Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Malmö Caroline Thagesson

en del av SkandiaMäklarna Malmö

Slussplan 5, 211 30 Malmö — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 25 rekommendationer

Läs vad 25 användare tycker om Caroline Thagesson

• Magnus F
    Magnus F skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Hård men rättvis! Vågar säga vad hon tror och tycker. Jag rekommenderar hennes assistent Daniel som gjort ett jobb som sträcker sig långt förbi arbetsbeskrivningen. Han ska ha sex+
  • Filippa M
    Filippa M skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Caroline var väldigt informativ, proffsig och genomförde hela affären på ett snabbt och smidigt sätt. Hon hade en tydlig och strategisk plan för affärens genomförande som slutade högt över mina förväntningar.
    2016-08-18 Caroline T svarar Filippa M
    När man har rätt förutsättningar är det så himla kul att jobba och resultatet går då hand i hand. Tack för ditt förtroende.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Caroline var utmärkt i alla avseende. Kompetent, snabb, effektiv och trevlig.
    2016-08-18 Caroline T svarar Ulf J
    Tack Ulf, det var ett rent nöje att göra affärer med er!
  • Armin M
    Armin M skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket proffsigt gjort av mäklare.
    2016-08-18 Caroline T svarar Armin M
    Stort tack Armin, alltid kul att jobba med trevliga människor. Hoppas ni har det riktigt bra!
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Caroline har varit väldigt bra för mig som köpare. Dels har hon varit rak, ärlig och tillmötesgående i sin kommunikation ,dels har hon varit ett fantastiskt bra bollplank under hela processen.
    2016-08-18 Caroline T svarar Rickard W
    Tack för de värmande orden! Än är det inte slut, vi ska hitta er nya drömbostad också:)
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Perfekt, gjorde mycket bra jobb, Kunnig, mycket bra på kundrelation, bra information, väl godkänd
  • Sofia Å
    Sofia Å skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Caroline har under hela processen varit väldigt trevlig och hjälpsam. Hon är ständigt tillgänglig och svarar snabbt på frågor.
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Det var bra, proffesionellt och sakligt samt förtroendeingivande!
  • Christina M
    Christina M skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Jag köpte en lägenhet av Caroline
  • Rolf I
    Rolf I skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    vänlig och kunnig i sitt arbete.punklig och ordningssami sitt arbete.
    kan rekomendera henne fullt ut.
    2016-01-11 Caroline T svarar Rolf I
    Det var ett rent nöje att samarbeta med dig och Inga, tack för de fina orden Rolf! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Ta hand om er! /Caroline
  • Richard P
    Richard P skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Caroline var väldigt hjälpsam under hela processen. Hon gav en mycket positiv bild av mäklaryrket. Det var aldrig några problem och hon såg till att man alltid visste vad som hände. Tydlig, rak och vänlig. Hon är enligt mig en mäklare som är beredd att gå den extra milen för sina klienter. Tack för all hjälp!
    2015-11-02 Caroline T svarar Richard P
    Vad glad jag blir, stort tack för de fina orden Richard! Jag hoppas att du trivs bra i den fina lägenheten. Du är alltid välkommen att höra av dig i framtiden om det skulle vara något! Ta hand om dig! Mvh Caroline
  • Lars-erik O
    Lars-erik O skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Proffesionel, effektiv, kunnig, modern, positiv
    2015-11-02 Caroline T svarar Lars-erik O
    Stort tack! Det var ett rent nöje att få sälja båda era lägenheter! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus:) Mvh Caroline
  • Peter M
    Peter M skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Stort tack till Elgiganten, Svågertorp för ett bra bemötande och kunnig personal
    Caroline Thagesson hjälpte oss med nytt kök och tvättstuga samt alla vitvaror
    Hög kvalite och lågt pris, därför Elgiganten och Epoq
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande, smidigt samarbete och hög kompetens.
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Har bara gott att säga om Caroline.
    Hon är engagerad, proffesionell och alltid tillgänglig.

Kan verkligen rekommendera Caroline Thagesson.
  • Hissam O
    Hissam O skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Hej!
    Vi var mycket nöjda med Caroline thagesson.
    Hon var lätt tillgänglig, fick alltid bra information av henne.
    Vi beundrar henne, vi kan utan tvekan tänka oss anlita henne som mäklare vid en eventuell försäljning.

Mvh Osman
  • Mia P
    Mia P skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Trevligt bemötande, god information. Skulle gärna anlita henne igen!
    2015-10-26 Caroline T svarar Mia P
    Tack för de varma orden. Jag hoppas att ni mår bra och trivs i nya huset! /Caroline
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Flexibel, lyhörd, kunnig och hjälpsam
    2015-10-26 Caroline T svarar Charlotta L
    Tack så mycket för de varma orden! Jag hoppas du trivs bra i nya lägenheten, det blev ju mycket nytt för dig på en gång:) /Caroline
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Effektiv mäklare som alltid svarar i telefon.
    2015-10-26 Caroline T svarar Lennart B
    Tack Lennart! Det är ju inte alla mäklare som alltid svarar, tack att du uppskattade det! Hoppas nya köpet har erbjudet en härlig känsla och trivsel! /Caroline
  • Ann-britt P
    Ann-britt P skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Caroline har ett mycket bra bemötande, är professionell och serviceinriktad.
    2015-10-26 Caroline T svarar Ann-britt P
    Tack, ni är själva helt underbara! Några månader kvar innan det blir flytt, spännande! /Caroline
  • Ann-christin J
    Ann-christin J skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Jag sökte lägenhet åt min dotter som studerade i Stockholm och nu forsätter sina studier i Lund. Ingen enkel uppgift jag fick. Jag träffade Caroline på 3 olika visningar. Hon gav mig tid att beskriva min situation och kom ihåg den när vi sågs igen.
    Efter att vi hittat rätt bostad till dottern, var Caroline hjälpsam med all information till vår dotter Josefine. Tog även stor hänsyn till att hitta rätt tid och datum för överlåtelsen. Detta gör att vi är väldigt nöjda med hur affären sköttes.
    2015-10-26 Caroline T svarar Ann-christin J
    Tack snälla du för detta. Hela er familj är fantastiskt trevliga! Jag hoppas nu verkligen att Josefine trivs bra i den superfina lägenheten ni köpte. Hälsa familjen! /Caroline
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Vi upplevde Caroline som mycket professionell, vänlig och trovärdig. Hon svarade snabbt och utförligt på alla våra frågor och hjälpte till att reda ut allt vi ville veta. Det kändes som att både vi och säljaren var mycket nöjda med affären.
    2015-10-26 Caroline T svarar Joakim F
    Tack så mycket Joakim! Ja vi hade några frågetecken på vägen som vi redde ut snabbt och smidigt:) Vi hörs av snart igen! /Caroline
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Sympatisk, hjälpsam samt kunnig!
    2015-10-26 Caroline T svarar Kristina O
    Tack Kristina - du är bara en sån glädjespridare! Är så glad för din skull med allt vad det innebär:) Kram C
  • Emily T
    Emily T skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Seriös, ordningsam och effektiv!
    2015-10-26 Caroline T svarar Emily T
    Stort tack Emily, hälsa familjen så gott! /Caroline
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Caroline Thagesson en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Allt var till full belåtenhet från första kontakten till att vi hade köpt lägenheten.
    2015-10-26 Caroline T svarar Thomas H
    Tack Thomas, det värmer! Hoppas ni trivs bra och att ni inte får passa barnbarn allt för mycket:) Ta hand om er och hälsa Madeleine så gott. /Caroline
Simon Falke
Marcus Abrahamsson