Mäklare Uppsala Uppsala SkandiaMäklarna Uppsala Anne Wester
Anne Wester
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-01 - 2018-12
Välkommen till SkandiaMäklarna i Uppsala som sedan 1997 förmedlar allt från bostadsrätter och villor till fritidshus och tomter. Vårt mål är att vara Uppsalas ledande kvalitetsmäklare och att ha 100 % nöjda kunder. Engagemang, personlig service, lokalkännedom och kompetens är några av de egenskaper vi bygger vårt dagliga arbete runt, för att nå våra mål. Läs mer

Läs vad 38 kunder tycker om Anne Wester

• Anita Ö skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2018-04-13

Anne Wester känns kunnig och förtroendeingivande Seriös Läs mer
  • Eva U skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2018-04-12

Visste sedan tidigare att Anne Wester är mycket kompetent som mäklare, dessutom trevlig till sitt sätt. En mycket bra kombination!! Läs mer
  • Henrik S skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2018-04-11

Mycket bra Håller kontakt och ger info Läs mer
  • Elina J skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2018-03-07

Jag har fått ett bra bemötande av Anne Wester, alltid trevlig och har svarat snabbt. Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar och gjort ett bra jobb av att sälja min lägenhet, även att marknaden är svår just nu. Läs mer
  • Eva G skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2018-02-08

Trevlig, tillgänglig, serviceminded, kompetent. Läs mer
  • Åsa H skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2018-02-08

Proffsigt bemötande och snabb att svara. Läs mer
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2017-12-06

Jag och min man har träffat/anlitat Anne flera gånger tidigare vid köp och försäljning av lägenheter och det var det självklara valet för oss att anlita Anne när det var dags att sälja denna gång. Vi bor i Tomtebo och här är Anne välkänd och en mycket uppskattad mäklare. Vi vet att hon är seriös och har lång erfarenhet av sälja lägenheter och allt som hör till det. Därför går det snabbt och effektivt att få igång processen med fotografering och råd om styling och sedan lägga ut lägenheten till försäljning på flera olika sajter på Internet. Vi vet också att där andra mäklare har misslyckats med att sälja har Anne tagit över och fått lägenheten sålt. Det är ju lite motvindar just nu på marknaden för säljarna men det märkte vi ingenting av och vi fick den summa vi önskat och lite till.
    Det är som om att Anne "drar" till sig rätt köpare så både köpare och säljare blir nöjda. Flera grannar i Tomtebo sa att ni anlitar väl Anne när de fick höra att vi skulle flytta. Läs mer
  • Alf A
    Alf A skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2017-12-06

Anne Wester har visat stor skicklighet/kunskap
    i sitt sätt att bemöta oss som kund. Hon visar i handling att hon har stor erfarenhet av försäljning och köp av fastigheter och bostadsrätter. Vi känner oss trygga i att ha anlita Anne och ser fram emot att sälja vårt hus i Sigtuna och att flytta in i vår lägenhet på Luthagen i Uppsala. Läs mer
  • Clara A skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala

2017-04-06