Alla kategorier Snickeri Stockholms län Sigtuna Sjöströms Entreprenad
Rekommenderat företag 2015 - Sjöströms Entreprenad

Sjöströms Entreprenad

Viggebyvägen 22, 195 71 Rosersberg — Visa karta

Sjöströms Entreprenad har många års erfarenhet av fastighetsservice och fastighetsskötsel till såväl privatpersoner som företag och föreningar i Storstockholm samt Uppsala.
Vi hjälper dig som kund med måleri, snickeri, reparationer, underhållsåtgärder som smörjning av dörrar och lås. Utöver det utför vi byten av belysning, renovering av kontor, montage av möbler m.m.
Vi tar oss gärna an specialsnickerier där du som kund behöver någon som kommer in med goda idéer och råd för att kunna verkställa dina drömmar!

Läs vad 30 kunder tycker om Sjöströms Entreprenad

• Håkan B
    Håkan B skrev om Sjöströms Entreprenad
    Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!
    2016-11-29 Magnus S svarar Håkan B
    Tack Håkan för omdömet, detta gör att vi jobbar för att bli ännu bättre.
    Det är alltid roligt att få bra omdömmen
  • Peter L
    Peter L skrev om Sjöströms Entreprenad
    Världsklass!
    En hantverkare som är social kompetent
    Håller allt han lovar och gör ett fantastisk
    Jobb. Stämde av allt under tiden.
    Mycket bra!😜
    2016-11-29 Magnus S svarar Peter L
    Man blir inte annat än glad när man får så fina omdömen
    Tacka och bugar.
  • Parisay T
    Parisay T skrev om Sjöströms Entreprenad
    jätte trevligt bemötande fick jag och är nöjd med arbetet
    2016-10-12 Magnus S svarar Parisay T
    Man får tacka för det fina omdömet.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Sjöströms Entreprenad
    Magnus tar stort ansvar, är driven och ser till att leverera det man vill ha och lite till på utsatt tid.
    2016-10-12 Magnus S svarar Jonas H
    Tack Jonas för omdömet.
    Alltid roligt att se till att kunden blir nöjd.
  • Natalia D
    Natalia D skrev om Sjöströms Entreprenad
    Jag är nöjd.tack.bra och snabbt jobb.
    2016-09-12 Magnus S svarar Natalia D
    Tackar för omdömet, det var ett roligt uppdrag.
  • Hillevi S
    Hillevi S skrev om Sjöströms Entreprenad
    Snabbt, proffsigt arbete, utför enligt tidsplan och ett trevligt bemötande.
    2016-04-12 Magnus S svarar Hillevi S
    Man tackar för det fina omdömet.
    Det var ett roligt projekt som jag fick av er.
    Ni har fått det riktig fint på Skafferiet på stora gatan i Sigtuna.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Sjöströms Entreprenad
    Hörde av sig på min förfrågan, dök upp när man lovade, gjorde ett snabbt och riktigt bra jobb. Proffsigt och trevligt bemötande!
    5 av 5 solar!
    Oskar Svensson Tece Sverige AB 0735-343430
    2016-04-12 Magnus S svarar Oskar S
    Tack Oskar för det omdömet.
    Mindre jobb är lika viktiga som stora för oss.
  • Urban S
    Urban S skrev om Sjöströms Entreprenad
    Pålitlig, uthållig, allsidigt kunnande.
    Håller tider och har humana priser
    2015-11-25 Magnus S svarar Urban S
    Man får tacka för det goda omdömet.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Sjöströms Entreprenad
    Jättetrevligt bemötande, med stort engagemang!

Vi har fått hjälp med allt från installation av lås till snickeri, mattläggning och målning.

Min sammanfattade upplevelse av Sjöström Entreprenad lyder som följer: enkel att ha och göra med, bred kompetens, lyhörd, villig att finna speciallösningar samt prisvärd.
    2015-11-25 Magnus S svarar Stefan S
    Tack Stefan, det är alltid roligt att försöka lösa dina idéer och leva upp till dina förväntningar.
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Sjöströms Entreprenad
    Sjöströms Entreprenad har ett ovanligt gott bemötande från början till slut, är snabb med leverans av beställda tjänster vilka innebar en del ombyggnadsarbeten i lägenheten. Entreprenören har ett mycket gott bemötande och utförde alla tjänster på ett professionellt och snyggt sätt. Ställde upp med kort varsel.
    2015-11-25 Magnus S svarar Ulla O
    Tack Ulla, alltid lika roligt att få dessa omdömen, värdefullt att försöka göra ett bra jobb och höja servicenivån.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Sjöströms Entreprenad
    Min erfarenhet av Sjöströms Entreprenad var toppen! Bra bemötande, bra service och perfekt utfört arbete.
    Behövde hjälp med att förstärka två väggar för att kunna sätta upp div. utrustning som jag har på mitt gym. Finns faktiskt ingenting att klaga på måste jag säga!
    Är helnöjd helt enkelt!
    2015-11-25 Magnus S svarar Daniel L
    Tack för den goda rekommendationen, men blir alltid lika glad för dom
  • Armin Z
    Armin Z skrev om Sjöströms Entreprenad
    Bra och snabb kommunikation.
    Behövde ett arbete utfört brådskande och fick det utfört med kort varsel.
    Rekommenderas varmt!
    2015-06-16 Magnus S svarar Armin Z
    Tack alltid lika roligt att få dessa omdömen, då det känns ännu bättre och roligare att höja nivån ännu mera.
  • Niclas E
    Niclas E skrev om Sjöströms Entreprenad
    Noggrant och snyggt utfört arbete. Arbetet utfördes på avtalad tid och Magnus lämnade väggbygget varje dag rent och snyggt så att barnen inte kunde skada sig.

Tilläggsarbetena på fakturan var mycket bra specificerad så att det framgick tydligt vilket arbete utöver den fasta offerten som var utfört.
    2015-06-09 Magnus S svarar Niclas E
    Vi tackar för det goda omdömet, vi jobbar mycket med att hålla rent och snyggt omkring oss samt att försöka vara så tydlig som möjligt med rapporteringen för att undvika missförstånd. Dvs att kunden alltid ska vara nöjd då är vi nöjda.
  • Christer P
    Christer P skrev om Sjöströms Entreprenad
    Deras tjänster utförs med stor kunnighet samt skicklighet. Håller både det som utlovas och tider till möten osv vilket är mycket viktigt för oss.
    2015-03-03 Magnus S svarar Christer P
    Vi tackar för omdömet, tider är något som är viktigt för oss och framför allt för våra kunder.
  • Jens & Christine B
    Jens & Christine B skrev om Sjöströms Entreprenad
    Målning och snickeri.

Trevligt bemötande och proffsigt utförande, rekommenderas varmt.
    2015-01-21 Magnus S svarar Jens & Christine B
    Tack för den goda rekommendationen, alltid trevligt att jobba för er.
  • Bauer Elektriska AB
    Bauer Elektriska AB skrev om Sjöströms Entreprenad
    Det är alltid trevligt och tryggt att anlita Magnus. Han är mycket noggrann, professionell och absolut mån om att resultatet skall bli 100% . När vi anlitat honom har vi bara fått positiva omdömen ifrån våra slutkunder och han är lätt att samarbeta med och kommer alltid med bra lösningar och förslag när det behövs.
    Jag vill därför absolut ge Sjöströms Entreprenad med Magnus i spetsen våra goda rekommendationer!! Mvh Robert Bauer / Bauer Elektriska AB
    2015-01-14 Magnus S svarar Bauer Elektriska AB
    Vi tackar och bockar för det fina omdömet. Att det ska bli 100% bra är en självklarhet från vår sida. Det är alltid kul att jobba med Bauers Elektriska och det blir lite mer spänning då;)
  • Sabina D
    Sabina D skrev om Sjöströms Entreprenad
    Magnus Sjöström gjorde ett toppenjobb hos mig! Jag behövde en hylla till mitt minikök. Han kom och tog mått och gav lite förslag hur man kan göra. Resultatet blev över förväntan! Jag ville ha en lite udda hylla i ett hörn som inte tog så mycket plats och det blev precis som jag önskade. Magnus har en förmåga att lyfta fram idéer och skapa något annorlunda! Jag är mycket nöjd!
    2015-01-14 Magnus S svarar Sabina D
    Det är det som är det roliga med yrket att skapa och komma med idéer och förverkliga kundernas drömmar och önskemål. Tackar för den fina rekommendationen.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Sjöströms Entreprenad
    Kunnig och erfaren hantverkare där arbetet alltid blir ordentligt utfört. Pålitlig i en bransch där sånt inte kan tas för givet.
    Rekommenderas!
    2015-01-14 Magnus S svarar Thomas R
    Man tackar för omdömet, Vårt mål är att alltid göra ett bra jobb, då kommer kunderna tillbaka som dig Thomas. Tack för alla uppdrag.
  • Benny N
    Benny N skrev om Sjöströms Entreprenad
    Hej,
    Sjöströms entrepenad har gjort ett fantastiskt bra snickeri jobb hos oss,allt blev så bra.
    2015-01-14 Magnus S svarar Benny N
    Man får tacka för det goda omdömet, det var mycket trevlig lokal ni fick.
  • Jannis P
    Jannis P skrev om Sjöströms Entreprenad
    Jag har anlitat Sjöströms entreprenad vid två olika tillfällen. Arbetet blev mycket proffsigt utfört och mycket tids effektivt. De bryr sig om kunden och tipsar om saker som kan förbättras och hur ska man göra det. Det blir flera tillfällen framöver. Stort tack!
    2015-01-14 Magnus S svarar Jannis P
    Det bästa är när kunderna kommer tillbaka det ger ett bra betyg och det är vår viktigaste del att kunden ska vara 100% nöjd Det är alltid trevligt att jobba för dig.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Sjöströms Entreprenad
    Äntligen en ärlig hantverkare.
    Att rekomendera.
    2015-01-14 Magnus S svarar Magnus R
    Det är vårt mål att att vara tydliga och ärlig med vårt arbete och kundkontakt.
    Tackar för omdömet.
  • Vjollca R
    Vjollca R skrev om Sjöströms Entreprenad
    Väldigt professionella och hjälpsamma! Alltid tillgänglig om jag har frågor vilket är väldigt tacksamt. Kan varmt rekommendera Sjöströms Entreprenad!
    2015-01-14 Magnus S svarar Vjollca R
    Tack för ett bra betyg det bästa är att jag har fått kommit tillbaka för att utföra mera jobb.
    Vi försöker att vara tillgänglig med snabba återkopplingar.
  • Annika J
    Annika J skrev om Sjöströms Entreprenad
    Jag behövde en plats byggd garderob i min hall. Det var inte en garderob med skjutdörrar som Magnus skulle bygga, utan detta var en garderob som byggdes från scratch och Magnus hade dessutom äran att jobba med vinklar och vrår som inte var raka! Dörrarna till garderoben ville jag inte ha några knoppar på, utan jag bad om att få dörrar med en push effekt. Jag behövde även en specialare kring upphängnings anordningen då djupet inte var standardiserade garderobsmått. Belysning sattes sedan in i garderoben och även utvändigt.

Så, Magnus fick ett litet projekt som inte innehöll några standardmått överhuvudtaget! Och han klarade det galant!!

Förutom att garderoben blev väldigt bra och jag är supernöjd, så är Magnus en perfektionist ut i fingerspetsarna och han har många smarta idéer/lösningar! Sen att han dessutom är mycket trevlig och alltid håller tiderna gör att jag varmt kan rekommendera honom!
    2015-01-14 Magnus S svarar Annika J
    Man får tacka för den fina rekommendationen med den utförliga beskrivningen av projektet. Det är alltid roligt och utmanande projekt med udda och specialanpassade lösningar.
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Sjöströms Entreprenad
    Mycket seriöst företag som alltid håller tider och vad de lovar. Magnus som driver företaget är mycket flexibel och försöker alltid att hjälpa dig så snart han kan om du akut behöver hjälp med något. Vi kan varmt rekommendera Sjöströms Entreprenad!
    2014-09-18 Magnus S svarar Ulrika F
    Tackar för det goda omdömet. Vårt mål är att alltid hjälpa kunden till det bästa
    Oavsett om det är ny kund eller återkommande som Ulrika.
  • Melina C
    Melina C skrev om Sjöströms Entreprenad
    Seriöst företag från första samtal till färdigställt jobb. Då vi bor i ett gammalt hus vet man aldrig vad som kan dyka upp bakom kulisserna så både kreativa och ordentliga lösningar från hantverkarna är ett måste. Vi kände oss trygga med att arbetet skulle uppmäta sig till våra förväntningar till både utseende och grundjobb då en god informativ dialog fördes under resans gång. Vi kommer definitivt kontakta Sjöströms för framtida projekt!
    2014-07-31 Magnus S svarar Melina C
    Man tackar för det goda omdömet, det blir alltid roligare att göra lite extra med bra omdömen och när kunderna blir nöjda som är vårt största mål. Tack igen för uppdraget.
  • Christina B
    Christina B skrev om Sjöströms Entreprenad
    Mycket proffsiga, trevliga, seriösa och väldigt serviceminded, från början av projektet till dess slut! Slutresultatet av vårt trapprojekt blev över förväntan. Kan mycket varmt rekommenderas!
    2014-05-28 Magnus S svarar Christina B
    Det bästa omdömmet är ju att vi fick komma tillbaka och renovera eran altan.
    Känns alltid kul att få komma tillbaka till nöjda kunder.
  • Sabina D
    Sabina D skrev om Sjöströms Entreprenad
    Jag ville ha en väldigt speciell hylla till mitt lilla kök, så jag anlitade Magnus på Sjöström Entreprenad som kom och tog mått och klurade ut en toppen lösning på en ursnygg hylla. Det blev verkligen över förväntat bra! Jag är helnöjd:)!
  • Moa E
    Moa E skrev om Sjöströms Entreprenad
    Jag tycker att de är seriösa, duktiga och håller hög kvalitet i arbetet. Man kan lita på att de gör ett bra arbete helt enkelt. De är trevliga och enkla att resonera och prata med och kommer med bra idéer.
    Jag har anlitat dem flera gånger, bla för att bygga trappräcke i vår etagelägenhet, sätta upp takpersienn och nu för att sätta upp innerväggar till ett extra rum.
    2014-04-15 Magnus S svarar Moa E
    Tack för det goda omdömet och betyget och bästa betyget får vi när vi får komma igen och hjälpa er med mera snickeri jobb.
  • .
    . skrev om Sjöströms Entreprenad
    Trevlig personal som ställer upp och alltid gör jobbet helt klart! Duktig problemlösare som har goda finsnickerikunskaper!
    2014-03-26 Magnus S svarar .
    Tack för det bra omdömet, vår målsättning är alltid att göra klart ett jobb i tid och att vara glada så klart.
    Synd att vi inte kan koppla detta omdöme till ett projekt med att vara anonym.
  • Morten K
    Morten K skrev om Sjöströms Entreprenad
    Rot rör AB har använt Sjöströms entreprenad AB som under entreprenör vid ombyggnad av kök och badrum, service och underhåll av fastigheter och självklart skulle vi inte göra det om samarbetet inte fungerat klanderfritt, vi rekommenderar starkt vår samarbetspartner
    2014-03-24 Magnus S svarar Morten K
    Vi tackar för dom fina rekommendationerna. Det är alltid lika utmanande att lösa Rot Rörs uppdrag och att lyckas göra Morten nöjd med hans högt ställda krav gör oss extra glada.

Viggebyvägen 22, 195 71 Rosersberg