en del av SkandiaMäklarna Östermalm

4.9 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Christian Kebert

• David C
    David C skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian är en mycket engagerad, tillgänglig, påläst, intresserad, trevlig och duktig mäklare. Han är mycket social och lätt att tycka om, och är bra på att få spekulanter att känna sig sedda, vilket bidrar till att attrahera köpare och budgivare. Han är inte bara mäklare eller säljare utan även en rådgivare och ett stöd under sälj- och köpprocessen. Jag fick massor av råd och tips kring olika fastigheter och lägenheter när jag letade en ny bostad samtidigt som han sålde min. Jag rekommenderar honom varmt, det var andra gången jag anlitade honom och jag gör det gärna igen.
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jättebra jobb vid försäljningen av vår lägenhet!
  • Johan P
    Johan P skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian har blivit "familjens mäklare" efter tre mycket lyckade försäljningar. Han är helt enkelt bäst. Jag rekommenderar honom varmt!
  • Anna-karin C
    Anna-karin C skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Väldigt professionell och samtidigt personligt engagerad. Vi har bara positivt att säga. Engagerad, påläst, väldigt driven och service minded. Vi har verkligen kännt oss 100% trygga i vårt val av mäklare (Christian).
  • Agne S
    Agne S skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian är den mest proaktive mäklare som jag någonsin varit i kontakt med, både som säljare och som köpare. Jag har under åren sålt fast egendom vid fem tillfällen och köpt vid lika många. Vid detta tillfälle jämförde jag tre toppmäklarfirmor i Stockholms innerstad. Christian gjorde den klart bästa införsäljningen till mig som kund och säljare genom att beskriva hur han skulle hantera presumtiva kunder. Vi enades om ett högt utgångsbud och Christian såg till att det första budet också hamnade på denna nivå. Detta proaktiva handlande som mäklare satte nivån för den återstående budgivningen. Min tidigare erfarenhet av mäklare har inte vid något tillfälle varit att mäklaren på detta sätt pratar upp budet utan man har istället lakoniskt meddelat mig som säljare kommentarer i stil med att detta är vad marknaden klarar.
  • Joacim N
    Joacim N skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Bra och rakt fram. Inte så mycket "mäklare" som är brukligt. Positivt!
    Kunde sin sak med god ordning och reda!
    Vi är mycket nöjda!
  • Ann K
    Ann K skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Toppen fran borjan till slut. Verkligen ratt man pa ratt plats!!
  • John N
    John N skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevlig, kunnig och professionell!
  • Sophie H
    Sophie H skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian har ett mycket trevligt bemötande, får en att känna sig sedd och att man hamnat i trygga händer hos sin mäklare och att han kommer göra allt för att det ska bli en bra affär. Han fanns där under hela processen och man kunde alltid ringa om man hade frågor och funderingar.
  • Hampus P
    Hampus P skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Det märks tydligt att Christian älskar sitt jobb och att han dessutom är oerhört duktig på det! Det stora och personliga engagemanget lyser igenom på varje del av processen och vi fick minst lika bra service innan försäljningen som under och efter densamma! Något vi uppskattade väldigt mycket var den ärliga, tydliga och kontinuerliga återkoppling vi fick under hela processen. Det är fingertoppskänsla att hitta precis rätt nivå på den, men för oss var det helt perfekt! Slutresultatet blev fantastiskt och Christians kompetens, engagemang och sociala förmåga i kombination med det förtroende han skapar gör att jag kan ge mina högsta rekommendationer till honom!
  • J M
    J M skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    En professionell, erfaren, 'honom-kan-du-lita-på'person, som åstadkommer ett mycket gott resultat.
  • Joana P
    Joana P skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket duktig, kunnig och ärlig. Om jag skulle sälja igen skulle jag definitivt vända mig till Christian igen.
  • Markus B
    Markus B skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket trevlig! Ärlig och äkta. Har bara använt en mäklare i mitt liv men kallade honom ändå för min favoritmäklare :)
  • Erik L
    Erik L skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Kunnig och exeptionellt högt engagemang. Han förtjänar ett stort förtroende och jag som säljlare kände mig trygg och bekväm genom hela processen.
  • Alex
    Alex skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Christian är väldigt duktig på det han gör och tar stor stolthet i att verkligen göra ett bra jobb få nöjda kunder! Hans energi och driv att göra ett bra jobb verkar aldrig ta slut :-)
  • Karl O
    Karl O skrev om Christian Kebert en del av SkandiaMäklarna Östermalm