Sjöstedt Bil AB

Sjöstedt Bil AB

Ring 073-984 04 15 www.blocket.se

Välkommen till Sjöstedt Bil i Arlandastad! Sjöstedt Bil har lång erfarenhet utav nyare finare premiumbilar samt bilar för vardagsbruk. Våra bilar finns i lager i vårt showroom i Arlandastad. Vi erbjuder tjänster såsom försäljning och inköp utav bilar, motorcyklar och husbilar. Vårt mål är att ge våra kunder en personlig service och även den bästa servicen som går att få.

32 omdömen om Sjöstedt Bil AB

Emil H
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Ärlig säljare, var väldigt medgörlig att diskutera pris med, allmänt trevligt bemötande, köpet kändes väldigt tryggt också. Ena P-sensorn var trasig och vi fick med en helt ny oöppnad samt att vi fick rabatt på priset, bromsarna var även i behov av byte fram och vi fick även bra rabatt på det också! Återigen allmänt trevlig och ärlig säljare. Råkade ut för ett tråkigt bilköp 2 veckor innan jag köpte min nya bil hos Sjöstedt och var allmänt skeptisk till bilhandlare, men Sjöstedt fick tillbaks mitt förtroende för bilsäljarbranschen. 10/10 rekommenderar dem om ni skall köpa bil!

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Emil, kul att sälja bil till någon som uppskattar ärligheten som ofta försvinner i bilbranschen. Kör lugnt med V70 :)

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Mikael E
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Köpte mig en äldre billig bil av Sjöstedt bil i januari för att använda till lång pendling. Det ingick ingen garanti. Vilket var helt okej med mig då jag känner till modellen och vet att de är bra bilar. Tyvärr så han jag bara lämna Märsta och börja min resa norrut och när jag var i Uppsala så slutade kupéfläkten att snurra. Lite besviken blev jag, så jag ringde Mikael på Sjöstedt bil och han sa att jag behövde inte oroa mig. Han bad mig lämna in bilen hos min Mekonomen verkstad så står han för reparation. Jag lämnade...

Svar från Sjöstedt Bil AB

Stort tack Mikael för det omdömmet! Det värmer ens hjärta :) Hoppas ni får en fin vår och en solig sommar.

Anneli Catarina O
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Väl bemött av kunnig personal. Köpet gick smidigt och besiktning som skulle göras ordnades snabbt och genomfördes utan anmärkningar. Kan rekommenderas.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Leif H
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Absolut den bästa försäljare jag haft att göra med. Kunnig Ärlig Profitjonell. Kan Absolut rekommendera detta företag.

Belias M
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Väldigt nöjd med bemötandet. Snabb och smidig affär.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

ANDERS A
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Mycket trevlig å hjälpsam säljare Gav helt rimligt pris för inbytesbil Rekommenderas

Gunilla G
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Trevlig och förtroendeingivande säljare-ärligt intryck. Mikael var lika mån som vi om att få till en bra bilaffär. Vinterhjul ingick-inte som på andra ställen där de ofta plockat ur hjulen och sedan säljer de separat. Sammantaget mycket seriöst företag som vi gärna återkommer till.

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Gunilla. Efter flera mail fram och tillbaka så kom vi fram till en bra lösning som gjorde er glada och nöjda. Hoppas även dottern trivs med övningskörningen i den :)

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1308 omdömen 4.6 av 1308 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Gunnar E
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Skötte sig väldig bra. Förtroende!

Natalia D
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Trevlig säljare är väldigt nöjd med köpet och skulle varmt rekommendera säljaren till vänner och familj

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Johanna L
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Mikael var supertrevlig och hjälpsam, svarade på alla frågor vi kunde tänkas ha. Kommer gärna tillbaka i framtiden

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Johanna och hälsa även detsamma till din pappa. Hoppas hundarna inte växer för mycket ;)

Finansiro A
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Köpt flera bilar av Sjöstedt bil, nästan alla gånger på distans och skicket har stämt överens med beskrivningen varje gång. Rekommenderas!

PÄR B
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Trevlig familjär bilfirma! Fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande av Micke som bytte in vår bil och sålde en fin XC60 till oss. Tack och på återseende!

PÄR B och Sjöstedt Bil AB gillar detta
Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack detsamma Pär! Kul med kunder som är nöjda med både bil och service. Ni är jätte välkomna in på en kaffe när ni har vägarna förbi :)

Kjell D
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Möte för provkörning var lätt att boka, fast det var 4 dagar emellan. Mikael gav bra hjälp vid undersökningen. Tog vår Opel Agila -01 i inbyte. Vi köpte en Lancia Voyager 2012. 👍😀

Wolff
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Trevligt bemötande, öppen med vad som behöver tänkas på gällande bilen vi köpte.

Farshad Z
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Väldigt punktlig var dem . De lagad min bil. Jag är ganska nöjd.

FAHAD S
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Vi köpte en bil till farsan från Sjöstedt där vi blev bemötta av väldigt bra service och framförallt ärlighet av säljaren Micke. Hit skulle man lätt komma tillbaka. / Fahad

Alain N
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Mycket bra bemötande.Bra kommunikation.

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Alain, hoppas barnen tyckte om bilen lika mycket som du :)

Marcus R
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Inbyte samt köp av ny transportbil. Funkade bra, snabbt på plats vilket var uppskattat!

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack själv Marcus för en trevlig affär, Hoppas färden hem gick galant!

Dzemailj K
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Smidig, enkelt och lönsamt! Mike kan sin sak, blev jättenöjd Svara alltid på dina frågor och snabbt! Kan starkt rekommendera!

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tackar och bugar för ditt omdöme. Trevligt att få sälja bil till någon som även den brinner för försäljning :) Vi hörs framöver som lovat!

Caroline M
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Smidigt, fick svar på alla mina frågor, mycket trevligt besök hos Mikael som ledde till en bil!

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Caroline. Kul att få sälja bil till dig och din familj. Du har helt klart valt en av de bästa bilmärkena på marknaden. Kör försiktigt så är ni välkomna åter vid nästa bilköp.

Lars A
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Trevlig ostressad säljare, kändes bra när man åkte därifrån. Köpte en liten BMW till min dotter, solid bil till ett konkurrenskraftigt pris. Två uppsättningar däck ingick i priset, så inget snack att det ”turligt nog fanns ett par däck som man kunde köpa till” 🙂 /Lasse

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Lars för ditt omdöme och att ni valde att köpa bil hos oss. Hoppas dottern blir glad och nöjd med den nya bilen :) Ni är välkomna tillbaka vid nästa bilköp.

Daniel C
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Köpte en gammal merca. Rimligt pris. Ärlig vad gäller skick på bilen och bensinförbrukning. Trevligt besök! Vinterhjulen ej påsatta så blev en del väntetid men i övrigt smidigt

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Daniel för ditt omdöme. Hoppas familjen åkte bekvämt hem i vrålåket ;) Vi får hoppas bensinpriserna sänks kraftigt snart :)

Solveig C
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Jag blev mycket trevligt bemött när jag skulle köpa min bil. Bilen och företaget var över mina förväntningar. Jag som äldre kvinna är tyvärr van vid att bilförsäljare försöker lura mig, men här var det tvärtom. Jag upptäckte senare ett dolt fel och fick ett fantastiskt bemötande och företaget betalade hela reparationen. Jag har ett stort förtroende för Sjöstedt Bil AB i Gustavsberg och om jag behöver en ny bil kommer jag absolut att åka dit!! Mvh, Solveig Cederhvarf

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack detsamma Solveig. Verkligen trevligt att träffa dig och dina väninnor och även stort tack för din feedback kring hur vi skött våra garantiåtaganden :) Vi har nu flyttat till nya lokaler i Arlandastad så du är välkommen förbi där nästa gång det blir bilbyte. Ha en fortsatt bra dag.

Artak O
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Professionelt bemötande och hög klass på service. Bilen är idealiskt. Rekommenderar starkt.

Madeleine D
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Väldigt trevligt bemötande. Bilen var framkörd inför visning och provkörning. Upptäckt av mindre fel åtgärdades snabbt. Kändes som ett tryggt köp och jag är väldigt nöjd med bilen.

Svar från Sjöstedt Bil AB

Roligt att höra att du är nöjd med både ditt bilköp och vår service. Hälsa grabben och hoppas han jobbar hårt med bilförsäljningen.

Helal I
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Toppen kundservice och riktiga kvalitetsbilar!

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Helal, alltid kul med nöjda kunder. Ni är jättevälkomna förbi på en kaffe eller bara för att säga Hej. Kör hårt med thaiboxningen :)

Nehayat A

Prosionellt, omhändertagande, angagerad

Svar från Sjöstedt Bil AB

Stort tack för ditt omdöme, det uppskattas! Hoppas resan hem gick bra och lycka till med det nya jobbet :)

Crescencia S

Vi köpte bilen på Arlanda stad . Mycket trevligt och hjälpsam säljare

Per W
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Bra seriöst bemötande, Så som du vill att din bilhandlare ska vara helt enkelt. Köper gärna min nästa bil för om det blir aktuellt

Svar från Sjöstedt Bil AB

Ja verkligen kul Per att få sälja bil till en kund som man kan prata i flera timmar med om allt mellan himmel och jord. Kör försiktigt och hälsa frugan ✋

Ann C
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Otroligt trevlig försäljare. Jag blev väldigt bra bemött och kan varmt rekommendera det här företaget och Mikael som var den jag hade kontakt med. Mycket nöjd med min bil.

Stort tack Ann för din recension, den är ömsesidig! En av mina favoritkunder 🤩

Joacim Z
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Seriöst bemött! Kunnig personal, och affären med bil i inbyte gick snabbt och smidigt.

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack själv Joacim för ett trevligt bemötande och en seriös affär 😀

Jenny L
Skrev om Sjöstedt Bil AB

Bra och trevligt bemötande. Återkopplade fort.

Svar från Sjöstedt Bil AB

Tack Jenny! Hoppas det blir många mil med din nya bil och att den nya dragkroken kommer till användning i sommar 👍