Lars Nilsson
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Jag har arbetat som fastighetsmäklare på Lidingö i drygt 16 år och trivs verkligen med det! I och med att jag numera är delägare i kontoret har jag funnit ytterligare en dimension i arbetet. Genom åren har jag förmedlat mer än 1000 bostadsaffärer runt om på Lidingö och mina kunder har berättat att de uppskattar mitt engagemang, kvalitetstänk och att det känns tryggt att göra affärer via mig. Jag försöker alltid förmedla att jag själv trivs omåttligt bra med att bo på Lidingö med min familj. Läs mer

Läs vad 77 Läs vad Lars Nilsson

• Anne Eva-lotta A köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-03-25

Bodal
    Jag har även tidigare anlitat Lars Nilsson vid försäljningar med mycket gott resultat. Lars Nilsson är en erfaren och kunnig mäklare och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Viktor Z sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-30

Näset
    Lars hjälpte mig sälja min lägenhet. Jag har gjort en bostadsaffär med Lars tidigare och skulle inte tveka på att göra det igen. Han har gott rykte i området. Lugn, trygg och alltid tillgänglig. I helhet en av de bästa mäklarna i området. Läs mer
  • Johan N köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-24

AGA
    Vi har precis köpt en lägenheten på Lidingö och är supernöjda med Lars :):) Läs mer
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-23

Hersby
    Sålt villa

Kunnig, förtroendeingivande och gav seriöst intryck i diskussioner kring olika aspekter på försäljning, taktik mm. Mycket väl insatt i lokalmarknaden.

Våra förväntningar på säljmaterial, processhastighet och slutresultat överträffades.

Rekommenderar Lars Nilsson på Skandiamäklarna/Lidingö Läs mer
  • Andrea Lynn N sålde sitt hus med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-12-14

Hersby
    Lars är grundlig, hjälpsam, trevlig och kunnig. Skulle gärna anlita honom igen. Läs mer
  • Adriana M sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-12-13

Sticklingehöjden
    Lars Nilsson har en väldigt bra bemötande vad gäller både köpare och säljare. Han förklarade väldigt tydligt villkoren av säljprocessen, priser vad gällde hans arvode.Lars tog initiativet att anlita en fotograf för att visa lägenheten på ett fördelaktigt sätt till köparna.

Han ger ett bra intryck och har en professionell bemötande som gör att kunderna känner tillit för hans tjänster. AMH Läs mer
  • Ida J köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-09-04

Näset
    Vi köpte via Lars och har ett fått ett mycket bra intryck - proffsig och flexibel att ha och göra med. Läs mer
  • Joakim B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-09-03

Larsberg
    Väldigt tydlig och trevlig fungerade hur bra som helst. Läs mer
  • Louise Romare O skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-09-01

både köpt och sålt bostad av Lars som var både trevlig och gjorde bra jobb.mycket nöjd Läs mer
  • Leif S sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-09-01

Min bror skötte allting med försäljningen. Han var mycket nöjd med Lars Nilsson Läs mer

Senaste försäljningarna

Barrstigen