Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM erbjuder smarta helhetslösningar inom flytt och städ, som hjälper dig till en smidigare vardag!

Vi utför professionella städ- och flyttjänster åt både företag och privatpersoner. Fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.

Vi är verksamma inom hela Stockholm. Oavsett var du bor betalar du inga resekostnader när du anlitar oss. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 600 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• 2019-12-06

Mats B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket nöjd med personalen. Punktligs och effektiva..
    Utför städningen på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-12-06

Brf O skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt inne i 3-rumslägenhet plus inglasning på balkong.
    "Ordning och reda" vid beställning, bra hemsida!
    Mycket bra resultat , skinande rent och båda två killarna var mycket trevliga/artiga! Jag kommer beställa ny puts till våren! Läs mer
  • 2019-12-05

Linda S skrev om Service Lösningar i STHLM
    Superbra flyttstädning och trevligt kundbemötande! Läs mer
  • 2019-12-05

Ingela P skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning. Allt fungerade utmärkt och jag fick ett positivt bemötande. Fönstren blev fina och företaget levde definitivt upp till mina förväntningar. Jag kommer säkert att anlita deras tjänster igen. Läs mer

Maud B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning.
    Blev vänligt och korrekt bemött.
    Har blivit rekommenderad företaget av granne med goda erfarenheter.
    Skulle gärna använda företagets tjänster igen. Läs mer

Lena E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Städning
    Bra bemötande
    Höga förväntningar som inte riktigt uppnåddes men ok Läs mer
    2019-12-04 Service Lösningar svarar Lena E
    Hej Lena,
    Stort tack för att du tagit dig tid att komma med feedback på utförd tjänst.
    Vi känner oss absolut inte nöjda med 3 stjärnor och att städningen endast upplevdes OK, utan vårt mål är att nå alla era förväntningar när det gäller utförd tjänst.
    Eftersom vi har flera kunder med samma förnamn som ditt och efternamnet börjar på E ber jag dig, om möjlighet finns, kontakta oss via telefon (08-12451995) alt. via mail (info@losningar.se) för att lämna mer detaljerad beskrivning vem ni är samt vilka städmoment / detaljer som ni inte är riktig nöjda med.
    På detta sätt ger du oss en möjlighet att lära känna just ert hem samt era behov, förväntningar och önskemål och vi kan då lägga in detta i vår arbetsbeskrivning så att våra kollegor kan anpassa och utföra städningen enligt just era önskemål.

Stort tack en än gång och vi ser fram emot att höra från er!

Med vänliga hälsningar,
    Marius Puiu

Pia H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har fönsterputs flera gånger per år. Är jättenöjd med det och dom är jättetrevliga alla killarna. Bra pris också. Läs mer
  • 2019-12-03

Karin A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönstertvätt av Servicelösningar. Fick ett trevligt bemötande på mail och de svarade snabbt på mina frågor. Trevliga fönsterputsare som var snabba och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-11-16

Anna Ö skrev om Service Lösningar i STHLM
    Köpte storstädning och fönsterputs i hopp om att hitta en städfirma där vi kunde fortsätta med hemstädning (1,5plans villa 145kvm).
    Blev bra bemött, väldigt informativ offert vilket var bra.
    Däremot var vi tvungna att byta dag och därför blev det missförstånd. Enligt offerten skulle det vara två städare på plats, och på morgonen kom det tre stycken vilken vi antog vara den som skulle tvätta fönstren plus de två som skulle städa. Vi bad dem höra av sig en timme innan de var klara så att vi kunde komma hem och granska innan de åkte. De hörde inte av sig först de skulle gå och de var klara redan efter 4,5 timme (9 timmar alltså eftersom vi utgick ifrån att det var 2personer som städade).
    När vi kom hem så var inte golvet i hallen städat och det var inte dammat på ena våningen. Men eftersom vi skulle åka på semster dagen efter och dem hade städat på totalt 9 timmar istället för 11-14 timmar som offerten var på ansåg vi städningen som okej eftersom det skulle bli så pass mycket billigare samt att de ändå inte skulle kunna komma tillbaka och komplettera städningen eftersom vi skulle resa bort.
    Dock när fakturan kom en månad senare så var den ändå på 13,5timme. När vi i frågesatte det så bemötte dem oss trevligt men de ville inte kompensera på något sätt eftersom vi öppnat dörren för tre stycken samt att vi inte hört av oss om att ena våningen inte var städad.
    Så 3 stjärnor kan de få för att de var trevliga, men städningen var överlag inte värt det priset eftersom vi fick börja med att damma och skura golvet när vi kom hem. Läs mer
    2019-11-19 Service Lösningar svarar Anna Ö
    Hej Anna,
    Stort tack än en gång för att du har tagit dig tid att komma med feedback, det uppskattas.
    Vi håller tyvärr inte med i sak och som vi redan har förklarat för dig via mail d.v.s. första tiden som ni fick var planerad med två städare. Men eftersom denna tid inte passade er längre hittade vi en annan tid som passade er, med tre städare som delade på städtimmarna enligt samma princip som två städare skulle ha delat på dem och det har inte tagit mer tid än vi uppskattade från början.
    Ditt konkreta krav i ärendet var 4,5 timmars avdrag på fakturan, vilket vi finner vara en hög kompensation utan att ha utrett vari våra eventuella brister legat.
    Ett färdigt beslut är inte tagit ännu och att du inte fick någon kompensation initialt baseras på följande:
    -Dagen efter utförd tjänst mailade vi till dig för att följa upp kvaliteten och vi har tyvärr inte fått något svar på vår uppföljning.
    -För att vår nöjd kundgaranti, som vi lämnar till alla våra kunder, skall gälla vill vi få chansen att komma att inspektera samt eventuellt åtgärda det som ni har synpunkter på.
    -Vi har självklart full förståelse för att ni åkte på semester och av den anledningen har er feedback kommit oss tillhanda efter ca 40 dagar.
    Men, precis som vi även förklarade via mail, trots att er feedback inkom efter så långt tid och ni har tagit ett beslut att åtgärda dessa städmoment själva samt utan att komma med ert krav innan ni gjorde detta (för att då ge oss möjlighet att ta ett beslut om vi skall åtgärda alt. att kompensera er), vill vi absolut hitta en lösning.
    Med beaktande av detta bad vi dig då att inkomma med några konkreta exempel i form av till exempel bilder som styrker det som du beskriver.
    Ärendet är fortfarande öppet så att du kan komplettera med ovan och på detta sätt kan vi självklart komma tillbaka att städa om de ytorna som ni menar missades.
    Vi vill absolut ge våra kunder den bästa servicen och kvalitén och att lämna sådana höga kompensationer utan att ta reda på vad som har hänt tolkar vi som att vi har väldig höga brister på kvalitén som vi då skulle nöja oss med, detta då genom att erbjuda kompensationer istället för att åtgärda våra brister.
    Hoppas att du är nöjd med vår förklaring och fortfarande är intresserad att anlita oss som leverantör av denna tjänst.
    Med vänliga hälsningar,
    Marius Puiu
  • Lars-Erik O

2019-10-18

Lars-Erik O skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs, 13 kopplade fönster. Mycket bra jobb, trevlig kille som gjorde det, snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-10-18

MONIKA R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi har anlitat Service Lösningar för fönsterputs ett flertal gångar och alltid varit mycket nöjda! Har rekommenderat företaget till släkt och vänner som också är väldigt nöjda med era tjänster.
    Trevligt bemötande av företaget som alltid försöker lösa problem som kan uppstå t ex om man behöver ändra en tid eller behöver snabb hjälp.
    Tycker att företaget väl lever upp till de förväntningar och krav man har som kund. Läs mer

Ulf D skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb respons på behov av fönsterputs till ett helt trevånings radhus med mycket fönster. Och ett jättefint resultat. Mycket nöjd. Tack! Läs mer

Charlotte A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt svar på förfrågan, snabb bokning och väl utfört arbete! Läs mer
  • Sara H

2019-10-17

Sara H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra företag, snabb respons på förfrågan via mejl, klart och tydlig information inför bokningen, bra städat! Läs mer

Torbjörn Z skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs v-rum/kök + inglasad balkong (inkl polering av kalkavlagringar).
    Proffsig o bra service i offertprocessen
    En polack + en rumän putsade. Mycket trevliga, noggranna och snabba. Snyggt resultat. Har rekommenderat grannar att anlita Service Lösningar. Läs mer

Leonard N skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs, killarna var punktliga, snabba, o gjorde ett bra jobb! Läs mer

Helena L skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket tar och trevlig, ordentlig och samvetsgrann personal. Effektiv fönsterputsning och rimligt pris Läs mer

Marina P skrev om Service Lösningar i STHLM
    Storstädning
    Fönsterputs
    Snabbt och professionellt utförd arbete. Läs mer

Susanna R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Väldigt bra utförd städning! Bra bemötande. Läs mer

Ingrid M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs inklusive rengöring av karmar.

Mycket professionellt. Även om vi inte talades vid i telefon funkade det bra med e-mails och jag fick mycket snabba o korrekta svar på eventuella frågor.

Jag förväntade mig profesionellt utfört arbete, och jag fick det.
    De två personer som utförde arbetet var snabba, korrekta, diskreta och kunniga.

Jag är nöjd och jag ska anlita Service Lösningar igen, när det stämmer med min ekonomi. Läs mer

Linn V skrev om Service Lösningar i STHLM
    Städning varannan vecka.
    Alltid ett fint bemötande och återkoppling vid eventuella frågor.
    De har absolut levt upp till våra förväntningar. Läs mer

Karin L skrev om Service Lösningar i STHLM
    fönsterputs
    Mycket bra bemötande
    utmärkt resultat Läs mer

Anna H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt bemött
    De levde upp till mina förväntningar
    Helt ok utfört uppdrag, dock prisatt i överkant Läs mer

Nancy M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs till ett stort hus med många fönster.
    De var snabba på att återkoppla, snabbt utfört arbete med väldigt bra resultat.
    Hade även bäst pris då jag jämförde med ett visst antal firmor som också var högt betygsatta på Reko.
    Supernöjd! Läs mer

Berit E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs i ett gammalt hus;
    Punktligt kom tre personer, med sina arbetsredskap
    Mycket väl.
    Ja , över förväntan
    Trevliga, skickliga och noggranna putsare
    Två och en halv timme höll de på , priset efter rutavdrag 3600:-, kanske ngt högt, jag accepterade offerten från början. Läs mer
  • Maria A

2019-10-15

Maria A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är super nöjd med fösterputsningen.
    Snabba duktiga killar.
    Bra pris.
    Vi kommer nog testa engångs städningen nästa gång. Läs mer

My Ö skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs. Trevlig personal som gjorde ett bra jobb. Läs mer

Anna W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs
    Alla fönster i villan på en timme utfört av två superduktiga, trevliga och artiga killar!! Läs mer

Lena W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket nöjd med fönsterputsning! Läs mer

Anders O skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning och städning av toalett och badrum.
    Mycket bra bemötande och lätt att få tid trots kort tid innan
    leverans.
    VI har nyttjat Servicelösningar flera gånger och alltid varit mycket nöjda. Tjänsterna har utförts med både skicklighet och noggrannhet. Läs mer

Jessica H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra fönsterputsare som kom i tid & resultatet brilliant! Kommer använda detta företag igen. Läs mer

Christina M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönstertvätt. Lätt att få kontakt. Helt nöjd med arbetet Läs mer

Mikael D skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs
    Kom i tid, det gick fort, trevliga och bra resultat Läs mer

Carin M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Punktliga, pålitliga och grymt duktiga Läs mer
  • 2019-07-08

Kristina T skrev om Service Lösningar i STHLM
    Månatlig hemstädning.

Har alltid fungerat utmärkt och företaget försöker alltid tillmötesgå förändrade önskemål och synpunkter.

Ett tips till er; erbjud fönsterputsning vår och höst till rabatterade priser. Läs mer
  • 2019-07-05

Eva E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställt fönsterputs på deras hemsida Snabb och informativ återkoppling på min förfrågan. Trevlig personal som fixade rena fönster snabbt.
    Blev rekommenderad Servicelösningar av en vän och kommer säkert rekommendera vidare. Läs mer
  • Katrin A

2019-07-04

Katrin A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs på hög höjd. Bra noggranna snabba . Punktliga.
    Beställer nästa år igen ! Läs mer

Marianne K skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jätteduktiga och snabba på fönstertvätt! Läs mer
  • Göran W

2019-07-02

Göran W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hittade förtaget på Internet och är synnerligen tillfreds med den professionella och snabba insats som gjordes (fönstertvätt). Läs mer

Lena P skrev om Service Lösningar i STHLM
    Flyttstädningen genomfördes på ett utmärkt sätt. Följer alltid upp och kommer alltid i tid. Supernöjd ! Läs mer

Leif L skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hemstädning varannan vecka har fungerat bra Läs mer

Lena E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Perfekt rengjorda fönster!
    Kan varmt rekommenderas 👍 Läs mer

Eva A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputs f andra gången, utan härliga proffsiga och snabba killar, har rekommenderat dessa t mina grannar Läs mer
  • Irja H

2019-07-01

Irja H skrev om Service Lösningar i STHLM
    Tvättning och oljning av veranda och utemöbel. Utmärkt arbete av två trevliga killar. Dessutom blev det billigare än offerterat eftersom det gick fortare än beräknat. Mycket nöjda! Läs mer

Ulla-Britt B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi beställde fönstertvätt och hittade Service Lösningar i STHLM på nätet. Vi är helt nöjda med allt - från bokning till utförande och bemötande och ger företaget våra bästa rekommendationer. Läs mer

Birgitta G skrev om Service Lösningar i STHLM
    Städning varannan vecka i Stockholm Valhallavägen. Vi är mycket nöjda Läs mer

Karin A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Seriöst, proffsigt, tillmötesgående och vänligt Läs mer

Lina S skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra bemötande och duktiga anställda. Ofta håller utfört arbete mycket hög kvalitet. Läs mer

Ewa W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Anlitades för fönsterputs. Supernöjd! Effektivt och bra resultat! Läs mer

Björn M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fönsterputsning av värdens bästa och trevligaste fönsterputsare Läs mer

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby