Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

www.sifferhjalpen.se
  • Badge2021

Sifferhjälpen redovisningsbyrå har idag 6 erfarna redovisningskonsulter med kontor i Stockholm, Kalmar och Torsås. Vi brinner alla för det vi gör och vårt mål är att underlätta ditt liv som företagare så mycket vi kan. Genom vår 100 % digitala helhetslösning för redovisning tar vi bort det mesta av ditt administrativa arbete...

38 omdömen om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2014

Petra F
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Hej! Bra bemötande. Det är så länge sedan vi började använda Sifferhjälpen, så vet inte vad vi hade för förväntningar förutom att vi ville ha hembesök & det har vi fått. Det funkar jättebra. Vi köper tjänsterna: Deklaration, bokslut & momsredovisning. Allt funkar jättebra, även när jag behöver hjälp via telefonsamtal.

Robert S
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Vi är mycket nöjde med vårt val av redovisningsbyrå. Vi har valt deras tjänst Easy to go som kort och gott innebär att vi skapar och godkänner fakturor och sedan tar de hand om resten. Samarbetet har sparat oss många timmar och vi har alltid tillgång till rättvisande siffror. VI kan varmt rekommendera Sifferhjälpen som redovisningsbyrå.

Nils K
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Har nyttjat Sifferhjälpen i flera år och är väldigt nöjd med deras service och snabba hanteringen. Får hjälp med bland annat momsredovisning och bokslut och det fungerar helt perfekt.

Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Otroligt snabb och effektiv bokföring. Vi slipper tänka på bokföringen utan istället kan vi fokusera på allt annat. Kan varmt rekommendera alla att kontakta Sifferhjälpen.

Moa L
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Väldigt smidiga att ha att göra med; hjälpsamma, snabba och får saker gjorda.

Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt sker digitalt så ges en trevlig personlig service, Helene på Sifferhjälpen har full koll på mitt bolag. Jag sparar mycket tid och får dessutom min bokföring uppdaterad i realtid. Bästa redovisningsbyrån i Kalmar! MVH Anders B REAL Production Prospektmedia

Carl T
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Trevliga. Enkla att jobba med och ett friskt, snabbt sätt att ta sin bokföring digitalt utan massa krångel.

Erika L
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Proffsig och noggrann hjälp. Kunniga och snälla i sitt bemötande.

Rafal K
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Within just 2 years I had in total 4 accounting companies and finally I have settled with Sifferhjälpen Ekonomibyrå AB and have no intention of changing. 100% online with everything working really smooth!

Charlotte A
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Sifferhjälpen lever i stort upp till förväntningarna.

Christina K
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Bra tillgänglighet och hjälpsamhet. Välgjort och noggrant arbete. Får återkoppling om något saknas eller om vi behöver något extra analys.

Feime I
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

trevligt bemötande, effektiva och snabba. håller vad som lovas med bra priser. 'easy to go', supersmidig tjänst som verkligen underlättar. /F

Levin Bygg & Design Ab L
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Väldigt hög service. Prisvärt. Kunskapsrika.

Oskar S
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

En väldigt trevlig byrå med personlig service, humor och nogrannhet, jag har använt sifferhjälpen till att hjälpa mig med bolagsfrågor, privatekonomiska samt adekvat hantering av vinster uppkomna via krypototillgångar, och jag kan bara ge toppbetyg till Sifferhjälpen!

Linnea C
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Jag är jättenöjd. Vi har fått fin hjälp med vårt nystartade företag och god kontakt med en tjej som numera blivit vår revisor. Rekommenderas varmt!

Lars H
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Sifferhjälpen Varit egenföretagare sedan 20årsåldern samt är beläst på universitet så klarar jag ej allt. Uppriktigt och klart bemötande har löst mina problem på ett förträffligt vis av Sifferhjälpen. Tack ännu en gång för allt. Vänliga hälsningar Lars Hilding

Nadine K
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Genom Helene fick jag kontakt med Linda. Jag fick snabb service i ett läge där jag akut behövde få redovisningshjälp. Eloge till Linda som dessutom var väldigt pedagogisk genom hela processen. Rekommenderar varmt!

Svar från Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Hej Nadine, Tack för de fina orden, det är alltid roligt att få höra att vi har gjort ett bra jobb och kunderna är nöjda! Och jag är personligen mer än glad att ha Linda med hos Sifferhjälpen; hon gör företaget bättre samtidigt som det är roligare att gå till jobbet! Hälsningar, Helene

Anders A
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Helene och Linda hjälpte mig med att blixtsnabbt och professionellt ta över ett uppdrag, som en av landets större redovisningskonsulter inte hade lyckats gå iland med på nästan ett halvår. På några veckor löste de sedan uppgiften. Jag vill ge dem mina varmaste rekommendationer!

Rebecca B
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Vi köper bokföringshjälp och löneadministration på timme och vi får superbra hjälp. Det känns mycket tryggt att vi alltid kan vända oss till Sifferhjälpen och veta att vi får rätt i bokföringen. Rekommenderas varmt!

Stina H
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Alltid bra service och kunniga medarbetare!

Fredrik N
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Bra och kompetent rådgivning där kunskapen är hög.

Anders D
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Konsultation gällande bokföring, redovisningshjälp gällande löner och ersättningar.

Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Efter att jag har börjat använda tjänsten Easy to go: så slipper jag äntligen allt administrativt arbete och allt som har med bokföring att göra. Sifferhjälpen sköter allt och jag kan göra det jag tycker är kul. Nu kan jag till och med vara ledig utan att få ångest. Med vänlig hälsning Anders B REAL

Jonathan L
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Väldigt nöjd, pålitliga och snabba.

Nils K
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Snabb, smidig och kunnig. Kan varmt rekommenderas.

David A

Allting kanon, Agneta & Helene har stenkoll! Rekommenderas

Lars J
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Sifferhjälpen sköter min bokföring, tar fram årsredovisningen och sköter deklarationen. Sifferhjälpen sköter allt exemplariskt och utan den hjälp dom ger mig skulle jag antagligen ha ett företag med betydligt sämre ekonomisk styrning. Sifferhjälpen är kort sagt "guld värt". Alltid tillmötesgående och personliga på ett korrekt sätt.

Maria T
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Snabb respons. kompetent. trevligt. Bokföring samt deklaration De erbjuder allt mitt lilla företag behöver, på ett kompetent och prisvärt sätt.

Magnus E
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Sifferhjälpen levererar! Sifferhjälpen visar ett stort engagemang för att i sin tur kunna leverera vidare till skattemyndigheter mfl och ligger på oss som företag att göra detsamma. Sifferhjälpen är en trygghet för en stressad företagsledare. Vi har haft ett antal byråer tidigare men mött ett sådant här engagemang. Tack för att ni finns!

Carina S
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Allt har varit helt utmärkt! Är mycket nöjd med hjälpen med min bokföring!

Tuulikki Å
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Professionell och prisvärd service!

Sofia B
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Jätte bra, jag är super nöjd! Snabba svar och prisvärda.

Kjell G
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Vi anlitar Sifferhjälpen för all bokföring, deklaration och årsredovisning. Allt jag behöver göra är att posta mina verifikationer, därefter kan jag glömma allt vad bokföring heter. Sifferhjälpen sköter allt administrativt så att jag får kraft att lägga tid på att utveckla bolaget. Momsredovisning har aldrig varit enklare. Mitt liv har blivit betydligt enklare och roligare sedan jag anlitade Sifferhjälpen!

Maria G
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Då jag nyligen avvecklat min firma så anlitade jag sifferhjälpen för hjälp med min preliminära självdeklaration. Jag har haft mailkontakt med sifferhjälpen och fått ett vänligt bemötande och snabb hjälp. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått.

Mikael C
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Har använt mig av Sifferhjälpen för mitt företag i två år nu och är mycket nöjd. Proffsiga och kunniga.

Linnea M
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Löpande bokföring och hjälp att ombilda till AB. Jag har fått toppenbra hjälp från dag ett och är supernöjd.

Torbjörn B
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Jag har fått ett bra bemötande. Oftast snabba och bra svar på de frågor jag har samt bra ordning på huvuduppgiften som är löpande redovisning/bokföring i mitt bolag. Företaget lever upp till de förväntningar jag hade innan jag kontaktade dem.

Beepco A
Skrev om Sifferhjälpen Redovisningsbyrå

Jag använder Sifferhjälpen till att sköta bokföringen i mitt enmansföretag. Jag får precis det jag behöver till ett bra pris.