Sjöstedt Bil AB

Välkommen till Sjöstedt Bil i Arlandastad!

Sjöstedt Bil har lång erfarenhet utav nyare finare premiumbilar samt bilar för vardagsbruk. Våra bilar finns i lager i vårt showroom i Arlandastad.

Vi erbjuder tjänster såsom försäljning och inköp utav bilar, motorcyklar och husbilar.

Vårt mål är att ge våra kunder en personlig service och även den bästa servicen som går att få.

Läs vad 17 kunder tycker om Sjöstedt Bil AB 2

2022-04-29 Spontant omdöme
    Vi köpte en bil till farsan från Sjöstedt där vi blev bemötta av väldigt bra service och framförallt ärlighet av säljaren Micke.

Hit skulle man lätt komma tillbaka.
    / Fahad
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande.Bra kommunikation.
    Tack Alain, hoppas barnen tyckte om bilen lika mycket som du :) Sjöstedt Bil AB
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    Inbyte samt köp av ny transportbil. Funkade bra, snabbt på plats vilket var uppskattat!
    Tack själv Marcus för en trevlig affär, Hoppas färden hem gick galant! Sjöstedt Bil AB
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    Smidig, enkelt och lönsamt!
    Mike kan sin sak, blev jättenöjd
    Svara alltid på dina frågor och snabbt!

Kan starkt rekommendera!
    Tackar och bugar för ditt omdöme. Trevligt att få sälja bil till någon som även den brinner för försäljning :)
    Vi hörs framöver som lovat!
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Smidigt, fick svar på alla mina frågor, mycket trevligt besök hos Mikael som ledde till en bil!
    Tack Caroline. Kul att få sälja bil till dig och din familj. Du har helt klart valt en av de bästa bilmärkena på marknaden. Kör försiktigt så är ni välkomna åter vid nästa bilköp. Sjöstedt Bil AB
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Trevlig ostressad säljare, kändes bra när man åkte därifrån. Köpte en liten BMW till min dotter, solid bil till ett konkurrenskraftigt pris. Två uppsättningar däck ingick i priset, så inget snack att det ”turligt nog fanns ett par däck som man kunde köpa till” 🙂
    /Lasse
    Tack Lars för ditt omdöme och att ni valde att köpa bil hos oss. Hoppas dottern blir glad och nöjd med den nya bilen :)
    Ni är välkomna tillbaka vid nästa bilköp.
    2022-02-07 Insamlad av företaget
    Köpte en gammal merca. Rimligt pris. Ärlig vad gäller skick på bilen och bensinförbrukning. Trevligt besök! Vinterhjulen ej påsatta så blev en del väntetid men i övrigt smidigt
    Tack Daniel för ditt omdöme. Hoppas familjen åkte bekvämt hem i vrålåket ;) Vi får hoppas bensinpriserna sänks kraftigt snart :) Sjöstedt Bil AB
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket trevligt bemött när jag skulle köpa min bil.
    Bilen och företaget var över mina förväntningar. Jag som äldre kvinna är tyvärr van vid att bilförsäljare försöker lura mig, men här var det tvärtom. Jag upptäckte senare ett dolt fel och fick ett fantastiskt bemötande och företaget betalade hela reparationen.

Jag har ett stort förtroende för Sjöstedt Bil AB i Gustavsberg och om jag behöver en ny bil kommer jag absolut att åka dit!!

Mvh, Solveig Cederhvarf
    Tack detsamma Solveig. Verkligen trevligt att träffa dig och dina väninnor och även stort tack för din feedback kring hur vi skött våra garantiåtaganden :)
    Vi har nu flyttat till nya lokaler i Arlandastad så du är välkommen förbi där nästa gång det blir bilbyte.
    Ha en fortsatt bra dag.
    2022-01-24 Insamlad av företaget
    Professionelt bemötande och hög klass på service. Bilen är idealiskt. Rekommenderar starkt.
    2022-01-23 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande. Bilen var framkörd inför visning och provkörning. Upptäckt av mindre fel åtgärdades snabbt. Kändes som ett tryggt köp och jag är väldigt nöjd med bilen.
    Roligt att höra att du är nöjd med både ditt bilköp och vår service. Hälsa grabben och hoppas han jobbar hårt med bilförsäljningen. Sjöstedt Bil AB
    2022-01-20 Insamlad av företaget
    Toppen kundservice och riktiga kvalitetsbilar!
    Tack Helal, alltid kul med nöjda kunder.
    Ni är jättevälkomna förbi på en kaffe eller bara för att säga Hej. Kör hårt med thaiboxningen :)
    2022-01-20 Insamlad av företaget
    Prosionellt, omhändertagande, angagerad
    Stort tack för ditt omdöme, det uppskattas! Hoppas resan hem gick bra och lycka till med det nya jobbet :) Sjöstedt Bil AB
    2022-01-16 Insamlad av företaget
    Vi köpte bilen på Arlanda stad .
    Mycket trevligt och hjälpsam säljare
    Bra seriöst bemötande,
    Så som du vill att din bilhandlare ska vara helt enkelt.
    Köper gärna min nästa bil för om det blir aktuellt
    Ja verkligen kul Per att få sälja bil till en kund som man kan prata i flera timmar med om allt mellan himmel och jord.
    Kör försiktigt och hälsa frugan ✋
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Otroligt trevlig försäljare. Jag blev väldigt bra bemött och kan varmt rekommendera det här företaget och Mikael som var den jag hade kontakt med. Mycket nöjd med min bil.
    Stort tack Ann för din recension, den är ömsesidig!
    En av mina favoritkunder 🤩
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Seriöst bemött! Kunnig personal, och affären med bil i inbyte gick snabbt och smidigt.
    Tack själv Joacim för ett trevligt bemötande och en seriös affär 😀 Sjöstedt Bil AB
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Bra och trevligt bemötande. Återkopplade fort.
    Tack Jenny! Hoppas det blir många mil med din nya bil och att den nya dragkroken kommer till användning i sommar 👍 Sjöstedt Bil AB