12 rekommendationer

Karolina Christiernsson
en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Jag ser fram emot att få vara med och visa upp er bostad från sin bästa sida när ni ska sälja!
Vendelsövägen 39
136 44 Handen — Visa karta

Vad tror Karolina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 12 kunder tycker om Karolina Christiernsson

• Richard S
    Richard S skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Fantastisk mäklare och människa. Ger dig, och ditt objekt, all den tid som behövs. Duktig säljare. Lätt att ha att göra med. Varma rekommendationer!
    2017-11-14 Karolina C svarar Richard S
    Tack, snälla :) för fina rekommendationer🌸!
  • Patricia G
    Patricia G skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vid vårt första möte så `klickade `det direkt.
    Hon var positiv, glad och respekterade mig och mitt hus.
    Kände att hon fick in min känsla för huset som är så viktigt för mig men även väldigt mycket för ev köpare.
    Återkopplade efter några dagar( det gjorde inga av dom andra Mäklarbyråerna som jag hade haft på plats).
    Kontrakt skrevs och HON fanns sedan dess alltid till för mina frågor och funderingar. Alltid nära till skratt men ändå men bra kunskap som ger trygghet.
    Kunde hon inte svara så ringde hon alltid upp återkopplade.
    Så JAG kan verkligen rekommendera Karolina och Skandia Mäklarna.
    Patricia Gehrke
    2017-09-22 Karolina C svarar Patricia G
    Tack, snälla Patricia😊för dina rekommendationer🌸!
  • Lukas R
    Lukas R skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Väldigt trevlig och ärlig.
    Lätt att prata och komma överens med. Gjorde ett väldigt bra jobb.
    2017-09-11 Karolina C svarar Lukas R
    Tack Lukas😊!
    Extra roligt att nå rekordförsäljning i ett område.
    Hälsa Ida o Moa.
  • Katarina Å
    Katarina Å skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    De förväntningar, bemötande och förtroende som jag hade på min mäklare har Karolina uppnått med bravur!
    /Katarina
  • Moroni N
    Moroni N skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig och professionell.
    Hon levde upp till mina förväntningar och organiserade allt väldigt bra.
    Både bildtagning och visningar gick smärtfritt.
    Jag rekommenderar Karolina till din nästa försäljning.
  • Anne-Kristine E
    Anne-Kristine E skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi har upplevt ett stort intresse och engagemang från Karolinas sida angående vårt objekt.
    Karolina är öppen och lättillgänglig och man känner förstroende för henne. Hon har varit till stor hjälp då vi kännt oss osäkra.
  • Elin K
    Elin K skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevligt och professionellt bemötande, tar sig tid att lyssna och svara på våra frågor. Välförberedd, snabb med återkoppling och energisk/glad!
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Karolina! Vi har anlitat flera olika mäklare under åren som boende i Stockholmsområdet. Men Karolina var klart bland de bästa! Tydlig presentation av hur hon tänkte genomföra försäljningen, jättebra annons och ett tydligt, tillgängligt och kunnigt engagemang hela uppdraget igenom. Karolina hjälpte oss dessutom att presentera bostaden från sin finaste sida - det blev jättesnyggt. Går ni i säljtankar ska ni absolut prata med Karolina!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Fick stort förtroende för Karolina. Proffsig och seriös.
  • Emilie B
    Emilie B skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi fick ett väldigt gott bemötande från första början. Karolina har gett ett bra intryck och det känns tryggt att ha genomfört en bostadsaffär med henne. Hon har varit trevlig, positiv och tydlig. Vi har fått återkoppling vid frågor och funderingar vilket vi tycker är viktigt.
  • Anne J
    Anne J skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Karolina var väldigt hjälpsam och förstående. Ett stort tack för all hjälp!
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Trevlig, proffsig, balanserad och lyssnade bra! Flexibel och påläst. Lättsam i sin personlighet och försökte inte övertyga med sina egna åsikter. Bra yrkesperson helt enkelt! Anlitar gärna henne vid en eventuell försäljning!
Caroline Sjögren
Camilla Levander