Johanna Åström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 55 kunder tycker om Johanna Åström

• Noor R köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Ribby
    Jag köpte en bostad, och tycker att jag blev väl bemött utav mäklaren Johanna.
    Mitt beslut angående lägenheten gick väldigt fort och hon hjälpte mig på bästa sätter och tog det på allvar.
    Pga varandras arbetstider ringde vi om varandra och kunde inte pratas vid när det behövdes. Då skickade hon iväg ett sms och fick mig att bli trygg och när jag väl var på jobbet och inte kunde svara på samtalet. Läs mer
  • Emma R
    Emma R köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Västerhaninge/Åby
    Oerhört proffsig men ändå väldigt varm och personlig vilket underlättade för en första köpare som mig. Jättenöjd! Läs mer
  • Jonna K
    Jonna K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Västerhaninge/Åby
    Sålt en lägenhet. Mäklaren är hur bra som helst! Läs mer
  • Liana T köpte sitt hus med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Ösmo
    Vi har nu köpte en vackert hus! Vi tackar Johanna bra affär! Hon är så proffsig och trevlig.!

Värma hälsningar.
    Liana Gislason Läs mer
  • Caroline L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Västerhaninge/Åbylund
    Vi köpte en bostadsrätt, tyckte allting gick smidigt. Det enda negativa var att mäklaren inte hörde av sig så ofta som vi velat, väntade i flera dagar på att få höra något så vi fick ringa själva flertal gånger. Men när vi väl fick prata med henne så fick vi bra svar och bra hjälp. Men ja, jag är nöjd! Läs mer
  • Emelie Andrea E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Tungelsta/Haninge
    Huset blev sålt.
    Bra mäklare Läs mer
  • Stefan S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vega
    Har sålt ett bostadsrättsradhus i Haninge med mycket gott resultat. Johanna gjorde ett jättebra jobb och var mycket hårt arbetande. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Gardar G köpte sitt hus med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Ösmo
    Mycket bra
    Tydligt och tryggt Läs mer
  • Mehmet A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Västerhaninge
    Johanna är en bra mäklare hon vet sitt jobb gav en fantasktik bemötande hade svar på alla våra frågor som vi hade till henne kändes bra super nöjd Läs mer
    2018-09-12 Johanna Å svarar Mehmet A
    Vad roligt att du är nöjd Mehmet!
  • Ayse T köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Västerhaninge
    Först vill jag o min man tacka för ett fint o bra bemötande vi fick av Skandia mäklare när vi kom till.
    O du Johanna tack såååå mycket att du har hjälpt oss under den här resan o vilken fantastik person du är som ge en bra bemötande och tar den all tid när man har frågor o ger oss dem svaren vi vill ha till våra frågor... Så glad att allt har gått så bra men det är tack varje dig för du bästa mäklare som man kan få sååå klart jag kommer att rekommendera dig till min omgivning Läs mer
    2018-09-10 Johanna Å svarar Ayse T
    Tack så mycket Ayse! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra i ert nya hus!

Senaste försäljningarna

6:a