Alla kategorier Takläggare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Skandinaviska Tak Proffs AB

Skandinaviska Tak Proffs AB

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Skandinaviska Tak Proffs AB!

Om du behöver en takläggare med bred kompetens och mångårig erfarenhet ska du anlita oss. Alla våra takläggare, snickare, plåtslagare och pappläggare är mycket skickliga och jobbar med alla typer av tak. Vi fixar både takläggning, takmålning, snöröjning, tillverkning av plåtdetaljer och mycket mer därtill.

Vi har en egen verkstad i Skarpnäck och arbetar med leverantörer som Byggma, Lindab, Bevego, Ruukki Express och Planja. Dessutom ger vi alltid tio års garanti eftersom vår bästa reklam är nöjda kunder.

Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 7 kunder tycker om Skandinaviska Tak Proffs AB

• Pelle P
    Pelle P skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Duktiga på hantverket i sig . Dock helkassa på att leverera på utsatt tid eller feedback. Har haft dom som Underentrepenör på 7 projekt . 6 av projekten var alla sena samt det 7:e projektet dök dom inte ens upp eller svarade i telefon, så vi har numera avslutat vårt samarbete med som Läs mer
  • Ibtisam H
    Ibtisam H skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Mycket proffsiga på takarbeten. Absolut världsklass. Kan precis allt inom plåtarbeten. Väldigt proffsigt med egen verkstad, utrustning, maskiner samt ställningar! Alltid nåbara och svarar alltid i telefon. Bra service. Läs mer
  • Lasse F
    Lasse F skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Företaget levererar en bra produkt, med genomgående hög kvalitet. Dessutom till ett konkurrens kraftigt pris. Vi använder oss av deras tjänster på alla större plåtarbeten. Läs mer
  • Alex M
    Alex M skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Proffesionellt och bra kvalitet på jobbet. Läs mer
  • Davar Och Shida R skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Jobbet utfördes korrekt men det tog betydlig längre tid än vad det var enl. Övernkommelsn. Läs mer
  • Richard R skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Pavel och gubbarna gjorde en takterrass till min lägenhet vid Mariatorget. Man märker verkligen att Pavel (som var min kontaktperson) lever för sitt jobb och har en oerhörd stolthet för vad han gör. "Perfektion eller inte alls". Inte bara gjordes arbetet helt perfekt, jag hölls hela tiden informerad om vad som var nästa steg och var i processen teamet befann sig, och (kanske allra mest ovanligt i branschen) jag fakturerades inte en krona mer än vad vi hade kommit överens om innan projektet påbörjades. Priset vi hade kommit överens om var inte heller dyrt i jämförelse mot offerter jag fått från andra plåtslagarfirmor. Jag har arbetat med många hantverkare i det här projektet (som är en vindsexploatering) men ingen är så 100% mån om kundnöjdhet som Pavel är. Kan rekommendera VARMT. Läs mer
  • Annika L skrev om Skandinaviska Tak Proffs AB
    Billigt och välgjort arbete men mycket lång väntans o många teisamtal innan det blev gjort Läs mer

Bästa takläggarna i Stockholm:

Cylindervägen 12, 13152, Nacka Strand