Sf Bio, Filmstaden Kista

4.0 / 5 i betyg — 3 rekommendationer
Wall Bygg & Fastigheter
Wall Bygg & Fastigheter
Martin T:
Anlitande Wall Bygg för att renovera köket. Resultatet blev bra och dom är lätta att ha och göra med.
Hemsida
sf.se
Adress
Kista Galleria
16491 KISTA

Registrera ditt företag på Reco.se och få fler kunder.

Läs vad 3 användare tycker om Sf Bio, Filmstaden Kista

• Sofie Ö

2008-08-13

Sofie Ö skrev om Sf Bio, Filmstaden Kista
    En filmstad som denna är att önska vid varje biograf. bra utbud av de mesta filmer samt bra salonger gör filmupplevelsen till en njutning. Med väl tilltagna stolar och benutrymme ökar chansen att återkomma avsevärt. lätt att ta sig både till och från biografen med exeptionella kommunikationsmöjligheter.
  • Elina E

2008-01-12

Elina E skrev om Sf Bio, Filmstaden Kista
    Filmstaden Kista tycker jag är bra. De har flera stora salonger och alltid de nyaste filmerna. Ett plus är att man kan gå och shoppa lite innan filmen börjar, eftersom andra centrum stänger långt innan klockan 9. Plus är också att de har många kassor, men ibland svårt att se vilka köer som leder till vilka kassor. Tycker även att godis och snacks ska ha en egen kö, så att man slipper stå i samma köer som de som ska köpa biljetter.
    Emma K gillar detta
  • Therese D

2008-01-07

Therese D skrev om Sf Bio, Filmstaden Kista
    Inte så stor skillnad mot övriga biografer, däremot ligger den i Kista Galleria, vilket gör att ditt biobesök blir fulländat då du kan shoppa före, eller gå och se en film om shoppingen tär på dig för mycket. Varje gång jag har gått på bio med mina små, finns det alltid en hjälpande hand om barnen skall gå upp för trappor. Eller en kudde som de kan sitta på.
    Vad kan man annars säga om biografen, jag har varit där så många gånger, och har aldrig blivit otrevligt bemött, har heller aldrig upplevt att det är för fullt i salongerna.
Senaste sökta kategorierna