Mäklare Uppsala Uppsala SkandiaMäklarna Uppsala Johan Larsén
Johan Larsén
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2017-12 - 2018-11
Jag är en av ägarna till SkandiaMäklarna i Uppsala. Jag anser att det vid en försäljning är viktigt att jag som mäklare sätter mig in i säljarens situation för att på så sätt anpassa min mäklartjänst utifrån förutsättningarna. Inte att sälja in ett paket som är lika för alla. I slutändan är målet oftast en trygg affär samt bäst betalt, men andra parametrar som diskretion och tid mm bör beaktas… Jag vet av erfarenhet att det är tillgänglighet, kreativitet och engagemang som gör en affär lyckad för såväl säljare som köpare. Så kontakta mig när du vill ha en mäklare med anpassad strategi samt hög kvalité genom hela försäljningsprocessen. Läs mer

Läs vad 54 kunder tycker om Johan Larsén

• Karolina E sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Lindbacken
    Vi sålde våran bostadsrätt via SkandiaMäklarna i Uppsala och Johan Larsén var toppen! Vi var väldigt nöjda med hela processen och Johan gav oss alltid bra tips, även med vårt köp av en ny bostad. Johan er väldigt professionell och super trevlig mäklare som man kan definitivt lita på. Allt gick smidigt och han håll oss uppdaterad under hela tiden. Faktiskt då var Johan bättre än jag hade förväntad mig. Om jag kommer sälja en bostad igen kommer jag absolut få Johan till jobbet, honom skulle jag kunna rekommendera till alla. Läs mer
  • Ásgeir Á sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Lindbacken
    Johan sålde ett bostadsrätt radhus för oss och vi var väldigt nöjda med servicen som vi fick hos honum. Läs mer
  • Barbro E sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Bällsta
    parhus

trevligt

få hjälp med försäljning

skönt med mäklarstöd Läs mer
  • Inger Susanne Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Sunnersta
    Sålt radhus
    Proffsigt bemötande från dag ett vilket gjorde att man kände ett stort förtroende.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Anto P sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Fick ta all kundkontakt då köparen hade bråttom att köpa huset och ville komma in tidigt. tyvärr kunde Johan inte ta mötet en enda gång. Efter min kvicka insats så blev huset sålt på 2 v. Läs mer
  • Maria R köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Nyby
    Supertrevlig och informativ. Noga med att ge ut relevant information angående bostaden, samt snabb på att hantera köparen önskemål. Läs mer
  • Anders S
    Anders S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Skarpäng
    Vi har sålt ett hus och värderingen vi fick från början av stämde precis.
    Han har gjort allt vi förväntat oss av och är supernöjda. Han gav ett både proffsigt och trevligt första intryck. Vi kan verkligen rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
  • Istvan Z köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Sommarro
    Upptagen mäklare som inte tar sig tid. Läs mer
  • Ann-christin S
    Ann-christin S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Ekeby
    Bemötandet var mycket bra, men jag hade lite högre förväntningar på engagemanget, tyvärr. Läs mer
  • Julia M köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Luthagen
    Johan hjälpte mig att köpa en bostadsrätt i Uppsala, han var väldigt tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Proffsig och trevlig mäklare. Han hade koll på läget i Uppsala och Stockholm. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a