Alla kategorier Bilförsäljning Södermanland Strängnäs Sjöstaden Bil AB

Sjöstaden Bil AB

Mästarvägen 2, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Vid infarten till Strängnäs hittar du Sjöstaden Bil AB som är specialister på begagnade bilar. Vi säljer och servar bilar och har gjort det att tag nu. 2005 sålde vi vår första bil och sedan dess har det rullat på. Vår affärsidé bygger på attraktiva priser, bra garantivillkor och att vara seriösa som bilföretag.

Ägare Lars Löfgren har varit i branschen sedan 1999 och har därför stor erfarenhet inom området. Behöver du reparation eller service till din bil så driver vi även Autoexperten bilverkstad sedan aug 2016.

Välkommen!
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 35 kunder tycker om Sjöstaden Bil AB

• Pertti K skrev om Sjöstaden Bil AB
    Ostamani auto ok.Palvelu hyvää.Miellyttävä kokemus.I Läs mer
  • Ingmar L
    Ingmar L skrev om Sjöstaden Bil AB
    Bilbyte. Från en wv passat -06 till en Volvo v60 -13. Mycket trevlig försäljare Fick ej så bra betalt för inbytesbilen ( man tror ju att den är värd mera ! ) Läs mer
  • Claes Simon Lennart F
    Claes Simon Lennart F skrev om Sjöstaden Bil AB
    Alltid lika bra att handla av sjöstaden. David är en klippa 👍🏻 Läs mer
  • Glenn A skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en Passat 2016 och det var första gången jag köpte bil och det inte kändes som att man blev lurad. Mycket bra bemötande fick jag genom affären. Läs mer
  • Per Torbjörn P skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en beg XC60. Affären gick smidigt och jag fick ett mycket bra bemötande. Nöjd ! Läs mer
  • Bernt Christer H skrev om Sjöstaden Bil AB
    Jag köpte en Mazda mx5 och är jättenöjd Läs mer
  • Mats Johan B skrev om Sjöstaden Bil AB
    Bemötandet var trevligt men stressigt. Bilen jag köpte var behäftad med fel. När jag kört de tio milen för att få felen avhjälpta, ombads jag vänta, andra kunder betjänades först. Säljaren slutade några dagar efter köpet, det tog tid innan en ersättare tog tag i problemet med en saknad takantenn. Är på det hela taget nöjd med köpet, bilen är bra och priset kändes ok. Läs mer
  • Vrej W skrev om Sjöstaden Bil AB
    Bra personal som är lyhörda efter ens behov. Fick precis det jag behövde!
    Rekommenderas stark Läs mer
  • My L skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en V60 i somras. Fick mycket bra hjälp och bra service!
    Märkte sedan vid hjulskifte att vi fått fel hjul till bilen som inte passade. Hörde av oss och fick nya hjul som passade och även då bra service :) är myclet nöjd med sjöstaden och personalen! Läs mer
  • Marlon A
    Marlon A skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en VW Touran 2016. Jag ringde först och kollade om dom hade öppet. Sen kom vi dit och blev bemötta super bra. Testade 2 bilar. Ena var citroeng, automaten var inte alls bra, gaspedal responsen var ingen vidare. ÖverFörväntningen av VW var riktigt bra för det va inte den jag skulle kolla o köpa. Min upplevelse var riktigt bra och super grym service av säljaren! Läs mer
  • Ninni I skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en bil som var precis lika bra och fräsch som de så att den var. Snabb och smidig affär! Läs mer
  • Mathias Q skrev om Sjöstaden Bil AB
    Trevliga, då jag varit ute efter en speciell modell båda gångerna så har deras jobb varit jävligt enkelt, fram med papprerna och sen skriva på.. Läs mer
  • Orhan Ruken Ö
    Orhan Ruken Ö skrev om Sjöstaden Bil AB
    Jätte trevligt ägare och hjälper efter affär Läs mer
  • Magnus J skrev om Sjöstaden Bil AB
    Trevlig personal. Bra bemötande. Läs mer
  • Julianna R
    Julianna R skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte min bil där, nöjd med köpet. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Anna Evy Liselotte N skrev om Sjöstaden Bil AB
    Jag köpte en Volvo och blev mycket trevligt bemött. Hade önskemål om att komma tidigare än öppningstiden och försäljaren ställde upp på det. Är jättenöjd med besöket och bilen! Läs mer
  • Bengt Nicklas H
    Bengt Nicklas H skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en Fiat 500X.
    Vänligt bemötande, klara besked direkt.
    Bra inbytesptis på min gamla bil.
    Är mycket nöjd ! Läs mer
  • Albin Erik B skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en v70 sport. Säljaren var trevlig men han slutade där veckan efter.. Läs mer
  • Håkan Sven Gustav F skrev om Sjöstaden Bil AB
    Jag köpte en bil av sjöstadens Bil och jag kan bara vara nöjd med både köpet och det bemötande jag fick från både personalens och ägaren. Sammantaget är jag mycket nöjd och kan rekommendera sjöstadens Bil.
    Håkan Forsberg Läs mer
  • August J skrev om Sjöstaden Bil AB
    Bra service! Men bara efter ett par veckor började bilen strula, fick inte heller en 100% service av mekonomen, dieselvärmaren har börjat gå sönder, och nu har kylaren börja läckt... båda kostnaderna täcktes inte heller upp av solid som dem erbjöd! Kan bara va otur? Men att man inte gjorde en service på diselvärmaren är en stor besvikelse, det var även det som dem tryckte på som säljarargument Läs mer
  • Lars Göran P skrev om Sjöstaden Bil AB
    Jag blev mycket bra bemött och fick alla svar som jag behövde. Jag hade en reklamation och det var inga problem att få detta fixat. jag kan bara rekommendera detta företag. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en Volvo där. trevliga men svårprutade säljare. Dom slängde med vinterdäck och garanti. Helt ok upplevelse. Läs mer
  • City Bil Bromma Ab C skrev om Sjöstaden Bil AB
    Inga problem alls. Ärligt och uppriktigt. Läs mer
  • Bert Mikael A skrev om Sjöstaden Bil AB
    Sjöstaden bil AB:s säljare Max har varit mycket bra att ha att göra med.
    Jag har drabbats av två fel tämligen direkt efter köpet på min V70 (årmodell 2015). Keylessfunktion samt däcktrycksassitansfunktionen.
    Sjöstaden tog ansvar för detta trots att vi måste avvakta problemet till senhösten då kylan kommer åter. Allt fungerar i värme men inte i kyla,
    Mitt intryck är att Sjöstaden AB tar sitt ansvar på ett mycket bra sätt och är ett seriöst företag. Leveranstider samt övriga överenskommelser fungerade mycket bra,, precis vad man har att förvänta när köper en bil av en seriös bilfirma.😊 Läs mer
  • Mathias S skrev om Sjöstaden Bil AB
    Trevlig säljare och en smidig bilaffär. Läs mer
  • Annika Svea Birgitt Q skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpt flera bilar är väldigt nöjd Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Sjöstaden Bil AB
    Efter att ha upplevt några oseriösa bilaffärer på senare tid måste jag bara skriva om mitt köp hos Sjöstaden för några år sedan. Först samtal via telefon där jag fick svar på alla frågor, tog tåget till Strängnäs där dom mötte mig på stationen. Fick gott om tid att titta igenom bilen och provköra. Affärsuppgörelsen gick smidigt och trevligt bemötande. Vet att ägaren stod och dammsög hallen när jag kom - gav faktiskt seriöst intryck.

När en värmare krånglade för mig flera månader efter köpet stod Sjöstaden för halva reparationskostnaden (fast dom egentligen inte behövde).

En klart seriös firma! Och det är inte många som är tyvärr. Läs mer
    2018-05-13 Lars L svarar Anders S
    Kul Anders att du är nöjd med bilen och köpet hos oss
    hoppas att vi får göra mer affärer i framtiden

Med vänlig hälsning
    Lars Löfgren (jag med dammsugaren)
  • Jimmy B skrev om Sjöstaden Bil AB
    Gick bra, snabbt och smidigt att köpa bil på sjöstaden bil.
    Jag är helnöjd med min nya bil Läs mer
  • Linnea W skrev om Sjöstaden Bil AB
    Bra service och de har tagit ansvar när ena bältet krånglade efter köp! Läs mer
  • Cecilia H skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en bättre ny/begagnad bil... helt superbt bemötande och servicenivån är super. Läs mer
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte bil. Proffsiga säljare med bra bemötande och respekt för kundens önskemål. Läs mer
  • Tony Mattias S skrev om Sjöstaden Bil AB
    En bra och hjälpsam bilfirma. Kan varmt rekommendera denna firma. Hade problem med två dåliga sommar hjul efter ett bil köp, ett samtal bort och de hade fixat två nya däck. Mycket trevligt personal.
    Bara bra👍👍👍 Läs mer
  • Karl Joel B skrev om Sjöstaden Bil AB
    Förtroendeingivande och seriösa! Läs mer
  • Tomas K skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en beg bil. Blev seriöst och trevligt bemött. Fick svar på mina frågor. Är helt nöjd med affären. Läs mer
  • Urban B skrev om Sjöstaden Bil AB
    Bra bra bra mer än bra utmärkt bra bättre än nr helt nöjd otroligt bra Läs mer

Mästarvägen 2, 645 41 Strängnäs