Ann-Sofie Hjoberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Med mottot "mer än nöjd" kan ni lita på att jag med mitt engagemang och min lyhördhet alltid strävar efter att skapa mesta möjliga värde för er som kund! Läs mer

Läs vad 39 kunder tycker om Ann-Sofie Hjoberg

• Imad K skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålde genom Ann-Sofie, väldigt nöjd. Hon är kompetent, tillgänglig, tydlig och trevlig. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Margareta D skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Ann_Sofie Hjoberg har hjälpt mig att sälja mitt hus o finns bara goda upplevelser.Proffsig , bra kontakt med mig hela tiden, en RIKTIG mäklare. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Mkt bra bemötande, var nöjd med hela processen. Kan definitivt tänka mig att använda igen vid försäljning. Läs mer
  • Patrik S skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Ann-Sofie hjälpte oss med försäljningen på ett oklanderligt sätt. Klar och tydlig information, trevligt bemötande och med "båda fötterna fötterna på jorden". Kändes även som att hon beaktade köparens önskemål, vilket är viktigt för att få till en affär. Kommer att ha Ann-Sofie i åtanke vid en eventuell framtida försäljning. Läs mer
    2017-03-22 Ann-Sofie H svarar Patrik S
    Hej Patrik,
    Tack för de goda orden! Det var roligt att samarbeta😊
  • Tahir K skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kunnig och hjälpsam, tillmötesgående Läs mer
    2017-03-16 Ann-Sofie H svarar Tahir K
    Tack Tahir och lycka till med nya boendet!
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Snabb, på hugget, precis,seriös, serviceminded omdömesgill och professionell . Läs mer
  • Gunilla S skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Ann-Sofie är lätt att samarbeta med. Hon är lyhörd för mina önskemål. Hon är trevlig och professionell. Läs mer
  • Erik C skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Supertrevligt och proffsigt bemötande, rekommenderas! Läs mer
  • Robert B skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi fick ett bra bemötande och allt var fint. Enda synpunkten jag kanske har är att det gick lite fort mellan visning (Fredag) och avtalsskrivning (Tisdag). VISST VI VAR MED PÅ DET. Under avtalsskrivning går mäklaren igenom alla avtalstexter, som sig bör, och där var denna "Att vi köpare gjort alla kontroller under regeln undersökningsplikten". Det kanske man inte tänker på vid första visningen.

Tycker att mäklare bör informera om denna viktiga betydelse och rekommendera en titt till när vi sagt att vi är beredda att skriva avtal och alla parter är överens.

När nu texten dök upp på tisdagen och jag påpekade att vi i princip inte gjort det fick jag till svar "Du har haft chansen!". Vad skall jag svara på det vid sittande bord?
    Annars som sagt har allt varit jättebra med Ann-Sofie de gånger vi möts och pratats vid via telefon. Ann-Sofie svarade också snabbt på vårt "Tacka Ja" mejl vi skickade på söndagen. Tack så mycket. Läs mer
  • Tommy K skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Ann-Sofie är en person som man kan prata med på ett naturligt sätt, både personliga och arbetsrelaterade problem. Hon har förståelse och är kunnig, återkommer om man har haft frågor lyssnar om man har frågor.
    Jag har haft bra relation till A-S under hela processen och hoppas hon finns
    med vid slutfasen i december. Läs mer
    2017-02-08 Ann-Sofie H svarar Tommy K
    Tack Tommy😊 Det har varit ett roligt samarbete!

Andra mäklare hos Skandiamäklarna Järfälla

Gülsen Tekbas Kibar