Sherry Beauty Estetik

Sherry Beauty Estetik

Ring 08-36 35 54 www.sherrybeauty.se

Välkommen till oss på Sherry Beauty Estetik! Är du ute efter en ansiktsbehandling eller kanske botox eller fillers? Då har du kommit helt rätt. Vi på Sherry Beauty Estetik är certifierade inom injektionsbehandlingar och microblading och erbjuder skönhetsbehandlingar och medicinsk hudvård av högsta kvalitet. I vår salong på...

129 omdömen om Sherry Beauty Estetik

Norah A
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag blev jättenöjd med mina resultat och personalen var jätte trevliga och super professionella, kommer rekommenderar sherry beauty till alla jag känner.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Sanna K
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Lyhörd och proffsig. Gick från kliniken supernöjd. 5/5.

MEITALLE C
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag har gjort ett par laserbehandlingar hos bästa tjejerna på Sherry Beauty och jag kan bara säga Wow!! Dem är så otroligt professionella, omhändertagande och härliga. Efter snart 6 behandlingar är jag hårfri!! Jag kan varmt rekommendera Sherry Beauty 🙏🏼 Dem är fantastiska!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Sabrina Hasna Nada B
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag har gjort en laserbehandling några veckor sedan och trodde inte det skulle vara möjligt men redan efter första behandlingen ser jag så mycket skillnad🤩🤩

SAGA J
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Mycket bra service! Man blir väl omhändertagen och känner sig säker då man får svar på alla frågor man har innan sin behandling. Snabba på att utföra arbetet samt lätt att få tid då personalen alltid försöker att fixa en tid till en som kund! Uppskattas mycket för en som alltid är ute i sista sekund!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Woow Saga tack så mycket för de fina orden! Vi på sherry beauty uppskattar verkligen dina tankar krig hur du uppfattar vår verksamhet. Det glädjer oss att du känner så. Vi är mer än nöjda att ha dig som våran kund och du är alltid varmt välkommen. Mvh Team Sherry Beauty

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Rasha C
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Så nöjd med resultatet och servicen! Väldigt professionell personal!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej Rasha! Tack för din feedback! Du är varmt välkommen åter fina! Mvh Sherry Beauty Estetik

Mia K
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Supernöjd med mitt fantastiska resultat

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej Mia! Vad kul att du är nöjd! Du är varmt välkommen åter! Mvh Sherry Beauty Estetik

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
JOSEFIN F
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Superfint bemötande, väldigt lugnt och skönt att komma dit! Det som drar ner mitt betyg rätt rejält är att min tear trough behandling som jag gjorde där blev ojämn och det syns mer på ena ögat att det är lagt filler där. Skulle inte säga riktigt som en klump då det är väldigt mjukt, men det är synbart då jag fått de kommenterat ett antal gånger. Kommer kanske gå tillbaka till dom ändå och ge dom en till chans då jag hört mycket bra om stället och gillar de som jobbar där😊

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej Josefin! Du är välkommen tillbaka på en korrigering. Hade vi fått återkoppling utav dig så hade du fått hjälp direkt! Vi är noga med att hjälpa våra klienter tills dom är riktigt nöjda. Mvh Sherry Beauty Estetik AB

Dalia K
Skrev om Sherry Beauty Estetik

jag bokade en näskorrigering. Jätte trevliga och resultatet är helt fantastiskt. Det ser jätte naturligt ut och man kan tro att jag har gjort en näsoperation!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Dalia! Vi är jätte glada över att du är nöjd med resultatet. Välkommen åter! Mvh Sherry Beauty Estetik AB

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Selma A
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Näskorrigering! Jätte trevlig personal, hade inte så mycket förväntningar så är hur nöjd som helst! Väldigt bra förklaring till vilka produkter som använts och övrig information!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Selma! Vad kul att du är nöjd. Välkommen åter! Mvh Sherry Beauty Estetik AB

Jenny S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Bästa Abeal! Jag har gått och gjort ansiktskontorering hos Abeal i två omgångar och kommer aldrig gå till någon annan. Abeal är extremt duktig och resultatet blir exakt som jag vill ha det, naturligt och fint. Jag kan verkligen rekommendera att gå till honom, han lyssnar alltid på mina önskemål och ger mig de resultaten jag önskar. Jag kommer aldrig gå till någon annan.

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Jenny! Vi på Sherry Beauty Estetik blir så glad över att du är nöjd med din behandling. Du är så välkommen tillbaka ! Mvh Sherry Beauty Estetik AB

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Ronja W
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Tömde mina katastrof läppar och blev bemött på världens bästa sätt, dom lugnade mig sa att jag skulle få hjälp att få mina dröm läppar! Dom levde upp till alla mina förväntningar alla är så snälla<3

Tack Ronja för de fina orden!! Välkommen åter! Mvh Sherry Beauty Estetik AB

Johanna V
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Trevlig och kunnig personal! snabb i återkoppling vilket är viktigt för trygghet hos kund. Tack för service, utförande och resultat!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Johanna för dina fina ord! Vi är glada att du känner dig trygg här hos. Mvh Sherry Beauty Estetik AB

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Aleksandra M

Världens trevligaste, gulligaste, bästa Sherry ❤️

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack för dina fina ord Aleksandra! Du är varmt välkommen åter! Mvh Sherry Beauty Estetik AB

Ella G
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Näskorrigering. Första gången jag gjort en skönhetsbehandling och var lite nervös men deras professionalism lugnade mig och jag kände mig trygg. Jag kan varmt rekommendera Sherry Beauty Estetik!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack för dina fina ord!! Det glädjer oss att du kände dig trygg här! Mvh Sherry Beauty Estetik

Aida T
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Lika nöjd som alltid! Bra och proffesionellt bemötande. Jag bokade 3 ml fillers då jag ville få finare drag men visste inte exakt vilka områden jag ville fylla så Abel hjälpte mig genom att ge tips på vad som passar just mig. Så fint resultat! Tack så mycket!

Tack för dina fina ord Aida! Mvh Sherry Beauty Estetik

Nicole J
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Har gått hos dem i över 3 år och dem har bara levererat fantastiska resultat! Kunniga, professionella och gör ett grymt jobb. Rekommenderar Sherry Beauty varmt till alla!

Tack för dina fina ord Nicole! Mvh Sherry Beauty Estetik

Kristina H
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Tear Through. Är en trogen kund till Sherry och Abel. Är alltid nöjd och älskar att man alltid får deras professionella konsultation som slutar med att man gör rätt och precis lagom, aldrig fel och eller för mycket/lite. Har aldrig lämnar kliniken missnöjd på flera år. Rekommenderas starkt!

Tack för dina fina ord Kristina!! Mvh Sherry Beauty Estetik

Emma N
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Alltid lika mysigt att besöka kliniken, alla är så gulliga & professionella.

Tack Emma för dina fina ord!! Mvh Sherry Beauty Estetik

Tanja J
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Russian Lips. Klient sedan 2018 Hos Sherry känner jag mig oerhört trygg, omhändertagen, bekväm och professionellt bemött på alla nivåer. Redan från det allra första stunden vid första besöket hos Sherry, när man är super-duper rädd och nervös, kände jag ett överväldigande förtroende för Sherry. Ett stort TACK för att du, med din magi, framhäver mitt absolut bästa jag !💋 Det har resulterat att min dotter, svärdotter samt 3 av mina 5 kollegor är återkommande kunder hos Sherry !✨ Jag rekommenderar innerligt, varmt Sherry Beauty Estetik och Sherry ✨till alla!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Tanja för dina fina ord! Vi är jätte glada över att ha just dig som kund!!!

Asal G
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Sjukt nöjd mad alla behandlingar och produkter jag köpt Så trevliga och professionella alla som jobbar där 👍🏻😊🥰

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Asal vi är så glada att du är nöjd och väljer just oss! Mvh Sherry Beauty Estetik

Mikaela Ahlquist J
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Gjorde fillers i näsan för första gången någonsin i slutet av februari hos Abeal och en liten påfyllning nu i juni. Är verkligen jättenöjd med resultatet, har alltid varit väldigt osäker pga min näsa i profil eftersom jag haft en liten bula på den, men nu är den som borttrollad, rak och fin och jag slipper tänka på profilen mer. Bästa jag gjort! :) Personalen är alla jättetrevliga och får en att känna sig lugn och trygg trots att man är nervös innan. Tack till er! ❤️

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Mikaela vi är så glada att du är nöjd och väljer just oss! Mvh Sherry Beauty Estetik

Cesare E
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Utan tvekan den mest kompletta & trevligaste kliniken jag varit på. Personalen professionella, bemötesgående, och bra priser. Åker många mil varje gång & är alltid super nöjd.

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack så hemsk mycket Cesar! Vi är glada över att ha dig som en klient och uppskattar dina feedbacks. Mvh Team sherry beauty

Isabelle S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag gjorde fillers i näsan och hakan. Det vänliga bemötandet är toppen, men känner som välkommen, och man känner sig mer som än vän där än en kund. Mina förväntningar var höga med tanke på alla fina resultat jag sett på eran instagram, och ni levde absolut upp till mina förväntningar! Ni är super duktiga och resultatet blir jätte fint. Tack så mycket!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej Isabelle! Tack för dina fina ord, det värmer !!

Anna E
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag hade typ velat bli frågad lite mer om jag ville ha mer volym eller mer form på läpparna typ bara, annars var de toppar

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej, Vi frågar alltid om vad våra kunder önskar sig och utgår från kundens önskemål. Tack för din feedback och hoppas du är nöjd med resultatet. MVH Abeal Yifter

Isabella S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Rent och fint super bra ägare som bryr sig och tar hand om sina kunder. ❤️🙏🏻

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej Isabella, Tack så mycket För dina feedbacks, det värmer och höra och du är varmt välkommen åter. MVH Abeal Yifter

Titti B
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag gjorde mina läppar hos dem. Personalen är supertrevlig och jag är så nöjd med resultatet!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej Titti, Tack för ditt förtroende och tid. Vi på sherry beauty uppskattar det och vi är glada över att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Mvh Abeal Yifter

Linda S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Fantastisk personal, kunnig och tar sig verkligen tid. Jättefina lokaler och underbar service!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej fina linda, tack för de fina orden och vi uppskattar det verkligen. MVH Abeal Yifter

YASMAN B
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Bor i Kalifornien men väntade tills jag åkte tillbaka till Stockholm för att göra näskorrigering, bara för att jag ville göra det hos Sherry Beauty. Abel är verkligen så duktig, kunde inte ha blivit mer nöjd med min näsa!!

Dagmara R
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Gjorde en näskorrigering gick bra smärtfritt och bra bemötande! Kommer tillbaka!

THERÉSE B
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag åker 35 mil tur och retur för att göra mina läppar hos Sherry och jag skulle aldrig gå till någon annan, hon är verkligen grym på det hon gör! Alla är så himla trevliga och man känner sig verkligen välkommen och väl omhändertagen. Det är inte samma ”stela och försiktiga” stämning som det ofta kan vara på salonger, och det är så skönt när man kanske är lite nervös. De är så professionella och det är värt varenda krona, rekommenderar!

Ida S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Gjorde touch up för läppar, näsa och kindben. Blev supernöjd med resultatet och bedövningen fungerade jättebra.

Anna Ö
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Fick ett fint bemötande från personal på Sherry Beauty Estik. Väldigt trevliga och det kändes bra att vara i deras händer.

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack för dina fina ord!! Välkommen åter :)

Anne T
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Super trevligt bemötande och man blir väl omhändertagen. Har gjort både näsa och läppar och är super nöjd. Var super nålrädd innan och gick in med tanken "vill man vara fin får man lida pin" men tack vare proffsigt utförande och betryggande stämning gick allting smärtfritt. Tack! Återkommer när det är dags för påfyllning. Väl värt att besöka dem.

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack för dina fina ord!! Välkommen åter :)

Sharon C
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Gick för en fillersborttagning hos Abel och kände mig så säker med honom. Han förklarade hela behandlingen grundligt och var jätte försiktig, rekommenderar alla att gå till Sherrys om de vill utföra skönhetsbehandlingar.

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack för dina fina feedbacken. Vi uppskattar verkligen allas åsikter!

FARNAZ R
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Wow, helt ärligt jag kan ej beskriva hur nöjd jag är. ”De har inte bett mig att skriva någon omdöme jag gör det själv”. Jag ska vara ärlig det kanske är lite dyrt MEN det är 110% värt det då man får mer än vad man har begärt. Personalen är super vänliga och deras jobb är ännu bättre! Rekommenderar verkligen att komma hit om man vill vara 110% säker att man kommer få det resultat man vill ha.

Svar från Sherry Beauty Estetik

Wooow tack så hemskt mycket för de fina orden. Vi på sherry beauty estetik strävar efter vårt bästa för att få er så nöjda som möjligt <3

Ines Andrea Morales D
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Hade en grop vid hakan som jag ogillade. Valde Cherry som klinik och det är nog det bästa jag valt och gjort. Har en fin V-formad haka nu . Professionellt bemötande och riktigt bra service. Goa och glada allihop ❣

Maja E
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Trevligt lokal och super söt personal, man är i trygga händer

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack för fina rekommendationer Maja och välkommen åter.

Madeleine S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Gjorde en näskorrigering, blev väl omhändertagen. Han som utförde behandlingen förklarade allt vad det innebär vid en näskorrigering samt vad man bör tänka på. Resultatet var upp till mina förväntningar, och utförandet gick snabbt och smärtfritt! Jätte fin inredning och lugn stämning. Kan rekommenderas starkt!

Välkommen åter Madeleine. Mvh Sherry Beauty Team

Meysam R
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Näskorrigering: Jättenöjd med både resultatet och bemötandet.

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Meysam och välkommen åter!

Anna A
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Bättre klinik finns inte. Bemötandet och deras kunskap är i topp klass.👌🏻 rekommenderar alla som vill ha nån av deras service att gå dit. Kommer aldrig prova en annan klinik igen! Gå dit

Lotta L
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Härlig stämning och proffsigt bemötande 💕

Egzona G
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Har gjort näskorrigering här ett par gånger och är så OTROLIGT nöjd med resultaten! Pendlar hela vägen från Malmö för att få uppleva deras fantastiska bemötande, service och kunskap. Rekommenderar denna klinik väldigt varmt!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Egzona, vi uppskattade ditt besök hela vägen från Malmö. Du är välkommen tillbaka och vi önskar dig en bra sommar. Mvh Sherry Beauty

Lara S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Otroligt duktiga!!! Fick bättre resultat än väntat.

Tack Lara, välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty

Gabriella S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Tjänsten jag köpte var att fylla mina läppar med 1ml fillers. Det var andra gången jag valde att gå till Sherry för deras oerhört trevliga och värmande bemötande. Man känner sig genast lugn och bekväm i personalens närvaro vilket hjälper speciellt när man ska göra ett ingrep med sprutor. Resultaten jag fick var över förväntan och jag blev jättenöjd båda gångerna. Jag skulle deffinitivt rekommendera företaget till andra!

Tack Gabriella, välkommen tillbaka! Mvh Sherry Beauty

Cecilia T
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Aldrig varit nöjdare 😍 min första behandling och första gången jag gjorde fillers i mina läppar och är så himla nöjd ❤️ Älskar 😚

Härligt att höra! Mvh Sherry Beauty

Malin G
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag gjorde läpparna idag som jag brukar göra hos Sherry. Åker från västerås utan att blinka för 10 minuters behandling. Så sjukt trevliga, proffsiga och de kan sin sak, kanske bäst i hela branschen. Jag har aldrig gått därifrån något annat än euforiskt nöjd!!!

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack för fina lovorden Malin, du är välkommen tillbaka!

Susanne S
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Har gått till detta underbara gäng sedan start och blir alltid lika nöjd och får världens varmaste omhändertagande varje gång ! Ord kan inte beskriva hur duktiga dom är trots deras unga ålder ❤️ Så framgångsrika ! Lätt dom bästa i hela Stockholm ! ❤️❤️❤️❤️

Svar från Sherry Beauty Estetik

Hej Susanne! Tack för förtroende och välkommen tillbaka. Önskar dig en bra sommar. Mvh Vanessa

Despina Avramidis B
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Jag utförde en näskorrigering, blev bemött på ett mycket professionellt sätt som fick mig att känna mig trygg. Det är något jag tycker är väldigt viktigt. Personalen visar att de bryr sig om dig, de lyssnar och tar till sig av ens tankar och idéer. Jag hade väldigt höga förväntningar på hur resultatet skulle se ut och företaget levde verkligen upp till alla mina förväntningar/drömmar! Jag är mer än nöjd 😍👌🏻

Svar från Sherry Beauty Estetik

Tack Despina och vi är alltid lyhörda för våra kunder, önskar dig en fin sommar och välkommen tillbaka. Mvh Sherry Beauty

Maria Edlund L
Skrev om Sherry Beauty Estetik

Fillers och stylade. Är supernöjd med bemötandet. Världens bästa och gulligaste gäng. Går därifrån med ett stärkt självförtroende

Härligt Malin! Ha en fin sommar. Mvh Sherry Beauty