en del av SkandiaMäklarna Vasastan

4.8 / 5 i betyg — 11 rekommendationer

Läs vad 11 användare tycker om Isabelle Badéa

• Christian B
    Christian B skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kan varmt rekommendera Isabelle. Proffsig, duktig och pålitlig mäklare.
  • Ann L
    Ann L skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har varit mycket engagerad och professionell under hela processen med att sälja min lägenhet. Hon har funnits tillgänglig för frågor och återkoppling. Är mycket nöjd med hennes bemötande, korrekta hantering och - inte minst - slutpriset på min lägenhet.
  • Bo S
    Bo S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Intensivt uppvaknande möte... Lite mycket i början men sedan lugnade det ner sig och gav ett mycket välordnat och bra intryck.
  • Emily F
    Emily F skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Positiv, pålitlig och energifylld mäklare som levde upp till alla mina förväntningar.
  • Lars B
    Lars B skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    014 sökte min sambo och jag en gemensam bostad. Vi letade bland fastighetsannonserna kom fram till
    ett förslag som motsvarade våra förväntningar. Min sambo var uppvuxen i hörnet Norrtullsgatan-Vanadisvägen
    och jag ville ha möjlighet till promenader. Vi hittade ett boende som passade oss båda i och med att vi fann
    en lägenhet på Norrtullsgatan 26. Allt var bra-till dess min sambo avled efter ca 9 månaders gemensam
    adress. Lägenheten var på ca 93 kvm fördelade på 3 rum och kök samt biytor i form av hall och kapprum.
    Ensam i våningen blev det ödsligt och jag såg mig om efter nytt boende, gärna i samma trakt. Mina barn
    som bor i nordvästra förorterna såg en fördel med att jag kom närmare deras hemvister och kollade,utan
    min direkta vetskap, utbudet i förorterna. De fann ett smakligt alternativ som vi kunde bearbeta.
    Tillsammans med min bortgångne sambos 4 barn skulle en försäljning av Norrtullsgatan 26 ske så att
    följderna kunde accepteras av alla.
    Det låg nära till hands att välja den mäklare som hjälpt oss att komma till Norrtullsgatan. Men vid kontakt
    med vår gemensamma bankkontakt, en kvinna, fick jag förslaget att lyssna med Skandiamäklarna som
    hjälpt henne vid ändring av boende. Jag följde hennes råd, vilket jag inte ångrade.
    Vi var inne i semestertider och det kändes lité kluvet men Skandiamäklarnas ombud Isabelle Badéa hade
    inga fjärilar," ta den tid du behöver och när du är redo så sätter vi igång" Processen påbörjades, fotografering av
    lägenhet, beskrivningar av hus, lägenhet och omgivning utfördes utan att jag "gick i väggen". Det hade blivit
    en stor affär under den tid som jag bott där. Från att vara två som delade kostnad var det jag som inför
    sambons barn och mig själv inte minst stod för beslut och åtgärd.
    Isabelles lugn och vetskap om marknader och fallgropar hjälpte mig till avslut Norrtullsgatan till alla parters
    glädje. Jag kan därför varmt rekommendera Isabelle Badea.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag valde, efter rekommendation, att anlita Isabelle Badéa som mäklare till min lägenhetsförsäljning och jag är mer än nöjd. Isabelle agerade professionellt, tydligt och korrekt under hela processen. Hon sålde min lägenhet till ett rekordpris, högst i föreningen! Hon var noggrann med allt från vårt första möte till det att affären var genomförd. Isabelle meddelade alltid vilka tider hon inte hade möjlighet att svara på, t ex om hon hade någon visning inplanerad eller ett möte. Det gjorde att jag hela tiden hade koll och kände trygghet. Jag är imponerad över Isabelles förmåga att hantera många försäljningar på samma gång och att samtidigt fortsätta vara så lugn, korrekt med full koll på allt. Ett stort plus och tydligt bevis på att hon kan hantera budgivningar där många är inblandade. Isabelle är strukturerad och saklig.

Jag rekommenderar Isabelle Badéa varmt till alla som ska sälja i Vasastan/Östermalm där hon är verksam.

Mvh,
    Mikael Svensson
  • Karin W
    Karin W skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En seriös och kunnig mäklare som under min försäljning var otroligt flexibel med tider och fanns alltid anträffbar – hon svarade på telefon även när det var helg och kväll. Över förväntan, fick dessutom bättre betalt än vad jag hade förväntat mig. Jag kommer att rekommendera Isabelle till alla jag känner!
  • Anna L
    Anna L skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle är engagerad, seriös och snabb på återkoppling. Hon fick en att känna sig trygg och man visste vad som hände under hela processens gång.
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra! Enda nackdelen var att hon hade för många försäljningar parallellt som märktes av.
  • Marie P
    Marie P skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har gett ett väldigt bra intryck och kunskapskunnande. Hon har tillhandahållit information och korrespondens på ett snabbt och informativt sätt. Man känner att man är väl omhändertagen som kund. Korrekt men ändå personlig vilket är ett stort plus. Hon är förtroendeingivande i sin roll. Rekommenderar henne varmt till andra.
  • Fabian A
    Fabian A skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra. Tillmötesgående och lyssnande. Vi har varit köpande part.
Håkan Lindén
Åsa Ericsson