SkandiaMäklarna Malmö

SkandiaMäklarna Malmö

4.5

Ett hem är bland det mest värdefulla man kan ha, och därför tycker vi det är otroligt viktigt att du hittar rätt mäklare när du ska flytta. Vi på SkandiaMäklarna vill att du ska känna dig trygg genom din bostadsaffär och vi erbjuder kompetens, erfarenhet, lokalkännedom och ett starkt engagemang för att göra din affär så lyckad...

126 omdömen om SkandiaMäklarna Malmö

Gull-Britt P
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Jag är jättenöjd med allt bemötande och information av Ilir Sylejmani tack än en gång.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

YAN C
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Det är illa! Fanny Pålsson varnar vi också för! Hon jagar objekt och jagar pengar till sig själv i första hand, Glömmer rätt och fel! Inte alls bra. Vi har också varit kund hos Peter Landgren tidigare.

NICHOLAS H
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Håller med Martina. Jag har också haft problem med Fanny Pålsson på Landgren/Skandiamäklarna Malmö Väster/Öster som Martina har haft. En granne till mig som har samma boyta kom till min visning och min mäklare åkte ner till hennes lgh efter visningen. Grannen anlitade min mäklare Fanny för hennes lgh och skulle lägga ut för 900,000 kr mindre. Mäklaren och jag kom överens om att i så fall får våra lgh inte vara ute och konkurrerar med varandra samtidigt. Mäklaren gick bakom ryggen på mig och trots överenskommelsen...

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2267 omdömen 4.8 av 2267 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

MARTINA S
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Oprofessionellt och otrevligt bemötande från Fanny Pålsson tyvärr. Hon luras - vi kom ned från Sthlm för att signera på en lägenhet enligt överenskommelse, då hade hon gått bakom ryggen och tagit dit fler folk på visning för att försöka trissa upp budet. Inget förtroende kvar för den personen eller den firman.

NICHOLAS H gillar detta
SAFETA S

Dålig kommunikation, oengagerade,

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Sofia Amelia A
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Vill varna om Skandiamäklarna Malmö! Skriv avtal direkt då de släpper igenom bud när affären är klar.

Bert-Åke Christer A
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Skulle sälja vårt hus och gav oss indikation att skulle inte vara några problem att sälja det för 3 000 000 kr, efter ett halvår var det inte sålt och mäklaren ( väldigt arrogant och överlägsen ung kille som dessutom verkade vara chef över kontoret som ligger centralt i Malmö ) påstod plötsligt att inte gick att sälja om vi inte fixade badrummet, taket på garaget, fogade om murverket exteriört etc men å andra sidan så skulle detta öka värdet så att pris blev högre och ekonomiska utfallet bli detsamma. Fixet kostade 400 000...

Adam L
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Jasmine och Sonali har hjälp oss sälja våran lägenhet. Så proffsiga och kunniga mäklare har vi inte träffat på många år! Och det var flera objekt vi köpte / sålde( hjälpte släkten och barnen). Kan bara rekommendera! Dom är jätteduktiga med stylingen och presentationer. 6 * av 5 möjliga. 😊

Maryam H
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Har aldrig någonsin varit med om något liknande, vi träffade på en riktig psycho mäklare. (V Andersson) Hon hade svårt att sälja vår lgh och kom på många bortförklaringar, efter 2 månader bestämde hon sig att ringa och skälla ut oss för att det var vårt fel att hon inte kunde sälja vår lgh. Hon anklagade oss för konstiga saker. En riktig mytoman, Väldigt oprofessionell, ställde många personliga frågor om vårt privatliv. Mundiarre är bara förnamnet! Det går inte att få tyst på kärringen, man får ingen chans att ens säga något...

Kristina H

Vi är mycket nöjda med allt från bemötande till information, styling, allmänna tips o råd samt med resultat. Kunde inte ha fungerat mer smidigt!

Valdemar S

Marcus var alltid professionell och bemötte en alltid väl och gjorde mig lugnare när jag blev osäker över något. Han kunde alltid svara på frågor relevant och jag skulle absolut kunna rekommendera honom för andra som mäklare! JÄTTENÖJD!!!

Håkan B

Proffsigt. Kontroll. Ingenstans något virrigt. Välkomnande bemötande. Positiv som person. Nu köper jag varken lägenhet eller hus särskilt ofta men har svårt att tänka att nån annan kunde ha varit bättre.

Jonatan E

Korrekt men ändock på ett varmt bemötande. Hjälpsam på ett naturligt sätt. Hade hoppats på bättre pris (förstås) men under rådande förhållanden ändock bra.

Maria B

Super service av mäklare Emma Lundmark hos Skandiamäklarna. Behandlade både säljare och köpare med respekt och ingav förtroende. Mycket nöjda med hennes service och kommer anlita henne igen!

Karin J

Jag är så okunnig om mäklarverksamhet så jag vet inte vad jag ska säga. Men det har fungerat bra hittills, såvitt jag kan se.

Jimmie K

Mycket trevligt och proffsigt bemötande!

Marija V

Kan bara säga allt positiv. En mycket bra mäklare som bryr sig vad säljarna tycker och tänker. Bra kontakt. Rekommenderas.

Pia S

Kunnig,har kunden i centrum, noggrann, tillitsfull, lyhörd.

Selvije J

Wilhem Fredholm är en jätte duktig mäklare

Emma S

Proffesionellt och personligt bemötande! Jag kunde tryggt lita på att försäljningen sköttes på bästa sätt.

Tim N

Engagerad och hjälpsam. Skulle överväga att anlita vid försäljning.

Eva N

Smidig, lättillgänglig, kompetent

Hannes L

Bra och trevligt bemötande. Jobbade för maximal utdelning och för ett så bra slutpris som möjligt. Hjälpte mig så bostadsförsäljningen blev en smidig och trevlig upplevelse. Rekommenderar Emma till alla som funderar på att sälja sin bostad

Gunilla K
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Trevligt bemötande och fanns till hands när vi hade frågor.

Simon A

Bra och enkel mäklare som verkligen gav allt för bästa resultat, kan rekommenderas starkt!

Jesper S

Professionellt bemötande och bra utfört arbete.

Saari B

Engagerad, god lyssnare och fin kontakt försäljningen igenom. :)

Teodor J

Professionell mäklare som ger ett trovärdigt intryck.

Pierre W

👍🙌😃mycket bra🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

Maria S

Vi tycker Marcus är en mycket proffsig mäklare. Dessutom väldigt trevlig i sitt bemötande. Lätt att få kontakt med och svarar på ens frågor. Vi rekommenderar verkligen alla att anlita Marcus Abrahamsson som mäklare.

Sebastian S

Allt bra! Inga problem med något. Funkade fint.

Magnus F
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Hård men rättvis! Vågar säga vad hon tror och tycker. Jag rekommenderar hennes assistent Daniel som gjort ett jobb som sträcker sig långt förbi arbetsbeskrivningen. Han ska ha sex+

Caroline T gillar detta
Mariette T

Bra bemötande. Trevlig och duktig på sitt jobb .

Armin M
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Mycket proffsigt gjort av mäklare.

Caroline T gillar detta
Svar från SkandiaMäklarna Malmö

Stort tack Armin, alltid kul att jobba med trevliga människor. Hoppas ni har det riktigt bra!

Lennart F
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Perfekt, gjorde mycket bra jobb, Kunnig, mycket bra på kundrelation, bra information, väl godkänd

Ulf B

En mycket bra, smidig försäljning med noggrann information både till säljare och till presumtiva köpare. En mycket kompetent mäklare.

Lise-lotte N

Marcus mycket trevlig person, kan sitt jobb, mycket givande bemötande första träffen, är mycket nöjd kund.

Joachim Ludwig U

Simon gav ett lugnt och förtroligt intryck från första början. Vi kände att han förmedlade säkerhet och självförtroende. Han kunde också se de estetiska val vi hade gjort och därför kände vi att han kunde förmedla husets väte på ett korrekt sätt till kunden. Han var noga förberedd, gav ett trevligt intryck, var hjälpsam och fick både säljare och köpare att må bra i affären. vi upplever att han gjorde det det lilla extra för att få försäljningen att bli lyckad när det behövdes.

Agneta H

Bra mäklare. Inget att klaga på. Alltid trevlig när man ringde.

Fredrik B

Jag och min fru är mycket nöjda med Skandiamäklarnas arbete med försäljningen av vår bostadsrätt i Malmö. Simon och hans medarbetare har gjort ett förstklassigt arbete och lyckats mycket bra trots närheten till julhelgen. Både bemötande och den kontinuerliga informationen har varit bättre än vad man kan förvänta sig.

Gustav L

Mycket bra bemötande, engagerad och kunnig, närvarande och tillgänglig vilket ledde till en oerhört smidig affär. Mycket bra bemötande och service från övrig personal i samband med fotografering etc också.

Susanne F
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Det var ett mycket proffsigt tillvägagångssätt på alla sätt.

Christian L
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Efter att ha provat några mäklare och pratat med desto fler så hittade jag till sist en som kunde uppfylla de krav jag hade och som var lyhörd. Jag är väldigt glad för att ha träffat Filip som hjälpte mig med allt och som gav mig bra rådgivning när jag behövde det.

Jens Sebastian D

Bra kontakt med mäklare, inga problem alls

Johan K
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Tyckte de var mycket lätta att ha och göra med, proffsiga, och har verkligen varit snabba och gjort allt de kunnat för att göra affären så smidig som möjligt!

Jennie F

Trevligt bemötande. Professionell.

Mattias N
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Väldigt god service, med bra återkoppling. Trevlig personal. Med god kunskap och bra självförtroende och självsäkerhet.

Jesper S

Professionell och mötte förväntningar och förhoppningar.

Niklas Daniel N

Mäklaren började med väldigt höga summor. 4.2 värderades huset. La ut 3.995. Efter ett par visningar lades bud på 3.7. Vi sa nej och ner till 3.9 efter rekommendation av mäklaren. Motbud på 3.8. Vi sa nej och 3.9 är det lägsta. Mäklaren ville då ändå försöka gå ner i pris men vi sa nej. Såldes för 3.9. Känslan var att mäklaren ville bli av med objektet så att han kunde efter att han gjort ett par visningar å fixat med foton. Förutom detta är vi nöjda med hanteringen i övrigt.

Carlos O
Skrev om SkandiaMäklarna Malmö

Evething was perfect! Filipa helped us in all we needed really kind!!