en del av SkandiaMäklarna Malmö

4.8 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Daniel Lundin

• Daniel J
    Daniel J skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket trevlig, ärlig, öppen och engagerad. Jag lyssnade mycket på Daniels råd och gav honom fritt spelrum att presentera och sälja lägenheten. Vi hade mycket trevligt och fick till en försäljningssumma långt över förväntan. Daniel är mycket kunnig, trevlig och engagerad.
  • Liv L
    Liv L skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    En väldigt trevlig och kunnig mäklare. Han svarade gärna på frågor och hade överseende med min okunskap kring affären, vilket var väldigt viktigt för mig som förstagångsköpare och dessutom en väldigt ung sådan. Ytterligare var Daniel väldigt personlig, och han blev mer som en vän än en mäklare. Jag är väldigt nöjd med hans insats :)
  • Katarina G
    Katarina G skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Daniel är hjälpsam och effektiv. Han är en otroligt duktig i alla avseenden.
  • Teodor P
    Teodor P skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    blev bra uppmärksammad.
    Daniel lyssnade på mig och tog hänsyn till mina egna ideér angående försäljningen.
    Kom med bra förslag och fick lägenheten såld.
  • Helga A
    Helga A skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket bra! Trevligt bemötande, lugn, vänlig, proffsig. Vi är väldigt nöjda!
  • Richard R
    Richard R skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Bemötandet helt ok
    Vänlig trevlig och korrekt
  • Iréne R
    Iréne R skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Mycket bra bemötande och fick snabbt svar på mina frågor vid försäljning av lägenheten. Alltid svar via mail eller telefon vid frågor och Daniel kändes aldrig jäktad. Jag fick snabbt förtroende för Daniel.
    Jag återkommer gärna till Daniel om jag skulle sälja eller köpa lägenhet igen.
    Daniel var mycket pedagogisk och noggrann vid möte mellan säljare och köpare när alla dokument genomgicks.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Hjälp med köp av lägenhet. Vi har fått mycket bra hjälp och upplever ett trevligt bemötande.
  • Inger N
    Inger N skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Professionell, har gott omdöme, är mänskligt vänlig, tillmötesgående och pålitlig - det blev min erfarenhet.
  • Cesar K
    Cesar K skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Väldigt enkel att ha att göra med. Riktigt bra mäklare
  • Tim N
    Tim N skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Vi är väldigt nöjda med hur Daniel skött försäljningen av vår lägenhet! Väldigt proffesionellt, bra marknadsföring, snabb försäljning och bra budgivning. Det är andra gången vi köpt/sålt genom Daniel och vi kommer absolut ta kontakt med honom igen i framtiden. Daniel Lundin rekommenderas starkt!
  • Kicka V
    Kicka V skrev om Daniel Lundin en del av SkandiaMäklarna Malmö
    Daniel Lundins profesionella och brinnande engagemang som mäklare och människa lös igenom försäljnings processen. Updraget att sälja min lägenhet var inte det enklaste då flera ledande mäklare har gett upp och Daniel Lundin gjorde det med en klackspark. Fantastisk och drivande, samtidigt rak, öppen och tydlig i komunikationen.Tack för att du fortfarande har det som många saknar, vilja att få sina kunder att bli nöjda efter försäljningen.
    // Valida T.
Simon Falke