Per Zetterdahl
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2019-04

Läs vad 13 Läs vad Per Zetterdahl

• Sten D sålde sin lägenhet med hjälp av Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-31

Haninge/Brandbergen
    Försäljningen blev uppskjuten flera gånger av mig eftersom jag inte hade tänkt sälja lägenheten just nu. Men nu är den såld och Per har gjort ett bra jobb. Läs mer
    2018-11-01 Per Z svarar Sten D
    En mycket trevlig säljare som hållit lägenheten i ett toppskick! Jättekul att lära känna dig!
    Med vänlig hälsning/Per
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-29

Vendelsö
    Rak, trevlig, öppen och ärlig. Lätt att prata med och gav bra råd vid försäljningen. Läs mer
    2018-11-01 Per Z svarar Lars L
    Vilket trevligt hus du hade och jag skulle själv vilja flytta in där. Affären gick strålande och allt har funkat bra. Tack Lars!
  • Maire P sålde sin lägenhet med hjälp av Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-29

Brandbergen
    Sålde en etta i Brandbergen.
    Bra bemötande sv mäklaren. Han lyssnade på mig och mina åsikter.
    Jag fick det priset av lgh som jag hade förväntat mig att få. Han tog sig tid stt höra av sig ofta och berätta om läget. Läs mer
    2018-11-01 Per Z svarar Maire P
    Ni hade säkert det finaste badrummet i Brandbergen, synd att marknaden vänt ner och inte valt att se vilken kvalité som er lägenhet har. Vi lyckades till slut att få ett bra pris. Köparen blev väldigt nöjd! Tack Maire!
  • Lasse Y skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-07-06

Köpt villa. Ett bra och mycket trevligt bemötandet kunnig på sitt område Läs mer
  • Charlie H
    Charlie H skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-07-04

Det gick bra och smidigt. Hade alla papper i ordning och mitt köp gick bra! Läs mer
  • Per-Olov B skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-07-04

Lugn, trygg, kunnig och seriös mäklare. Hans affärsupplägg fungerade helt perfekt. Vi fick vad vi förväntade oss för vår villa.
    Mycket snabb affär första visning söndag, andra på måndagen. På fredagen samma vecka var allt skrivet och klart.

Vi rekommenderar Per. Läs mer
  • Helene L skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-07-04

Köpt br- radhus. Per var snäll och trevlig. Dock saknades förteckning över fel och brister i huset, ingenting att säga sa säljaren och det stämde inte, det var trasiga persienner och borttappade nycklar och dörr som inte gick att stänga mm. Där hade Per slarvat, detta skulle framgått. Det var också tråkigt att säljaren inte hade städat. Detta skulle behövt understrykas mer av mäklaren även om det ju inte var hans fel. Läs mer
  • Desiree L skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-07-02

Sålde en 3:a i Brandbergen.
    Upplevde att mäklaren inte hade koll. I annonsen på hemsidan var det flera faktafel som jag var tvungen att påpeka, samt att pappersprospektet såg billigt ut, med dåligt upplösta bilder och konstig layout.
    Per var dålig på att informera mig om vilka steg man ta i en försäljning, och som förstagångssäljare visste jag inte hur det går till. Jag kände mig lätt "utlämnad", och när köparen sedan var sen med att betala in handpenningen fick jag ett samtal av Per där det kändes som att han frågade MIG om vad vi skulle göra åt det. Läs mer
    2018-07-03 Per Z svarar Desiree L
    Hej Desiree! Jag tycker att det är väldigt tråkigt att läsa detta, att fotografens bilder inte blev bra och att vårt nya marknadsmaterial inte höll måttet. Jag kan inte göra något åt det som redan hänt, men jag ska se till så jag har en bra dialog med kunden i framtiden. Ha´ en trevlig sommar! Mvh/Per
  • Susanne D skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-07-02

Jag sålde min 2:a i Västerhaninge och anlitade Per Zetterdahl på Skandiamäklarna. Inledningsvis var jag lite tveksam till hur samarbetet skulle gå. Men när det väl kom till visning så var han strålande. Läs mer
    2018-07-03 Per Z svarar Susanne D
    Hej Susanne! Det låter som om du till slut blev nöjd och att du fick den rätta köparen. Ha' en trevlig sommar! Mvh/Per
  • Malin B skrev om Per Zetterdahl en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-07-02

Per agerade väldigt snabbt och professionellt och har gett ett kunnigt intryck. Han är väldigt engagerad i försäljningsprocessen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kvartärvägen