Lars Nilsson
Registrerad mäklare sedan 1999-09-01
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-30
2019-08 - 2020-07
Jag har arbetat som fastighetsmäklare på Lidingö i drygt 16 år och trivs verkligen med det! I och med att jag numera är delägare i kontoret har jag funnit ytterligare en dimension i arbetet. Genom åren har jag förmedlat mer än 1000 bostadsaffärer runt om på Lidingö och mina kunder har berättat att de uppskattar mitt engagemang, kvalitetstänk och att det känns tryggt att göra affärer via mig. Jag försöker alltid förmedla att jag själv trivs omåttligt bra med att bo på Lidingö med min familj. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Lars Nilsson

• Jeanette A sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-05-04

Bergsätra
    Mycket professionell och hjälpsam. Läs mer
  • Marie L
    Marie L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-05-03

Dalénum
    Lars Nilsson har både sålt till och åt mig och har vid båda tillfällen agerat oerhört professionellt. Han är erfaren, kunnig, seriös och mycket trevlig mot både spekulanter och säljare. Jag rekommenderar alla att både förvärva och låta försälja objekt av Lars. Läs mer
  • Peter L köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-04-29

Dalénum
    Köpt bostadsrätts lägenhet.
    Bra visning och bra kontraktsteckning.
    Gott intryck /förefaller kunnig Läs mer
  • Nils L köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-04-29

Bergsätra
    En bra och noggrann Mäklare, i alla delar,
    Vänliga hälsningar Läs mer
  • Johanna V sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-04-03

Baggeby
    Lars är en kunnig, erfaren, personlig, noggrann och hjälpsam mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Anne Eva-lotta A köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-03-25

Bodal
    Jag har även tidigare anlitat Lars Nilsson vid försäljningar med mycket gott resultat. Lars Nilsson är en erfaren och kunnig mäklare och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Viktor Z sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-30

Näset
    Lars hjälpte mig sälja min lägenhet. Jag har gjort en bostadsaffär med Lars tidigare och skulle inte tveka på att göra det igen. Han har gott rykte i området. Lugn, trygg och alltid tillgänglig. I helhet en av de bästa mäklarna i området. Läs mer
  • Johan N köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-24

AGA
    Vi har precis köpt en lägenheten på Lidingö och är supernöjda med Lars :):) Läs mer
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2020-01-23

Sålt villa

Kunnig, förtroendeingivande och gav seriöst intryck i diskussioner kring olika aspekter på försäljning, taktik mm. Mycket väl insatt i lokalmarknaden.

Våra förväntningar på säljmaterial, processhastighet och slutresultat överträffades.

Rekommenderar Lars Nilsson på Skandiamäklarna/Lidingö Läs mer
  • Andrea Lynn N sålde sitt hus med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

2019-12-14

Hersby
    Lars är grundlig, hjälpsam, trevlig och kunnig. Skulle gärna anlita honom igen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Läroverksvägen