Service Lösningar Stockholm

Service Lösningar Stockholm

www.losningar.se
  • BadgeElevenYears
1 128

Service Lösningar i Stockholm erbjuder smarta helhetslösningar inom fönsterputs, städning och flytt, som hjälper dig till en smidigare vardag! Fönsterputs och hemstädning är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning mm. Du kan anlita...

1128 omdömen om Service Lösningar Stockholm

Sedan starten hos Reco 2014

Louisa Å
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Har haft en riktigt duktig städare för min hemstädning ett antal år nu. Bra fönsterputs också. Servicelösningar har varit flexibla de tillfällen då jag behövt boka om. Dock upplever jag att några av de få gånger jag inte varit lika nöjd ibland fått ett nonchalant bemötande där man inte försöker lösa saker i samförstånd utan att kritiken bara rinner av och man försöker idiotförklara mig som kund. Har därför vid dessa tillfällen funderat på att avsluta avtalet, men då hon som städar hos mig är så otroligt bra stannar jag.

Svar från Service Lösningar Stockholm

Hej Louisa, Tack så mycket för att du delade din feedback med oss. Det är värdefullt för oss att få höra både positiva och negativa kommentarer från våra kunder, så vi verkligen uppskattar att du tog dig tid att berätta om din upplevelse. Först och främst är vi glada över att höra att du är nöjd med städningen och fönsterputsningen som vi utför hemma hos dig. Det är viktigt för oss att våra kunder är helt tillfredsställda med vårt arbete. När det gäller din kommentar om bemötandet, vill vi gärna försäkra dig om att det...

Lars-Olof E
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Snabbt och smidigt. Alla 20 fönstren rena o fina.

Ann-Sofie L
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Vi är jättenöjda med tjänsten Fönsterputs samt puts av glasräcken samt inglasade balkonger. Service Lösningar gör alltid ett fantastiskt jobb och man får jättebra service och fint bemötande. Rekommenderas varmt!

Torvald T
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Maria som kommer till oss är mycket bra och duktig. Dessutom väldigt trevlig!

Kjell Ö
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Bra och snabbt utfört arbete samt trevligt bemötande. Rekommenderas

Adrian I
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Snabb och proffsig hjälp trots utmanande omständigheter

Humla E
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Väldigt nöjd med fönsterputsen, lika bra och proffsigt år efter år, fort går det också. Kan varmt rekommenderas!

Jennie L
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Våra mjölkiga, randiga fönster blev som nya.

Lena S
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Jag har anlitat SL främst för fönsterputsning av alla våra fönster flera år nu. Jag är mkt nöjd med detta arbete. Snabbt professionellt och resultatet varar länge. Skulle aldrig kunna göra något liknande. Denna gång behövde jag storstädning. Lika nöjd med det resultatet.

Karin E

Snabbt och bra. Med vänlig hälsning Karin Eklöf

Birgitta F
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Jättebra putsning av fönster, trevlig personal. Fakturan stämde inte med det offererade priset. Inställelse kostnad va märkligt. Jag betalade 80 kr min mor 160 kr ????

Svar från Service Lösningar Stockholm

Hej Birgitta, Stort tack för att du har tagit dig tid att ge oss feedback. Vi är jätteglada att ni är nöjda med det arbete som våra kollegor utförde. När det gäller fakturan har vi nu dubbelkollat både offerten och fakturan, och det verkar som att allt stämmer, dvs. inget fel har inträffat. Vi har även mejlat över offerten på nytt ifall du inte har den kvar. Tveka inte att höra av dig till oss om du har ytterligare frågor, funderingar eller kompletteringar. Tack igen för din feedback. Vi kan nås på: Via telefon- 0812451995 Via mejl - info@losningar.se

Anders N
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Service lösningar utförde en storstädning. Vi är otroligt nöjda över resultatet.

Agneta B
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Fönsterputs. Blev rekommenderad av min dotter som också anlitar samma. Väldigt nöjda båda två.

Lars Henric E
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Bra och pålitlig städning varje månad. Lätt att ändra städdag om det skulle behövas. Trevlig personal!

Judit Birgitta H
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Ni gjorde ett bra jobb, snabbt och effektivt. Ni tog hänsyn: Jag glömde bort, hade telefonen utan ljud och ni fixade alltihop ändå!! Tack

Michaela F
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Jättebra, serviceminded och snabba i återkoppling! Mycket bra städning

Lina S
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Lyhörda och lättillgängliga. Jag har varit deras kund i många år.

Suzanne Elisabeth A:dtr L
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Alid vänliga och serviceinriktade. Fortsätter gärna med dem

Jarkko R
Skrev om Service Lösningar Stockholm

De utförde uppdraget väldigt bra och inom den tidsram som utlovats. Vi är mycket nöjda med flyttstädningen och fönsterputsningen

Lilian T
Skrev om Service Lösningar Stockholm

De tjatar mycket och kommer bakom ryggen. De intresserar sig endast för pengar.

Svar från Service Lösningar Stockholm

Hej Lilian, Tack för ditt meddelande. Jag har nu kollat i vårt system och kan se att vi hjälpte dig med fönsterputsning och endast en fönsterputsare utförde jobbet. Vi förstår inte riktigt din beskrivning och misstänker att det har blivit något fel, om så ej är fallet undrar vi om du har möjlighet att detaljera lite.

Anders L

Fungerar utmärkt. Rekommenderas.

Gerd F
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Kom som planerat, och 2 personer utförde arbetet snabbt och effektivt.

Karin G
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Mycket bra ! Gick snabbt o fint resultat ! Trevligt bemötande.

Elisabet O
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Toppen! Har bara bra erfarenheter!

Kristina O
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Gnistrande rena fönster, trevlig personal

Ingrid
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Har den 18 nov t Servicelösningar gett mitt omdöme om arbetet o priset. Utmärkt fönsterputs! Priset högt jfr med tidigare pris. Har fått kommentar fr Servicelösningar. .

Daniel E
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Otroligt duktiga och alltid smidiga att ha att göra med. Rekommenderas

Kerstin S
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Bra personal som är väldigt bra på sitt jobb. Dessvärre är bokningen inte bra då man inte snabbt kan boka själv. Ringa är inget som går fortare då man ska vänta ytterligare för att veta när det finns en tid. Priset är helt överkomligt för ett utmärkt jobb.

Svar från Service Lösningar Stockholm

Hej Kerstin, Tack så mycket för ditt värdefulla omdöme och för att du tog dig tid att dela dina tankar med oss. Det gläder oss att höra att du är nöjd med jobbet som våra kollegor utförde. Vi beklagar att bokningsprocessen inte uppfyllde dina förväntningar. Vår strävan är alltid att erbjuda den bästa servicen och kvaliteten, och det är därför vi inte har en självbokningstjänst. Vi vill säkerställa att varje uppdrag matchar rätt kompetens och att våra fönsterputsare är utrustade med rätt verktyg för att rengöra alla era...

Anna
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Snabbt och effektivt utfört arbete med strålande kvalitet och trevligt bemötande!

Ann-christin H
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Fick fönster putsade. Snyggt gjort och snabbt. Kom exakt på utsatt tid

Mats
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Städningen är mycket bra och det har inte varit något krångel. Dessutom är det billigt. Jag har hemstädning.

Björn K
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Allt fungerar bra. vi är nöjda.

Lena B
Skrev om Service Lösningar Stockholm

En trevlig ung man svensktalande tvättade våra fönster, snabbt och bra. Vi är mycket nöjda.

Britt-Marie Viola K

Perfekt utförd fönsterputsning

Siv N
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Lätt att boka,jag bokade fönstertvätt. Två trevliga killar kom på utsatt tid och putsade mina fönster proffsigt rena..Det gick snabbt och var ett mycket bra jobb.. Har bokat Service lösningar förut, och tänker fortsätta med det.

Agneta W
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Trevligt bemötande och effektivt och nogrannt utfört.

Märta G
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Framförallt vänliga o tillgängliga på telefon.

Eva Birgitta R

Haft hjälp med fönsterputs tidigare. Mycket nöjd 😄

Birgitta G
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Vi har samma städerska, så nöjda och även med fönsterputsning

Karin Lena B
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Kan varmt rekommenderas.Lätta att få kontakt med och fönsterputsen blev bra utförd.

Annelie E
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Vi är mycket nöjda med de städtjänster vi köper samt smidigheten från företaget vad gäller ändringar idag samt uppehåll. MEN, vi önskar städpersonal som kan engelska eller svenska. Inga flytande språkkunskaper behövs men så att en grundläggande kommunikation kan hållas. Detta önskemål har påtalats till företaget vilka ej lyckats ännu.

Pär Emil M
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Jag tycker Service Lösningar är ett väldigt bra företag, med väldigt bra kommunikation. Jag har också alltid varit nöjd med den städhjälp vi har fått under alla år och kommer fortsätta med Service Lösningar. Kan varmt rekommendera dem!

Evy E
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Bra jobb, blev mycket nöjd. Kommer att rekomendera er till andra

Bo G
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Snabba svar, bra pris och väldigt snabbt utfört arbete.

Hans Arne L
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Allt okej med utförande och kundbemötande vid fönsterputsningen.

Ann-Charlotte H
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Alltid trevligt bemötande och städningen är alltid till belåtenhet.

Ann-Katrin A
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Mycket nöjd! Både bemötande och städning!

Magnus L
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Gör jättebra jobb med kontorsstädning hos oss. Kunniga, trevliga och engagerade!

Anna Ö
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Pålitliga och enkla att ha och göra med

Ingrid S
Skrev om Service Lösningar Stockholm

Jag hade fönsterputs. Allt var till belåtenhet. Jag är jättenöjd.