SkandiaMäklarna Upplands Väsby

SkandiaMäklarna Upplands Väsby

En del av SkandiaMäklarna www.skandiamaklarna.se
  • BadgeThreeYears

Står du redo att sälja din bostad? Låt din lokala fastighetsmäklare i Upplands Väsby guida dig till en framgångsrik bostadsaffär. Vi har en djup förståelse för både den lokala och nationella bostadsmarknaden tack vare våra många mäklarkontor som är spridda över hela Sverige. I Väsby har vi varit verksamma sedan 2003 och vårt...

169 omdömen om SkandiaMäklarna Upplands Väsby

Sedan starten hos Reco 2021

Sebastian Edenberg S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Centralt/Folkparksområdet

Lars har varit tillgänglig och trevlig genom hela säljprocessen. Han blandade in mig i alla steg vilket gjorde att det hela kändes tryggt för mig som säljare. Ska du sälja din bostad rekommenderar jag starkt att du tar kontakt med Lars!

Elionor Louise Marianne J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Centralt/Folkparksområdet

En utav de trevligaste mäklarna jag träffat!

Simon H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Södertil/ Munkholmen

Lugn, trevlig och kommunikativ. Fick snabbt ett högt förtroende för henne, såg inom kort att hon skulle passa bra som förmedlare av min bostad. För mig är mäklarens insats minst lika viktig (om inte viktigast) som annons, text och bilder. Tack Kristina!

Annika Maria T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Centrala Väsby

Tillmötesgående, trevligt bemötande och bra kommunikation

Catherine R
Bollstanäs

Fick super bra rekommendationer inte bara från vänner utan från tidigare grannar också. Kändes tryggt och bra redan från första samtalet vi hade. Lyhörd, engagerad, ärlig och uppdateringen alltid på topp. Super nöjd med Kristina och kan varmt rekommendera henne.

Mikael F
Centrala Väsby

Väldigt kunnig och hade en väl utarbetad process/plan. Jag upplevde aldrig några problem alls, allt gick väldigt bra.

Sten T
Centrala Väsby

Snabbt, trevligt & effektivt bemötande.

Iskender Yilmaz E
Runby

Lars är en fantastisk mäklare! Bra service, tillgänglighet och affärsmässig.

Kevin B
Runby

Lars är en toppen mäklare! Flexibel, kunnig och trevlig. 11/10 ja är super nöjd.

Helena Olivia S
Runby

Lars är ett riktigt proffs! Det kändes mycket tryggt att sälja med Lars som mäklare. Han höll oss involverade under hela processen och vi uppskattade hans råd och idéer för att få bostaden såld, utan de hade försäljningsprocessen kanske blivit utdragen. 10 av 10

Tiina V
Runby

Lars var en toppen mäklare! Han var lättsam att ha att göra med, 100% engagerad glad och inte stressad. Han hade tid för oss och kunde svara på våra frågor vi hade. Innan vi träffade Lars så hade vi haft kontakt med andra mäklare från Väsby som inte alls känt rätt. Lars kändes alltså rätt för oss! 🥳😃

Arvid D
Köpte sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Bollstanäs

Kristina Guven was really helpful, helping us out with our first purchase of our home. We really appreciate her help. I highly recommend Kristina Guven and Skandia Mäklarna.

Svar från Kristina Guven

Thank you for your kind words and welcome to Upplands Väsby. :-)

Carola A
Odenslunda

Lyhörd och bemötande på min önskan och kontaktar mig direkt om det är något . Jag känner mig väldigt nöjd 😄

Peter T
Eds Allé/Runby

Lars gjorde ett jättebra jobb. Var engagerad och mån om att hitta bra lösningar för hela vår affär.

Camilla B
Eds Allé/Runby

Lyssnar in kundens behov och har en förståelse. Skapar bra möten mellan säljare och köpare. Tar sig tid och har en hög tillgänglighet

Christiane B
Eds Allé/Runby

Lars var jättetrevlig, man kände sig i trygga händer, proffesionellt bemött. Han är kommunikativ och hör av sej så fort det rör sig i vårt ärende både per mejl och telefon. Han är påläst och ärlig. Ett sant nöje att göra affärer med Lars :)

Valentino Antonio V
Smedby

Blev bra bemött av mäklaren. Allt gick snabbt och smidigt och mäklaren var väldigt flexibel. Väldigt bra och trevlig mäklare.

Kamelia R
Smedby

Otroligt bra mäklare! Trevlig och proffsig!

Janna Eva Erika L
Centrala Väsby

Professionell mäklare som är tillmötesgående, lyhörd och transparent. Rekommenderar varmt.

Sol Elisabeth S
Centrala Väsby

Kan starkt rekommendera Kristina, lättillgänglig och agerar snabbt. Ihärdig och ser till att få jobbet gjort!

Svar från Kristina Guven

Tack snälla Sol för ditt fina omdöme :)) Det har varit kul att ha dig som säljare:)

Dima S
Centrala Väsby

Exceptionellt! Lars har en skyldighet att ge råd och upplysningar.

Nawwar G
Centrala Väsby

Uppriktiga omdömen om företag i samarbete med Barncancerfonden

Richard E
Centrala Väsby

Lugn och pedagogisk för oss säljare. Känns som en trygg hand genom hela försäljningen. Var även öppen för förslag och känns som hon satte oss som första kund.

Svar från Kristina Guven

Tack för ditt fina omdöme och tålamodet med marknaden. Till slut blev det över förväntan :)

Annelie I
Runby

Proffsig, snabb och smidig affär. Vår mäklare ingav förtroende och en detaljkunskap om marknaden, området och hur vi skulle agera som säljare. Han överträffade våra förväntningar. Vi är mer än nöjda med Lars Steneryd!

Marjatta H
Centrala Väsby

Det har varit bra samarbete, bra kommunikation och bra info hela vägen tills lägenheten blev såld! Mitt betyg Exceptionellt, det gick inte att klicka där uppe på betyg.

Svar från Kristina Guven

Tack snälla och detsamma. Tak för ert förtroende att få hjälpa till att förmedla bostaden.

Hasti S
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Brunnby Vik

Han var professionell, erfaren och ärlig.

Hans Christian L
Centrala Väsby

Väldigt smidig affär och allt blev sol vi tänkte oss

Kjell-Ove E
Centrala Väsby

Lars har varit väldig informativt med det uppdrag han hade med oss Vi är mycket nöjda med hans arbete

Erica B
Runby

Jag och min familj har haft kontakt med Lars Steneryd till och från i nästan 10 års tid. Vi har både köpt och sålt av honom. Han har varit fantastisk rakt igenom. Ger ett otroligt genuint intryck, är så professionell och trygg. Fantastisk service och tillgänglighet.

Vanessa T
Bollstanäs

Fantastiskt mäklare och person! Tack för all hjälp återigen, vi köpte vår bostad med Lars 2018 och sålde vår bostad! Som person är han ambitiös och lyhörd vilket lämnade oss med ett enormt förtroende!

Ulrika Ö
Bollstanäs

Lätt att prata med. Han kunde svara på frågor. Men missade att säga att det var vårt bud som låg ute. Gav bra intryck sen när vi skrev papper. Proffsig.

Rosalinda D
Bollstanäs/Grimstaby

Jag upplevde Lars som en väldigt trevlig och tydlig mäklare under min köpsprocess. Han var också snabb med att återkoppla med information som jag ville ha och inte hittade i prospektet.

Birgitta L
Bollstanäs

Hon mötte oss med värme, fanns till hands för våra frågor, jag kände som att hon ville att jag skulle få lägenheten. Hade inte så stora förväntningar på mäklaren, men Kristina visade sig vara toppen.brydde sig om oss.. Kontakten vi haft efter visningen har varit givande. Henne vill jag varmt rekomendera.

Svar från Kristina Guven

Tack snälla Birgitta för ditt fina omdöme! Välkommen till kommunen.

Ida H
Bollstanäs

Öppen och trovärdig, försöker hitta bästa lösningen för både köpare och säljare.

Svar från Kristina Guven

Tack snälla för ditt omdöme, Ida :)

Uma Shankar N
Centrala Väsby

Helped us to sell our apartment in the difficult market situation and also helped us to buy new one.

Amit Suresh P
Centrala Väsby

Very easy to approach. Helpful and knowledgeable broker. He was always ready for viewings, worked hard to sell the apartment.

Fadi H
Sjukyrkoberget/Bollstanäs

Alltid tillgänglig och med fokus på att alla ska bli nöjda!

Ulf H
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Ägget/Runby

Perfekt engagerad. Lägger ner den tid som krävs för ett bra resultat.

Eva Cristina G
Centrala Väsby

Bästa mäklaren! Service, tillgänglighet och bästa tipsen inför försäljningen! Har koll på allt! Rekommenderas varmt!

Tore Ingemar C
Centrala Väsby

Engagerad, kunnig med god lokal kännedom

Ulf H
Runby

Blev perfekt bemött. Ja mäklaren levde upp till våra förväntningar. Bra upplevelse. Kommer rekomendera honom.

Karl-åke A
Centrala Väsby

Toppenbra! På alla sätt och vis. Inget negatvt att ange.

B Anders S S
Centrala Väsby

Snabb kontakt , bra uppdateringar, trevlig, lyssnar, bra helt enkelt

Pauline G
Centrala Väsby

Otroligt bra bemötande samt snabb återkoppling!

Rafat K
Centrala Väsby

He is very helpful and communicative. It was a nice experience.

Helene L
Runby

Vänlig, tillmötesgående. Flexibel, hjälpsam, hittar lösningar. Snabb och kunnig!

Stig G
Edsberg

Lars är en mycket erfaren och lyhörd mäklare som vi har haft förmånen att få samarbeta med vid flera olika tillfällen de senaste åren. Vi kan varmt rekommendera honom.

Binyam L
Fresta

Lyhörd, kompetent och alltid trevligt bemötande.

Mohsen G
Centrala Väsby

Han hade en respektfull attityd och gav oss mycket omfattande information om husköp, han är mycket professionell i sitt arbete. MVH Mohsen

Cecilia S
Centrala Väsby

Mycket tillmötesgående och flexibel med tid vid visningarna. Bra, hjälpsam och lättförståelig information om hur köpet går till. Kristina ingav stor erfarenhet och kunskap och allt har känts tryggt.