Jonas Norén
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 9 kunder tycker om Jonas Norén

• Tomas W skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mäklare Jonas Noren är kompetent och mycket noggran vilket vi har uppskattat i vår kontakt med honom. Läs mer
  • Carl-johan L
    Carl-johan L skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Väldigt bra och professionellt bemötande av Jonas!
    Det känns väldigt bra med en mäklare som tar sig tid att förklara något som kan vara svårt eller som man man som förstagångs bostadsköpare inte är helt säker på. Hela processen med köpet av bostadsrätten har känts bra och jag har ett mycket gott intryck v SkandiaMäklarna! Läs mer
  • Viktor H skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Genuin och fin person. Duktig mäklare med stor kännedom över Lidingö. Läs mer
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Proffsig men samtidigt trevlig och personlig. Bra med kommunikationen, lätt att få tag på under budgivningen men samtidigt ingen press eller stress. Objektiva svar och proffesionella råd. Jag gjorde mitt första köp och kände mig väl och tydligt guidad genom hela processen. Min bror är jurist (affärsjuridik & avtalsrätt) och enligt honom hanterade Jonas affären perfekt, där Jonas säkerställde bägge parternas integritet och rättigheter från början till slut. Jag kände mig trygg med Jonas och rekommenderar Jonas med högsta möjliga betyg. Tack Jonas, jag stortrivs i min nya lägenhet. Det blev inte billigt, marknadspris, som jag bevisligen är nöjd med eftersom jag genomförde affären. Tack! Läs mer
  • Margareta B skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas Noren har varit mycket tillmötesgående i hela processen.
    Lugn, trygg och professionell både till mig som köpare och för hans uppdragsgivare.
    Kan rekommendera honom varmt. Läs mer
  • Osmo V
    Osmo V skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas (J) är ett proffs. Lämnar ingenting oprövat.
    J har ett trevligt sätt utan att överdriva. Han har uthållighet och har en stor förmåga att bemöta säljarens och köparens förväntningar.

Rekommenderas/
    Osmo och Eva Vestin, Lidingö Läs mer
  • Carl 0 skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas Noren har verkligen levererat en mkt bra mäklartjänst!!
    Jonas är noggrann, alltid tillgänglig och sålde vårt hus snabbt och smidigt.
    Rekommenderar det varmaste Jonas på SkandiaMäklarna Lidingö Läs mer
  • Erika 0 skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas är lyhörd, effektiv och professionell i allt han gör. Läs mer
  • Christoph K skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas var väldigt trevlig, kompetent och kunnig och vi skulle definitivt rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos SkandiaMäklarna Lidingö

Lars Nilsson