Rekommenderat företag 2016 - Sim Bygg

Sim Bygg

Gustaf Wernersgata 8 B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Vi på Sim Bygg hjälper er hela vägen med er köks eller -badrumsrenovering. För att underlätta för dig som kund gör vi alltid en genomtänkt helhetslösning med högsta tänkbara kvalitet.

Ring eller maila oss om ni finner intresse, så berättar vi mer om vilka tjänster vi erbjuder, eller kom och ta en kopp kaffe och passa på att kika på olika designer av kök och badrum, så kan vi diskutera och försöka hitta en lösning som passar just dig. Ni kan även boka tid för personligt möte.

Läs vad 21 kunder tycker om Sim Bygg

• Robert A
    Robert A skrev om Sim Bygg
    Bra bemötande och levde upp till mina förväntningar :-)
    2016-11-30 Sim Bygg svarar Robert A
    Tack för Ert svar och att du är nöjd med vårt arbete.

Med vänlig hälsning
  • Anna&tommy L
    Anna&tommy L skrev om Sim Bygg
    Mycket nöjd med allt från planering till utförande.
    kommer garanterat att anlita dem igen.
    2016-11-28 Sim Bygg svarar Anna&tommy L
    Tack för Ert svar och att Ni är nöjda med vårt arbete.

Med vänliga hälsning

• Alem H
    Alem H skrev om Sim Bygg
    Perfekt håller vad de lovar rekomenderas varmt. VÄLDIGT PROFFSIGA.
    De hade renoverat 2st badrum på en rekord tid och till et bra pris.
    2016-11-28 Sim Bygg svarar Alem H
    Ett stort tack för ditt svar Alem H och att Ni är nöjda med vårt arbete.

Med Vänliga Hälsningar,

• Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Sim Bygg
    Otroligt duktig och kompetent personal inom sina yrkesområden. Mina redan höga förväntningar överträffades. Slutpriset och tiden stämde väldigt bra med vad vi kommit överens om från början. Kan varmt rekommenderas.
    2016-11-28 Sim Bygg svarar Stefan Ö
    Tack för ditt svar och att Ni är nöjda med vårt arbete hos Er

Med Vänliga hälsningar,
  • Jimyao C
    Jimyao C skrev om Sim Bygg
    Very well planned project, no delays.
    Fixed price, even though there were small changes during the project, the final invoice has no change comparing to the offer.
    Nice people, always listen and suggest according to their professionalism.
    2016-07-04 Sim Bygg svarar Jimyao C
    Thank you very much for your answer.

Best Regards,

• Befas Ab
    Befas Ab skrev om Sim Bygg
    Har fungerat bra och är nöjd med samarbete och resultat.
    2016-07-04 Sim Bygg svarar Befas Ab
    Tack för ditt svar och att du är nöjd med vårt arbete. En liten fråga är att varför du har satt 4 stycken Reco ringar och inte 5?

Tacksam för svar.

Med vänliga Hälsningar,

• Elin S
    Elin S skrev om Sim Bygg
    De renoverade vårt badrum och vi var överlag nöjda. Det var bra kvalité, snabb hantering och de var snabba på att ändra ifall det var något som vi ville ha annorlunda.

Dock ett litet minus dock på att byggledaren inte var så kommunikativ om vad som skulle hända när.
    2016-06-29 Sim Bygg svarar Elin S
    Ett stort tack för ditt svar Elin och vi är glada för att ni är nöjda med vårt arbete.
    Beklagar för ditt minus kommer vidarebefordra det till vår byggledare.

• Lennart F
    Lennart F skrev om Sim Bygg
    Mycket nöjd med deras bemötande och utförande.
    Håller vad son är lovat . Har något blivit som jag inte tyckte vara bra fixar dom det.
    Har använt dom för renovering målning mm. Deras elkillar är mycket bra.
    Sim bygg tar hand om kunden.
    2016-06-29 Sim Bygg svarar Lennart F
    Ett stort tack för du rekommenderar oss och att du är nöjd med vårt arbete.
  • Giso P
    Giso P skrev om Sim Bygg
    Jag är super nöjd med Sim Byggs arbete. De har utfört ett mkt bra jobb hos oss. Alla hantverkare varit så professionella och mkt gott bemötande. Jag rekommenderar de varmt
    2016-06-27 Sim Bygg svarar Giso P
    Ett stort tack Giso P för de fina orden och att Ni är nöjda med vårt arbete.

Med Vänliga hälsningar
  • Ivana K
    Ivana K skrev om Sim Bygg
    Anlitade SimBygg för badrumsrenovering samt ommålning och byte av golv på en hel våning våren 2016. Har bara gott att säga om dem, de höll tidsschemat, offerten var skriftlig o seriös, hantverkarna var flexibla när vi hade strul med klinkerleverans. Allt de gjorde verkar i mKommer absolut anlita dem igen!
    2016-06-27 Sim Bygg svarar Ivana K
    Tack för de fina orden och vi är glada för att du är nöjd med vårt arbete.

Med vänliga hälsningar

• Sebastian A
    Sebastian A skrev om Sim Bygg
    Jag har anlitat SimBygg vid flera typer av jobb, både inomhus och utomhus med samma goda resultat. De få gånger jag har haft åsikter har de snabbt åtgärdat det jag har anmärkt på.
    2016-02-02 Sim Bygg svarar Sebastian A
    Tack för dina fina ord och att du är nöjd är huvudsakligen för oss på Sim Bygg.

Med vänliga hälsningar

• Björn L
    Björn L skrev om Sim Bygg
    Sim Bygg renoverade vårat badrum och skötte det bra, vi är nöjda. Positivt att de gav klara besked om vad som kunde göras och kom med förslag på alternativ. Däremot vart det svårt att få en överblick på hur mycket tid de var på plats vilket jag misstänker är ett generellt problem för de flesta firmor. Endast mindre detalj fel, som man ej tänker på i det hela. Rekommenderas.
    2016-02-02 Sim Bygg svarar Björn L
    Hej, Björn L.

Tack för att du rekommenderar oss.

Med Vänliga hälsningar

• Mats H
    Mats H skrev om Sim Bygg
    Vi har renoverat ett hus både invändigt och utvändigt. Toaletter, badrum, kök, golvläggning, takläggning, ny el, ny vatten och avlopp m.m. Framför allt har kommunikationen med byggföretaget fungerat bra.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Sim Bygg
    Flexibelt och pålitligt byggföretag som alltid gör ett noggrant jobb med bra resultat.
  • Brit-marie L
    Brit-marie L skrev om Sim Bygg
    Sim Bygg renoverade mitt kök med installation av nya skåp, målning, eljobb och kakelsättning.
    Jag är nöjd med jobbet. De är duktiga och trevliga.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Sim Bygg
    Bra bemötande och lyhörda för kundens önskemål och behov. Är väldigt punktliga och effektiva. Utför helentrepenad.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Sim Bygg
    Jag har anlitat Sim Bygg för ombyggnad av mitt hus vid flera tillfällen.
    Allt arbete har varit till min fulla belåtenhet.
    Jag rekommenderar företaget!
    Bra kvalitet, trevligt bemötande och tidplanen håller alltid!
  • Mladen Z
    Mladen Z skrev om Sim Bygg
    Jätte duktiga, hjälpsamma, nogranna, proffsiga! Kan starkt rekommendera! Vårt badrum och kök blev kanon!
  • Jounes L
    Jounes L skrev om Sim Bygg
    Bästa servicen ! Underbart resultat ! Rekommenderar starkt !
  • Magnus
    Magnus skrev om Sim Bygg
    Totalrenoverade vårt badrum och det är bara att lyfta på hatten. Allt är fantastisktbra gjort (är själv i byggbranchen och "felacceptansen" är enorm, men SIM-Bygg har sina egna normer=felfritt. Rekomenderas starkt!(och NEJ jag är inte anställd, svärson eller på annat sätt nära någon i denna firma). Magnus//Västra Frölunda
  • Dan L
    Dan L skrev om Sim Bygg
    Sim Bygg genomförde helrenovering av kök och badrum åt oss och vi är mer än nöjda! Väldigt proffsigt utfört med kunniga och väldigt noggranna hantverkare. Dessutom så gick arbetet snabbare än beräknat. Om vi behöver hantverkare igen kommer vi definitivt att välja Sim Bygg. //Dan & Hanna i Linnéstaden

Gustaf Wernersgata 8 B, 421 32 Västra frölunda