Sjöstaden Bil Hyundai Eskilstuna

www.sjostadenbil.se
  • BadgeSixYears
4.5
Bilar i lager Ring 0152-50 02 78 Dela

Sjöstaden Bil Hyundai Eskilstuna Öppettider : Måndag-Torsdag 09:00-18:00 Fredag 09:00-17:00 Lördag 11:00-15:00 Söndag STÄNGT Tel. 016-510 360 -Auktoriserad återförsäljare för Hyundai -Finansiering, avbetalning eller leasing -Vi tar inbyten och löser din restskuld -Erbjuder 12-36 mån PLUS garanti på våra beg bilar Kommer...

497 omdömen om Sjöstaden Bil Hyundai Eskilstuna

Sedan starten hos Reco 2018

Roberth G
Skrev om Sjöstaden Bil Hyundai Eskilstuna

Väldigt trevlig köpupplevelse, mycket bra bemötande av Joakim. Återkommer garanterat.

Linda L
Skrev om Sjöstaden Bil Hyundai Eskilstuna

Mycket fin, engagerad och kunnig service av fantastiska Joakim! Fick direkt en bra känsla då han visade ett genuint intresse och lyhördhet för oss som kunder. Vi hade många bra dialoger om olika erbjudanden, prisförslag och lösningar gällande allt som hör en bilaffär till. Han gjorde allt det där lilla extra och erbjöd sig att ordna med sådant man som kund kanske måste pussla lite extra med: hämta inbytesbilens däck på däckhotellet och lämna de nya på samma plats, ordna med diverse offerter osv. Vi är mer än nöja med vår fina nya (begagnade) Passat och tackar så hjärtligt för all hjälp!

Per Anders Mikael U
Skrev om Sjöstaden Bil

Jag fick ett kunnigt och professionell hjälp i samband med mitt bilköp och dessutom ett väldigt trevligt och personligt bemötande. Fick en god känsla av att man verkligen på riktigt var angelägna om mig som kund, man tog sig tid i diskussioner och gjorde det där extra. Min kontakt/säljare var Joakim och honom kan jag starkt rekommendera. //Anders

Alexander P
Skrev om Sjöstaden Bil

Väldigt smidigt affär, Joakim kommer vi göra fler affärer med!

Eva Maria W
Skrev om Sjöstaden Bil

Trevligt bemötande och bra på att bygga goda relationer. Fin lokal med bra utbud.av olika bilar.

Håkan Arne N
Skrev om Sjöstaden Bil

Bra vid köp men inte villiga att ta service efter en månad då vattenpump läcker

Mats Ä
Skrev om Sjöstaden Bil

Bra mottagning Bra bil till Bra pris med inredning somvilleha det

A-Tak Mälardalen Ab A

Allt var bra, snabb och bra service

Ulrika B
Skrev om Sjöstaden Bil

Jag har bara gott att säga, det blev en bra affär och jag är mycket nöjd med bilen och bemötandet från säljaren. Det är alltid oroligt att köpa bil, en stor affär men det har blev bra.

Lillemor P
Skrev om Sjöstaden Bil

Jag köpte en Peugeot 3008 årsmodell 2018. Köpte den med hjälp av min svärson eftersom jag bor i Sundsvall. Affären gick hur bra som helst och jag är nöjd med köpet. Mycket bra bemötande.

Anna Linnea L
Skrev om Sjöstaden Bil

Jag kyrkan jiuhhjhjkgt huge och jag yjjj

Erik Helmer S
Skrev om Sjöstaden Bil

Proffsigt och trevligt bemötande.

Ylva S
Skrev om Sjöstaden Bil

Trevliga och väldigt bra att ha att göra med trots mycket strul med inköpt bil. Fixade och löste problemen kostnadsfritt tills allt fungerade som det skulle.

Ingrid Harriet Mari F

Mycket trevlig och hjälpsam personal

Fadi A
Skrev om Sjöstaden Bil

Köpte en XC60 och allt stämde nog med beskrivningen och annonsen, utan hittade en buckla på en dörr som var osynlig när jag kikade på bilen, utan detta problem hade jag varit helt nöjd med köpet.

Jessica P
Skrev om Sjöstaden Bil

Har bara gått bra service. Bra bemötande och trevlig personal.

Vladimir S
Skrev om Sjöstaden Bil

Tillgängliga och trevliga. Prisvärda, välservade bilar som säljs med garanti. Blev så nöjd så att jag köpte min andra bil även där.

Nils Göran L
Skrev om Sjöstaden Bil

En enkel och proffsigt bemötande gjorde att mitt val blev Sjöstadens Bil.

Anna-Lena G
Skrev om Sjöstaden Bil

Bra på alla sätt. Trevligt bemötande

Björn R
Skrev om Sjöstaden Bil

Reste långt för att köpa bilen. Bad därför företaget göra en tydlig beskrivning av köpobjektet. Det förekom någon mer skada än förväntat. Genomförd service stämde inte med bilens serviceplan. Onödig diskussion hur jag borde försäkra bilen med felaktig beskrivning att vagnskada inte ingick i min ordinarie försäkring.

Jan Rolfson K
Skrev om Sjöstaden Bil

Trevligt bemötande o god serviceanda!!

Heikki Juhani V
Skrev om Sjöstaden Bil

Bilen fungerar bra. Allt är bra.

Nils S
Skrev om Sjöstaden Bil

Mycket bra bemötande och trevligt personal. Fina bilar och fin lokal.

Edin B
Skrev om Sjöstaden Bil

En jätte positiv upplevelse hade vi med den husbilen. Väldigt nöjd som kund . Mvh Edin

Karl Göran Robert L
Skrev om Sjöstaden Bil

Proffsigt, avslappnat och enkelt. Smidiga lösningar och service omedelbart när det blev lite strul med bilen inledningsvis (batteriet dog). Säljarna hastade ut och startade bilen och sen blev det ett nytt batteri direkt. Efter någon vecka skulle bilen servas och besiktas - en säljare hämtar bilen hemma hos mig och lånar mig sin egen över dagen. Sen får jag tillbaka en bil som är klar och det kostade mig inte ett smack. Det kallar jag bra service!!!

Dozer I Lindesberg Ab D

Kan man inte fakturera ett litet belopp på några tusenlappar så kommer man inte få serva nån mer bil åt mig. Vilket skämt!

Joakim W
Skrev om Sjöstaden Bil

Trevligt bemötande, fina bilar, bra helhetslösning samt jättebra att bli hämtad på stationen.

Erik Johannes S
Skrev om Sjöstaden Bil

Verkstaden är bra, snabba och bra service

Staffan Nils Gustaf R

Bra service och trevligt bemötande

Otfried Bernhard C
Skrev om Sjöstaden Bil

Har nu köpt två bilar där de senaste fem åren. Alltid ett fint bemötande, bra kontakt och en smidig affär. Rekommenderas varmt!

Stig Axel Lennart H
Skrev om Sjöstaden Bil

Mycket trevliga Förväntningarna var som jag trodde Bra Ny Kona fin bil mycket nöjd

Istvan S
Skrev om Sjöstaden Bil

Sjöstaden Bil är en av de bästa bilhandlare som jag har haft kontakt i Sverige. Trevligt personalen jag kan rekommendera de bara! Jag är supernöjd.

Ellen T

Kändes tryggt och trevligt . Vänliga och uppmärksamma människor

John Erik H
Skrev om Sjöstaden Bil

Vände mig till Sjöstadens bi tack vare att är supernöjd med deras service. Köp av ny Hunday blev rätt ok behandlad, leverans på utsatt tid men mycke dålig instruktion om funktioner m/m " du får läsa instruktionsboken" . Sedan blåste dom mej på innestående skatt på inbyte. Tack vare de sista så är det inget företag jag kommer anlita eller rekommendera.

Attila S
Skrev om Sjöstaden Bil

Trevligt bemötande trots problem. Lösningsinriktad personal.

Narendra S
Skrev om Sjöstaden Bil

Det var jättebra upplevelse med affär, allt gick snabb och smidig enligt plan för leverans.

Elin B
Skrev om Sjöstaden Bil

Jag har haft en nära kontakt med Per Larsson sen 2019 och David Jensen har jag också haft kontakt med på Sjöstaden i Strängnäs. Dessa killar är helt fantastiska!!!! Jag har verkligen fått hjälp med allt🤩 Om min förra bil krångla, hade fått skador och när de va problem mm. så fick jag direkt hjälp. Per och David hjälpte mig med försäljningen av min förra bil och löste precis allt gällande köpet av bilen jag har idag precis allt!! För drygt en vecka sen besikta ja min bil och ett par lampor var slut och självklart svängde...

Tina M
Skrev om Sjöstaden Bil

Vart inte rent och jag fick vägleda dem vad du skulle göra och det vart inte glada minner! Till slut orkade jag inte bry mig

Katarina B
Skrev om Sjöstaden Bil

Mycket trevligt bemötande och servicen var 100%.

Ylva E
Skrev om Sjöstaden Bil

Trevliga och tillmötesgående. Köpte bil och fick till det med vinterdäcken.

Jessica G
Skrev om Sjöstaden Bil

Schyssta priser å fin bil! Kan man begära mer?

Kasper K
Skrev om Sjöstaden Bil

Snällt och bra bemötande och riktigt bra service

Ek-Styr Och Vent Ab E

Köpet och säljaren var bra . Det gick snabbt och smidigt. Däremot eran verkstad har uppträtt oprofessionellt och arrogant... Och så dålig som eran verkstad tekniker var på felsökning borde han byta jobb eller gå en utbildning!!! Kan rekomendera att köpa bil av er men absolut inte lämna bilen på service eller reparation hos er /Anders

Svar från Sjöstaden Bil

Hej Anders, Vi ber hemskt mycket om ursäkt för strulet och problemen det orsakat dig. Då vi säljer många olika märken har mekanikerna inte alltid spetskompetensen som behövs. Vi tar då hjälp av en märkesverkstad för att kunna lösa problemet, vilket blev fallet med er bil. Hoppas att allt fungerar felfritt med bilen framöver! Vi tackar för förtroendet och affären. Sjöstaden Bil

Sten L
Skrev om Sjöstaden Bil

Det var en super bra service. Proffsig personal

Stig S
Skrev om Sjöstaden Bil

Bra bemötande, trevlig personal och ett smidigt bilköp. Toppbetyg !

Mhadi H
Skrev om Sjöstaden Bil

Bemötande är helt ok personalen var trevligt och svara på mina frågor. Jag tycker min bil som jag köpte från er är helt ok och jag är glad att handla från er

Erik F
Skrev om Sjöstaden Bil

Väldigt snabb och smidig hantering av bilförsäljningen!

Fredrik S
Skrev om Sjöstaden Bil

Mycket trevligt och bra bemötande. Lovar inte för mycket och sköter sig bra trots mycket svåra förutsättningar. Lösningsorienterade och öppna. Har bara bra att säga om dem. Har nöd-leasat en bil av dem i väntan på min Ioniq5 som jag väntat på i mer än ett år. Helt utan Sjöstadens förskyllan ska tilläggas. Bilen beställd genom dem och jag planerar genomföra köpet.

Anders A
Skrev om Sjöstaden Bil

Mycket seriöst företag som lyssnar till kunden. Jag återkommer gärna fler gånger.

Irene A
Skrev om Sjöstaden Bil

Köpte en begagnad bil,kändes ärligt o rätt, bra o prata med o kändes att säljaren hade stort engagemang att det skulle bli så bra som möjligt fast bilens pris i pengar inte var så högt..