Alla kategorier Bilförsäljning Södermanland Strängnäs Sjöstaden Bil AB

Sjöstaden Bil AB

Mästarvägen 2, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Vid infarten till Strängnäs hittar du Sjöstaden Bil AB som är specialister på begagnade bilar. Vi säljer och servar bilar och har gjort det att tag nu. 2005 sålde vi vår första bil och sedan dess har det rullat på. Vår affärsidé bygger på attraktiva priser, bra garantivillkor och att vara seriösa som bilföretag.

Ägare Lars Löfgren har varit i branschen sedan 1999 och har därför stor erfarenhet inom området. Behöver du reparation eller service till din bil så driver vi även Autoexperten bilverkstad sedan aug 2016.

Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 12 kunder tycker om Sjöstaden Bil AB

• Bert Mikael A
    Bert Mikael A skrev om Sjöstaden Bil AB
    Sjöstaden bil AB:s säljare Max har varit mycket bra att ha att göra med.
    Jag har drabbats av två fel tämligen direkt efter köpet på min V70 (årmodell 2015). Keylessfunktion samt däcktrycksassitansfunktionen.
    Sjöstaden tog ansvar för detta trots att vi måste avvakta problemet till senhösten då kylan kommer åter. Allt fungerar i värme men inte i kyla,
    Mitt intryck är att Sjöstaden AB tar sitt ansvar på ett mycket bra sätt och är ett seriöst företag. Leveranstider samt övriga överenskommelser fungerade mycket bra,, precis vad man har att förvänta när köper en bil av en seriös bilfirma.😊 Läs mer
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Sjöstaden Bil AB
    Trevlig säljare och en smidig bilaffär. Läs mer
  • Annika Svea Birgitt Q
    Annika Svea Birgitt Q skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpt flera bilar är väldigt nöjd Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Sjöstaden Bil AB
    Efter att ha upplevt några oseriösa bilaffärer på senare tid måste jag bara skriva om mitt köp hos Sjöstaden för några år sedan. Först samtal via telefon där jag fick svar på alla frågor, tog tåget till Strängnäs där dom mötte mig på stationen. Fick gott om tid att titta igenom bilen och provköra. Affärsuppgörelsen gick smidigt och trevligt bemötande. Vet att ägaren stod och dammsög hallen när jag kom - gav faktiskt seriöst intryck.

När en värmare krånglade för mig flera månader efter köpet stod Sjöstaden för halva reparationskostnaden (fast dom egentligen inte behövde).

En klart seriös firma! Och det är inte många som är tyvärr. Läs mer
    2018-05-13 Lars L svarar Anders S
    Kul Anders att du är nöjd med bilen och köpet hos oss
    hoppas att vi får göra mer affärer i framtiden

Med vänlig hälsning
    Lars Löfgren (jag med dammsugaren)
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Sjöstaden Bil AB
    Gick bra, snabbt och smidigt att köpa bil på sjöstaden bil.
    Jag är helnöjd med min nya bil Läs mer
  • Linnea W
    Linnea W skrev om Sjöstaden Bil AB
    Bra service och de har tagit ansvar när ena bältet krånglade efter köp! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en bättre ny/begagnad bil... helt superbt bemötande och servicenivån är super. Läs mer
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte bil. Proffsiga säljare med bra bemötande och respekt för kundens önskemål. Läs mer
  • Tony Mattias S
    Tony Mattias S skrev om Sjöstaden Bil AB
    En bra och hjälpsam bilfirma. Kan varmt rekommendera denna firma. Hade problem med två dåliga sommar hjul efter ett bil köp, ett samtal bort och de hade fixat två nya däck. Mycket trevligt personal.
    Bara bra👍👍👍 Läs mer
  • Karl Joel B
    Karl Joel B skrev om Sjöstaden Bil AB
    Förtroendeingivande och seriösa! Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Sjöstaden Bil AB
    Köpte en beg bil. Blev seriöst och trevligt bemött. Fick svar på mina frågor. Är helt nöjd med affären. Läs mer
  • Urban B
    Urban B skrev om Sjöstaden Bil AB
    Bra bra bra mer än bra utmärkt bra bättre än nr helt nöjd otroligt bra Läs mer

Mästarvägen 2, 645 41 Strängnäs