Läs vad 91 Läs vad Lars Nilsson

Köpt lgh på Näset.
    Mkt trevlig och korrekt. Inte alls pushig=bra!
    Mkt bra upplevelse!
    Tors A
  • 2020-12-16
    Bra bemötande proffsigt skött!
    Hanna H
  • 2020-12-16
    Lars är effektiv, lyhörd och lätt att få tag på. Hela processen kändes väldigt trygg med Lars.
    Birgit D
  • 2020-11-12
    Jag köpte en liten lägenhet och Lars har varit riktigt snäll och hjälpsam. Jag uppskattar främst hans tålmodiga och tydliga förklaring till mig av kontraktets detaljerna och de olika stegen av förvärvs processen.
    Angela Z
    • 48.0 m²
    • Mosstorp
  • 2020-11-09
    Köpt en liten tvåa på lidingö. Fick bra hjälp med köpet både vad gäller lägenheten och med banken. Mycket hjälpsam och proffsig mäklare.
    Stefan D
    • 35.5 m²
    • Bodal
  • 2020-10-27
    Vi sålde en trea på Lidingö. Det var andra gången vi anlitade Lars. Vi är jättenöjda med Lars! Han har ett trevlig bemötande och ett härligt lugn. Precis det som behövs för den stressade säljaren. Vi kommer definitivt anlita Lars igen!
    Pamela Lisa L
    • 69.0 m²
    • Hersby
  • 2020-10-19
    Hej
    Vi har sålt en bostadsrätt. Samarbetet med Lars Nilsson har varit mycket bra. Han har varit engagerad och lätt att nå per telefon när det har behövts. Han har haft ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera honom.

Bo
    Bo E
    • 79.0 m²
    • Bodal
  • 2020-10-07
    Köpte lägenhet i Lidingö. Fastän Lars agerade för säljaren så var han alltid hjälpsam, informativ och uppfattades som helt korrekt i alla sina handlingar med oss. Man kände sig säker som köpare att ha Lars på andra sidan bordet.
    Johnny H
    • 4:a
    • 98.0 m²
    • Hersby
  • 2020-09-29
    Sålde lgh i Torsvikssvängen.
    Mycket bra bemött. Hade stora förväntningar som Lars uppfyllde med råge. Proffsig och bra marknadskännedom samt tålamod i en utdragen process pga Corona. Slutresultatet blev mycket bra.
    Robert H
    • 69.0 m²
    • Torsvik
  • 2020-05-04
    Mycket professionell och hjälpsam.
    Jeanette A
    • 63.5 m²
    • Bergsätra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte