Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Service Lösningar i STHLM
Rekommenderat företag 2016 - Service Lösningar i STHLM
Rekommenderat företag 2015 - Service Lösningar i STHLM

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Service Lösningar i STHLM tillhandahåller professionella städ och flytt tjänster åt företag och privata personer. Professionell fönsterputs är vårt främsta verksamhetsområde men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, städning, hemstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning.
Vi är verksamma inom hela Storstockholm, oavsett vart du bor så betalar du inga reskostnader!

Läs vad 321 kunder tycker om Service Lösningar i STHLM

• Caroline F
    Caroline F skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!
  • Britt-Marie
    Britt-Marie skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vänliga, tillmötesgående, pålitliga och duktiga! Fick hjälp med fönsterputsning och en "Handy-man", som fixade en massa småsaker. Kommer att anlita snart igen.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba svar och trevligt mailbemötande. Vi använde dem för städning av vårt hus och de två tjejerna som kom var duktiga och professionella.
  • Natalia
    Natalia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supertrevlig personal, bra service, allt gick snabbt och smidigt. Och fina fönster fick vi också!
  • Jan
    Jan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde 4-sidig fönsterputs inkl karmavtorkning. Helt nöjd och flera 100 kr billigare än det företag vi tidigare anlitade.
  • Ann-Charlotte
    Ann-Charlotte skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt bemötande och utmärkt arbete.
  • André
    André skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabba duktiga killar. Rekommenderas varmt.
  • Adam L
    Adam L skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastiskt bra! Flexibla med enormt bra service och jättebra leverans
  • Lill
    Lill skrev om Service Lösningar i STHLM
    Dom va duktiga på fönsterputs dom är välkomna tbx. Vad gäller fönsterputsen... MMMEEENNNN passa tiden va dom urusla på.. Kom 1 tim & 30 min försent & det är ingen bra service.. Vilket är respektlöst mot kunder.. Kunder ska inte behöva missa andra saker för detta. Säger man en tid ska den passas för dom är inte en gåva till mänskligheten..
    Så det är synd men sådan nonchalans vilket gör att man tvekar anlita dom igen.
    2016-12-12 Service Lösningar svarar Lill
    Hej Lill,
    Tack för att du har tagit dig tid att komma med feedback. Vi är jätte glada att ni är nöjda med jobbet som min kollega utförde hemma hos er.
    När det gäller förseningen har du helt rätt i att det är otroligt viktigt att passa tider. Det är även något vi jobbar mycket med. Gällande just ditt ärende informerade vi dig om att vi kommer någon gång mellan kl. 13.00 och 14.00 på eftermiddagen. Kl 13:20 var vi i kontakt via telefon och vi informerade att vi kommer vara på plats närmare 14:00 då det är svårt att hitta parkeringsplats i Gamla Stan. Du undrade även om du kunde gå och äta lunch medan, det gick självklart bra och vi meddelade att vi väntar på dig om du skulle bli sen. Sedan dök min kollega upp kl 14:15. Vi ber än en gång om ursäkt för denna försening och hoppas att du vill anlita oss igen.
  • Pär
    Pär skrev om Service Lösningar i STHLM
    Service Lösningar i Sthlm hjälpte mig med att tvätta fönster och utförde ett noggrant och välgjort arbete. Hög flexibilitet och stort fokus på kundbemötande. Rekommenderas varmt!
  • Oback
    Oback skrev om Service Lösningar i STHLM
    Alt var bra
  • Linda
    Linda skrev om Service Lösningar i STHLM
    Utgående sekelskiftsfönster, men mycket spröjs, 4 våningen. Mycket bra resultat
  • Carmen
    Carmen skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mkt bra och snabbt bemötande. Fönsterputs till hela huset och det blev ett superbra resultat.
  • Annette
    Annette skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag blev väldigt bra bemött av företaget när jag ville ha hjälp med städning varan vecka och fönsterputsning som jag vill ha 2-3 gånger per år.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Service Lösningar i STHLM
    De var på plats när de skulle och gjorde det de skulle, mer begär jag inte!
  • Ana
    Ana skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är mycket nöjd med fönsterputs. Jag rekommenderar .
  • Sofia
    Sofia skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fantastiska!
    Det gick fort & de lämnade inte en enda fläck efter sig!
    Rekommenderar starkt!
  • Maurice
    Maurice skrev om Service Lösningar i STHLM
    Prof och bra utfört arbet! 5 stjärnor!
  • Erik
    Erik skrev om Service Lösningar i STHLM
    Väldigt nöjd, de är serviceinriktade och vill hjälpa till. Tjänsterna håller hög kvalitet också. Både fönsterputs och städ.
  • Caroline
    Caroline skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag har beställt fönsterpust och var mycket nöjd med resultatet från början till slut. Mycket trevligt och professionellt bemötande från första kontakten (prisförfrågan) till offert och genomförande av själva tjänsten. Jag kan absolut rekommendera dem.
  • Maud
    Maud skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi har svarat en gång tidigare !
  • Anders
    Anders skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hej,
    Jag vill bara framföra att vi är helnöjda med ert jobb (fönsterputsning) hos oss. Från offert till levererat resultat var allt helt professionellt!
    Vänliga hälsningar
    Lotta o Anders Ohrbeck
  • Leonard
    Leonard skrev om Service Lösningar i STHLM
    Enkelt och smidigt. Bra utfört arbete.
  • Stefan
    Stefan skrev om Service Lösningar i STHLM
    Noggrann städning efter våra önskemål
  • Caroline
    Caroline skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabb, trevlig service. Rekommenderas varmt!
  • Sara
    Sara skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs hos denna företag och är super nöjd!! Rekommenderar verkligen!
  • Susanne
    Susanne skrev om Service Lösningar i STHLM
    Hej ! Är jättenöjd med killarna som nu varit här två gånger och tvättat alla fönster. Verkligen gjort ett utomordentligt bra jobb,så rena och fina. Nästa år får han/dom komma tillbaka lovar jag/ Mvh Susanne
  • Maria A
    Maria A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Allt var toppklass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Sebastian
    Sebastian skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt och smidigt jag är mycket nöjd. Mina fönster har aldrig varit så rena.Rekommenderas.
  • David
    David skrev om Service Lösningar i STHLM
    Proffsigt och bra från första stund.
  • Lars-åke E
    Lars-åke E skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kanonbra :-)
    Fönsterputsning
    Snabbt och enkelt
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Supertrevlig kille som kom och putsade mina fönster på en kvart. Flexibla med tiden och kunde komma innan min arbetstid vilket jag tycker är ett väldigt stort plus. Mycket nöjd med såväl resultat som bemötande och pris!
  • Karin
    Karin skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt förstamöte. En seriös offert. Vi är jättenöjda med helheten. Killarna kom när de skulle och gjorde det de skulle. Vi fick rena fönster och det var det vi hade beställt.
  • Inger-Marit
    Inger-Marit skrev om Service Lösningar i STHLM
    Mycket nöjd .
    Effektiva, duktiga, trevliga fönsterputsare.
  • Tanita
    Tanita skrev om Service Lösningar i STHLM
    Super trevliga killar som putsade våra fönster super fin. Hjälpte till att flytta möbler vid fönsters samt snabba
  • Ulrika
    Ulrika skrev om Service Lösningar i STHLM
    Allt fungerade mycket bra! Inget att klaga på!
  • Shula
    Shula skrev om Service Lösningar i STHLM
    Artiga och vänliga. Fönster och karmar blev bra rengjorda. De missade emellertid ett litet fönster, vilket jag själv märkte först efteråt.
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Service Lösningar i STHLM
    Kom i tid och flexibla med datum
  • Moa L
    Moa L skrev om Service Lösningar i STHLM
    Vi har använt oss av detta företag två ggr. De var trevliga och punktliga. Fönstren blev inte helt bra första gången, men de tog kritiken väldigt bra och kom tillbaka och gjorde om det de missat. Tack vare det trevliga bemötandet, och den i övrigt bra städning så får de högsta betyg.
  • Catharina M
    Catharina M skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevliga killar som gjorde ett mycket bra arbete.
  • Christin W
    Christin W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Flyttstäd inklusive fönsterputs.
    Städarna kom på utsatt tid och gjorde ett utmärkt jobb.
  • Elin K
    Elin K skrev om Service Lösningar i STHLM
    Snabbt, effektivt och proffsigt! Strålade resultat. Putsarna var väldigt trevliga och försiktiga med fönstren och saker runt omkring.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra service. Inget att klaga på.
  • Bertil I
    Bertil I skrev om Service Lösningar i STHLM
    Beställde fönsterputs av 60-tals 3 våningsvilla i Jakobsberg.
    Allt från beställning utförande och fakturering med RUT-avdrag
    fungerade utmärkt (bökiga utåtgående högt belägna fönster samt
    horisontella panoramafönster ingick).

Anders Ivarsson
  • Peter A
    Peter A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Trevligt bemötande med snabb offert samt väl utfört arbete noggrant och snabbt och på avtald tid.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Service Lösningar i STHLM
    Fick mina fönster putsade. Var mycket nöjd med resultatet. Priset var bra och de som utförde arbetet var trevliga.
  • Per J
    Per J skrev om Service Lösningar i STHLM
    Jag är helt nöjd och anlitade servicelösningar två gånger, för fönsterputs hos min mamma och därefter för fönsterputs hemma hos mig. Fönsterputsen gick snabbt utan stänk eller annat och jag är helt nöjd.
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Service Lösningar i STHLM
    I stort sett bra.
  • Jan B
    Jan B skrev om Service Lösningar i STHLM
    De utförde fönsterputsning i min villa. Kom något tidigare än avtalat men det gjorde inget eftersom min son var hemma. Arbetet utfördes snabbt och med bra resultat.
    Jag upptäckte att vid en del fönster fanns det smutsiga vattendroppar på nedre fönsterkarmen som jag torkade bort. Annars allt bra.

Jan
  • Gudrun W
    Gudrun W skrev om Service Lösningar i STHLM
    Bra bemötande och jag fick tid snabbt. Fönstren blev jättefina. Det enda negativa var att putsaren var försenad. Jag tycker jag kunde ha fått ett meddelande om förseningen. Jag kommer att anlita dem igen.

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby