10 rekommendationer

Josefin Skelander
en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3
113 29 Stockholm — Visa karta

Vad tror Josefin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Josefin Skelander

• Carl B
    Carl B skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Ambitös och engagerad! Rekommenderas varmt.
    2017-09-07 Josefin S svarar Carl B
    Tack Carl, det var väldigt roligt att få vara behjälplig med din försäljning!
  • Per-Viking L
    Per-Viking L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket noggrann och tydlig vilket uppskattas
    2017-09-07 Josefin S svarar Per-Viking L
    Tack Per-Viking! Hoppas ni kommer trivas bra i nya boendet.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag sökte själv upp Skandiamäklarna på rekommendation och hade vissa förväntningarna.
    Josefin Skelander har under allt förberedelsearbete och alla kontakttillfällen varit mycket lyhörd, kunnig och tillmötesgående. Jag är nöjd över hur försäljning och avtalstecknande sköttes - även allt material. Försäljningen är ännu inte helt avslutad men jag har fullt förtroende för hur Josefin kommer att hantera detta.
    Josefin S gillar detta
  • Ingrid U
    Ingrid U skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin Skelander blev mitt val i konkurrens med två andra intervjuade mäklare. Dels för att jag uppfattade henne som lyssnande, dvs en som skulle lyssna på kunden till lägenheten, och även mig. Dels för att jag uppfattade Skandiamäklarnas process som fullödig och korrekt.
    Hon uppfyllde min förväntan.
    Josefin S gillar detta
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Josefin som mäklare efter att ha träffat ett antal olika! Från första möte till försäljning samt efteråt har Josefin varit engagerad, bistått med allehanda råd och varit lätt att kommunicera med vilket gjort vår bostadsförsäljning fantastiskt smidig. Rekommenderas varmt!
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin var enormt behjälplig, påläst, engagerad och trevlig att ha och göra med genom hela affären.
  • Anna L
    Anna L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är supernöjd med Josefin vid min försäljning. Hon var professionell, seriös och engagerad. Hon ingav ett stort förtroende och jag kände att hon engagerade sig genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Josefin.
  • Nils-erik Z
    Nils-erik Z skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande från en mycket härlig och trevlig person.
  • Jaspar L
    Jaspar L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin var väldigt serviceinriktad och ödmjuk. Hon genomförde vår lägenhetsförsäljning med noggrannhet och ett stort engagemang. Jag kan varmt rekommendera Josefin som mäklare.
  • Richard C
    Richard C skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har använd Josefin både som säljare och köpare av bostadsrätter och hon har, både gånger, presterat med engagemang och professionalitet.
Håkan Lindén
Joakim Andersson