Anders Dahnberg
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2017-12 - 2018-11
Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992 och har flyttat till nya lokaler invid Odenplan.

Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att Du ska känna full trygghet genom hela Din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge Dig en mäklartjänst med god kvalité.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill Du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till Dig för en diskussion kring Ditt boende även om Du inte ska sälja just nu. Läs mer

Läs vad 42 kunder tycker om Anders Dahnberg

• Karin B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trea i Birkastan.
    Anders har varit engagerad och vi har känt stort förtroende för honom genom hela processen. Läs mer
  • Peter T köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Atlas
    Välinformerad och professionell. Läs mer
    Anders D gillar detta
  • Peter E köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan
    Köpte lägenhet i Vasastan. Anders skötte det hela snabbt och okomplicerat och vi kom snabbt till avslut och på överlåtandedagen gick allt enkelt och smärtfritt och vi fick dessutom en flaska bubbel att fira lägenheten med.

Peter Läs mer
  • Carl M skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Anders var grym när vi valde att sälja genom honom. Bra bemötande, kunnig och informativ! 5 plus. Tack Anders! Läs mer
    Anders D gillar detta
  • Marcus L köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Birkastan
    Köpte en 2 kvadratare i Vasastan. BLev väl bemött av möklaren, var lätt att ha att göra med. Ställde upp på en extravisning då jag ville göra extra mätningar. VIlket var uppskattat. Överlag ett trevligt bemötande. Läs mer
    Anders D gillar detta
  • Magnus S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan
    Väldigt nöjda med Anders! Kunnig, erfaren och service minded. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Anders D gillar detta
  • Ville H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan
    Anders skötte vår försäljning på bästa sätt, snabbt och bra bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, kunnig och väldigt proffsig! 5 +! Läs mer
  • Jan M
    Jan M köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Birkastan
    Köpte en bostad i Vasastan av Anders.
    Är otroligt nöjd med hur han skött hela affären, från informationen under vsingingen till kommunikation under köpprocessen och slutskedet.
    Anders har varit tydlig i sin kommunikation och väldigt tillgänglig och professionell. Hade jag sålt nu hade jag utan tvekan kontaktat Anders och rekommenderar honom mycket varmt. Läs mer
    Anders D gillar detta
  • Patrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan
    Tydlig och rak ,mycket serviceminded och stor kännedom om vårt område. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a