Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

2.2

6 omdömen om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

Daniel Å
Skrev om Cirkus Arenor

Satt alldeles för långt bort från bandet för att se något och fick ändå betala fullt pris för biljetterna. Min rekommendation är att ska ni gå på cirkus - köp ståplats-biljetter eller inga sittplatser längre bak än rad 11.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Jenny A
Skrev om Cirkus Arenor

Förbeställd föreställning med min 80-åriga mor och maten kom så sent att vinintresse hann äta före föreställning. Andra gäster som kom senare fick mat före etc. Tyvärr inte första gången med dålig service. Långsam och otrevlig service i baren.

Carina Margareta Ö
Skrev om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

Urusel mat på GES konsert. Hur kan en charkbricka vara huvudrätt. Vinpaket visade sig vara en flaska rött… ! Blev dessutom magsjuk ca 24 timmar efter måltiden. Gör om gör rätt!!! Absolut inte värt pengarna

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Josefin B
Skrev om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

Uselt av Cirkus att inte ha hiss upp till de övre läktarplatserna och att dessutom inte skriva detta på sin hemsida är ännu värre. Alla handikappade är inte rullstolsburna. Dessutom dåligt av personal att inte ens erbjuda en arm som stöd uppför trappan när man ser att en gäst går med krycka. Har mailat Cirkus och frågat varför de har så dålig handikappanpassning och varför de inte är tydligare med det på sin hemsida men inte ens fått nåt svar. Dåligt! Nä nästa gång går vi på Kungliga operan istället. Där finns både hiss och trevlig personal.

paz z
Skrev om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

måste berömma tjejerna i garderoben! jag krånglade till det för den ena tjejen gina tror jag hon hette men hon var super proffsig och super trevlig! jag kommer att besöka Cirkus flera gånger efter denna händelse.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4129 omdömen 4.0 av 4129 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Ami H
Skrev om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

Måste säga att Cirkus är den perfekta konsertarenan! Den känns intim, nära och har ett väldigt bra ljud. Oavsett du får plats långt bak och högt upp eller får en ståplats nära scen får du en fantastisk och bra upplevelse av konsterten. Har haft många bra konsertupplevelser på just Cirkus, Patti Smith, Robert Plant och Jethro Tull för att nämna några, ingen enda har varit en besvikelse. Så om du står i valet och kvalet är konserten på Cirkus kan du utgå från att det blir en bra konsertupplevelse!