Cecilia Tegnér
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11

Läs vad 32 kunder tycker om Cecilia Tegnér

• Elisabeth F skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sålt bostad i innerstan. Fint bemötande med ett stort engagemang! Läs mer
  • Birgitta A sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    4:a
    96m²
    Vasastan - Birkastan
    Sålt en bostadsrätt i Birkastan.
    Vi fick ett glatt och trevligt bemötande. Kände att Cecilia arbetade på ett seriöst sätt för oss. Hjälpte oss också med frågor som uppstod i samband med vårt letande av ny bostad.
    På det hela taget är vi mycket nöjda med Cecilia. Läs mer
  • Svein M skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra energi och erfarenhet. Fick sålt min lgh till bra pris på 3 veckor i svår marknad.. Läs mer
  • Åsa E skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia gjorde ett strålande jobb! Hon var mycket trevlig och professionell i alla möten. Gav goda råd om allt kring försäljningen. Och trots en knepig marknad som plötsligt stod nästan stilla fick vi vår lägenhet såld till ett bra pris.
    Hon gav sig inte fast det var trögt, utan letade upp och tog kontakt med möjliga spekulanter. Hon arbetade med en utomordentlig ihärdighet vilket vi uppskattar mycket. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Tomas Chicote N skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia gav ett proffsigt intryck. Saklig och positiv. Jobbar hårt för att nå kundens förväntningar utan att vara pushig. Läs mer
  • Kev J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag kan varmt rekommendera Cecilia, en kunnig och kompentent mäklare med mycket energi som balanserar perfekt mellan att vara pådrivande och samtidigt proffsig i sitt bemötande. Det jag uppskattade mest var hennes flexibilitet och tillgänglighet, vi skrev kontrakt mycket sent på kvällen efter en budgivning som startade tidigt på morgonen. Cecilia höll mig hela tiden informerad om intresset för min lägenhet och gav konkreta tips på vad jag kunde göra inför visning och fotografering för att presentera lägenheten på bästa sätt. Det märks att hon har varit länge i yrket då hon hade en tydlig struktur och tidsplan och rekommenderade mig en marknadsföring som gav besöksrekord på min annons på Hemnet. Jag tycker Cecilia har ett öga för detaljer och la extra krut på en snygg presentation med bra text något som var viktigt för mig. Det kändes rakt igenom proffsigt och jag är mycket nöjd med en snabb och smidig affär! Läs mer
  • Terese Heurlin H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffs! Lyssnar, är lyhörd, driven, oerhört seriös, högsta möjliga betyg. Jag spar kontaktuppgifter
    för framtiden. Läs mer
  • Hans H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevlig lyhörd effektiv kan inte bli bättre Läs mer
  • Klara V skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hon bemötte oss mer en väl och skötte allt väldigt snyggt och smidigt! Läs mer
  • Joakim L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevligt informativt och kunnigt möte, därefter återkoppling på ett proffsigt sätt Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a