Johan Magnusson

Johan Magnusson

Johan Magnusson är mäklare på SkandiaMäklarna Järfälla

Johan Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Johan Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Magnusson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När man överträffar sina kunders förväntningar.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mig väljer man som mäklare när man vill ha en helhjärtad insats med stor flexibilitet som resulterar i högt slutpris.

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar golf eller umgås med vänner och familj.

Vad vet vi inte om dig?
Svensk mästare i Amerikansk fotboll 2016.

41 omdömen om Johan Magnusson

Sedan starten hos Reco 2017
Ana Maria S
Viksjö

Sålde ett hus. Johan var proffesssionel, hjälpsam, kunnig och visade stor tålamod. Underbar bemötande. Han visade förmåga att förstå min situation och att hjälpa mig att nå målen att både sälja och köpa bostad samma kväll.

Lena F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Magnusson en del av SkandiaMäklarna Järfälla
Jakobsberg

Johan har hjälpt mig att sälja min lägenhet och jag har inget annat än beröm att ösa över honom. Han har hela tiden hållit mig välinformerad om vad som hänt och när budgivningen väl var över och det visade sig att köparen låg hemma sjuk satte Johan sig i bilen och åkte hem till köparen med kontrakten för att få allt klart. Det kallar jag service!

Alexander H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Magnusson en del av SkandiaMäklarna Järfälla
Jakobsberg

Vi har köpt en bostadsrätt på 74kvm i Jakobsberg. Mäklaren har bemött oss på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med hur mäklaren hanterat denna lägenhet och svarat på våra frågor. Sammanfattningsvis har upplevelsen varit mycket bra!

Therese H
Viksjö

Johan Magnusson hjälpte oss med försäljning av vårt radhus. Han har ett proffesionellt bemötande och kompetent. Han lyssnade in våra önskemål och hjälpte oss med de utifrån den rådande marknad. Johan var även noga med kommunikation och återkopplade snabbt efter exempelvis visningar eller frågor från intressenter. Vi kan absolut rekommendera honom till andra!

Salman Y
Jakobsberg

I was great and very smooth to work with Johan throughout the whole process of selling my apartment and in the end he has done a really good job.

Kristina L
Skrev om Johan Magnusson en del av SkandiaMäklarna Järfälla

Det kändes direkt att vi var i trygga händer när vi gav Johan uppdraget att sälja villan i Bålsta. Tydlig, professionell och gav hela tiden snabb återkoppling när vi hade funderingar. Trevlig och rak, lätt att samarbeta med. Mycket positiv upplevelse för oss.

Johan M gillar detta
Svar från Johan Magnusson

Tack så mycket för dom fina orden Tina och tack för ett superbra samarbete!

Karl Nicklas M
Hagviken

Johan har sålt vårt hus. Från första mötet har han agerat otroligt proffesionellt. Han är tydlig, ordningssam och ser verkligen till att man vet vad som händer under hela processen. Johan är mycket kompetent, trevlig och engagerad och jag kan varmt rekommendera honom om du vill anlita en mäklare.

Svar från Johan Magnusson

Tack så hemskt mycket Nicklas! Ett sant nöje att samarbeta med er!

Sebastian W

Sålde våran lägenhet. Bra kille! Kunnig och trevlig👍

SOFIA N
Jakobsberg

Vi har nyligen sålt vår bostadsrätt. Vi ville ha hjälp snabbt, då vi ska flytta till Dalarna om 2 månader. Vi fick snabbt hjälp från första början och lägenheten kom ut fort på marknaden. Vi fick goda råd kring fotograferingen och bra info om hur marknaden ser ut nu. Vi blev uppdaterade hela tiden om vad som hände och vi kunde alltid få kontakt med mäklaren när vi behövde det. Vi är nöjda med bemötande och hela resan från start till försäljningen.

Svar från Johan Magnusson

Tack så mycket för det fina omdömet Sofia. Alltid trevligt att samarbeta med trevliga människor som er. Stort lycka till med flytten och allt!

ROBIN E
Polhem

Sålt min bostad genom Johan Väldigt trevlig och väldigt bra framåt anda glad hjälpsam och alltid kontakt bar Hade låga förväntningar då de mäklare innan ej varit bra men tack vara Johan känner man nu ett förtroende. En positiv inställning, ej framfusig och noggrann Punktlig och huvudet på skaft hur och vad försäljaren har för önskemål och att kunna dra tilldrog kunder till ett försälnings objekt Där andra sa att man skulle ha tur om man ens fick tillbaka pengarna fick Johan många intressenter och man fick...

Svar från Johan Magnusson

Tack så mycket för det Robin! Har varit ett sant nöje att samarbeta med dig också!