Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM erbjuder smarta helhetslösningar inom flytt och städ, som hjälper dig till en smidigare vardag!

Vi utför professionella städ- och flyttjänster åt både företag och privatpersoner. Fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.

Vi är verksamma inom hela Stockholm. Oavsett var du bor betalar du inga resekostnader när du anlitar oss. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 438 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• Kerstin R
    Kerstin R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde förnsterputsning via mail. Snabb och korrekt hantering, inga problem. Man kände sig väl omhändertagen.
    Fönsterputsarna kom på utsatt tid och utförde arbetet bra och snabbt. Läs mer
  • Mona N
    Mona N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt och vi var nöjd med killarna som var här. Hoppas att burspråket kommer inkluderas i tvätten nästa gång. Läs mer
  • Linda
    Linda skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt, proffsigt & prisvärt! Läs mer
  • Neta
    Neta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba,, smidiga, duktiga och artiga fönsterputsare! Jag rekommenderar Service Lösningar till 100%! Läs mer
  • Lil
    Lil skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs. Supernöjd av fönsterputsningen och ett trevligt bemötande av såväl som den som bokade arbetet och fönsterputsarna. Läs mer
  • Nazanin
    Nazanin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hej.

Vi fick vår frys och kylskåp levererade den 25 juli. Dessvärre så skadades frysen av transportfirman när de skulle ta upp den med hissen. Vi ringde Media Markt med detsamma och rapporterade detta och transportfirman ska också ha gjort en rapport med de dokumenterade skadorna och skickat in till Media Markt.

Vi kontaktade vår hemförsäkring och de anser att detta är något som Media Markt eller transportfirman ska ersätta oss . Vi ringde Media Markts kundservice i fredags 27 juli och bad om att komma i kontakt med Nacka butiken för att gå vidare med ärrendet, de rapporterade ett ärende och lovade att någon skulle höra av sig inom 24 timmar men ingen har kontaktat oss sen dess.

Vi vill reklamera frysen (Siemens GS36NAI3P) och ber er att kontakta oss snarast.

Med vänlig hälsning/
    Nazanin Hashemi

tel 0739513525 Läs mer
  • Mona
    Mona skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevliga och duktiga fönsterputsare som jag fick förtroende för Läs mer
  • Göran
    Göran skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag ser mycket bra ut, nu för tiden, och det beror förmodligen på, att mina fönster blev så rena under besöket.
    . Läs mer
  • Mina S
    Mina S skrev om Service Lösningar i STHLM
    Motsvarade förväntningarna. Inga konstigheter alls. Smidiga och snabba på att svara på mail. Läs mer
  • Birgit
    Birgit skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag anlitade företaget för fönsterputsning. Det kom 2 trevliga män och har aldrig haft så fina fönster förut. Jag kommer att anlita företaget igen. Läs mer
  • Linda
    Linda skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi bokade fönstertvätt och är mycket nöjda! En trevlig kille dök upp på utsatt tid, tvättade alla sex fönster på två timmar med mycket bra resultat, har nog sällan haft så rena fönster. Professionell firma med trevlig personal! Läs mer
  • Carina
    Carina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevlig personal, snabba o effektiva som ger glänsande fönster vid avslutat arbete. Bra att de pratar svenska, det gör att samarbetet o förståelsen går lättare vid frågor som kan uppstå. Något dyra, gentemot motsvarande fönsterputsare. Läs mer
  • Anneli
    Anneli skrev om Service Lösningar i STHLM
    Sökte på nätet.
    Trevliga killar.
    Aldrig haft så rena fönster.
    Toppbetyg, jag kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • Tove
    Tove skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi beställde fönsterputs och fick snabb och jättebra service, fönstren blev rena och fina och killarna torkade upp på golvet och städade efter sig överallt. Rekommenderas! Läs mer
  • Carina
    Carina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Dom löste så jag snabbt fick tid för putsning av mina fönster trots att dom var fullbokade. Killarna som putsade fönsterna var mycket trevliga och fönsterna blev kanonfina. Kan varmt rekommendera servicelösninga! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Anlitade företaget maj 2018 för fönsterputsning av alla fönster i vårt hus, på rekommendation av granne.
    Arbetet utfördes med högsta betyg. Trevligt bemötande vid bokning per telefon och mail och mycket väl utfört arbete av de två fönsterputsarna.
    Kommer absolut anlita företaget igen för fönsterputsning. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Service Lösningar i STHLM
    Från att ha varit jättebra så blev det mindre bra! Kändes som slarvjobb. Ränder kvar på rutor o karmar efter fönsterputsning, vissa partier bortglömda men åtgärdade efter erinran
    Letar efter ny leverantör Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Utmärkt fönsterputsning. Bra städning, vissa gånger ok andra gånger mycket bra. Läs mer
  • Peter
    Peter skrev om Service Lösningar i STHLM
    Rena fönster bra kontakt men fakturan kom sent med krav på förseningsavgift trots att det inte kommit någon första faktura Läs mer
  • Mats
    Mats skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag får städning en gång i månaden.

jag blev bra bemött av företaget och städningen är bra utförd och med Rutavdraget är priset också bra. Läs mer
  • Hans
    Hans skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs. Trevlig och välklädd personal som gav ett bra intryck. Läs mer
  • Jenny
    Jenny skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hade två installatörer från Verisure här, de var så himla duktiga, kunniga och pedagogiska! Läs mer
  • Ingrid
    Ingrid skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt i lägenheten samt tvätt av rutorna, 17 st, på den inglasade balkongen.
    Två trevliga killar gjorde detta snabbt och effektivt.
    Dom är självklart välkomna tillbaka i höst. Läs mer
  • Lars
    Lars skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hög kvalitet på utfört arbete. Noga med detaljer Läs mer
  • Lars
    Lars skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte fönsterputs och tvätt av duschvägg. Blev perfekt, vänligt och proffsigt bemött. Företaget och dess personal levde upp till mina förväntningar till 100%. Väldigt trevliga och noggranna killar som gjorde jobbet.
    Toppen helt enkelt! Har redan bokat nytt uppdrag till hösten! Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs som utfördes både snabbt och professionellt Läs mer
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hemstädning varannan vecka + byte av lakan.
    Ingenting att klaga på, allting fungerar utmärkt. :)
    Städningen och service från kontoret är superbra. Nöjda! Läs mer
  • Kristin R
    Kristin R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte storstädning plus fönsterputs, jättenöjd! Läs mer
  • Pirkko Anneli S
    Pirkko Anneli S skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs och de kom två dagar senare.
    Excellent utfört arbete, mycket nöjd. Läs mer
  • Adam
    Adam skrev om Service Lösningar i STHLM
    Ringde den i behov av fönsterputs. Fick en tid redan 1 vecka senare.

Mycket smidig telefon och mejlkontakt.

Två personer kom och utförde fönsterputs. 4 fönster plus balkong tog ca 15 min.

Mycket smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstren blev skinande rena. Mycket nöjd med resultatet Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Service Lösningar i STHLM
    Skulle bara putsa fönster men de lämnade stora märken på alla så jag fick be dem att sluta
    Då blev de jättesura i bara skyllde ifrån sig o pratade bara grekiska framför mig 🤔
    De hotade med att de ska skicka fakturan på hela beloppet
    Kommer inte att rekommendera eller anlita igen
    Så dåligt Läs mer
    2018-05-31 Service Lösningar svarar Sara P
    Hej Sara,
    Tack för att du har tagit dig tid för att komma med feedback.
    Vi är ledsna att du inte är nöjd men också ledsna över att du anklagar oss för att medvetet förstört dina fönster. De fläckar du nämner är silikon som fanns på era rutor sedan tidigare. Vi kunde även visa på samma slags fläckar på ett annat av dina fönster, ett fönster som vi alltså inte har rört.
    Fläckar som dessa är något vi kan åtgärda men i den offert som vi båda kom överens om ingick endast vanlig fönsterputs. Vi mailade till dig all info på vad ni skall tänka på innan vi kommer ”inför fönsterputs”. I denna fil står det tydligt att vi vill bli informerade innan om det finns hård smuts på era fönster mm.. Vi hade alltså inte räknat på att ta bort hård smuts eftersom vi inte har fått denna informationen från dig.
    Som jag sa när vi talades vid över telefon kan vi naturligtvis uppdatera offerten för att ta bort dessa fläckar men då tar uppdraget såklart längre tid.
    Du avböjde detta och bad mina medarbetare att åka därifrån utan att avsluta arbetet.
    Samma dag kontaktade jag dig igen och rekommenderade att låta oss att göra klart jobbet eftersom vi kommer att skicka fakturan och detta pga. mina kollegor måste få betalt för de timmarna som de hade i schemat.
    Du tackade tyvärr nej till detta.
    Vi känner att vi har gjort allt vi kunde för att du ska bli nöjd.
    Hoppas att du är nöjd med min förklaring och du återkommer som kund till oss.

Marius Puiu
    ServiceLösningar
    2018-05-31 Sara P svarar Service Lösningar
    Som sagt stämmer inte detta
    Som vi bestämde på Tele att vi skulle komma med en ny tid
    Alt bet halva fakturan men enligt dig ville du inte hitta en lösning
    Jag kom med flera förslag men inget passade servicelösningar
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Britt-Marie H
    Britt-Marie H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag sökte städning via nätet
    Fick snabbt svar från er Det var väldigt smidigt att konferera via nätet
    Kvinnan som kom och städade var otroligt effektiv
    och duktig
    Jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd
    Att få fakturan och betala den via nätet” min tel ”var ju också så smidigt Läs mer
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Service Lösningar i STHLM
    FULLSTÄNDIGT MAKALÖST!

Efter att ha gått ut med förfrågan till 13 företag som erbjuder fönsterputs fick jag in 7 svar. Service Lösningar erbjöd lägst pris, och det högsta priset var nästan 10 gånger högre. Trots viss misstänksamhet mot det markant låga priset ville jag prova Service Lösningar. Jag kollade upp att företaget har F-skattsedel och betalar moms.

Jag kunde direkt få en putstid som passade, två killar kom på utsatt tid, fullt utrustade och hade en uppvisning som jag aldrig har sett maken till - putsningen gick 4-5 gånger snabbare än vad någon annan hade erbjudit och inte en prick eller strimma syns efter putsningen.

Jag har haft fönsterputsning av olika leverantörer i nästan 40 år, men aldrig varit med något så snabbt, effektivt och prisvärt. Dessutom var killarna artiga, hänsynsfulla och mycket varsamma.

Brukar aldrig skriva rekommendationer på den här typen av sighter, men den här gången kan jag bara inte låta bli.

Tommy F Läs mer
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra och proffsigt bemötande från början. Duktig städerska som kan tala engelska. Enda nackdelen är att denna städning är dyrare än de vi haft tidigare vilket vi accepterar då kvalitet verkar vara bra. Vi är nya kunder och har endast haft tre städningar varav en gång med en vikarie. Läs mer
  • Anette B
    Anette B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Det var välstädat och man kände både renheten och doften av städning. Läs mer
  • Lilian F
    Lilian F skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service och otroligt snabbt svar. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönster puts och vi är mkt nöjda med både bemötande och utförande. Läs mer
  • Ketty B
    Ketty B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Alldeles utmärkt. Kom på tiden som var lovad. Arbetade snabbt och effektivt med bra resultat. Absolut nöjd. Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Haft storstädning från Servicelösningar ett tillfälle hittills och är jättenöjd! Planerar återkommande städning framöver och kommer då vända mig till dem. Personalen verkade ha trevligt och företaget kändes seriöst, det är viktigt för mig. Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastisk service, snabb respons och trevliga och duktiga människor! Läs mer
  • Susan
    Susan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Väldigt smidigt. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Åsa
    Åsa skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi har fått fönster putsade. Ett fint utfört arbete som vi är nöjda med. Trevligt bemötande från företaget. Läs mer
  • Kristina
    Kristina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supernöjd! Var ute med väldigt kort varsel och önskade fönsterputs. Blev uppringd av jättetrevlig person som gjorde allt för att boka in tid som passade mig. Dagen efter på det exakta bokade klockslaget var fönsterputsaren på plats och utförde ett perfekt arbete. Priset var också mkt bra! Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt svar på förfrågan om fönsterputs. Killarna som kom och putsade var snabba och noga. Kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • Britt-Marie
    Britt-Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har flera gånger använt mig av Servecelösningars tjänster och har varit lika nöjd varje gång. Alltid trevlig och noggrann personal. Hos mig har dom tvättat fönster. Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde storstädning! Mycket bra utförd städning! Mycket nöjd! Läs mer
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba besked och proffsig personal. Noggranna, effektiva och trevliga. Jättenöjd och kommer att anlita dem igen. Jag tog både storstädning och fönsterputsning. Perfekt!
    Över förväntningarna kan jag säga. Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bemötandet och utföra det var lysande! Läs mer
  • Evalotta
    Evalotta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag ör super nöjd med servicelösningar två mycket trevliga unga män kom i tid hem till mig. Putsade mina fönster så att dom sken trots det dåliga vädret. Dessutom var de artiga trevliga och hjälpsamma. Jag är mycket nöjd kommer att anlita dessa igen.
    Lotta Ekholm Läs mer

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby