SkandiaMäklarna Lidingö

SkandiaMäklarna Lidingö

Välkommen till en mäklare med som kan Lidingö! Vi förmedlar bostadsrätter, villor och tomter på Lidingö och har gjort det med stort engagemang sedan 1980. Vänligt bemötande och hög service ingår också i vårt framgångsrecept. Målet är för oss att båda parter ska gå från signeringen nöjda och känna att de gjort en bra affär....

156 omdömen om SkandiaMäklarna Lidingö

Björn Gustav B
Sålde sitt hus med hjälp av

Sålt villa på Lidingö. Annika gjorde detta uppdrag väldigt proffsigt och med kunden i centrum. Hon är lugn och trygg och Inger förtroende.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Katarina B
Rudboda

Annika har hjälpt oss att sälja vårt föräldrahem. Hon har med stor respekt tagit sig an uppdraget och har inte lovat något hon inte kunnat fullfölja. Vi har även fått positiv återkoppling från köparna som fått en mycket bra intryck av Annika.

Tors A
Näset

Köpt lgh på Näset. Mkt trevlig och korrekt. Inte alls pushig=bra! Mkt bra upplevelse!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Hanna H
Näset

Bra bemötande proffsigt skött!

Birgit D
Näset

Lars är effektiv, lyhörd och lätt att få tag på. Hela processen kändes väldigt trygg med Lars.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Pernilla B
Näset

Köpt bostad under hand. Snabb återkoppling och känt oss prioriterade och informerade kring läget. Från tidigare mäklare har vi upplevt lite olika bemötande men Anita har varit mycket tillmötesgående och bra att ha och göra med.

Wictor B
Näset

Härligt bemötande, kunnig och hjälpsam på alla fronter som ser till både säljarens och köparens bästa!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Kjell B
Hersby

Köpt bostadsrätt Perfekt bemötande ,hjälpsam ,professionell Kunde inte önska bättre

Angela Z
Mosstorp

Jag köpte en liten lägenhet och Lars har varit riktigt snäll och hjälpsam. Jag uppskattar främst hans tålmodiga och tydliga förklaring till mig av kontraktets detaljerna och de olika stegen av förvärvs processen.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Stefan D
Bodal

Köpt en liten tvåa på lidingö. Fick bra hjälp med köpet både vad gäller lägenheten och med banken. Mycket hjälpsam och proffsig mäklare.

Gunilla E
Bergsätra

Anita varit mkt profsig och trevlig att ha att göra med! Försäljningen gick strålande

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Pamela Lisa L
Hersby

Vi sålde en trea på Lidingö. Det var andra gången vi anlitade Lars. Vi är jättenöjda med Lars! Han har ett trevlig bemötande och ett härligt lugn. Precis det som behövs för den stressade säljaren. Vi kommer definitivt anlita Lars igen!

Olof Bengt Albert E
Rudboda

Annica Thustrup är efter 30-årserfarenhet som mäklare på Lidingö mycket trygg i sin yrkesroll. Fick snabbt förtroende för henne som under hela försäljningsprocessen ökade. Hon håller sig borta från onödigt ”säljsnack”. Hon är klar och tydlig vad vi kan förvänta oss av henne respektive tvärtom. Henne ska vi ha alla dar i veckan.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Bo E
Bodal

Hej Vi har sålt en bostadsrätt. Samarbetet med Lars Nilsson har varit mycket bra. Han har varit engagerad och lätt att nå per telefon när det har behövts. Han har haft ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera honom. Mvh Bo

Johnny H
Hersby

Köpte lägenhet i Lidingö. Fastän Lars agerade för säljaren så var han alltid hjälpsam, informativ och uppfattades som helt korrekt i alla sina handlingar med oss. Man kände sig säker som köpare att ha Lars på andra sidan bordet.

Erik Ö
Brevik

Vi köpte ett hus på Lidingö där Annika och SkandiaMäklarna företrädde säljaren. Annika var rak, tydlig och stod vid sitt ord genom hela anbudsprocessen. Utifrån egen erfarenhet vet jag att detta inte gäller alla mäklare. Sammanfattningsvis är mitt helhetsintryck av Annika mycket gott och jag skulle kunna rekommendera henne till andra som önskar sälja sin bostad.

Lena F
Hersby

Mycket nöjd med all hjälp av försäljningen av min trea som skedde via förhandsvisning. Anita är aktiv, ger bra tips, har trevligt bemötande och bra lokalkännedom.

Axel G
Hersby

Vi har köpt bostad där Anita var ansvarig mäklare. Vi hörde av oss och fick snabbt komma på en förhandsvisning. Det blev sedan en lördag vi bestämde oss att lägga bud. Anita var till vår glada överraskning under lördagen mycket hjälpsam och vi skrev kontrakt redan samma kväll. Vi är mycket glada över Anitas goda bemötande och tillgänglighet! Axel & Anna

Maria N
Hersby

Annika är en erfan och en trevligt mäklaren. Hon gör sitt jobb med bagge hjärta och hjärna. Finns inga ord att beskriva henne. Tack Annika.

Guillaume T
Köpte sitt hus med hjälp av

Positiv och kunnig mäklare, kan rekommendera för att affären ska gå smidigt.

Robert H
Torsvik

Sålde lgh i Torsvikssvängen. Mycket bra bemött. Hade stora förväntningar som Lars uppfyllde med råge. Proffsig och bra marknadskännedom samt tålamod i en utdragen process pga Corona. Slutresultatet blev mycket bra.

Eva M
Köpte sitt hus med hjälp av

Mäklare vid vårt husköp. Trevlig och professionell!

Sari V
Näset

Sålt en bostadsrätt. Trevligt och glatt bemötande. Uppfyllde mina förväntningar. Väldigt tillgänglig vid frågor.

Kerstin Maria S
Askrike

Sålt gammal villa med mycket renoveringsbehov. Blev bemött med stort engagemang och intresse. Förväntningarna - mer än förväntat

Yvonne Cathrin H
Sticklinge

Annika lotsade oss genom försäljningen av vår villa på ett utomordentligt sätt. Hon är kunnig och mycket trevlig att ha att göra med.

Clas Uno H
Sticklinge

Annika har gedigen erfarenhet av att sälja villor på Lidingö generellt och i Sticklinge specifikt. Hon är säker och trygg och rekommenderas varmt

Linda M

Vi är väldigt nöjda med Annika på Skandia mäklarna

Jeanette A
Bergsätra

Mycket professionell och hjälpsam.

Marie L
Dalénum

Lars Nilsson har både sålt till och åt mig och har vid båda tillfällen agerat oerhört professionellt. Han är erfaren, kunnig, seriös och mycket trevlig mot både spekulanter och säljare. Jag rekommenderar alla att både förvärva och låta försälja objekt av Lars.

Peter L
Dalénum

Köpt bostadsrätts lägenhet. Bra visning och bra kontraktsteckning. Gott intryck /förefaller kunnig

Nils L

En bra och noggrann Mäklare, i alla delar, Vänliga hälsningar

Johanna V
Baggeby

Lars är en kunnig, erfaren, personlig, noggrann och hjälpsam mäklare. Rekommenderas starkt.

Anne Eva-lotta A
Bodal

Jag har även tidigare anlitat Lars Nilsson vid försäljningar med mycket gott resultat. Lars Nilsson är en erfaren och kunnig mäklare och jag kan varmt rekommendera honom.

Johan F
Brevik

Köpt lägenhet i Brrevik Proffsig bemötande utan att ligga på för mycket, toppbetyg

Barbro Amelie H
Herserud

Har sålt en villa på Lidingö. Jag hade två tidigare erfarenheter genom familj och vänner som anlitat Annika och var mycket nöjda med henne som mäklare. Det var lätt och enkelt att kommunicera och resonera med Annika, lyhörd på oss som säljare. Hon hade mycket stort engagemang genom hela försäljningsprocessen och la ned mycket arbete och energi för att nå bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera henne till vänner som vill sälja sin bostad framöver.

Anna Sofia Gertrud J
Herserud

Kunnig, lugn och trygg. Förtroendegivande.

Barbro M
Bodal

Mycket duktig mäklare och jätte trevlig. Kunnig på alla områden som gällde mej.

Viktor Z
Hersby

Lars hjälpte mig sälja min lägenhet. Jag har gjort en bostadsaffär med Lars tidigare och skulle inte tveka på att göra det igen. Han har gott rykte i området. Lugn, trygg och alltid tillgänglig. I helhet en av de bästa mäklarna i området.

Martin W
Bodal

Varit jättetillmötesgående och väldigt proffsig, super nöjd!

Magnus M
Bodal

Jag uppfattar Anita som rak, ärlig, hederlig, kunnig och handlingskraftig.

Bengt W
Bodal

Sålt sonens bostadsrätt på 2-rum och kök (61 m2) på Lidingö. Mäklaren Anita Brofors var helt sagolikt professionell och service minded. Hon ställde t.om. upp på en del privata visningar när spekulanterna inte kunde komma på den öppna visningen. Anita informerade i allt rörande lägenhetsförsäljningen och gav kloka råd kring utformningen av annonser osv. I förra veckan blev lägenheten såld till ett bra och acceptabelt pris (3 225 000 kr) med snart tillträde 1 april 2020 vilket passar oss säljare mycket bra. Som säljare...

Johan N
AGA

Vi har precis köpt en lägenheten på Lidingö och är supernöjda med Lars :):)

Thomas H
Hersby

Sålt villa Kunnig, förtroendeingivande och gav seriöst intryck i diskussioner kring olika aspekter på försäljning, taktik mm. Mycket väl insatt i lokalmarknaden. Våra förväntningar på säljmaterial, processhastighet och slutresultat överträffades. Rekommenderar Lars Nilsson på Skandiamäklarna/Lidingö

Nathalie E
Hersby

Vi sålde vår etta på Lidingö och lyckades hitta den bästa mäklaren. Hon tog sig tid för oss, höll oss uppdaterade och genomförde försäljningen otroligt snyggt. Finns inget negativt att säga om henne. Ett otroligt bra samarbete

Kristoffer K
Hersby

Sålt Lägenhet via henne. Positivt bemötande och väldigt hjälpsam!

Marcus J

Bra och snabb service. Hjälpte till med alla frågor och funderingar utan problem.

Gustav C
Torsvik

Var hjälpsam genom hela köpprocessen.

Philip H
Näset

Anita var väldigt bra på att återkoppla snabbt. Rak och inga konstigheter..

Andrea Lynn N
Hersby

Lars är grundlig, hjälpsam, trevlig och kunnig. Skulle gärna anlita honom igen.

Adriana M
Sticklingehöjden

Lars Nilsson har en väldigt bra bemötande vad gäller både köpare och säljare. Han förklarade väldigt tydligt villkoren av säljprocessen, priser vad gällde hans arvode.Lars tog initiativet att anlita en fotograf för att visa lägenheten på ett fördelaktigt sätt till köparna. Han ger ett bra intryck och har en professionell bemötande som gör att kunderna känner tillit för hans tjänster. AMH