29 rekommendationer

Cecilia Tegnér
en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3
113 29 Stockholm — Visa karta

Vad tror Cecilia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Cecilia Tegnér

• Åsa E
    Åsa E skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia gjorde ett strålande jobb! Hon var mycket trevlig och professionell i alla möten. Gav goda råd om allt kring försäljningen. Och trots en knepig marknad som plötsligt stod nästan stilla fick vi vår lägenhet såld till ett bra pris.
    Hon gav sig inte fast det var trögt, utan letade upp och tog kontakt med möjliga spekulanter. Hon arbetade med en utomordentlig ihärdighet vilket vi uppskattar mycket. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Tomas Chicote N
    Tomas Chicote N skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia gav ett proffsigt intryck. Saklig och positiv. Jobbar hårt för att nå kundens förväntningar utan att vara pushig. Läs mer
  • Kev J
    Kev J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag kan varmt rekommendera Cecilia, en kunnig och kompentent mäklare med mycket energi som balanserar perfekt mellan att vara pådrivande och samtidigt proffsig i sitt bemötande. Det jag uppskattade mest var hennes flexibilitet och tillgänglighet, vi skrev kontrakt mycket sent på kvällen efter en budgivning som startade tidigt på morgonen. Cecilia höll mig hela tiden informerad om intresset för min lägenhet och gav konkreta tips på vad jag kunde göra inför visning och fotografering för att presentera lägenheten på bästa sätt. Det märks att hon har varit länge i yrket då hon hade en tydlig struktur och tidsplan och rekommenderade mig en marknadsföring som gav besöksrekord på min annons på Hemnet. Jag tycker Cecilia har ett öga för detaljer och la extra krut på en snygg presentation med bra text något som var viktigt för mig. Det kändes rakt igenom proffsigt och jag är mycket nöjd med en snabb och smidig affär! Läs mer
  • Terese Heurlin H
    Terese Heurlin H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffs! Lyssnar, är lyhörd, driven, oerhört seriös, högsta möjliga betyg. Jag spar kontaktuppgifter
    för framtiden. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevlig lyhörd effektiv kan inte bli bättre Läs mer
  • Klara V
    Klara V skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hon bemötte oss mer en väl och skötte allt väldigt snyggt och smidigt! Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevligt informativt och kunnigt möte, därefter återkoppling på ett proffsigt sätt Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Tyvärr inget gott att säga om Cecilia. Hon fuskade med budgivningen, ljög om väsentlig information angående köpet, skyllde ifrån sig och argumenterade om hur kapabel hon är som mäklare efter att hon brytit vårat förtroende för en ärlig och god affär, och fabrikerat historier om att vi skapat problem för henne och hennes säljare för att maskera hennes oproffsiga beteende. Hon verkar inte bry sig om att vara noggrann när det gäller detaljer (vilket också är förtroendeskakande), och har svårt att svara ordentligt på frågor, emails och sms. Det känns som om hon är trött pa sitt jobb och bryr sig inte mycket om köpare, möjligen enbart säljare. Hon är just en sådan mäklare man ligger vaken om natten över med stor oro att man håller på att bli lurad (trots hennes konstanta påpekande om hur mycket erfarenhet och juridisk vetskap hon har - i praktiken finns inte någon effekt av det). Efter kolossal stress i över två veckor var vi tvugna att ogilitigförklara avtalet med säljaren p.g.a. Cecilia's fusk, vilseledande och utnyttjande i våran förhandlingsprocess. Riktigt tråkig och dyr erfarenhet som jag hoppas andra slipper genom att jag delar med mig av vad som hänt, vilket jag helst skulle vilja undvika (noll tillfredsställelse i att skriva det här, skulle föredragit ett bra och ärligt köp obeskrivligt mer). Men om vi inte säger till så att alla hör när situationer som den här uppstår, kommer de att upprepas. Läs mer
  • Per-Arne S
    Per-Arne S skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande och god rådgivning inför och under försäljning. Cecilia motsvarade fullt ut våra förväntningar och visade stort engagemang.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet och utfallet av affären. Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia är erfaren och kompetent mäklare. Hon var lite svårtillgänglig, dessutom var hennes telefon halvtrasig, vilket är ett problem när telefonen nästan är mäklarens främsta arbetsredskap. Jämfört nyklara mäklare känns hon inte lika hungrig men för oss är erfarenhet betydligt viktigare och den hetsiga stilen många mäklare har är rätt besvärande. Vi fick lite juridiska beskymmer där Cecilia var ganska hjälpsam. Om man måste anlita en mäklare, vilket jag avråder ifrån eftersom det är väldigt jobbigt att sälja sin bostad, kan jag rekommendera Cecilia. Förhandla bort ensam försäljningsrätt och undvik Notar Vasastan. Läs mer
  • Andreas
    Andreas skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt trevlig och social på visningen, tog sig tid och förklarade siffror i årsredovisningen som jag inte fattar något av. Sen var hon alltid glad och trevlig i telefon.Jag förlorade budgivningen men skriver här ändå för att jag fick så bra intryck av Cecilia och det får jag sällan av mäklare. hon förtjänar att uppmärksamas för det. Läs mer
  • Pierré G
    Pierré G skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffesionellt bemötande med öga för detaljer som gjorde lägenheten attraktiv i intressenternas ögon. Fick mycket tack vare det ut ett bra pris vid försäljning. Läs mer
  • Ivar O
    Ivar O skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia har hjälpt mig och min sambo 2ggr med lägenhetsförsäljning.
    Hennes insats och hjälp med allt var suveränt bra. Läs mer
  • Pär L
    Pär L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket duktig och engagerad genom hela processen. Skulle jag sälja igen skulle jag kontakta Cecilia på nytt. Kan absolut rekommendera henne som mäklare.

/Pär Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra och engagerad. Stylingen av lägenheten var fantastisk! Läs mer
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi fick snabb och professionell hjälp av Cecilia Tegnér. Cecilia var särskilt duktig och engagerad i att stajla lägenheten innan fotograferingen. Hon gav en del tuffa råd att ta bort vissa saker m.m. men vi följde dem och fick jättemånga personer på visningen och många som lade bud. Slutpriset blev över förväntan. Läs mer
  • Astrid H
    Astrid H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket erfaren och effektiv. Kan varmt rekommendera Cecilia. Läs mer
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    oerhört proffsig och noggrann. Kände mig trygg genom hela affären, skönt med en erfaren mäklare. Läs mer
  • Cribbe L
    Cribbe L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande! Professionell och erfaren! Läs mer
  • elin j
    elin j skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Serviceinriktad och bra på att återkoppla. Jag fick bra guidning genom försäljningsprocessen och även bra tips inför fotograferingen hur jag på bästa sätt skulle "fixa till" lägenheten. Jag uppskattade att Cecilia extravisade lägenheten då det bidrog till en ny budgivare i budgivningen. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Engagerad och proffsig! Fick hjälp med saker som vanligtvis kanske ligger utanför en mäklares uppgifter och lägenheten sålde bra! Mer än nöjd! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har både köpt och sålt med Cecilia som mäklare och kan inte säga annat än att vi är nöjda med hennes engagemang och service. Cecilia gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda, hon är otroligt engagerad, men också rak på sak och gör det lilla extra för just Er. Läs mer
  • Pegha J
    Pegha J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Professionell och trevligt bemötande. Läs mer
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    I en svår situation fick jag och min fru ett mycket gott bemötande och ett proffsigt handhavande då vi skulle sälja en bostadsrätt i innerstaden. Styling, annonsering med fotografering, visning och försäljning med budgivning genomfördes snabbt och effektivt. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Vi skulle vid behov utan tvekan återkomma till henne igen. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hej
    Celia var en fantastiskt duktig mäklare!
    Ingav stort förtroende, skarp och ytterst
    professionell och kunnig. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsig rakt igenom och hade mycket energi och glädje. Svarade alltid i telefon till och med när jag råkade ringa fel vid 22-tiden en torsdag. Läs mer
  • christopher l
    christopher l skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Otroligt stor skillnad på mäklare och mäklare! Jag valde Cecilia på rekommendation och är supernöjd. Hon har ett grymt engagemang och hjälpte till att styla min lägenhet med sina egna grejer hon lånade ut. Glad och hjärtlig. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Manuel P
    Manuel P skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hon är underbar många ros till henne Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Engagerad, påläst och förtroendeingivande Läs mer
Joakim Andersson
Håkan Lindén