Gravidyoga

Gravidyoga

64 omdömen om Gravidyoga

Sedan starten hos Reco 2015
Elina S

Jag är väldigt nöjd med gravidyogakursen. Uppskattade att lektionerna var långa (2 timmar åt gången), det gjorde att jag verkligen hann komma ner i varv ordentligt. Övningarna var bra anpassade för den gravida kroppen oavsett hur långt gången man är. Det var skönt att det var inlagt lite vila regelbundet mellan övningarna, programmet kändes lugnt och i lagom takt. Hela kursen känns mycket användbar inför förlossning. Jag är så glad att jag unnade mig att gå kurs under min graviditet. Kan verkligen rekommendera.

Caroline B

gravidyoga 6 veckor. Tyckte det var så himla avslappnande och härligt att gå på kursen med Mira. Fick mycket bra tips längs vägen som blir användbart före, under och efter förlossningen.

Caroline V

Väldigt trevlig lokal och kursledare. Mysig stämning och bra kunskaper att få inför förlossningen och en stund mellan mig och barnet i magen. Kunnig och rogivande kursledare.

Priya M

Mira was very calm and patient. Explained all the exercises that would be useful before,during and after Pregnancy , also labour. She helped with narrating in English and Swedish both as we were mix of people there .

Teresa L

Jag tog Gravid yoga kursen när jag väntade mitt första barn och nu mitt andra. Funderar på att fortsätta en omgång till innan födseln för det är så bra. Mycket nöjd!

Anja B

Jag tycker klasserna var på en alldeles lagom nivå för mig som höggravid. Läraren var rutinerad och allt kändes väldigt avslappnat. Uppskattade att det gavs flera tillfällen att ta igen klasser man missat

Sophie L

Genuint och hjälpsam förberedning inför förlossning för både kropp o själ.

Harpa K

Min favorit stund varje vecka! Vad otroligt skönt och avslappnande kursen var

Ellen F

Jag gick yoga för gravida och är väldigt nöjd. Yogaläraren är väldigt kunnig, inkännande och prestigelös. Enkelheten med den här yogan är styrkan. Jag hade stor användning av erfarenheten från kursen av att regelbundet ha övat andning och avslappning. När smärtan under förlossningen var stor visste kroppen vilka metoder jag kunde använda för att slappna av och följa med i värkarna på bästa sätt. Under graviditeten var det också skönt att göra liknade yoga under en lång lektion vecka för vecka medan kroppen förändrades....

ANDREA B

Kunnig och erfaren instruktör som gav många bra tips inför förlossningen.