Karolina Christiernsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01
Jag ser fram emot att få vara med och visa upp er bostad från sin bästa sida när ni ska sälja! Läs mer

Läs vad 51 kunder tycker om Karolina Christiernsson

• Advokatbyrån Hellgren L skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-12-07

Vi har köpt en villa genom Karolina och sålt vår villa genom henne. Hon sålde även fars villa. Mycket proffsigt och trevligt bemötande och hon lyckades väl med sina uppdrag i en vikande marknad. Läs mer
    2018-12-13 Karolina C svarar Advokatbyrån Hellgren L
    Tack Robin :), passar på och önskar Er en underbar Jul & ett glittrande Nytt År!!!
    /Karolina
    Karolina C gillar detta
  • Emma N sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-12-05

3:a
    82m²
    Vendelsö/Sågen
    En enkel och snabb försäljning och ett proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-12-13 Karolina C svarar Emma N
    Tack Emma :), passar på och önskar Er en underbar Jul & ett glittrande Nytt År!!!
    /Karolina
    Karolina C gillar detta
  • Marie S skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-11-09

Karolina har mött oss på ett trevligt och väldigt proffsigt sätt redan då vi som bostadsspekulanter kom till bostaden som vi sedan köpte. Hon har hjälpt till med att Förmedlar bra bankkontakt och ställt upp med goda råd i tid och otid.
    Rekommenderar henne varmt och om behov uppstår kommer jag själv att anlita henne vid försäljning i framtiden.
    Marie Läs mer
    2018-11-09 Karolina C svarar Marie S
    Jätteroligt att du är nöjd med mig :))))!
  • Anne S sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-24

162m²
    Hermanstorp/Vega
    Super fint bemötande. Otroligt bra med visningar! Det bästa av det bästa. En mäklare som är i yrkesrollen som bäst! Rekommenderad till alla! Kunde inte blivit bättre. Tack Karolina! Läs mer
    Karolina C gillar detta
  • Evalena B sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-18

90m²
    Vendelsö
    Karolina har sålt min bostadsrätt på ett professionellt sätt och hon uppfyllde mitt önskemål om snabb försäljning. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-09-27

Trevligt bemötande, inga konstigheter och alltid snabba svar. Nu står jag här med mitt drömhus. Tack Karolina! Läs mer
  • Zvezdan J
    Zvezdan J sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-09-25

105m²
    Detta är den fjärde gången jag säljer en bostad och det är utan tvekan den mest positiva upplevelsen jag haft av en mäklare. Karolina är proffsig, lyhörd, hjälpsam och en person som är väldigt lätt att komma överens med. Läs mer
    Karolina C gillar detta
  • Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-09-25

105m²
    Vi sålde vår bostad med Karolina och mina förväntningar var höga redan i början men hon gjorde mer än vad som behövdes. Vi sålde före visning och för mycket mer än vad vi hade hoppats på!

Hon tar för sig och agerar! Hon är lyhörd, uppmärksam och helt underbar! En kvinna med power och ödmjukhet!

Maria Jovanović Läs mer
  • Rolf W
    Rolf W köpte sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-09-19

Västerhaninge/Jägartorp
    Köpt en villa och ska sälja ett bastadsrättsradhus. Karolin är väldigt proffsig och säljande i sin framtoning. Snabba svar, goda råd och kunniga svar på frågor om aktuella objekt. Jag är mer än nöjd!!! Läs mer
    Karolina C gillar detta
  • Anna-Lena T sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-08-31

64m²
    Jag är jättenöjd med allt arbete som Karolina la ner på min orenoverade tvåa i Tungelsta. Karolina är lätt att prata med och väldigt tillmötesgående. Ett stort tack till Karolina från Annalena Terner Läs mer

Senaste försäljningarna

Utgårdsvägen