shipmanbildelar.se

374 omdömen om shipmanbildelar.se

Sedan starten hos Reco 2020

Bengt B
Skrev om shipmanbildelar.se

Bra kvalité och snabb leverans

Markus B
Skrev om shipmanbildelar.se

Snabb service och bra delar till rätt pris

Adis O
Skrev om shipmanbildelar.se

Snabb leverans, delen var kopia av originalet som gjorde installationen betydligt lättare.

Tobias N
Skrev om shipmanbildelar.se

Mycket bra service, återkom som de lovat angående leveransdatum då delen ej fanns hemma i lager utan låg på lager utanför Sverige.

Johnny B
Skrev om shipmanbildelar.se

Ble opplyst om at delene ikke var på lager,jeg ringte og spurte om de kom uken etter,noe som ble nesten garantert.Delene er under veis ,å med mindre det er feil deler, så er alt helt topp. Pakkeløsningen gjør at alt blir nytt,det var ikke planen,så jeg er jævlig Fornøyd ! 🥳🕺👍

Lukas V
Skrev om shipmanbildelar.se

Billigare att köpa en ny framvagnsbalk av shipmans än att köpa en begagnad, snabb leveranstid, bra kvalitet på grejerna!

Sebastian L
Skrev om shipmanbildelar.se

Snabb leverans bra pris passar lika bra som original delar

Erna U
Skrev om shipmanbildelar.se

Takk for beskjed underveis om bestillingen min. Det er helt topp. Beste hilsen Erna Urdal

Harald H
Skrev om shipmanbildelar.se

hei , kjøp og leveranse av bakaksel til min bil var ei god oppleving . Bortsett frå ein feil , utsparing for bremsesensor venstre side , var på feil plass . Den måtte omarbeidast for å få plass til sensoren . Meirarbeid med sliping , tilpassing og overflatebehandling 👎🏼. mvh Harald Hoddevik 47 90567380

Svar från shipmanbildelar.se

Hei, Harald! Tack för din review. Vi beklagar att sensorfästet inte satt på rätt ställe för din bil. Detta hade vi självklart löst om fått veta det. Om du behöver något annat framöver så kontakta oss så skall vi se till att ordna ett extra bra erbjudande. Bra att det löste sig och att du fick ihop det till slut!

Gerda H
Skrev om shipmanbildelar.se

Köpt en bakaxel fick bra hjälp av en säljare så att man fick rätt vara

Urban E
Skrev om shipmanbildelar.se

Enkel sökväg mycket bra priser

Bjørn H
Skrev om shipmanbildelar.se

Grei pris. Rask ekspedering og levering (til Norge).

Emma S
Skrev om shipmanbildelar.se

Kundeservice og hjelpen jeg fikk var helt enestående og ikke minst prisen! Eneste er at det er snart to uker siden jeg bestilte varen og den er enda ikke kommet til terminal i Norge..

Anders N
Skrev om shipmanbildelar.se

Bra service. Har ej hunnit pröva delen så jag kan inte ha någon åsikt om det ännu

Kristoffer J
Skrev om shipmanbildelar.se

Hyggelig service, lett å spore pakken og veldig bra utvalg av bildeler👍🏼

Ägglant A
Skrev om shipmanbildelar.se

Bra bemötande , resonabla priser och snabb leverans

Lars L
Skrev om shipmanbildelar.se

Den snabbaste leveransen av bildelar jag har provat på! Hoppas det alltid är så här!

Viggo L
Skrev om shipmanbildelar.se

God infomarsjon og rask levering👍

Peter H
Skrev om shipmanbildelar.se

Mycket bra service. fullt acceptabel leveranstid. Helt nöjd.

Mikael B

1 jättebra 2 jätte snabb leverans 3 mycket nöjd

Jacob L
Skrev om shipmanbildelar.se

Toppen företag snabb leverans snabbt svar allmänt schysst

Christer G
Skrev om shipmanbildelar.se

Väldigt bra grejer till vettigt pris. Tankröret jag köpte hade bra passform.

Geir P
Skrev om shipmanbildelar.se

Fantastisk oppfølging fra selgers side. Kjøpte en "sub-frame" (framvagnsbalk) framme til en Alfa Romeo 159. Jeg holder til i Norge og de trekker vekk svensk moms med en gang. slipper da å betale først svensk og så norsk moms for deretter å få tilbake den svenske. Hadde mye forsinkelser ved bruk av Post Nord. pakke skulle vært levert på dør hjemme men måtte hente på utleveringssted istedenfor, ankom her 14 dager etter opprinnelig estimert dato. I dette tidsrommet var jeg i kontakt med leverandør (shipmanbildelar.se)...

Nils F
Skrev om shipmanbildelar.se

Fantastiskt bra företag. Rättade till en svårupptäckt felaktighet på beställd drivaxel och skickade en ny axel direkt. Nils F.

Alfred N

Snabb leverans ,passar perfekt

Jacques D
Skrev om shipmanbildelar.se

Reservdelarna passar perfekt. Rimlig pris och snabb leverans. Jag rekommenderar.

Mikael K
Skrev om shipmanbildelar.se

Snabb och trevlig kundkontakt. Ringde upp och kollade så att vi skulle komma dagen vi stadigare bestämt. Mycket bra

Jörgen B

Bra service. Snabb leverans. Mycket nöjd med delarna

Alexander S
Skrev om shipmanbildelar.se

Snabb leverans, beställde en söndag och fick delen på tisdag. Beställde en framvagnsbalk vilken var både billig och med perfekt passform. Hade uppskattat att kunnat välja att få paketet levererat till ett ombud än utanför dörren, då det känns säkrare i min värld!

Anders L
Skrev om shipmanbildelar.se

Bra pris och snabb leverans från er. Tyvärr körde post nord runt på delarna 1 vecka.

Lars M
Skrev om shipmanbildelar.se

Enligt verkstaden så var dom nöjd med dom nya delarna gick smidigt att byta ut dom

Nordive N
Skrev om shipmanbildelar.se

Billig og hurtig, jeg har ledt længe efter vange uden held men Shipman havde den

Sigge H
Skrev om shipmanbildelar.se

Klockrent. Handlar gärna igen.

Jan L
Skrev om shipmanbildelar.se

Trevligt bemötande och snabb leverans då det var en vara som blev fel plockad ny del kom redan dagen efter 🙂👍

Kjell O
Skrev om shipmanbildelar.se

Vänligt bemötande bra passform på delarna snabb frakt Dyr frakt

Gunnar S
Skrev om shipmanbildelar.se

Helnöjd! Snabb leverans, bra pris, bra service!

Magnus Å
Skrev om shipmanbildelar.se

Proffsigt. Riktigt bra kundservice.

GERT J
Skrev om shipmanbildelar.se

Beställning från er var bra. Snabbt och enkelt. Dock var leveransen från Fedex inte bra. Var ej hemma när leveransen kom. Fick sms att de varit hemma hos mig. (hade de ringt direkt så kunde de lämnat produkten på infarten direkt) Skulle beställa ny leverans. Sämsta hemsidan jag varit med om. Det fungerade inte att följa länken. Ringde och fick prata med en robbot som inte förstod mitt problem. Mailade och fick hjälp med ny bokning

Simon E
Skrev om shipmanbildelar.se

Blev bemött på absolut bästa sätt. Mycket engagerad var den som jag var i kontakt med. Återkoppla i en annan fråga utöver som jag hade stor nytta av. Kommer absolut rekommendera Shipman.

Greger F
Skrev om shipmanbildelar.se

Bra passform, lite högt pris, bra och snabb leverans hem till dörren.

Jonas T
Skrev om shipmanbildelar.se

Trevliga, tillmötesgående, hjälpsamma och snabba leveranser:)

Lennart K
Skrev om shipmanbildelar.se

Väl bemött, snabb service, bakaxeln till min auris-08 passade klockrent. Helt enkelt som det ska vara.

Per S
Skrev om shipmanbildelar.se

Trevligt bemötande snabba leveranser ! Mycket bra jobbat !

Mats B
Skrev om shipmanbildelar.se

Jag tycker det fungerade bra snabb leverans till dörren mycket smidigt lätt att få kontakt jag är helnöjd det blir bara massor av ++++ kommer absolut handla mera och rekommendera shipmanbildelar

Lars J
Skrev om shipmanbildelar.se

Snabb leverans som kom i utlovad tid. Bakaxel till berlingo

Tony L
Skrev om shipmanbildelar.se

Bra service. Fick fel lager ifrån början men det skulle ordnas

First-Name L
Skrev om shipmanbildelar.se

Skit enkelt på allt sätt. Att personalen tog sin tid för att hjälp till är bäst 👏👏

Arsalan F
Skrev om shipmanbildelar.se

Bra bemötande vid första kontakten med bolaget Bensin röret som jag beställde kom i tid enligt överenskommelse Bra jobbat

Pär L
Skrev om shipmanbildelar.se

Bra information om produkten som jag köpte. Leveransen blev försenad men det berodde up UPS och inte Shipman. Bra bemötande, snabb respons tillbaka på email korrespondens ang den försenade leveransen. Och de hjälpte till med dialogen med UPS. Mycket bra service! Skulle inte tveka att handla från dem igen.

Christer M
Skrev om shipmanbildelar.se

Lätt att byta snabb leverans