande! Läs mer
  • Evalotta
    Evalotta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag ör super nöjd med servicelösningar två mycket trevliga unga män kom i tid hem till mig. Putsade mina fönster så att dom sken trots det dåliga vädret. Dessutom var de artiga trevliga och hjälpsamma. Jag är mycket nöjd kommer att anlita dessa igen.
    Lotta Ekholm Läs mer
  • Lars
    Lars skrev om Service Lösningar i STHLM
    De levererade inte en kartong som de ”missade” packa in och lämnade i gamla lägenheten. Vi fick ringa flera gånger och olika personer för att förstå det som hade hänt. Vi fick äta på papperstallrikar i 10 dagar innan vi fick våra tallrikar då man inte förstod om vi skulle få dem eller ej. Dessutom flyttstädning var slarvig genomförd med hundkroketter kvar på golvet och kyl/frys inte avstängt. Vi är inte nöjda. Läs mer
    2017-11-10 Service Lösningar svarar Lars
    Hej Lars,
    Tack för att du kommer med feedback.
    Vi är väldigt ledsna för att denna kartong har missats men som vi sa då via telefon så kunde vi lösa detta omgående men tyvärr var det svårt att få tag på fastighetsägaren som hade nyckeln till lägenheten. Och det var fastighetsägaren som kunde öppna för oss efter några dagar. Men vi förstod situationen och gjorde vårt bästa för att lösa den. Och som ni kan se på fakturan krediterade vi 400 kr för de papperstallrikar ni använde.
    Angående flyttstädningen: det som vi fick info om, både via telefon och mail, var att ni var missnöjda med städningen av kyl och frys. Vi informerade er då om att de städade så gott det gick eftersom dessa inte var avfrostade och att det fortfarande fanns mat kvar som ni skulle ha hämtat.
    Vi avfrostar aldrig kyl och frys och detta p.g.a. att det kan bli fuktskador samt att det skulle ha blivit väldigt höga kostnader för er om vi skulle ha väntat på att dessa skulle avfrostas.
    I den fil som skickades till dig med alla städmoment som ingår i flyttstädning står det tydligt att vi inte avfrostar frysen.
    Vi erbjöd oss trots detta att komma tillbaka för att åtgärda det du var missnöjd med men du sa då att det redan var åtgärdat av er.
    Vi är väldigt måna om att våra kunder ska vara nöjda och vi försöker alltid att på ett snabbt och smidigt sätt lösa de olika situationer som kan uppstå. I just detta fall har olika omständigheter gjort att vi inte har kunnat leva upp till dina förväntningar, och det beklagar vi verkligen. Vi har många nöjda kunder och hoppas att du också blir en av dem om du väljer att anlita oss igen!
  • Maj-Louise
    Maj-Louise skrev om Service Lösningar i STHLM
    Har fått ett mycket positivt och trevligt bemötande från företaget
    hemstädning har varit tjänsten jag köpt som jag upplevde
    till belåtenhet och kommer fortsätta som kund. Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Punktliga, trevliga och noggranna! Läs mer
  • Månen
    Månen skrev om Service Lösningar i STHLM
    Våra fönster blev jättefina och snabbt gick det.
    En nackdel dock att det inte gick att kommunicera med killarna. Läs mer
  • Monica
    Monica skrev om Service Lösningar i STHLM
    Har fått hjälp med fönsterputs. Vänligt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med utförandet av fönstertvätten och kommer att använda Service Lösningar i Stockholm även i framtiden. Läs mer
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Ert bra företag jag gärna skulle använda mig av igen.
    Praktiskt och servicemässigt kändes det som att alla vi var kontakt med genom ServiceLösningar var väldigt måna om proffesionalitet.
    De följde även upp sitt arbete för att försäkra sig att vi var nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • Marie
    Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi är jättenöjda med vår städning.
    Har haft löpande veckostädning och även storstädning några gånger om året. Allt är jättebra utfört och vi får alltid ett bra bemötande per telefon och mail.

Kan rekommenderas! Läs mer
  • Sighsten
    Sighsten skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket bra, snabba att återkoppla efter att jag tog första kontakt. Bra utfört jobb, mycket nöjd kund! Läs mer
  • Charlotta
    Charlotta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med att tvätta mina fönster. Allt ifrån bokning till fakturering var supersmidigt. Killarna som kom hit var trevliga, tillmötesgående och fixade fönstren på nolltid. Kan varmt rekommendera Service Lösningar. Läs mer
  • Veronica
    Veronica skrev om Service Lösningar i STHLM
    Nöjda, kunde ställa upp med kort varsel Läs mer
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt! Blev jättefint! Hade gärna betalat för att även få bort kalken på balkongen dom oxå är av glas av ngn sort! Men det kunde de tyvärr inte erbjuda! Mycket trevliga och proffsiga annars!! Därför blir det bara 4 i betyg! Läs mer
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket nöjd med allt ifrån kunservice till grnomförande av tjänsten! Kommer definitivt att anlita dem igen! Läs mer
  • Eliana
    Eliana skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med fönsterputsning. Ett gott och effektiv bemötande fick jag när jag ringde. Själva utförande var mycket professionell, ren och snabb. Jag kommer att anlita dem igen nästa gång. Mycket nöjd! Läs mer
  • Kenneth
    Kenneth skrev om Service Lösningar i STHLM
    Dom gjorde ett fantastiskt bra jobb med fönsterna. Kan rekommenderas varmt Läs mer
  • Lola N
    Lola N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs, Trevligt bemötande och ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb återkoppling på min förfrågan om fönsterputsning. Likaledes snabbt och bra genomförande. Jag fick dem rekommenderade och kan bara hålla med. Mycket nöjd! Läs mer
  • Hans
    Hans skrev om Service Lösningar i STHLM
    ServiceLösningar har jag bara positiva upplevelser. Killarna som var här för att tvätta fönster och de gjorde ett perfekt och trevligt intryck.
    Det var som att gå på cirkus och de upphävde tyngdlagen.
    Det är inte sista gången jag använder ServiceLösningar Läs mer
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning som utfördes utan anmärkning Läs mer
  • Sara
    Sara skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra snabb service. Inget krångel och mina fönster blev väldigt rena. Läs mer
  • Lena
    Lena skrev om Service Lösningar i STHLM
    De var mycket bra att ha att göra med. Och renare fönster har jag nog aldrig haft. Läs mer
  • Bia
    Bia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har anlitat Servicelösningar för både städning och fönsterputsning och är mycket nöjd - både på utförande, bemötande och service när man kontaktar er. Läs mer
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt bemötande. Städningen var helt okej, vissa saker hade missats, vilket åtgärdades på begäran utan krångel! Läs mer
  • Cia
    Cia skrev om Service Lösningar i STHLM
    mycket bra intryck kommer att anlita igen i höst Läs mer
  • Margareta
    Margareta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Anlitade företaget till fönsterputs både hos mig och min dotter i Sollentuna. Jättetrevliga killar utförde ett suveränt jobb, kan varmt rekommendera dom! Överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
  • Agneta
    Agneta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs och fick ganska omgående hjälp, ett trevligt bemötande och jag är nöjd med resultatet. Är pensionär och tycker att jag kunde få större rabatt! Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs i lägenhet. Alltifrån toppenbemötande i samband med beställningen till själva utförandet. Den person som tog emot beställningen var lugn och mycket sympatisk, han förklarade tydligt vad som gällde. Den person som sedan kom hem till oss var också en lugn och trevlig person, som utförde arbetet på ett noggrant och metodiskt sätt. Det förefaller vara en röd tråd som går genom företagskulturen. Skulle absolut vilja anlita företaget igen, och vi har också rekommenderat företaget till andra. Läs mer
  • Ingalill
    Ingalill skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har anlitat företaget för fönsterputsning. Bokade via nätet och jag fick ett snabbt svar med förslag på dag och tid när det skulle kunna ske.
    Det kom 2 killar och dom var trevliga och gjorde ett jättebra jobb. Jag är supernöjd. Har nog aldrig haft så fina fönster.
    Kommer säkert att anlita dom igen.

Hälsningar
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Storstädning, fönsterputs och hemstädning. Har fungerat bra. Läs mer
  • Bengt
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd med det arbete som utfördes likaså med
    den kamerala delen. Professionellt alltigenom. Läs mer
  • Carin
    Carin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Tvätt av 20 balkongrutor utfördes på ett tillfredsställande sätt.
    Bra bemötande av företaget. Läs mer

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby