Joakim Andersson

Joakim Andersson

Joakim Andersson är mäklare på SkandiaMäklarna Vasastan

Joakim Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Joakim Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.9. Joakim Andersson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är väldigt noggrann med presentationen av bostaden. Jag ser till att vara fullt påläst och har en gedigen erfarenhet av bostadsaffärer. Dessutom har jag en ärlig och ödmjuk inställning och återkopplar löpande till alla. Detta ger trygga affärer, höga slutpriser och återkommande nöjda kunder.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett gammalt men fint renoverat, vitt hus med spröjsade fönster, två våningar och vackra detaljer. Det får gärna ligga intill en större sjö eller vid havet, med naturen som närmsta granne.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är ursprungligen från Skövde och har bott i Malmö, Karlstad och Uppsala innan jag kom till Stockholm.

75 omdömen om Joakim Andersson

Thomas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
Vasastan - Birkastan

Trevlig, saklig, kunnig, artig.

Sandra I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
Vasastan

Joakim tog över uppdraget på min lägenhet (som inte hade fått ett enda bud) och gjorde det med bravur. Vi fick fulla visningar och mycket intresse kring lägenheten efter styling och ny presentation. Det slutade med att vi istället för 0 budgivare hade 5 aktiva budgivare och prisnivån slutade väldigt bra. Joakim är professionell, påläst, överträffade mina förväntningar på alla plan och är super trevlig. Mäklaren spelar mycket större roll än man kan tro, vilket jag fick uppleva. Jag kan absolut inget annat än varmt rekommendera...

Robin K
Vasastan

Vi sålde en 2.a i Vasastan. Joakim hade väldigt bra öga för detaljer och levde upp till förväntningarna gällande att attrahera många spekulanter till visningarna

Maria E
Vasastan

Jag sålde min bostad i Vasastan genom Joakim. Han är väldigt trevlig och kunnig, och alltid tillgänglig för frågor och hjälpa till med goda råd. Jag skulle varmt rekommendera honom.

Jennie H
Vasastan

Köpte en lägenhet i Vasastan i november 2018. Joakim var proffsig och väl påläst om fastigheten vid visningen. Under budgivningen var han drivande men utan att vara hetsig. Tillgänglig för att ställa frågor och bolla ideer och tankar med, vilket uppskattades.

Ted B
Vasastan

Lyhörd, kommunikativ och förtroendeingivande. Lyckades sälja vår lägenhet till en bra summa trots tuff marknad.

Morris K
Vasastan - Norrmalm

Vi har sålt en 2:a i vasastan/Norrmalm. Vi har haft jättebra kontakt med Joakim Andersson. Han har varit väldigt tillmötesgående och engagerad. Vi hade höga förväntningar och vi tyckte absolut att han levde upp till dem. Vi är otroligt nöjda med Joakim, han är väldigt trevlig, professionell, och kunnig inom vasastan/norrmalm. Vi fick vår lägenhet såld till ett pris som vi är supernöjda med. Jag skulle rekommendera Joakim till alla jag känner som behöver sälja sin lgh.

Tomas G
Vasastan - Norrmalm

Joakim är professionell i sin yrkesroll, lugn och säker. Han är noggrann med detaljer och tydlig i sin kommunikation.

Håkan C
Vasastan - Norrmalm

Sålt lägenhet Joakim var snabb, seriös, trevlig och kunnig. Genomförde uppdraget på ett mycket bra sätt.

Gustaf Å
Vasastan - Norrmalm

Sålt bostadsrätt på Norrmalm, Stockholm. Joakim har under hela säljprocessen varit mycket tydlig och löpande hållit mig informerad. Snabb och smidig kommunikation, Joakim har alltid återkopplat inom mindre än en timme. Joakim har helt klart levt upp till mina förväntningar och jag är överlag mycket nöjd med Joakims arbete.