en del av SkandiaMäklarna Vasastan

4.8 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Isabelle Badéa

• Mikael S
    Mikael S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag valde, efter rekommendation, att anlita Isabelle Badéa som mäklare till min lägenhetsförsäljning och jag är mer än nöjd. Isabelle agerade professionellt, tydligt och korrekt under hela processen. Hon sålde min lägenhet till ett rekordpris, högst i föreningen! Hon var noggrann med allt från vårt första möte till det att affären var genomförd. Isabelle meddelade alltid vilka tider hon inte hade möjlighet att svara på, t ex om hon hade någon visning inplanerad eller ett möte. Det gjorde att jag hela tiden hade koll och kände trygghet. Jag är imponerad över Isabelles förmåga att hantera många försäljningar på samma gång och att samtidigt fortsätta vara så lugn, korrekt med full koll på allt. Ett stort plus och tydligt bevis på att hon kan hantera budgivningar där många är inblandade. Isabelle är strukturerad och saklig.

Jag rekommenderar Isabelle Badéa varmt till alla som ska sälja i Vasastan/Östermalm där hon är verksam.

Mvh,
    Mikael Svensson
  • Karin W
    Karin W skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En seriös och kunnig mäklare som under min försäljning var otroligt flexibel med tider och fanns alltid anträffbar – hon svarade på telefon även när det var helg och kväll. Över förväntan, fick dessutom bättre betalt än vad jag hade förväntat mig. Jag kommer att rekommendera Isabelle till alla jag känner!
  • Anna L
    Anna L skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle är engagerad, seriös och snabb på återkoppling. Hon fick en att känna sig trygg och man visste vad som hände under hela processens gång.
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra! Enda nackdelen var att hon hade för många försäljningar parallellt som märktes av.
  • Marie P
    Marie P skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har gett ett väldigt bra intryck och kunskapskunnande. Hon har tillhandahållit information och korrespondens på ett snabbt och informativt sätt. Man känner att man är väl omhändertagen som kund. Korrekt men ändå personlig vilket är ett stort plus. Hon är förtroendeingivande i sin roll. Rekommenderar henne varmt till andra.
  • Fabian A
    Fabian A skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra. Tillmötesgående och lyssnande. Vi har varit köpande part.
Håkan Lindén
Åsa Ericsson