Simbi AB

3.3

Välkommen till Simbi Djurens Varuhus

7 omdömen om Simbi AB

Nils Rickard Christian B

Köpte en klösmöbel och kattmat efter en riktigt bra guidning genom kattmat - Tyvärr gick klösmöbeln sönder efter nästan ett år. Inga problem vid reklamation. Klösmöbeln blev ersatt snabbt och smidigt. Rekommenderas 👍

ÖZGÜR E
Skrev om Simbi AB

Vägrar ta emot reklamation och skyller på massa orelevanta saker. Hänvisar till bilden vi skickade in till de, (det de påstår är inte sant men ändå anser de att de har rätt). Jag har jobbat i butik själv och hanterat massor av reklamationer genom åren. Ingen ork att gå vidare med ärendet då det inte är värt besväret. Tog dessutom betalt 1695:- x2 när samma vara kostar ca 1195:- x2på andra sidor. Dock är det ju mitt egna fel för jag inte kollade upp det i tid. Nämner det så att andra inte gör samma misstag.

EMIL Å
Skrev om Simbi AB

Stort sortiment med riktigt bra priser. Enkelt och smidigt att beställa varor via nätet perfekt nu i Corona tider. Snabb respons på frågor via mail. Sektionen om tips och råd https://www.simbi.nu/sv/rad-tips gillar jag speciellt som ny i husdjursvärlden!

Simbi A
Skrev om Simbi AB

Svar till nedanstående kommentar: Jag vill berätta vår sida av denna historia. Jag tycker att vi var mycket tillmötesgående i ditt ärende. Du kommer in och berättar ditt problem, vilket då var att du tyckte att vattenfontänen vibrerade och lät alldeles för mycket i ditt tycke. Vi tog emot vattenfontänen och undersökte den, den var igång hos oss i fikarummet för att se om vi kunde höra och märka det du påpekade, vilket vi inte kunde. Detta trots att du inte kunde varken uppvisa kvitto eller kontoutdrag vid tillfället...

ida l
Skrev om Simbi AB

Jag köpte en vattenfontän för 400 kr som efter två dar fick ett så kraftigt ljud att det brummade i hela lägenheten. Jag vänder mig till butiken och vill reklamera varan och de vill kontrollera att jag inte ljuger först. Medan de testar varan får jag stå och vänta en lång stund, himla otrevligt. De bestämmer sig för att testa den ordentligt i köket pga oljud i butiken varvid de ska höra av sig och jag blir lovad pengarna tillbaka. Att jag inte har kvitto spelar inte roll då de ser på mitt klubbkonto att jag köpt varan där....

Johanna O
Skrev om Simbi AB

Visst, stor butik men trångt på sina ställen och en aning rörigt intryck. Stort plus för utbudet, stort minus för personal som argumenterar MOT produkter de själva säljer för att försöka pracka på kunden ÄNNU dyrare varor.

Ingrid W
Skrev om Simbi AB

Stor butik med massor av saker. Känns kanske lite rörig först men man kan hitta det mesta. Kul butik att bara strosa runt i. Trevlig personal som kan mycket. Man kan även beställa saker som inte finns hemma.