Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Sjökrogen Pampas Marina

Sjökrogen Pampas Marina

Karlbergs Strand 4, 171 73 Solna — Visa karta

90 platser inomhus och 240 platser på uteserveringen, vackert belägen precis vid vattnet. Självklart håller vi med båtplatser för våra gäster, några steg från restaurangens uteservering.

Läs vad 8 kunder tycker om Sjökrogen Pampas Marina

• Jan Erik L
    Jan Erik L skrev om Sjökrogen Pampas Marina
    Ganska dålig service men helt ok lunch. Ganska dyrt. Läs mer
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Sjökrogen Pampas Marina
    Härligt läge, men kvaliteten på lunchen är varierande och servicen är dålig.
    Men läget och lokalen ger stället en 3:a iaf. Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Sjökrogen Pampas Marina
    Supertrevligt på sommaren, inte riktigt samma drag på vintern. Lunchen kostar 100 spänn och för de får man tillgång till en varmrätt, buffestil, en riktigt stor salladsbuffe och tillbehör.

Senast jag var där blev det Biff Rydberg med stekt potatis, vilket var riktigt gott.

Värt ett besök. Läs mer
    Cajsa J gillar detta
  • Mona W
    Mona W skrev om Sjökrogen Pampas Marina
    Fint och gott. Vågskvalp och doften av tjära kombineras med helt okej mat. Läs mer
    Björn W gillar detta
  • Björn W
    Björn W skrev om Sjökrogen Pampas Marina
    Fantastiskt läge (framförallt för oss som gillar båtar) Riktigt bra husmanskost, rätt mkt folk på lunchen så kom i tid. Prismässigt helt ok, under hundringen för en lunch i alla fall. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Sjökrogen Pampas Marina
    Brunchen på Pampas är helt okej. Bra kallskuret, bra varma rätter och bra efterrättsbord. Drickan var ur tråk-kran, men det finns en bar utomhus som serverade god mellanöl. Otroligt skönt att sitta under soltaket på bryggan och käka en lång brunch. Stort plus för pannkakorna med sylt och grädde (förutom våffeljärnet), det går hem stenhårt hos varje fyra-åring. Det var ganska mycket folk och kösystemet var inte helt genomtänkt. Det tog lätt en halvtimme att fylla på tallriken. Det kommer trots det bli fler besök på Pampas. Läs mer
    Björn W, Tobias B gillar detta
  • Elina E
    Elina E skrev om Sjökrogen Pampas Marina
    Jättemysig restaurang i väldigt mysigt område. Speciellt sommaren tycker jag om att spendera på Pampas krog då man kan sitta och äta precis vid vattnet. Maten är god och personalen trevlig. Hit tar vi ofta promenader med jobbet, och vi har inte varit missnöjda med maten en enda gång. Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Sjökrogen Pampas Marina
    Den här krogen har ett mysigt sommarläge mitt bland bryggorna i Pampas Marina. Luncherna är av lite lyxigare variant och smakar bra, även om väntetiden på maten ibland kan vara lite väl lång. Fast när man sitter där och blickar ut över båtarna känns ändå väntan ganska ok. Läs mer

Bästa restaurangerna i Solna:

Natalja V Natalja V tycker: