Skandinaviska Tak Proffs AB

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten — Visa karta

4.0 i betyg av av 7 omdömen
Välkommen till Skandinaviska Tak Proffs AB!

Om du behöver en takläggare med bred kompetens och mångårig erfarenhet ska du anlita oss. Alla våra takläggare, snickare, plåtslagare och pappläggare är mycket skickliga och jobbar med alla typer av tak. Vi fixar både takläggning, takmålning, snöröjning, tillverkning av plåtdetaljer och mycket mer därtill.

Vi har en egen verkstad i Skarpnäck och arbetar med leverantörer som Byggma, Lindab, Bevego, Ruukki Express och Planja. Dessutom ger vi alltid tio års garanti eftersom vår bästa reklam är nöjda kunder.

Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 7 kunder tycker om Skandinaviska Tak Proffs AB

• Pelle P

2018-05-04

Pelle P skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Duktiga på hantverket i sig . Dock helkassa på att leverera på utsatt tid eller feedback. Har haft dom som Underentrepenör på 7 projekt . 6 av projekten var alla sena samt det 7:e projektet dök dom inte ens upp eller svarade i telefon, så vi har numera avslutat vårt samarbete med som Läs mer
    BM VillaTak
    5.0 / 5 i betyg — 154 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v"
  • Ibtisam H

2018-03-22

Ibtisam H skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Mycket proffsiga på takarbeten. Absolut världsklass. Kan precis allt inom plåtarbeten. Väldigt proffsigt med egen verkstad, utrustning, maskiner samt ställningar! Alltid nåbara och svarar alltid i telefon. Bra service. Läs mer
  • Lasse F

2017-11-14

Lasse F skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Företaget levererar en bra produkt, med genomgående hög kvalitet. Dessutom till ett konkurrens kraftigt pris. Vi använder oss av deras tjänster på alla större plåtarbeten. Läs mer
    Takrenoverarna i Stockholm
    4.5 / 5 i betyg — 181 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde målning av plåttak på äldre villafastighet. Fick omgående god information om inplanerat arbetssätt och tidsplan samt mottog offert"
  • Alex M

2017-11-02

Alex M skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Proffesionellt och bra kvalitet på jobbet. Läs mer

Davar Och Shida R skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Jobbet utfördes korrekt men det tog betydlig längre tid än vad det var enl. Övernkommelsn. Läs mer
    Villatakexperten
    4.9 / 5 i betyg — 163 omdömen
    Badge2020
    "Om du letar efter en takläggare så behöver du inte leta längre . Jag kan varmt rekommendera Villatakexperten. Ni kommer få trevligt och prof"
    MATTIAS S

Richard R skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Pavel och gubbarna gjorde en takterrass till min lägenhet vid Mariatorget. Man märker verkligen att Pavel (som var min kontaktperson) lever för sitt jobb och har en oerhörd stolthet för vad han gör. "Perfektion eller inte alls". Inte bara gjordes arbetet helt perfekt, jag hölls hela tiden informerad om vad som var nästa steg och var i processen teamet befann sig, och (kanske allra mest ovanligt i branschen) jag fakturerades inte en krona mer än vad vi hade kommit överens om innan projektet påbörjades. Priset vi hade kommit överens om var inte heller dyrt i jämförelse mot offerter jag fått från andra plåtslagarfirmor. Jag har arbetat med många hantverkare i det här projektet (som är en vindsexploatering) men ingen är så 100% mån om kundnöjdhet som Pavel är. Kan rekommendera VARMT. Läs mer

Annika L skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Billigt och välgjort arbete men mycket lång väntans o många teisamtal innan det blev gjort Läs mer
    Stadstak Sthlm AB
    4.3 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2020
    "Väl genomfört arbete, proffsigt bemötande, bra projektledning och arbetet genomfördes inom avsatt tid."

Bästa takläggarna i Stockholm:

Per Fredrik H Per Fredrik H tycker:
“Anlitade A & J Tak och Plåt AB...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte