Annika Thustrup

Annika Thustrup

Annika Thustrup är mäklare på SkandiaMäklarna Lidingö

Annika Thustrup har varit registrerad mäklare sedan 1991-02. Annika Thustrup har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.7. Annika Thustrup har haft 12 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Jag verkar aldrig tröttna på mitt jobb som fastighetsmäklare på Lidingö. Efter 26 år tycker jag fortfarande att varje arbetsdag är spännande och utvecklande! Från mina kunder har jag fått veta att jag förmedlar bostäder på ett tryggt sätt med mycket engagemang och att jag är lyhörd och empatisk som person. I grunden är jag från Skåne, men jag har bott på Lidingö sedan 1977 och delägare i Skandia Mäklarna Lidingö sedan 2007.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 38 Läs vad Annika Thustrup

2021-02-07
    Sålt villa på Lidingö. Annika gjorde detta uppdrag väldigt proffsigt och med kunden i centrum. Hon är lugn och trygg och Inger förtroende.
    • Rudboda
    2021-02-05
    Annika har hjälpt oss att sälja vårt föräldrahem. Hon har med stor respekt tagit sig an uppdraget och har inte lovat något hon inte kunnat fullfölja. Vi har även fått positiv återkoppling från köparna som fått en mycket bra intryck av Annika.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    • Hersby
    2020-11-30
    Köpt bostadsrätt
    Perfekt bemötande ,hjälpsam ,professionell
    Kunde inte önska bättre
    • Rudboda
    2020-10-26
    Annica Thustrup är efter 30-årserfarenhet som mäklare på Lidingö mycket trygg i sin yrkesroll. Fick snabbt förtroende för henne som under hela försäljningsprocessen ökade. Hon håller sig borta från onödigt ”säljsnack”. Hon är klar och tydlig vad vi kan förvänta oss av henne respektive tvärtom. Henne ska vi ha alla dar i veckan.
    • Brevik
    2020-10-07
    Vi köpte ett hus på Lidingö där Annika och SkandiaMäklarna företrädde säljaren. Annika var rak, tydlig och stod vid sitt ord genom hela anbudsprocessen. Utifrån egen erfarenhet vet jag att detta inte gäller alla mäklare. Sammanfattningsvis är mitt helhetsintryck av Annika mycket gott och jag skulle kunna rekommendera henne till andra som önskar sälja sin bostad.
    • Hersby
    2020-10-01
    Annika är en erfan och en trevligt mäklaren. Hon gör sitt jobb med bagge hjärta och hjärna. Finns inga ord att beskriva henne.
    Tack Annika.
    2020-09-30
    Positiv och kunnig mäklare, kan rekommendera för att affären ska gå smidigt.
    2020-09-29
    Mäklare vid vårt husköp. Trevlig och professionell!
    • Askrike
    2020-05-20
    Sålt gammal villa med mycket renoveringsbehov.
    Blev bemött med stort engagemang och intresse.
    Förväntningarna - mer än förväntat
    • Sticklinge
    2020-05-10
    Annika lotsade oss genom försäljningen av vår villa på ett utomordentligt sätt. Hon är kunnig och mycket trevlig att ha att göra med.