Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Sim Bygg Entreprenad

Sim Bygg Entreprenad

Gustaf Wernersgata 8 B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Vi på Sim Bygg hjälper er hela vägen vid ombyggnation, nybyggnation och renovering. Vi är
experter på kök och badrum men erbjuder även totalentreprenad. Golv, tak, dörrar, fönster,
snickeri, måleri, utearbeten, murning – vi fixar det mesta! För att underlätta för dig som kund har
vi alltid en genomtänkt helhetslösning med högsta tänkbara kvalitet.
Ring eller maila oss om ni finner intresse, så berättar vi mer om vilka tjänster vi erbjuder, eller
kom och ta en kopp kaffe och passa på att kika på olika designer av kök och badrum i vår studio.
Ni kan även boka tid för personligt möte. info@simbygg.se
Välkomna!

Läs vad 58 kunder tycker om Sim Bygg Entreprenad

• Åsa L skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Renoverade vår lägenhet, allt var toppen! Kris och gänget var proffsiga, flexibla med våra önskemål och de var enkla att få tag på. Allt gick väldigt smidigt och vi är supernöjda med resultatet. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-10 Sim Bygg svarar Åsa L
    Hej Åsa!
    Tack för din fina rekommendation, härligt att höra att du är nöjd med resultatet!

• Kevin T skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Gjorde ett fantastiskt jobb, rekommenderas! Kommer att använda dem igen vid byte av kök. Läs mer
    2018-11-12 Sim Bygg svarar Kevin T
    Tack för din rekommendation Kevin, kul att du är nöjd! Vi ser fram emot att bli anlitade av dig igen.

• skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Sim Bygg fick i uppdrag att bygga om stora delar av min lägenhet bla nytt kök och riva en vägg. Jag hade fått dem kraftigt rekommenderade av en god vän.

Uppskattad tid 3-4v. Det tog ett år.

Det blev förvisso fint, de var oftast lätta att nå och har trevliga hantverkare men det var inte enkelt att få arbetet slutfört utan de prioriterade andra projekt i slutändan.

Kostnaderna var flummigt beräknade, köket fick rejält mycket högre pris varje gång jag var där för att prata om det inför projektet och chefen skyllde på en tidigare anställd.

Under slutskedet av arbetet kom plötsligt en extra faktura för sopcontainer mm vilket de hävdar alltid sker (men inte berättat om).

Som sagt, resultatet blev fint med bara något enstaka småfel och priset var fortfarande skäligt trots prishöjningarna på 30% men att leva ett år i damm och med ökade kostnader trots fast pris drar betyget ned rejält. Läs mer
    2018-11-12 Sim Bygg svarar
    Hej, skönt att höra att ni blev nöjda med slutresultatet och priset. Det är däremot inte kul att höra att det drog ut så mycket på tiden, jag kan bara be om ursäkt för detta. Jag är intresserad av vad orsaken är till detta så du får gärna skicka ett mail till igor@simbygg.se om du vill/har tid och ge en kort förklaring.

• Farbror R
    Farbror R skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Sim bygg totalrenoverade vårt kök vintern 2014-2015 samt vårt badrum hösten 2017. Resultatet blev som förväntat och produkterna/hantverkarna håller hög kvalité. Det som gör att Sim Bygg sticker ut är framförallt möjligheten att komma i kontakt med dem. Självaste byggherren själv svarar i både tid och otid och likaså projektledaren. Ett hembesök planeras in inom timmar och att göra besök långt efter kontorstid är heller inga problem. Flera andra firmor av den här storleken kan mer eller mindre vara omöjliga att få tag på. Man känner sig omhändertagen och i trygga händer! Men som med alla hantverkare så får man, under projektets gång, ha ett litet extra öga så allt blir rätt.
    Rekomenderas varmt!
    /Ramin Läs mer
    2018-04-23 Sim Bygg svarar Farbror R
    Ett stort tack för du rekommenderar oss och att Ni är så nöjda med vårt arbete ute hos er:)

• Dino M
    Dino M skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Sim Bygg har totalrenoverat vår tvättstuga. Nya väggar, tätskikt, brunnar, ny rördragning samt elinstallation, kakling, målning etc...
    Vi är jättenöjda från första kontakten. Alla tips och idéer vi har fått från dem under planeringsfasen, välspecad offert, smidigt genomförande med proffsiga hantverkare.
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Sim Bygg.

Dino Mesihovic Läs mer
    2018-03-28 Sim Bygg svarar Dino M
    Va roligt att ni är så nöjda Dino. Stort tack för att vi fått arbeta ute hos er:)

• Ronny E skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Heltenoverig av badrum. Håller tiden och levererar med kvalitet! Läs mer
    2018-03-15 Sim Bygg svarar Ronny E
    Det är så roligt att läsa att ni är så nöjda Ronny. Stort tack för att vi fått arbeta hos er:)

• Niklas S skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Prisvärd!
    Gör ett vettigt jobb till ett mycket rimligt pris. Läs mer
    2018-03-15 Sim Bygg svarar Niklas S
    Härligt att höra Niklas. Tack för att vi fick arbeta hos Er:)

• Rasmus Ö skrev om Sim Bygg Entreprenad
    SIM bygg hjälpte oss med att ta ner en vägg och vi blev så nöjda med resultatet att vi även anlitade dem för golvläggning, målning och tapetsering, samt lite elarbeten. Vi är mycket nöjda med resultatet och bemötandet, det var aldrig några problem att lösa saker, även när vi ändrade oss/kom på nya projekt. Fastpris lämnades och hölls, inga konstigheter. Läs mer
    2018-03-04 Sim Bygg svarar Rasmus Ö
    Hej Rasmus!
    Ett stort tack för ett svar. Det glädjer oss att ni är nöjda med vårt arbete hos Er.

Mirko, Sim Bygg Entreprenad AB
  • Niklas J skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Bra på riktigt.
    Använt dem under 10 år med allt vi gjort hemma. Läs mer
    2018-02-13 Sim Bygg svarar Niklas J
    Det är så roligt att läsa att du är så nöjd Niklas. Stort tack för att vi fått arbeta hos er under alla år:)

• My Rachel Defoe D skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Fantastiska från första kontakten till färdigställandet av projekt! Kunniga,
    Tidseffektivt, Noggrant, & Med toppen resultat! Läs mer
    2018-02-13 Sim Bygg svarar My Rachel Defoe D
    Tack så mycket My! Tack så mycket att vi fick förtroendet att arbeta ute hos er:)

• Goran C
    Goran C skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Jag fick gästbadrummet renoverat av Simbygg där vi flyttade ut väggen och installerade duschhörna. Mycket bra bemötande, snabb och tydlig offert, proffsigt utfört arbete.

Det bästa är att det blir inga överraskningar med slutfakturor och man får mycket råd och hjälp på vägen. Stort plus till Sim Designstudio som har hjälpt till att få rätt inredning till bra pris.

Stor tack till Mirko, Kriss och Andjela! Läs mer
    2018-02-13 Sim Bygg svarar Goran C
    Hej Goran!

Tiina Sim Bygg Entreprenad AB
  • Torbjörn L skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Klockrent vi var
    Mycket nöjda med arbetet och det utfördes enl önskemål och i bra tid Läs mer
    2018-02-08 Sim Bygg svarar Torbjörn L
    Va roligt att Ni var så nöjd med oss. Stort tack för att vi fått arbeta hos Er Torbjörn:).

• Sahar A skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Underbar bemötande och väldigt hjälpsamma hantverkare. Vi är super nöjda! Läs mer
    2018-02-02 Sim Bygg svarar Sahar A
    Tack så mycket Sahar! Tack så mycket att vi fick förtroendet att arbeta ute hos er:)

• Aron W skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Jag behövde hjälp med att bygga en ny gästtoalett och dra avlopp genom huset. Sim Bygg höll sig till offerten och var utifrån vad jag kan bedöma helt rimliga i sin prisnivå. Vissa saker behövde göras utanför offerten, det var inga problem och kostade inte onödigt mycket. Allt arbete var snyggt och välgjort och kommunikationen bra. Arbetena utfördes i tid enligt vad vi hade avtalat. Några saker drog ut lite på tiden, men det berodde främst på mig själv och på att vi inte hade kommit överens om vissa detaljer i utformningen i förväg. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2018-02-02 Sim Bygg svarar Aron W
    Det är så roligt att läsa att ni är så nöjda Aron. Stort tack för att vi fått arbeta hos er:)

• Srdan K skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Hade höga förväntningar efter vårt första möte. Fick en bra "det här fixar vi - inget problem" känsla. Här är mina betyg, där 1 är Fruktansvärt och 5 är Helt perfekt.

Kommunikation: 1
    Kompetens: 4
    Tidsestimat: 2
    Kvalitet: 3

Det låga slutbetyget baserar sig nästan uteslutande på dålig kommunikation och att hantverkarna aldrig dök upp. Arbetet som skulle ta 3 veckor plus lite montering tog drygt 7 veckor. Började 4e december, slutade 22a januari. Visst, det var runt jul och nyår, men ändå. De första 3 veckorna lades totalt ca 3-4 hela arbetsdagar ner. Jag tror fan jag la mer tid på att försöka få tag på folk per telefon och sms än vad de jobbade. Det kompenserades med helgjobb, men vafan .. om det är något som strulade så kan man väl bara säga det rätt ut och så kan vi börja renoveringen senare. Riv inte mitt badrum och så låt det bara vara rivet i 2 veckor med allt skräp ute och skyddspapp och damm i hela huset. Jag är hemma med bebis och vågar inte starta tvättmaskinen för att jag inte vet om rörmokaren kommer och stänger av vattnet. I 2 veckor.

Väl på plats gick det snabbt och ganska effektivt. Arbetarna var diskreta och verkade kompetenta och lyhörda. De löste några grejer smartare än vi trodde var möjligt. Andra "enkla" grejer, t.ex. duschstången, fuckade man upp. Jag vet inte varför man sätter de två hållarna någon annanstans än i ändarna på duschstången. Nu kan man inte sänka duschen hela vägen vilket fick frun ganska upprör. Den har för övrigt redan börjat glappa. =/

Ekonomiavdelningen var trevliga och lätta att ha att göra med.

Jag hade inte lejt Sim Bygg igen för något som behöver bli färdigt en viss tid eller som man inte vill ska dra ut på tiden. Läs mer
    2018-02-01 Sim Bygg svarar Srdan K
    Hej Srdan.

Vi tycker det är jätte tråkigt att Ni hade en dålig upplevelse utav oss men trotts den dåliga upplevelsen verkar inte allt var negativt, vilket är gott att läsa:)

Vi tar till oss det du skriver och ska tänka på detta inför andra kommande projekt. Vi vill att alla våra kunder ska vara så nöjda som möjligt efter utfört arbete.

Angående din duschstång så kontakta gärna oss, vi vill självklart ordna detta.

• Tandläkare Britt-Inger H skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Har ersatt parkett golv med klinker i hallen plus installation av nya garderober som Sim bygg har tillverkat o installerat.
    målat tak o väggar i vardagsrum plus slipat parkettgolv.
    bytt handtag på dörrar o fräschat upp trösklar.

De har arbetat effektivt o hållit den tid som de utlovat att de skulle ta för renoveringen.

Det har varit positivt bemötande vid diskussioner om arbetet. Läs mer
    2018-01-31 Sim Bygg svarar Tandläkare Britt-Inger H
    Härligt att höra Britt-Inger. Tack för att vi fick arbeta hos Er:)

• Maud Och Bo T skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Vi blev rekommenderade att anlita Sims bygg genom en vän. Vi byggde om vårt lilla badrum från grunden, med nya rördragningar mm.
    Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Sim bygg om man skall renovera eller bygga om. Priset var mycket bättre än den offerten som vi fått från Bauhaus, för samma arbete. Tidsplanen hölls och kontakten och kommunikationen under byggtiden var perfekt. Vi var bortresta under en halva byggtiden men kommunikationen var jättebra hela tiden. Möjligtvis kan deras ritprogram förbättras en hel del. Det var lite förvirrande när inte måtten stämde med inredningen. Vi kan verkligen rekommendera Sims bygg, ett mycket professionellt arbeta. Vi är jättenöjda.
    Maud och Bosse Läs mer
    2017-11-10 Sim Bygg svarar Maud Och Bo T
    Tack Maud och stort tack för att vi fått jobba hos Er:)

• Maja S skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Vi är jättenöjda med SimBygg: Det var lätt att samarbeta med Mirko och Kris.
    Badrummet och toaletten blev precis så bra som vi önskade med allt från kakling till elmontering. Tack! Läs mer
    2017-09-13 Sim Bygg svarar Maja S
    Va roligt att ni är så nöjda Maja. Tack så mycket för att vi fått arbeta hos er:)

• Christofer Å skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Grymt hjälpsamma & professionella Läs mer
    2017-09-12 Sim Bygg svarar Christofer Å
    Tack Christofer och stort tack för att vi fått jobba hos Er:)

• Mathias M skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Fungerade mycket bra. En viktig detalj behövde åtgärdas vid extern slutbesiktning, men detta löstes smidigt och snabbt. Dock drar detta ner betyget lite. Läs mer
    2017-09-11 Sim Bygg svarar Mathias M
    Tack Mathias för ditt svar. Väldigt bra att det löste sig snabbt och smidigt:)

• Eva-Britt S
    Eva-Britt S skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Jag är mycket nöjd med företaget!! De har total renoverat mitt kök och det blev jättefint!!
    De har också totslrenoverst sonens badrum, blev riktigt snyggt!
    Jag har rekommenderat företaget till 9 familjer!!
    Hantverkarna har varit mycket proffesionella! Hållt rent och snyggt hela tiden!
    Jag kan varmt rekommendera Som Bygg!
    Tack Mirko!
    /Eva-Britt Strömbäck Läs mer
    2017-09-11 Sim Bygg svarar Eva-Britt S
    Va roligt att du var så nöjd med oss. Stort tack för att vi fått arbeta hos dig Eva-Britt.

• Bengt S skrev om Sim Bygg Entreprenad
    SIM Bygg har renoverat vårt badrum kombinerat med tvättstuga. Arbetet har utförts på ett bra sätt och bemötandet från SIM Bygg har varit toppen. Priserna är konkurrenskraftiga. Därför kan vi rekommendera SIM Bygg!
    Bengt och Susanne Läs mer
    2017-07-11 Sim Bygg svarar Bengt S
    Hej, Bengt och Susanne

• Chris S skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Very professional company. Turned up on time, good quality on the job and friendly staff. Läs mer
    2017-07-10 Sim Bygg svarar Chris S
    Hi Chris

Thank you for the answer.
    Best Regards
  • Karin T skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Mycket vänligt bemötande både från kontor och ansvarig på plats. Vänliga utförare också, men på grund av språkproblematik kunde jag inte prata med dem direkt utan via ngn annan. Vingar kunnat lösa många problem efter hand. Tyvärr har inte kvisthål från lister i lägenheten försvunnit efter målning och det ska de komma och åtgärda, men jag har inte hört av dem!!! Jag har inte legat på, eftersom jag tyckte att det var tröttsamt att få hela lägenheten dammig igen efter att ha haft en städfirma här. Läs mer
    2017-07-10 Sim Bygg svarar Karin T
    Hej Karin,
    Tack för ditt svar. Jag har sagt till Kris att han skall återkomma till dig och självklart åtgärda din lägenhet.

Sim Bygg Entrepreanad AB
  • Arnes D skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Väldigt profesionella och väldigt bra Läs mer
    2017-07-08 Sim Bygg svarar Arnes D
    Hej Arnes,
    Ett stort tack för ditt svar och vi har fått arbetat hos Er.
  • Dan E skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Väldigt bra jobb och till ett bra pris. Mycket hjälp från kundkontakten när det uppkom frågor. Kan rekommenderas Läs mer
    2017-05-18 Sim Bygg svarar Dan E

• Gunilla S skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Hej
    Jag har fått slipat hallgolvet, målat väggar och snickerier. Jag har också fått tvättmaskin installerad och bräddavlopp lagat. Detta bara med ett samta och nästa dag var det klart.
    Jag är nöjd och de som gjort de olika jobben har varit professionella och trevliga. Läs mer
    2017-05-17 Sim Bygg svarar Gunilla S
    Hej Gunilla,
    Ett stort tack för ditt svar och att du är nöjd med vårt arbete .
  • Helen T skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Vi kontaktade Sim Bygg Entreprenad för att få hjälp med att rikta upp golvet i vardagsrum och matsal, lägga undergolv och ny parkett, installation av vattenburen golvvärme, och läggning av kalkstensgolv i hallen, installation av en altandörr samt omdragning av stuprör och hängrännor. Vi är på det hela mycket nöjda med slutresultatet och hur det har fungerat. Det har varit lätt med kontakterna och de har kommit och levererat enligt överenskommelse. De har också varit tillmötesgående när det behövts efterjusteringar. Nu återstår bara att se om golvvärmen i hallen fungerar som den ska. Vi tror att det kommer att behövas en extra cirkulationspump för att få ut värmen i hallgolvet och att det inte bara är luftbubblor i rören. I efterhand kan man konstatera att det hade fungerat ännu bättre om vi hade haft ett möte när de började för att diskutera vilka lösningar vi ville ha i de fall där det fanns alternativ. Läs mer
    2017-05-17 Sim Bygg svarar Helen T
    Hej, Helen,
    Ett stort tack för ditt svar och att ni är nöjda med vårt arbete. Det är bara att återkomma till oss om det uppkommer nåt fel på golvvärmen.
  • Helen J skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Jätte bra bemötande . Gjort min altan . Så snyggt och prydligt knappt märkt att dem varit här. Är jätte nöjd med resultatet. Läs mer
    2017-05-15 Sim Bygg svarar Helen J
    Hej,
    Ett stort tack för ditt svar. Kul att du är nöjd med vårt arbete.
  • Slobodan S skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Sim Bygg är bäst.
    Snabb och bra service.
    Rekommenderar till alla. Läs mer
    2017-05-15 Sim Bygg svarar Slobodan S

Slobodan S, Sim Bygg gillar detta
  • Niklas J skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Har anlitat Sim Bygg under 9 år. Aldrig haft ett problem. Alltid nöjd. Kan inte bli bättre i en bransch som generellt har ett dåligt ryckte. Läs mer
    2017-05-15 Sim Bygg svarar Niklas J
    Hej,
    Ett stort tack för ditt svar och att du är nöjd med vårt arbete.
  • Johan A skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Betyg: snabba , effektiva, snyggt resultat. Läs mer
    2017-03-13 Sim Bygg svarar Johan A
  • Lena J skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Har bara bra erfarenheter. De kommer snabbt när man ringer eller mailar om att man behöver hjäpl. Har haft hjälp men slipning av trappa och vind-/insynsskydd. Läs mer
    2017-01-24 Sim Bygg svarar Lena J

Med vänlig hälsningar
  • Berat T skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Proffsiga, trevliga hantverkare som kommer även med råd. Läs mer
    2017-01-23 Sim Bygg svarar Berat T

• Marcus & Sandra B skrev om Sim Bygg Entreprenad
    SIM-bygg renoverade vårt kök. Det var flexibelt bemötande och proffesionellt utfört. De tog hand om hela projektet med kakel, vvs, el och installation vilket var mycket bekvämt. De var lyhörda för förändringar som dök upp på vägen även om det innebar att göra om delar. Läs mer
    2017-01-22 Sim Bygg svarar Marcus & Sandra B
    Hej,

Tack så mycket för Ert svar.

• Valon C skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Bra idéer, bra service, kvalité i utfört arbete. Sjukt nöjd! /Valle Läs mer
    2017-01-22 Sim Bygg svarar Valon C

Med Vänliga Hälsningar
  • Daniel N skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Använt mig av Sim Bygg vid flera tillfällen och alltid varit nöjd med deras arbete. Dessutom har jag köpt badrumsinredning via dem till bra priser och väldigt bra kvalitet!
    /Daniel Läs mer
    2017-01-22 Sim Bygg svarar Daniel N
    Hej,

Ett stort Tack för ditt svar.

• Robert A skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Bra bemötande och levde upp till mina förväntningar :-) Läs mer
    2016-11-30 Sim Bygg svarar Robert A
    Tack för Ert svar och att du är nöjd med vårt arbete.

• Anna&tommy L skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Mycket nöjd med allt från planering till utförande.
    kommer garanterat att anlita dem igen. Läs mer
    2016-11-28 Sim Bygg svarar Anna&tommy L
    Tack för Ert svar och att Ni är nöjda med vårt arbete.

Med vänliga hälsning

• Alem H skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Perfekt håller vad de lovar rekomenderas varmt. VÄLDIGT PROFFSIGA.
    De hade renoverat 2st badrum på en rekord tid och till et bra pris. Läs mer
    2016-11-28 Sim Bygg svarar Alem H
    Ett stort tack för ditt svar Alem H och att Ni är nöjda med vårt arbete.

Med Vänliga Hälsningar,

• Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Otroligt duktig och kompetent personal inom sina yrkesområden. Mina redan höga förväntningar överträffades. Slutpriset och tiden stämde väldigt bra med vad vi kommit överens om från början. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2016-11-28 Sim Bygg svarar Stefan Ö
    Tack för ditt svar och att Ni är nöjda med vårt arbete hos Er

Med Vänliga hälsningar,
  • Jimyao C skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Very well planned project, no delays.
    Fixed price, even though there were small changes during the project, the final invoice has no change comparing to the offer.
    Nice people, always listen and suggest according to their professionalism. Läs mer
    2016-07-04 Sim Bygg svarar Jimyao C
    Thank you very much for your answer.

Best Regards,

• Befas Ab skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Har fungerat bra och är nöjd med samarbete och resultat. Läs mer
    2018-11-12 Sim Bygg svarar Befas Ab
    Tack för ditt svar och att du är nöjd med vårt arbete!

Med vänliga Hälsningar,

• Elin S skrev om Sim Bygg Entreprenad
    De renoverade vårt badrum och vi var överlag nöjda. Det var bra kvalité, snabb hantering och de var snabba på att ändra ifall det var något som vi ville ha annorlunda.

Dock ett litet minus dock på att byggledaren inte var så kommunikativ om vad som skulle hända när. Läs mer
    2016-06-29 Sim Bygg svarar Elin S
    Ett stort tack för ditt svar Elin och vi är glada för att ni är nöjda med vårt arbete.
    Beklagar för ditt minus kommer vidarebefordra det till vår byggledare.

• Lennart F skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Mycket nöjd med deras bemötande och utförande.
    Håller vad son är lovat . Har något blivit som jag inte tyckte vara bra fixar dom det.
    Har använt dom för renovering målning mm. Deras elkillar är mycket bra.
    Sim bygg tar hand om kunden. Läs mer
    2016-06-29 Sim Bygg svarar Lennart F
    Ett stort tack för du rekommenderar oss och att du är nöjd med vårt arbete.
  • Giso P skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Jag är super nöjd med Sim Byggs arbete. De har utfört ett mkt bra jobb hos oss. Alla hantverkare varit så professionella och mkt gott bemötande. Jag rekommenderar de varmt Läs mer
    2016-06-27 Sim Bygg svarar Giso P
    Ett stort tack Giso P för de fina orden och att Ni är nöjda med vårt arbete.

• Ivana K skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Anlitade SimBygg för badrumsrenovering samt ommålning och byte av golv på en hel våning våren 2016. Har bara gott att säga om dem, de höll tidsschemat, offerten var skriftlig o seriös, hantverkarna var flexibla när vi hade strul med klinkerleverans. Allt de gjorde verkar i mKommer absolut anlita dem igen! Läs mer
    2016-06-27 Sim Bygg svarar Ivana K
    Tack för de fina orden och vi är glada för att du är nöjd med vårt arbete.

• Sebastian A skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Jag har anlitat SimBygg vid flera typer av jobb, både inomhus och utomhus med samma goda resultat. De få gånger jag har haft åsikter har de snabbt åtgärdat det jag har anmärkt på. Läs mer
    2016-02-02 Sim Bygg svarar Sebastian A
    Tack för dina fina ord och att du är nöjd är huvudsakligen för oss på Sim Bygg.

• Björn L skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Sim Bygg renoverade vårat badrum och skötte det bra, vi är nöjda. Positivt att de gav klara besked om vad som kunde göras och kom med förslag på alternativ. Däremot vart det svårt att få en överblick på hur mycket tid de var på plats vilket jag misstänker är ett generellt problem för de flesta firmor. Endast mindre detalj fel, som man ej tänker på i det hela. Rekommenderas. Läs mer
    2016-02-02 Sim Bygg svarar Björn L
    Hej, Björn L.

Tack för att du rekommenderar oss.

• Mats H skrev om Sim Bygg Entreprenad
    Vi har renoverat ett hus både invändigt och utvändigt. Toaletter, badrum, kök, golvläggning, takläggning, ny el, ny vatten och avlopp m.m. Framför allt har kommunikationen med byggföretaget fungerat bra. Läs mer

Gustaf Wernersgata 8 B, 421 32 Västra frölunda