Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM tillhandahåller professionella städ och flytt tjänster åt företag och privata personer. Professionell fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, städning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.
Vi är verksamma inom hela Storstockholm, oavsett vart du bor så betalar du inga reskostnader!

Läs vad 366 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• Cia
    Cia skrev om Service Lösningar i STHLM
    mycket bra intryck kommer att anlita igen i höst
  • Margareta
    Margareta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Anlitade företaget till fönsterputs både hos mig och min dotter i Sollentuna. Jättetrevliga killar utförde ett suveränt jobb, kan varmt rekommendera dom! Överträffade alla mina förväntningar.
  • Agneta
    Agneta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs och fick ganska omgående hjälp, ett trevligt bemötande och jag är nöjd med resultatet. Är pensionär och tycker att jag kunde få större rabatt!
  • Anna
    Anna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs i lägenhet. Alltifrån toppenbemötande i samband med beställningen till själva utförandet. Den person som tog emot beställningen var lugn och mycket sympatisk, han förklarade tydligt vad som gällde. Den person som sedan kom hem till oss var också en lugn och trevlig person, som utförde arbetet på ett noggrant och metodiskt sätt. Det förefaller vara en röd tråd som går genom företagskulturen. Skulle absolut vilja anlita företaget igen, och vi har också rekommenderat företaget till andra.
  • Ingalill
    Ingalill skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har anlitat företaget för fönsterputsning. Bokade via nätet och jag fick ett snabbt svar med förslag på dag och tid när det skulle kunna ske.
    Det kom 2 killar och dom var trevliga och gjorde ett jättebra jobb. Jag är supernöjd. Har nog aldrig haft så fina fönster.
    Kommer säkert att anlita dom igen.

Hälsningar
    Ingalill Mattsson
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Service Lösningar i STHLM
    Allt är som man önskar. Jättebra. Ha en bra dag
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Storstädning, fönsterputs och hemstädning. Har fungerat bra.
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd med det arbete som utfördes likaså med
    den kamerala delen. Professionellt alltigenom.
  • Carin
    Carin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Tvätt av 20 balkongrutor utfördes på ett tillfredsställande sätt.
    Bra bemötande av företaget.
  • Pernilla
    Pernilla skrev om Service Lösningar i STHLM
    Otroligt proffsigt städföretag med snabba, trevliga och serviceinriktade personer i alla led. Vi hade i flera år anlitat ett stort städföretag men ville hitta ett mindre och mer personligt företag och Service Lösningar har överträffat alla våra förväntningar. De hjälpte oss att lägga upp ett system som gör att det alltid finns personal som kan vårt hus och våra behov vilket gör att vi aldrig behöver lära upp vikarier som aldrig varit hos oss tidigare. Vi har alltid fått snabba svar om vi undrat något och vi kan varmt rekommendera deras tjänster. Vi föredrar ett litet och mer personligt företag som värnar om sina kunder och Service Lösningar är ett sådant företag.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service och dialog. De hjälpte mig med flyttstädning och jag blev riktigt nöjd. Fick även hjälp med beställning och installation av en ny "smörhylla" i kylskåpet som gick sönder under städningen, men de åtgärdade det galant.
    Kan varmt rekommendera Service Lösningar i STHLM!
  • Lisbeth
    Lisbeth skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är väldigt nöjd med servicelösningar dom både städar och putsar mina fönster
  • Rickard
    Rickard skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kan inte säga annat än att alla våra förväntningar är mötta. Trevlig personal och otroligt respons på frågor och eventuella behov. Tack för er hjälp.
  • Johan
    Johan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Proffsigt och trevligt bemötande och väldigt väl utfört jobb. Jag kommer absolut anlita dom igen!
  • Inger
    Inger skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fick snabbt en offert på fönsterputs. Sen kom två väldigt duktiga och snabba män som utgjorde fönsterputsen till stor belåtenhet
  • Göran
    Göran skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag fick hjälp med att tvätta mina fönster av två trevliga killar. Snabbt jobb och mina fönster har aldrig varit renare!! Toppen betyg! Rekommenderas!
  • Lina
    Lina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevlig och tillmötesgående personal!
  • Lin
    Lin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt, proffsigt och noggrant (hemstäd)
  • Pia
    Pia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt svar vid beställning av fönsterputs. Bra priset. Professionellt och snabbt utfört arbete.
  • Zsuzsanna
    Zsuzsanna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Om det handlar om fönsterputsningen, då
    :jag var nöjd, från början till slut, kontakten var vänlig o trevlig, fönstrena blev rena.
  • Peter
    Peter skrev om Service Lösningar i STHLM
    Punktliga, trevliga och riktigt bra resultat av fönsterputsning till ett bra pris. Rekommenderas!
  • Emma
    Emma skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fick hjälp med fönsterputs, jävligt bra service. Snabba killar å flexibla
  • Carl
    Carl skrev om Service Lösningar i STHLM
    Väldigt bra!
    Perfekt utfört arbete och bra bemötande.
  • Torkel N
    Torkel N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Servicelösningar har i två år hjälpt oss med fönsterputsning, alla fönster på in- och utsidan samt den inglasade balkongen inklusive öppningsbart glastak.

Bra arbete och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda!
  • Peter K
    Peter K skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte fönsterstädning och flyttstädning.

Fönsterstädningen var bra.

Flyttstädningen var helt värdelöst!
    Vi fick städa om allt själva.
    Var t.o.m. rengöringsmedel kvar i ugnen.
    Blev fläckar på vårt golv som inte gick att få bort.
    2017-07-05 Service Lösningar svarar Peter K
    Hej Peter,
    Tack för att du har tagit dig tid att komma med feedback.
    Vi är jätte glada att ni blev nöjda med fönsterputsningen.
    Angående städningen, trots att vi har fått din feedback två veckor efter vi har utfört jobbet erbjöd jag dig via telefon att vi skall komma tillbaka att göra om städningen helt kostnadsfritt.
    Tyvärr var du intresserad att få hela fakturan krediterat och som jag sa till dig så kunde vi tyvärr inte erbjuda detta pga. vi har anställda som är betalda för att åka på sådana uppdrag. Sedan kommer dom föra informationen vidare till dom som utförde jobbet och till övriga anställda så att ingen annan kund skall uppleva samma som du.
    Vi är inte perfekta, en feedback från våra kunder kan ändra till och med våra rutiner.
    Du är varmt välkommen att kontakta oss när det blir dags att få hjälp igen med städtjänster och då kommer du att upptäcka att vi lärde oss från din feedback.

Med vänliga hälsningar
    Service Lösningar i Sthlm
  • Markus N
    Markus N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Anlitat företager två gånger för fönsterputs. Bra priser och resultat. Trevlig personal.
  • Marielle F
    Marielle F skrev om Service Lösningar i STHLM
    Noggranna, duktiga och flexibla. Jättenöjd och kommer definitivt fortsätta att använda dem i framtiden!
  • Helena
    Helena skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket trevligt bemött i bokningsprocessen, verkligen stor tumme upp för det, toppbetyg. Det är så betydelsefullt!!!

Mycket trevlig och vänlig tjej som kom och städade, och städningen var bra utförd!

Jag är mycket nöjd!
  • Linda
    Linda skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastiskt nöjd! Trevlig och proffsig personal! Mina fönster har aldrig varit så fina. Kommer definitivt att beställa fönsterputs hos er igen! Hälsningar/Linda
  • Birgitta
    Birgitta skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket bra utfört arbete. Trevliga killar som kunde jobbet, rena fönster.
  • Michael
    Michael skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket trevligt bemötande och tillmötesgående.
  • Timo
    Timo skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi är mycket nöjda med fönster puts som ni genomförde hos oss.
    Det är tredje gången vi anlitat era tjänster och kommer att fortsätta att anlita er.
  • Jenna
    Jenna skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hemstädning
    Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.
  • Karin
    Karin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jättebra bemötande och bra fönsterputs. De glömde dock en ruta som jag påpekade i ett mail.Jag hadekunat fått den putsadmen jaghade redan gjortdetsjälv
    Bengt skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs. Mycket nöjd med jobb och personal
  • Bo R
    Bo R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kan absolut rekommendera företaget!
    Använde dom till både flyttstäd i mitt gamla hus och till byggstäd i mitt nya efter en större renovering var slutförd. Städningen var mycket bra utförd, inget alls att klaga på. Det som verkligen var utmärkande var bemötandet som var mycket professionellt och serviceinriktat t.ex. så ringde dom och meddelade att dom råkat haft sönder ett duschmunstycke och ville ersätta det inkl erbjöd sig att montera det nya när det fanns tillgängligt (dom limmade ihop det temporärt och kunde varit oärliga och inte sagt nåt, det gick inte att se att det hade gått sönder). Dom var också noga med att ringa och meddela att dom för ena jobbet behövde ett par timmar mer än offererat och frågade om det var ok innan dom fortsatte jobbet. Mycket uppskattat!
  • Karin
    Karin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning. Bra bemötande och bra utfört arbete.
  • Veronica
    Veronica skrev om Service Lösningar i STHLM
    vi beställde fönsterputsning för hela villan. från början till slut blev vi mkt väl bemötta och fönsterna blev skinande rena! vi har ett mkt svårt placerat fönster men en av killarna klättrade tom upp på taket så att det skulle bli tipptopp.
    mitt omdöme är att jag kan verkligen rekommendera Service Lösningar:)
  • Ola
    Ola skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi beställde fönsterputsning till vår villa. Trevligt bemötande o proffsigt utfört. Vi är jättenöjda o kommer anlita nästa år igen.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt och korrekt bemötande
  • Janina
    Janina skrev om Service Lösningar i STHLM
    Han som skickade offert och hade kontakt med oss har varit helt suverän! Trevlig, tydlig och bra!

Städarna gjorde ett utmärkt jobb och fönsterputsen var också superbra! Kommer anlita dem flera gånger.
    Bra pris jämfört med andra. Lite synd att städarna inte pratade svenska dock...annars bara positivt!
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har fått hjälp med en städning inför visning (lägenhet) och en engångsstädning i ett hus och fått fantastiskt bemötande och resultat båda gångerna! Jag testade ett annat städföretag men det var inte alls lika bra som Service Lösningar så jag kommer aldrig boka något annat nu. :) Bra och smidigt bemötande på mail, jättebra prova-på pris, supersnabb och snygg städning. Absolut inget att klaga på!
  • Tobias Å
    Tobias Å skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag blev helt klart nöjd med arbetet på mina fönster som inte rengjorts på 10 år.
    Trevliga killar också!
  • Alena
    Alena skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supetnöjd med flyttstäd, snabb återkoppling, tydligt och bra kommunikation, kan varmt rekommenderad !!!
  • Ingegerd
    Ingegerd skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde storstädning
    Blev mycket väl bemött redan i telefonen
    Firman verkade helt seriöst
    Blev utomordentligt väl städat
    ja g är helnöjd
    kommer att anlita dem igen
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!
  • Britt-Marie
    Britt-Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vänliga, tillmötesgående, pålitliga och duktiga! Fick hjälp med fönsterputsning och en "Handy-man", som fixade en massa småsaker. Kommer att anlita snart igen.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba svar och trevligt mailbemötande. Vi använde dem för städning av vårt hus och de två tjejerna som kom var duktiga och professionella.
  • Natalia
    Natalia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supertrevlig personal, bra service, allt gick snabbt och smidigt. Och fina fönster fick vi också!
  • Jan
    Jan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde 4-sidig fönsterputs inkl karmavtorkning. Helt nöjd och flera 100 kr billigare än det företag vi tidigare anlitade.

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby