Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeThreeYears
Ring 0586-301 18 Dela

1 november 2022 bytte Skagerstrands namn till Götmars. Vi är samma personal, i samma lokaler, som ger dig samma personliga service. Välkommen till Götmars! Under årens lopp har vi träffat många människor i sorg. Vi har funnits i branschen sedan 120 år tillbaks i tiden. Detta har gjort att vi utvecklat en verksamhet där vi...

95 omdömen om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Sedan starten hos Reco 2021

Margareta L
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Ett mycket bra bemötande. Med respekt och information.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Margareta och tack för dina fina ord. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden att skriva. Tack för att vi gavs förtroendet att stötta och hjälpa. Allt gott

Stefan G
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Mkt bra bemötande och väldigt proffsigt

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Stefan och tack för ditt omdöme. Det känns bra att vi kunnat hjälpa dig proffsigt och att du känt dig väl mött. Vi tackar också för att vi fått förtroendet att hjälpa. Varma hälsningar

Ditte J
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Ett professionellt och trevligt bemötande i en svår stund. En lyhörd och personlig ceremoni i kapellet.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Ditte. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns bra att vi kunnat hjälpa till på ett sätt som passat er. Varma hälsningar.

Christer B
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Mycket trevligt bemötande och bra service.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Christer. Tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är tacksamma över att vi fick ert förtroende. Bästa hälsningar.

Lotta S
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Vi hade goda erfarenheter från Skagerstrands, så att välja Götmars för vår mammas begravning kändes självklart. Och vi blev lika väl bemötta och omhändertagna denna gång. Personlig och smidig service i allt från första mötet till begravningen. Kort sagt: vi är mycket nöjda och rekommenderar Götmars varmt!

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Lotta. Stort tack för dina ord om oss och särskilt om våra kollegor i Karlskoga. Fint att höra att vi har lyckats ge er den service och trygghet vi alltid strävar efter. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa. Varma hälsningar

Tobias N
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Helt igenom ett proffsigt och kunnigt bemötande i samband med min mors begravning.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Tobias. Så fint att få höra att vår hjälp varit till belåtenhet. Tack för att du tagit dig tid att skriva och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa i en tuff period i livet. Varma hälsningar

Rikard O
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Väldigt professionella och bra hantering av allt kring vår mors begravning. Rekomederar Götmars i Karlskoga varmt //Rikard

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Rikard. Tack för att du valt att skriva om oss, det värmer mycket. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med att skapa ett fint avsked. Bästa hälsningar.

Evert J
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Vänligt bemötande. Trevlig personal.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Evert. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns fint att vårt bemötande varit bra. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Marianne J
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Jag är väldigt nöjd med allt , möttes av stor respekt under denna svåra tid för mig. Alla frågor fick jag bra svar på och det var inga besvär när vi ändrade oss i någon fråga. Begravningen var vacker precis som jag och barnen vill ha den. Det fina programbladet och tidningsannonsen var snyggt och proffsigt gjort. Vi möttes med respekt och inkännande hela tiden.. Götmars Karlskoga skall ha stort tack. Hälsningar Marianne

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Marianne. Stort tack för dina värmande ord om oss och särskilt om våra kollegor i Karlskoga. Det värmer att höra att vi hjälpt er på ett fint och respektfullt sätt. Det är viktigt för oss att ge sådan service i allt vi gör. Tack för att vi fått förtroendet i en svår period i livet och tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Varma hälsningar

Lars-Göran M
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Vänligt, empatiskt, trevligt och kunnigt bemötande Förväntningarna var högt ställda och de infriades med stor marginal. Köp av begravning för en förälder kändes mycket fint och tryggt från tjänstemannens sida. Högsta betyg.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Lars-Göran. Tack för dina fina ord om oss. Det värmer att få höra att vi lyckats uppfylla det vi ständigt strävar efter, anhöriga som känner sig omhändertagna, trygga, sedda och hörda. Varmt tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Marina G
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Jag har bara positiva ord att säga om Götmars (fd Skagerstrands i Karlskoga). Jag blev så varmt bemött i en svår tid i mitt liv då jag skulle ta avsked av min Pappa. Den värme och förståelse som jag mött går inte att beskriva. Er personal såg till att jag fick ta ett personligt avsked av min Pappa med en öppen kista några dagar för begravningen där jag fick sätta på Pappa med hjälp av Eva-Lotte hans skor. Jag fick också ta den tid jag behövde att ta mitt personliga avsked av Pappa (hur lång tid det än tog). Detta trots att...

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Marina, Stort tack för ditt fina omdöme om oss, och Eva-Lotte i synnerhet. Det känns fint att vi kunnat ge bra hjälp och stöd i en krävande process. Varma hälsningar.

Ingela H
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Kändes personligt att de brydde sig , kunniga, serviceminded, alla våra önskningar ordnade de till det bästa.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Ingela. Tack för dina fina ord om oss. Det känns fint att vi har kunnat bistå med en bra känsla i en svår stund. Varma hälsningar.

Agneta G
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Begravning. Proffsigt bemötande och önskemålen blev uppfyllda.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Agneta. Tack för dina ord. Vi vill även tacka för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Billy F
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Vi blev vänligt bemötta på alla sätt o vis

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Billy. Tack för dina ord och för att du skrivit till oss. Vi passar också på att tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Gunilla B
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Kände att jag fick lugn, saklig och proffesionell hjälp med allt som ett dödsfall innebär. Det mesta blev ordnat vid detta besök, även tid för bouppteckning blev klart. Helhetsintrycket var väldigt positivt! Mvh Gunilla Boqvist

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Gunilla. Det känns fint att höra att vi lyckats hjälpa till på ett bra sätt. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet. Varma hälsningar

Patrik T
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Väldigt trevligt bemötande och hjälpsamma. Verkligen beredda på att gå en extra mil för att det ska bli bra. Bara positivt! Har verkligen ingenting att anmärka på.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Patrik. Tack för ditt fina omdöme. Det låter bra att vi hjälpt till på ett tillfredsställande sätt. Tack för att du tog dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa. Allt gott

Lena B
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

När det där händer som man bävat för hela sitt liv, att mamma går bort. Vi bestämde oss för att anlita Götmars och blev bemötta med värme, empati och perfektionism genom hela begravningsförfarandet. Nu när pappa gick samma väg var valet enkelt att anlita Götmars igen. Så nöjd med ALLT! Mina varmaste rekommendationer.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Lena. Det känns så fint att få höra att vi, återigen, hjälp till på ett bra sätt i en svår period i livet. Tack för ditt omdöme och för att vi fick ditt förtroende en andra gång. Varma hälsningar

Danny B
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Vi blev mycket väl bemötta, det har känts tryggt och det har varit enligt våra förväntningar. Tjänster: Begravningstjänster och bouppteckning.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Danny. Så fint att höra att vi kunnat ge ett bra stöd till er. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende. Allt gott.

Dick H
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Bra personligt bemötande , med stor empati och tålamod. Götmarks motsvarande våra förväntningar med råge.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Dick. Tack för ditt omdöme. Dina ord är värdefulla för oss. Fint att höra att vi hjälpt er på ett, för er, bra sätt. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi fick förtroendet att hjälpa. Varma hälsningar

Bert H
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Vi blev mycket bra bemötta av Malin Jansson Hon är lugn och kunnig. Vi är mycket nöjda. Vi beställde begravning med minnesstund efter hos Götmars. Bert Hedegård

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Bert. Så fint att höra att vi kunnat vara behjälpliga på ett bra sätt för er. Vi tackar så mycket för förtroendet. Varma hälsningar.

Monica O
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Bra ordnat från början till slut! Kan varmt rekommendera Götmars Karlskoga!

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Monica. Tack för att du skriver så fint om oss. Vi känner tacksamhet för att vi fick ert förtroende. Varma hälsningar.

Leif B
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Mycket professionell hjälp vid pappas bortgång. Mycket trevligt personal.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Leif. Det värmer att höra att vi mött dig på ett tillfredsställande sätt i en svår period. Tack för ditt omdöme, för att du tagit dig tiden att skriva och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Catharina B
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Från första kontakten, genom alla beslut och inför de olika momenten i denna process som jag inte haft erfarenhet av har jag blivit bemött på allra bästa sätt. Jag hade höga förväntningar men jag kan ändå inte komma på något som kunde varit bättre. Jag uppskattar särskilt omsorgen och flexibiliteten. Våra möten med tydlig guidning och stor respekt samt förslag på lösningar. Jag köpte bouppteckning, annonshjälp, kremering, urna, gravsten och kontakt med Fryksände församling för att få pappa till familjegraven. Jag...

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Catharina. Det känns fint att höra att vi kunnat hjälpa till på ett, för er, tillfredsställande sätt. Tack för ditt omdöme, att du tagit dig tiden att skriva och för att vi fick förtroendet att hjälpa till i en svår period i livet. Vi tar med oss ditt omdöme in i vårt fortsatta arbete. Varma hälsningar

Jan Åke N
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Mycket hjälpsam och trevlig personal.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Jan Åke. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Kjell I
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Bra mottagande i en sådan stund stort Tack

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Kjell. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att få höra att vi hjälp till på ett bra sätt i en svår period i livet. Tack för förtroendet. Allt gott

Inger I
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Trevligt proffsigt bemötande med värme

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Inger. Tack för fina ord om oss, och att du valt att skriva. Vi tackar även för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Martin H

Super nöjd med Skagerstrands! Jätte hjälpsamma

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Martin. Skönt att höra att vi hjälpt till på ett bra sätt i en svår period. Vi tackar också för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi fick förtroendet att hjälpa. Varma hälsningar

Gunni A
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Allt blev som vi ville ha det från första besök tills allt var klart. Vi är mycket nöjda.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Gunni. Vi vill tacka för ditt omdöme, för att du tagit dig tiden att skriva och framförallt vill vi tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Åsa Q
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Patrik Forsberg är en fantastisk representant för företaget, blev så trygg när han tog hand om mig och familjen i samband med min makes död. Han var också vår officeant på begravningen, vilket han gjorde med stor värdighet & varme. Ett engagemang utöver det vanliga! Vi kommer även att göra bouppteckning via Götmars, vilket ännu inte är genomfört. Stort tack till Patrik! Med vänlig hälsning, Åsa Q

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Åsa. Stort tack för ditt fina omdöme. Fint att höra att Patrik varit till stor hjälp i er svåra period i livet. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för att vi fått förtroendet att ordna begravningen för er saknade familjemedlem. Varma hälsningar

Christer H
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Bästa tänkbara hjälp med allt, + trevligt mottagande och en trevlig uppläggning av allt. Jag har inget att klaga på. M,V,H, Christer Hellqvist

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Christer. Tack för ditt fina omdöme, det värmer och betyder mycket för oss. Vi tackar för att vi fick hjälpa er att skapa ett fint avsked. Allt gott.

Curt-Ola F
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Ett jättefint bemötande och kontakten från start till avslutningen vid minnesstunden var perfekt. Var även enkelt att komma fram på telefon o få svar på ev frågor samt att jag blev informerad hela tiden om händelseförloppet. Tack Patrik

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Curt-Ola. Så fint att du tog dig tid att skriva om oss. Dina ord tar vi med oss framåt. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott.

Paavo T
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Köpte begravningstjänst och solist, tack-annons, 2 minnesböcker o bouppteckning. Förväntade oss bra hjälp, vilket uppfylldes. Götmars med Patrik, Karin som vi träffade har bemött oss i en svår tid på ett vänligt sätt, mycket tillmötesgående o inlyssnande. Bra service o tog sig an våra frågor o gav tydliga svar. Att prata om min fru/vår mammas begravning är svårt i sig men Patrik gjorde mötet lugnt, fint o visade oss omtanke. Mail o telefonkontakt har fungerat bra, snabb hjälp o svar. Vi rekommenderar Götmars! Tack för all hjälp!

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Paavo. Stort tack för dina ord och för att du tagit dig tid att skriva dem. Vi är tacksamma för att vi fått förtroendet att hjälpa er i er svåra sorg. Allt gott till er. Varma hälsningar

Åsa T
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Lugnt och fint bemötande av Patrik, professionellt! Tydligt och bra med återkoppling. Kände stort förtroende redan vid första kontakten. De hjälpt oss med Dödsannons, begravning, tackannons, och bouppteckning

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Åsa. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Dina ord betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete framåt. Vi strävar efter att ge er god service, med stor omtanke, i en svår period i livet. Varma hälsningar

Åsa F
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

I denna sorg för all planering av min fars bortgång så hade jag ingen aning hur allt gick till. Ny erfarenhet om man kan se det så. Ett otroligt fint bemötande av Patrik Forsberg. Han är en professionell, lugn och trygg person som gav mig ett lugn och förståelse i hur en ceremoni ska läggas upp samt annonsering. Personalen på Götmars hade anordnat så fint vid ceremonin, gravsättning med urna och kyrkkaffet med dukning och tillbehör. Fint och vackert avslut och de får högsta betyget av mig. Jag har även sänt rekommendationer...

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Åsa. Tack för ditt otroligt varma och fina omdöme. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med planering och genomförande. Bästa hälsningar.

Karin H
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hjälpsamma och allt ordnades perfekt.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Karin. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi tackar också för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Vänligen

Kenneth J
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

En begravningsbyrå som fungerar som en begravningsbyrå ska fungera. Tack Malin för att du tog hand om oss i sorgen efter mamma.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Kenneth. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Vi vill även tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa er med begravningen av er mor. Varma hälsningar

Monica D
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Mycket fint bemötande i hemmet. Även när vi var hos er på begravningsbyrån. Ni har även hört sv er till oss hur vi mår🥰 Bara positivt, jag och mina båda flickor har fina minnen av personalen❤️

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Monica. Tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Dina ord betyder mycket. Det känns fint att höra att Ni är nöjda med vår hjälp i er svåra stund. Varma hälsningar

Björn D
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Jag blev verkligen bemött över förväntan när jag skulle ordna begravning för min moster. Finns faktiskt inget negativt att säga..

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Björn. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till att ordna det fint runt din mosters begravning. Allt gott!

Ulrika N
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Fantastiskt bemötande från första stund. En enorm trygghet i en fruktansvärd situation. Då frågor dök upp, av alla det slag fick vi alltid svar. Det var begravning av min mamma. På bara 9 år har vi förlorat sex nära anhöriga. Vi fick också hjälp med bouppteckningen. Både jag och min dotter uppskattade all professionell hjälp, och deras varma vänlighet.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Ulrika. Tack för dina fina ord. Det betyder mycket för oss att få feedback. Vi känner oss tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa er i en svår situation. Varma hälsningar

Charles F
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Jag fick ett varmt bemötande från första stund till dess att begravningen var genomförd. Guidades genom allt man ska ta ställning till i en begravningsprocess på allra bästa sätt.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Charles. Tack för ditt fina omdöme. Det är av stor vikt för oss att du tagit dig tiden att skriva. Skönt att höra att ni har känt er väl omhändertagna i er svåra stund. Varma hälsningar

Susanne J
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Mycket trevligt bemötande och lyssnande.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Susanne. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det är värdefullt för oss. Varma hälsningar

Eva-Lena M
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Valet av kista var det första fina mötet. Det gick lätt att få förståelse för avskedets utformning. Det kändes som ett stöd i sorgen..

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Eva-Lena. Tack för ditt fina omdöme. Det känns skönt för oss att veta att vi hjälpt er på ett sätt som känns bra. Tack för att du tog dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Gunnar A
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Jag blev bemött på bra sätt , företaget överträffade mina förväntningar.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Gunnar. Tack för dina fina ord, det betyder mycket för oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Vänliga hälsningar

Ann-Gerd R
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Vi blev väl bemötta av Malin Jansson i Karlskoga. Hon gjorde sitt yttersta, gav oss bra information och vägledde oss på ett mycket tryggt och vänligt sätt genom hela processen. Hon var lugn och empatisk och vi fick ett stort förtroende för henne. Vi blev överhuvudtaget mycket bra bemötta av Götmars i Karlskoga.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Ann-Gerd. Tack för mycket fina ord om vår Malin. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende att få hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Joakim H
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Ett lugnt och fint bemötande vid hämtning. Hade inga förväntningar. Träffen på begravningsbyrån var också lugn och ett bra bemötande och hjälp med saklig information.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Joakim. Tack för ditt fina omdöme. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar

Ann-Kathrin A
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Lugnt o respektfullt bemötande. Allt vi bestämde ang begravningen utfördes på ett mycket bra sätt.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Ann-Kathrin. Tack för ditt omdöme. Det betyder mycket för oss att du tog dig tiden att skriva. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar

Lena E

Bra bemötande....................................................

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Lena. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Allt gott

Per-Anders N
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Utmärkt bemötande och god känsla för kundens behov. Leverans sköttes med stor känsla

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Per-Anders. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det är av stor betydelse för oss i vårt fortsatta arbete. Vänligen

Peter H
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Vänligt bemötande och måna om kundens önskemål. Tog hand om alla detaljer snabbt och smidigt. Lätta att få kontakt med.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Peter. Tack för ditt fina omdöme. Dina ord betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete. Tack också för att vi fick förtroendet att hjälpa till och för att du tog dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Johanna H
Skrev om Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Blev bemött på ett fint och respektfullt sätt, vi blev lyssnade på. Lätt att kontakta vid frågor som kom upp under tiden fram till begravningen men även efteråt. Dom levde upp till våra förväntningar precis så som vi hade trott. Positivt! Lugna och metodiska! Dom hjälpte oss med allt från planering av begravning till val av kista och urna. Väldigt tillmötesgående. Hela upplevelsen hos Götmars var endast positivt. Skulle starkt rekommendera andra att använda sig av av dom.

Svar från Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Hej Johanna. Tack för att du skriver så fint om oss, det värmer verkligen. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar