en del av SkandiaMäklarna Östermalm

5.0 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Andreas Kebert

• Christina L
    Christina L skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    En mycket professionell och engagerande mäklare! Serviceen är på topp och han tar hand om såväl säljare som köpare på bästa sätt. Jag kommer med varm hand att rekommendera honom till min bekantskapskrets
  • Joachim M
    Joachim M skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Bästa mäklaren i hela Sverige!
    Tack Andreas för ett fantastiskt arbete vid försäljningen av min lägenhet.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Utmärkt jobb Andreas! Stans bästa mäklare skulle jag tro..
  • Thérèse W
    Thérèse W skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Andreas Kebert gav redan från första mötet på mäklarfirman ett ovanligt engagerat intryck. Med ett gott tempo, och stor noggrannhet, genomfördes så hela vår sälj-och köpprocess. Utöver detta lyckades Andreas få samtliga parter i processen att känna sig trygga, väl insatta i processen, d.v.s. väl tillmods! Andreas har förmågan att bilda en mycket bra stämning mellan säljare och köpare. Vi kan verkligen rekommendera Andreas Kebert för nya mäklarkunder.
    MVH Thérèse Waering
  • Max I
    Max I skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mkt skicklig mäklare
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Andreas var en fantastiskt dedikerad och förtroendeingivande mäklare genom hela min säljprocess. Jag kände mig 100% säker på att han ville mitt bästa vid varje tillfälle, till och med till den grad att jag ringde honom för att få hans råd när jag skulle köpa en lägenhet av en annan mäklarfirma!
  • Carl-Johan T
    Carl-Johan T skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Andreas är oerhört dedikerad och erfaren och han arbetade mycket målinriktat och smart, vilket ledde till att det som såg ut att kunna bli en riktigt svår försäljning av vår lägenhet slutade väldigt väl för oss som säljare. Ett stort tack till dig Andreas som vi verkligen kan rekommendera andra att vända sig till!
  • Erik S
    Erik S skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Seriös, ärlig och positiv mäklare som säger som det är, inte vad man vill höra. Andreas levererade över förväntan under vårt samarbete.
  • Johan W
    Johan W skrev om Andreas Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Rekommenderas starkt! Var i kontakt med Christian Kebert förra veckan då jag och min fru höll på och köpa en 3:a på Sandhamnsgatan 22. Måste säga att det är sällan man möter en så proffsig och kunnig mäklare. Förstår att Christian satte nytt rekord med lägenheten. En bra mäklare får verkligen alla köparna att känna sig trygga vilket gör att budgivningen ofta hamnar på en riktigt hög nivå. Vi valde dock att köpa en 3:a på Erik Dahlbergsgatan 36. Kommer rekommendera Christian till alla våra vänner och kollegor då vi fick fullt förtroende för honom.
Jenny Östman
Gustav Keding