Anita Brofors Francisco
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 9 Läs vad Anita Brofors Francisco

• Barbro M köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-30

Bodal
    Mycket duktig mäklare och jätte trevlig. Kunnig på alla områden som gällde mej. Läs mer
  • Martin W sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Bodal
    Varit jättetillmötesgående och väldigt proffsig, super nöjd! Läs mer
  • Magnus M köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Bodal
    Jag uppfattar Anita som rak, ärlig, hederlig, kunnig och handlingskraftig. Läs mer
  • Bengt W
    Bengt W sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Bodal
    Sålt sonens bostadsrätt på 2-rum och kök (61 m2) på Lidingö. Mäklaren Anita Brofors var helt sagolikt professionell och service minded. Hon ställde t.om. upp på en del privata visningar när spekulanterna inte kunde komma på den öppna visningen. Anita informerade i allt rörande lägenhetsförsäljningen och gav kloka råd kring utformningen av annonser osv. I förra veckan blev lägenheten såld till ett bra och acceptabelt pris (3 225 000 kr) med snart tillträde 1 april 2020 vilket passar oss säljare mycket bra.

Som säljare kan jag bara ge Anita Brofors de allra bästa rekommendationerna och ställer gärna upp som personlig referens ifall någon vill veta mera.

Bengt Wiberg
    CEO, innovatör och patentinnehavare av #StingFreeSnus
    Sting Free AB
    Lidingö Läs mer
  • Nathalie E sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-18

Hersby
    Vi sålde vår etta på Lidingö och lyckades hitta den bästa mäklaren. Hon tog sig tid för oss, höll oss uppdaterade och genomförde försäljningen otroligt snyggt. Finns inget negativt att säga om henne. Ett otroligt bra samarbete Läs mer
  • Kristoffer K sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-16

Hersby
    Sålt Lägenhet via henne.
    Positivt bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-12-20

Bra och snabb service. Hjälpte till med alla frågor och funderingar utan problem. Läs mer
  • Gustav C köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-12-20

Torsvik
    Var hjälpsam genom hela köpprocessen. Läs mer
  • Philip H
    Philip H köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-12-19

Näset
    Anita var väldigt bra på att återkoppla snabbt. Rak och inga konstigheter.. Läs mer

Senaste försäljningarna

Lillåkersvägen