Lars Nilsson
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare på Lidingö i drygt 16 år och trivs verkligen med det! I och med att jag numera är delägare i kontoret har jag funnit ytterligare en dimension i arbetet. Genom åren har jag förmedlat mer än 1000 bostadsaffärer runt om på Lidingö och mina kunder har berättat att de uppskattar mitt engagemang, kvalitetstänk och att det känns tryggt att göra affärer via mig. Jag försöker alltid förmedla att jag själv trivs omåttligt bra med att bo på Lidingö med min familj. Läs mer

Läs vad 57 kunder tycker om Lars Nilsson

• Carl S skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag köpte en fin 2:a. Jag blev väldigt väl bemött av mäklaren som verkligen tog sig tid att hjälpa mig med alla frågor och funderingar. Läs mer
  • Adam L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket trevlig och professionell vid köp av en etta på lidingö Läs mer
  • Richard G skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Har både sålt och köpt bostadsrätt genom Lars Nilsson. Under perioden träffade vi andra mäklare men Lars gav klart bäst och det mest seriösa intrycket. Alla mäklare är säljare men Lars uppfattades hela tiden som ödmjuk och omtänksam i sitt bemötande. Kan absolut rekommendera Lars Nilsson och Skandiamäklarna. Läs mer
  • Mattias F skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi har köpt av Lars flera gånger och alltid känt oss trygga i hans tjänst. En mycket bra mäklare! Läs mer
  • Margaretha R skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag är mycket nöjd med affären och lägenheten. Hade kanske fundering att hoppa av tidigare i budgivningen men är i dag glad att Lars fortsatte kontakten med oss. Givetvis har man mer kontakt med sin mäklare om man är säljare än köpare men som köpare är vi mycket nöjda. Lars var noggrann och tog väl hand om oss. Läs mer
  • Henrik B skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Läs mer
  • Steve D skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Köpt bostadsrätt. Utmärkta kontakter med Lars Nilsson. Klara och tydliga besked, information. Läs mer
  • Anna F skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålde en 1a lägenhet på Lidingö, Skärsätra. Själv hade jag ingen kontakt med honom ansikte mot ansikte men hade nära kontakt via mail. Min mamma tog hand om försäljningen medan jag bor i Göteborg.
    Valde Lars då han hjälpt oss innan och han är duktig.
    Mail och samtal som jag hade med honom var han strukturerad, slösade inte ens tid, man fick lätt tag på honom och han var noggrann på vilken information han behövde ha från mig för att göra en lyckad affär.
    Jag är nöjd att vi valde honom och skulle göra det igen om möjligheten skulle finnas. Läs mer
  • Ann R skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag har stort förtroende för Lars Nilsson. Han har skött försäljningen av min lägenhet professionellt och varit mig behjälplig i olika frågor som gäller försäljningen. Jag kan med varm hand rekommendera honom. Ann Ranta Läs mer
  • Gunborg B skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Lars Nilsson.
    Från första stund kände vi att Lars tog sig an uppdraget på ett betryggande och professionellt sätt.
    Han uppfyllde de förväntningar vi hade.
    Det man önskar i en sådan här situation är att hela förloppet ska gå snabbt och friktionsfritt.
    Så blev det! Vi är mycket nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos SkandiaMäklarna Lidingö