Johanna Åström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 57 Läs vad Johanna Åström

• Jocke H sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2019-04-07

Ribby
    Allt är väldigt tydligt och sköts extremt professionellt!

Skulle aldrig tveka att använda Johanna igen! Läs mer
  • Cathrin B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2019-04-05

Vendelsömalm
    Sålt min bostadsrätt. Trevligt bemötande och hjälpsam samt bra med information och lättillgänglig. Läs mer
  • Noor R köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-12-03

Ribby
    Jag köpte en bostad, och tycker att jag blev väl bemött utav mäklaren Johanna.
    Mitt beslut angående lägenheten gick väldigt fort och hon hjälpte mig på bästa sätter och tog det på allvar.
    Pga varandras arbetstider ringde vi om varandra och kunde inte pratas vid när det behövdes. Då skickade hon iväg ett sms och fick mig att bli trygg och när jag väl var på jobbet och inte kunde svara på samtalet. Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Noor R
    Vad roligt att höra att du är nöjd Noor! Hoppas att du har hunnit "bo in dig" och trivs i din nya bostad :)
  • Emma R
    Emma R köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-17

Västerhaninge/Åby
    Oerhört proffsig men ändå väldigt varm och personlig vilket underlättade för en första köpare som mig. Jättenöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Emma R
    Tack snälla! Hoppas att ni trivs bra i er fina, fina lägenhet! :)
  • Jonna K
    Jonna K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-17

Västerhaninge/Åby
    Sålt en lägenhet. Mäklaren är hur bra som helst! Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Jonna K
    Kul att du är nöjd med försäljningen! Hörde också att köket i nya huset precis blivit klart, vad härligt! Hoppas att vi hörs snart för en värdering av huset. Allt gott! :)
  • LIANA T
    LIANA T köpte sitt hus med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-14

Ösmo
    Vi har nu köpte en vackert hus! Vi tackar Johanna bra affär! Hon är så proffsig och trevlig.!

Värma hälsningar.
    Liana Gislason Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar LIANA T
    Tänk att nästa vecka får ni äntligen flytta in i ert fina hus! Vilken härlig sommar ni kommer att få. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
    LIANA T gillar detta
  • Caroline L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-13

Västerhaninge/Åbylund
    Vi köpte en bostadsrätt, tyckte allting gick smidigt. Det enda negativa var att mäklaren inte hörde av sig så ofta som vi velat, väntade i flera dagar på att få höra något så vi fick ringa själva flertal gånger. Men när vi väl fick prata med henne så fick vi bra svar och bra hjälp. Men ja, jag är nöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Caroline L
    Hej!
    Vad tråkigt att ni upplevde det så! Det ska jag absolut ta till mig och förbättra :) Det låter ändå som att ni är nöjda på det stora hela vilket känns mycket bra!
    Hoppas att ni trivs bra i lägenheten. Allt gott!
  • Emelie Andrea E sålde sitt hus med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-13

Tungelsta/Haninge
    Huset blev sålt.
    Bra mäklare Läs mer
  • Stefan S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-12

Vega
    Har sålt ett bostadsrättsradhus i Haninge med mycket gott resultat. Johanna gjorde ett jättebra jobb och var mycket hårt arbetande. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2019-04-05 Johanna Å svarar Stefan S
    Vad roligt att höra Stefan! Det tog lite tid men det blev en mycket bra försäljning, skam den som ger sig :) Hoppas att ni trivs bra i Norrland!
  • Gardar G köpte sitt hus med hjälp av Johanna Åström en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-12

Ösmo