en del av Skandiamäklarna Järfälla

Allmogevägen 11, 177 57 Järfälla — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 34 rekommendationer
Mitt namn är Cecilia och jag arbetar som mäklare här hos SkandiaMäklarna i Järfälla. Såsom min ”länskamrat” Gunde Svan brukar säga, så lever jag också efter uttrycket:

-Ingenting är omöjligt!

Det betyder att jag alltid ger 150 % för att du som både säljare och köpare skall känna fullt förtroende för den tid jag lägger ned i din kanske livs viktigaste affär. Jag tror innerligt att ett sådant engagemang skapar förtroende och ger förutsättningar för högsta möjliga slutpris på din bostad!

Vill du också ha en mäklare som hellre åker skidor med bruten arm än att ge upp? Kontakta mig gärna så bokar vi in ett kostnadsfritt möte med rådgivning och värdering av din bostad. Jag ser fram emot att visa dig hur högsta möjliga slutpris på din bostad, verkligen inte är någon omöjlighet!

Läs vad 34 användare tycker om Cecilia Sillanpää

• Anton H
    Anton H skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Cecilia va väldigt duktig, gav ett väldigt positivt intryck som sedan följdes upp i samma goda anda. Tack Cissi!
  • Jens E
    Jens E skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag är nöjd med försäljningen genom skandiamäklarna, jag fick den info jag behövde och Cecilia var lyhörd för mina önskemål. Det blev lite fel på innehållet i objektbeskrivningen, men det åtgärdades fort. På det stora hela nöjd.
  • Yixin W
    Yixin W skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Utmärkt,försiktig, tålamod, mycket bra jobb
  • Mayade H
    Mayade H skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Erfaren, aktiv och fuktig mäklare ,, lätt att kommunicera med henne samt hon är oftas tillgänglig..,,,
  • Mabel E
    Mabel E skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon är profetiobell, ansvarsfull , som kan mycket väll sitt området. Jag skulle rekommendera henne till liknande uppdrag. Cecilia har ett trevligt bemötande och är servisinrijtade. Jag fick mycket hjälp och råd av henne. Jag är supper glad och böjd!! Tack Cecilia och Skandiamäckare för era insatser för mig . Tack och hej!
  • Berit M
    Berit M skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Inger M
    Inger M skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevlig och proffsig. Kändes bra att ha att göra med.
  • Anneli Å
    Anneli Å skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag upplever Cecilia som en lyhörd och mycket engagerad mäklare. Täta kontakter gjorde att det blev en trevlig upplevelse!
  • Göran P
    Göran P skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag tyckte att Cecilia var väldigt proffsig och det gick snabbt och smidigt.
  • Berit J
    Berit J skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon har varit mycket trevlig och informativ i allt som vi har haft frågor om. Alltid varit snabb att höra av sig då vi haft frågor. Och hjälpt oss att förstå allt vi inte vetat ang lägenhetsaffärer. Rekomenderar henne utan problem!
  • Laurence G
    Laurence G skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Redan vid mitt första besök i butiken och sedan i våra kontakt via telefon, mail eller på visning har Cecilia visat engagemang, omtanke och kunnighet. Hon är lyhörd, snabb med återkoppling och alltid trevlig.
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon var en 5 +
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Cecilia Sillanpää har varit en grym mäklare och alltid varit där under försäljningen! I brist på tid att få in en stylist så kom Cecilia 1 timme innan fotografen kom och hjälpte oss styla med vad vi hade hemma. Hennes driv och servicemindedness är svårt att få tag på bland mäklarna.

För att förklara Ceclila, om ni vill ha en lugn, självsäker mäklare som inte är bara "SÄLJ, SÄLJ, SÄLJ" utan hon var snabb, professionell och otroligt trevlig. Hon kommer garanterat att vara min personliga mäklare i alla affärer framöver.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Bra och snabb återkoppling till mig som säljare, mycket bra kundbemötande!
  • Kristofer L
    Kristofer L skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevligt och professionellt bemötande. Förklarade väl vad som gällde.
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Duktig mäklare som inte svävarut,
  • Mardelene H
    Mardelene H skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon hade ett Trevligt bemötande och var förtroende ingivande samt god lyssnare och lugn.
  • Micaela M
    Micaela M skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    När vi sålde vår bostadsrätt fick vi ett mycket trevligt och proffetionellt bemötande av Cecilia, mycket förtroendeingivnade occh kunnig.

Vi är mycket nöjda med Skandiamäklarna i Järfälla och de levede upp till alla våra förväntningar.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp av Cecilia Sillanpää från Skandiamäklarna.
    Vi fick ett mycket bra intryck av henne från första början till försäljningen.
    Trevligt bemötande och mycket proffsig samt en snabb process med av våran försäljning som vi efterfrågat.

Mycket nöjda!
  • Richard H
    Richard H skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Cecilia gjorde ett proffsigt jobb när hon mäklade försäljningen av vår bostadsrätt. Jag rekommenderar henne varmt.
    Richard
  • Marie N
    Marie N skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Cecilia gav ett trevligt bemötande och var professionell i sin roll. Gav rätt information.
  • Annika J
    Annika J skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Cecilia gav oss ett utgångspris på 2.7-2.8 miljoner den dag hon var här och informerade. Hon sa klart och tydligt att hon skulle kolla marknaden och justera lite, till dess vi skrev kontrakt. OBS vi skrev kontrakt endast 1 vecka senare och då hade priset sjunkit till 2395000. Det är inte rimligt att det sjunker så mycket på 1 vecka. Dessutom gick husen till en dyr peng i närområdet, precis när kontraktet skrevs.Det gav oss dåligt intryck, vilket vi även sa till Cecilia. Det kändes som hon lurade till sig affären. Vi hade haft en annan mäklare här som sa 2.8 miljoner. Så priset var rimligt. Vi kom till slut överens om att höja utgångspriset, det var många på visningen, Cecilia skötte sig bra och huset såldes 3 dagar efter visning. Vi är nöjda med resultatet, men inte "lurendrejeriet"
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Är nöjd med bemötandet både vid visningen, budgivningen och kontraktskrivingen. Mycket bra att vi i efterhand delgavs vem som gav vilket bud (vid budgivningen). Det är viktigt att mäklaren redovisar budgivningsprocessen så att det blir klarlagt att säljaren inte "fejkar" budgivingen m.h.a. falska bud.
    Tycker även att det skrivna materialet (inklusive bilder) var mycket proffsigt. Är imponerad! Bra att besiktningsprotokollet ingick i det ordinarie materialet som delades ut till kunder, så att man slipper efterfråga det separat.
  • Aridani S
    Aridani S skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    En person med positiv inställning, alltid ett leende på läpparna helt klart någon jag kommer rekommenderar!
  • Tony J
    Tony J skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Försäljning av villa.

Lever upp till alla förväntningar.
    Dock kan tilläggas att jag upplever att de satt så lågt utpris att det kan tolkas som lockpris.
  • Robin S
    Robin S skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Cecilia var bra och tydlig, hon hjälpa mig göra en bra och snabb affär utan att jag behövde oroa mig.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Lyssnande, förstående, drivande, anträffbar (via tfn, mail och möten/punktlig) och positiv. Allt jag som kund
    önskar mig av en fastighetsmäklare.
  • Helena K
    Helena K skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sakligt och vänligt.Svarar på frågor och tar reda på. Återkommer.
  • Rasha A
    Rasha A skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jätte trevlig och duktig mäklare, har stort förståelse och efter att både har köpt o sålt hos henne kan jag säga att jag är 100 % nöjd och rekommenderar Cecilia Sillanpää väldigt varmt! :)
  • Niclas F
    Niclas F skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Otroligt bra service! Svarar direkt när man undrar något. Förutom det är cecilia jättetrevlig, lättsam att prata med och har glimten i ögat! Rekomenderar henne stark vid försäljning av bostad! Tack återigen!
    2014-09-24 Cecilia S svarar Niclas F
    Fantastiskt roligt att höra dina kommentarer Niclas! Det glädjer mig verkligen att du uppskattat mitt fokus på service och tillgänglighet, det är A-O för mig som mäklare! Sen att jag har bra humor också, det är ju nästan för bra för att vara sant ;) skämt åsido, ha de riktigt gott så hörs vi säkert i framtiden =)
  • Nina J
    Nina J skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet och är supernöjd med Cecilia och hennes trevliga bemötande.
    2014-09-24 Cecilia S svarar Nina J
    Tusen tack för de fina orden Nina! =) väldigt kul att du uppmärksammat hur du känner dig trevligt bemött som köpare, det är nämligen otroligt viktigt för mig att du som köpare känner dig lika viktig från min sida som mäklare! Ha de gott så hörs vi snart igen!
  • Erika E
    Erika E skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag anlitade Cecilia Sillanpää och Skandiamäklarna när jag skulle sälja en bostadsrätt. Cecilia har under hela uppdragets gång varit otroligt tillmötesgående och serviceminded. Hon har hela tiden uppdaterat oss med vad som händer samt underlättat försäljningen för oss säljare som bor i två olika städer uppe i Norrland.

Vi är väldigt positiva till vår upplevelse och skulle vi mot förmodan sälja något mer i området skulle jag direkt anlita samma mäklare.
    2014-09-24 Cecilia S svarar Erika E
    Tack så hemskt mycket för den fina feedbacken Erika! Riktigt roligt att ni uppmärksammat mitt sätt att arbeta i nära kontakt med kunder som inte bor i Stockholm trots att mycket av kontakten sker via mail och telefon vilket kan kännas opersonligt ibland. Det glädjer mig att ni känner er väl omhändertagna =) Jag hoppas vi hörs snart igen, ha de gott tills dess!
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon är mycket snäll och hjälpsam.
    Första gången ringde hon och frågade om jag vill värdera mitt hus eller sälja. Då tänkte jag precis sälja mitt hus och skulle börja leta efter en mäklare. Det var absolut rätt tid så hon ringde mig.
    Det berodde på hennes förtrolig samtal bestämde jag mig jobba med hon. Hon hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon har försökt att förklara tydlig allt för att jag ska förstå. Förresten vet jag inte så bra svenska.
    Jag vet att jag har fått allt som jag behöver. Jag tackar Cecilia Sillanpää.
    2014-09-24 Cecilia S svarar Ibrahim A
    Hej Ibrahim! Fantastiskt kul att höra din fina feedback! =) Det var roligt att du känner att du fått förklarat sådant som kan kännas svårt och jobbigt i en bostadsaffär. Jag vill alltid att du som säljare skall förstå vad som händer under försäljningens gång och inte känna oro över moment som låter mer krångligt än vad dom är! Stort tack igen för de fina kommentarerna, vi hörs snart igen!
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Cecilia Sillanpää en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Cecilia gav ett förtroendeingivande intryck. Jag fick mycket information och snabb återkoppling. Jag köpte en bostadsrättslägenhet.

Min upplevelse var över förväntan, då jag kände att även jag som köpare fick mycket stöd av Cecilia.
    2014-09-24 Cecilia S svarar Birgitta A
    Tusen tack för den fina återkopplingen Birgitta! Det är jätte kul att du uppmärksammar hur viktigt det är för mig att även mina köpare känner förtroende för mig och mitt arbete i deras nya bostadsaffär! Ha de gott så hörs vi! =)
Said Azzam
Gülsen Tekbas Kibar