Alla kategorier Reklambyrå Västra Götaland Mark Skandinaviska Informationsbyrån AB

Skandinaviska Informationsbyrån AB

Varbergsvägen 95, 511 63 Skene — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Skandinaviska Informationsbyrån AB

• Klas S
    Klas S skrev om Skandinaviska Informationsbyrån AB
    Hej alla användare!

Jag tycker det är tragiskt att det som konkurrent går att gå in och smutskasta företag på det här sättet.

Har till min restaurang/museum annonserat i detta magasin utan några som helst problem och dessutom med hyfsat bra resultat.

Det verkar vara konkurrenter som går in och smutskastar företaget, då det inte är konsekventa glåpord som skrivs om detta företag, utan en massa strunt.

JAG KAN MED GOTT SAMVETE TYCKA ATT DE FÖRTJÄNAR EN ELOGE ISTÄLLET FÖR ALL KRITIK!

Har sökt på de företag som kritiserat Er, och finner stora brister hos dom, så stå på Er !

Med vänliga hälsningar

Klas

Nöjd Kund !!
  • Lady G
    Lady G skrev om Skandinaviska Informationsbyrån AB
    Oseriöst är bara förnamnet........
    Konkursen kommer vilken dag som helst!
    Marita H, Janne K gillar detta
  • Janne K
    Janne K skrev om Skandinaviska Informationsbyrån AB
    Tycker det räcker med länken:
    bolaget med på varninglistan
    De arbetar under namnet Svenska Bussguiden.
    Marita H, Lady G gillar detta
  • far i h
    far i h skrev om Skandinaviska Informationsbyrån AB
    En stackars anställd i mitt företag blev uppringd och pålurad någon Annons som skulle riktas till bussbolag. Att han verken sa ja till köpet eller att han absolut inte är firmatecknare spelade ingen roll för SIB som gladeligen skickade ut en orderbekräftelse i stället för information om sina tjänster vilket min kock uppfattade det som. Märk väl KOCK.

Att SIB direkt säljer sina fakturor till prioritet finans gör att det spelar mindre roll för dem om ni bestrider fakturorna, vilket medför en massa jobb för dig eller ditt företag men inget för dem.
    Vi har dock betalt fakturan.

Mvh Far I Hatten nominerad till Bästa bar och mötesplats i Malmö utav Nöjesguiden Malmö/Lund
    Samt glädjespridare 2010 Sydsvenskan.

Nu skiter jag i det här bara skönt att få det ur sig.
    Janne K, Lady G gillar detta
  • Emma J
    Emma J skrev om Skandinaviska Informationsbyrån AB
    En kvinna från företaget informerade mig om möjligheten att köpa en annonsplats i en busstidning. Men försiktiga företagare som vi är, så gjorde vi lite extra koll på hur skandinaviska informationsbyrån sköter sina utskick till bussbolag och pro-föreningar. Ringde först slumpmässigt en pro-förening, ingen hade sett eller hört talas om guiden! Och efter detta gjordes istället en kreditupplysning på företaget. Riktigt uselt! Undrar om det inte är läge att vi informerar personalen att företaget är nära kk. Och frågan är väljer ägaren att betala löner eller trycka nästa guide, och i så fall när? Vi tänker inte annonsera i en tidning som kanske aldrig blir tryckt!
    Janne K, Lady G gillar detta
  • Christian E
    Christian E skrev om Skandinaviska Informationsbyrån AB
    Detta företag är inte allt lita på... jag arbeta själv där som försäljare i ca 5 månader, och det är ett riktigt uselt företag som verkligen gör allt för att dra ur pengar från seriösa familjeföretag och restauranger.
    Marita H, Janne K, Lady G gillar detta
  • Erik D
    Erik D skrev om Skandinaviska Informationsbyrån AB
    Jag har annonserat i deras turistguide. Fick mycket bra service där av erik som visst arbetar som säljare. kramar linda på fiket
  • Marita H
    Marita H skrev om Skandinaviska Informationsbyrån AB
    Hittade deras reseguide på Textilmuseet i Borås, guiden är snygg och är i behändig format. Lagom stor för min handväska.
    Erik D gillar detta
  • Joakim j