en del av SkandiaMäklarna Östermalm

Kommendörsgatan 11, 114 48 Stockholm — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 39 rekommendationer
Redan 1992 grundades Skandiamäklarna Östermalm/Vasastan och då endast 50 meter från det nyrenoverade kontor på Kommendörsgatan 11 där vi idag bedriver vår verksamhet. Oavsett om du bor i Vasastan, Gamla stan eller på Östermalm hjälper vi dig gärna med försäljningen av din bostad. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att Du ska känna full trygghet genom hela Din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge Dig en mäklartjänst med god kvalité. Vår erfarenhet av i princip varje bostadsrättsförening och vår vilja att hela tiden överträffa dina förväntningar är bara några av de kvaliteter som gör det möjligt att bibehålla det lilla företagets personliga engagemang med det stora företagets genomslagskraft gällande t.ex. marknadsföring.Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt, m.m.

Läs vad 39 användare tycker om Jenny Östman

• Anders S
    Anders S skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Allt perfekt skött.Väldigt tryggt och brs
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevligt och proffessionellt bemötande.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    En av de bästa mäklarna jag träffat, proffsig och supertrevlig. Ställde verkligen upp för oss som kunder med visningar, frågeplank, etc. Verkligen en toppenmäklare som absolut förtjänar det absolut högsta betyget. Tack för allt Jenny!
  • Philip B
    Philip B skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevligt och bra bemötande från första stund. Alltid kontaktbar och sabba svar på både mobil och mail.
  • Lejla I
    Lejla I skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Helt fantastisk mäklare med en sån otrolig energi och drivkraft, och även väldigt kunnig! Rekommenderar starkt!
  • Anastasia K
    Anastasia K skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    En fantastiskt proffsig, positiv och engagerad mäklare!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket trevlig, tillmötesgående och positiv!
  • Filippa T
    Filippa T skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny har gjort ett kanonjobb, hon har varit tillgänglig och serviceinriktad under hela processen och sålde mitt objekt till ett mycket tillfredsställande pris.
    Önskar Jenny allt gott för framtida uppdrag.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny är en väldigt engagerad och duktig mäklare - rekommenderas varmt!
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Bra bemötande. Bra information och processinformation vid budgivning
  • Rosanna S
    Rosanna S skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag är supernöjd som köpare genom Skandiamäklarna Östermalm. Hela processen sköttes väldigt proffsigt.
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Snyggt och proffsig hantering från första kontakten ända fram till kontraktet var undertecknat. Inga problem öht i dialogen under tiden. Allt fungerade toppen, verkligen.
  • Veronica Z
    Veronica Z skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny var väldigt glad och duktig mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på meddelanden och telefonsamtal. Energisk och drivande. Kan rekommendera henne varmt!
  • Jerker N
    Jerker N skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Professionellt och glatt bemötande.
  • Tanja B
    Tanja B skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny är en driven person, tillmötesgående och tydlig i sin kommunikation. En bra mäklare.
  • Christine B
    Christine B skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevlig, engagerad, professionell, kunnig
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny är en trevlig och duktig mäklare. Köpet av lägenheten gick snabbt och smidigt. Fanns inga problem :)
  • Karin M
    Karin M skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny är ett kraftpaket som ingav ett högt förtroende från start. Hon är vänlig och uppmärksam, smart, snabb och driven. Jenny gav oss även ett väldigt ärligt och seriöst intryck, något som gjorde att vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen, varesig hon var i kontakt med oss, eller våra spekulanter. Hon är bra på att prata när det behövs, men lika bra på att lyssna när det behövs. Jag skulle varmt rekommendera Jenny som mäklare.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Vänlig, proffsig, trygg och väldigt sympatisk.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Vi är supernöjda med Jenny Östman och Skandiamäklarna Östermalm. Kan rekommendera henne varmt! Hon var alltid lätt att få tag på och svarade snabbt. Hon gav verkligen det lilla extra hela tiden. Kommer absolut vända mig till henne i framtiden.
  • Anita D
    Anita D skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Trevlig, glad och engagerad mäklare. Hoppas hon kommer att gå långt
  • Gunvor L
    Gunvor L skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket proffsigt bemötande. Alltid glad och positiv, skötte allt effektivt och snabbt. Rak och tydlig kommunikation, tog entusiastiskt tag i de problem som uppstod. Var alltid tillgänglig, ringde snabbt tillbaka om hon var upptagen.
    Jenny levde upp till och överträffade mina förväntningar!
    Jag är supernöjd och kan ge Jenny mina bästa rekommendationer!
  • Bo N
    Bo N skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Bemötandet var professionellt, engagerat och korrekt från dag 1 tills affären var genomförd och även därefter med en avstämning att allt hade fungerat. Jenny Östman lever mer än väl upp till min föväntan för vad en fastighetsmäklare ska bidra med vid en bostadsförsäljningen. Jenny stämmer hela tiden av att allt är OK under försäljningen vilket bidrar till att frågetecken etc. rättas till/ut omgående, mao inga överraskningar. Jenny har dessutom en utmärkt känsla för rätt utgångspris och vad som är ett rimligt marknadsvärde.
    Sammanfattningsvis hoppas jag att Jenny säljer min nästa bostad när det blir dags.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Hmm...hade för mig att ni lottade ut en resa!
    Vad gäller Jenny Östman har jag bara gott att säga! Hon fick uppdrage,t i konkurrens med två erkänt duktiga mäklare, p g a sin energi och glöd för sitt arbete. Jag gratulerar SkandiaMäklarna som anställt en så duktig mäklare! Hon gick från klarhet till klarhet genom hela affären.
  • Lena N
    Lena N skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    För påstridig för att få igenom affären innan de ordinarie visningarna.
    2015-06-26 Jenny Ö svarar Lena N
    Hej Lena, hoppas Ni trivs superbra i Er nya lägenhet! Men oj vad förvånad jag blir när jag läser detta, inte alls så jag uppfattat känslorna under processen. Självklart är det inte så jag vill att Du ska känna, utan istället vara galet nöjd med försäljning och slutresultat! Hör gärna av Dig så får vi lösa allt. Önskar Er en trevlig sommar, med vänlig hälsning Jenny
  • Onome E
    Onome E skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Inte min typ av mäklare. Lite för mycket, känns inte helt genuin. Men i övrigt inget att anmärka på.
  • Selvi Y
    Selvi Y skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Fick ett bra bemötande av Jenny Östman. Hon är trevlig och professionell. Jag köpte en bostadsrätt förmedlat av Jenny Östman. SkandiaMäklarna verkar vara ett seriöst företag.
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny har ett positivt och trevligt sätt att bemöta sina kunder som är mycket förtroendeingivande. Hon är professionell i sin roll som mäklare då hon på ett noggrant och genomtänkt sätt förbereder och genomför sina uppdrag i dialog med kunden. Jennys förmåga att kommunicera är mycket god då hon lyssnar på sina kunders behov och önskningar och utan dröjsmål delar med sig av relevant information i uppdragsprocessen.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Försäljning av lägenhet på Valhallavägen.

Tjänsten var enligt förväntan, möjligvis lite över. Framförallt att vi som säljare inte behövde sköta något pappersarbete etc. Jenny upplevdes som mycket positiv och tillmötesgående.
  • Chih-han K
    Chih-han K skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket bra bemötande och professionell. Köpt bostadsrätt.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny hanterade försäljningen av vår 4:a i innerstan väldigt bra! Alla bankaffärer gick som de skulle och vi var väldigt nöjda med affären som helhet! SkandiaMäklarna hjälpte oss på ett bra sätt att visa på potentialen i vår bostad, så den kunde appellera till många olika typer av köpare. Jag skulle rekommendera SkandiaMäklarna Östermalm till den som vill sälja vår typ av bostad i innerstan.
  • Inga Britt W
    Inga Britt W skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Mycket bra bemötande.
    Försäljning av brf på Östermalm i Sthlm.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny hjälpte mig att sälja min lägenhet 2012 och har senare hjälpt mig med vissa råd kring frågor gällande fel i fastighet.

Jenny var mycket ambitiös i försäljningsprocessen av lägenheten och gav verkligen intrycket av att göra sitt allra yttersta för att det skulle gå så bra som möjligt trots att det var en lite svår marknad just då vi skulle sälja. Vid frågor som hon inte själv kunde besvara tog hon relevant hjälp och återkom alltid snabbt med bra och relevanta svar.

Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare och önskar henne lycka till i sin vidare karriär.
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Vi är otroligt nöjda med allt Jenny har hjälpt oss med. Med sitt engagemang, kunnighet och sin positiva attityd gjorde hon att vår lägenhetsförsäljning gick klart över förväntan. På alla sätt.

Vi skulle mer än gärna rekommendera Jenny till våra vänner.
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Vi anlitade Jenny och Skandiamäklarna för att sälja vår lägenhet. Jenny var otroligt ambitiös, pålitlig och professionell under hela processen och jag kan verkligen rekommendera henne varmt. Jag kommer definitivt att anlita henne igen när vi säljer nästa gång.
  • Shanie H
    Shanie H skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jenny Östman på SkandiaMäklarna i Östermalm är en serviceinriktad och hängiven mäklare som hjälpte mig att sälja en bostad nyligen. Hon tog det extra steg som behövdes för att göra mig nöjd. Säljprocessen sköttes professionellt, utan krångel och med stor lyhördhet för mina krav. Rekommenderar!
  • Linda A
    Linda A skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag sålde min lägenhet via Skandiamäklarna och jag är otroligt nöjd med Jenny Östman som mäklare. Jenny gav ett professionellt bemötande och uppvisade en fantastisk servicekänsla.
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag tycker att Jenny gjorde ett fantastiskt bra jobb när jag köpte min lägenhet via Skandiamäklarna.
    Jenny är väldigt engagerad och mån om att göra ett bra jobb och att vårda kunderna. Jag uppskattar verkligen att Jenny följer upp, hör av sig och engagerar sig. Nogrannhet är även en egenskap som Jenny besitter. Sammanfattningsvis uppvisar Jenny en fantastisk servicekänsla och professionalitet.
  • Eiman A
    Eiman A skrev om Jenny Östman en del av SkandiaMäklarna Östermalm
    Jag fick ett väldigt professionell intryck av Jenny Östman vid första mötet.
    Jenny kom in med en positiv anda och inställning till lägenheten och om mina önskemål som kund.

Jenny Östman facilitera lägenhetsprocessen både i sin
    helhet och för respektive delmoment som jag känner mig mycket nöjd med.

Service, en god vilja och noggrannhet för någonting jag betalar för är A och O och Jenny Östman besitter de egenskaperna i sin fulla spektra.

Vid anteckningar,

Eiman Nezhadian