Annika Thustrup
Registrerad mäklare sedan 1991-02-01
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-30
2019-07 - 2020-06
Jag verkar aldrig tröttna på mitt jobb som fastighetsmäklare på Lidingö. Efter 26 år tycker jag fortfarande att varje arbetsdag är spännande och utvecklande! Från mina kunder har jag fått veta att jag förmedlar bostäder på ett tryggt sätt med mycket engagemang och att jag är lyhörd och empatisk som person. I grunden är jag från Skåne, men jag har bott på Lidingö sedan 1977 och delägare i Skandia Mäklarna Lidingö sedan 2007. Läs mer

Läs vad 30 Läs vad Annika Thustrup

• Kerstin Maria S sålde sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-05-20

Askrike
    Sålt gammal villa med mycket renoveringsbehov.
    Blev bemött med stort engagemang och intresse.
    Förväntningarna - mer än förväntat Läs mer
  • Yvonne Cathrin H sålde sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Sticklinge
    Annika lotsade oss genom försäljningen av vår villa på ett utomordentligt sätt. Hon är kunnig och mycket trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Clas Uno H sålde sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Sticklinge
    Annika har gedigen erfarenhet av att sälja villor på Lidingö generellt och i Sticklinge specifikt. Hon är säker och trygg och rekommenderas varmt Läs mer
  • Linda M sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

4:a
    Vi är väldigt nöjda med Annika på Skandia mäklarna Läs mer
  • Johan F köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-02-22

3:a
    Brevik
    Köpt lägenhet i Brrevik
    Proffsig bemötande utan att ligga på för mycket, toppbetyg Läs mer
  • Barbro Amelie H sålde sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-02-19

Herserud
    Har sålt en villa på Lidingö. Jag hade två tidigare erfarenheter genom familj och vänner som anlitat Annika och var mycket nöjda med henne som mäklare. Det var lätt och enkelt att kommunicera och resonera med Annika, lyhörd på oss som säljare. Hon hade mycket stort engagemang genom hela försäljningsprocessen och la ned mycket arbete och energi för att nå bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera henne till vänner som vill sälja sin bostad framöver. Läs mer
  • Anna Sofia Gertrud J sålde sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-02-14

Kunnig, lugn och trygg. Förtroendegivande. Läs mer
  • Gunilla B skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-08-29

Fick bra och kompetent hjälp av Annika att både sälja och köpa bostad. Läs mer
  • Agneta Z köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-08-23

4:a
    Gåshaga
    Allt var så till belåtenhet!😄 Läs mer
  • Per Eric N sålde sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-08-23

Kyttinge
    Kunnig, bra på att följa upp, utmärkt kännedom om den lokala marknaden Läs mer

Senaste försäljningarna

Lövstigen