K4 Pampas

K4 Pampas

Ring 08-587 557 80 www.k4pampas.se
3.5

90 platser inomhus och 240 platser på uteserveringen, vackert belägen precis vid vattnet. Självklart håller vi med båtplatser för våra gäster, några steg från restaurangens uteservering.

10 omdömen om K4 Pampas

ALEXANDER P
Skrev om K4 Pampas

Fick ett presentkort hit som jag inte nyttjade på grund av Covid och det hann löpa ut eftersom pandemin pågick under 80% av giltighetstiden. Hör av mig för att förlänga det men får ett nej. Enligt K4 borde man hört av sig tidigare, under en pandemi när man varit svårt sjuk. Lite girigt att ta betalt och inte utföra en tjänst, samt att inte visa hänsyn till att det pågått en pandemi till de som inte prioriterar att förlänga sina presentkort. Det borde i själva verket varit restaurangen som proaktivt förlänger alla sina...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Björn V
Skrev om K4 Pampas

Käkade deras grill-buffé idag till lunch, förutom deras fantastiska "marina" läge så är allting smakfullt och vackert upplagt. Väldigt bra utbud och valmöjligheter såväl när det gäller kött som tillbehör. Rekommenderas varmt pm ni vill komma ifrån hetsen och satsa på en god och harmonisk lunch...eller brunch för all del:)

Jan Erik L
Skrev om K4 Pampas

Ganska dålig service men helt ok lunch. Ganska dyrt.

Patrik R
Skrev om K4 Pampas

Härligt läge, men kvaliteten på lunchen är varierande och servicen är dålig. Men läget och lokalen ger stället en 3:a iaf.

Jakob D
Skrev om K4 Pampas

Supertrevligt på sommaren, inte riktigt samma drag på vintern. Lunchen kostar 100 spänn och för de får man tillgång till en varmrätt, buffestil, en riktigt stor salladsbuffe och tillbehör. Senast jag var där blev det Biff Rydberg med stekt potatis, vilket var riktigt gott. Värt ett besök.

Cajsa J gillar detta
Mona W
Skrev om K4 Pampas

Fint och gott. Vågskvalp och doften av tjära kombineras med helt okej mat.

Björn W gillar detta
Björn W
Skrev om K4 Pampas

Fantastiskt läge (framförallt för oss som gillar båtar) Riktigt bra husmanskost, rätt mkt folk på lunchen så kom i tid. Prismässigt helt ok, under hundringen för en lunch i alla fall.

Joakim B
Skrev om K4 Pampas

Brunchen på Pampas är helt okej. Bra kallskuret, bra varma rätter och bra efterrättsbord. Drickan var ur tråk-kran, men det finns en bar utomhus som serverade god mellanöl. Otroligt skönt att sitta under soltaket på bryggan och käka en lång brunch. Stort plus för pannkakorna med sylt och grädde (förutom våffeljärnet), det går hem stenhårt hos varje fyra-åring. Det var ganska mycket folk och kösystemet var inte helt genomtänkt. Det tog lätt en halvtimme att fylla på tallriken. Det kommer trots det bli fler besök på Pampas.

Björn W och Tobias B gillar detta
Elina E
Skrev om K4 Pampas

Jättemysig restaurang i väldigt mysigt område. Speciellt sommaren tycker jag om att spendera på Pampas krog då man kan sitta och äta precis vid vattnet. Maten är god och personalen trevlig. Hit tar vi ofta promenader med jobbet, och vi har inte varit missnöjda med maten en enda gång.

Camilla
Skrev om K4 Pampas

Den här krogen har ett mysigt sommarläge mitt bland bryggorna i Pampas Marina. Luncherna är av lite lyxigare variant och smakar bra, även om väntetiden på maten ibland kan vara lite väl lång. Fast när man sitter där och blickar ut över båtarna känns ändå väntan ganska ok.