Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Skandinaviska VVS-Gruppen AB

www.svgvvs.se
  • Badge2022

Välkommen till Skandinaviska VVS-Gruppen AB! Vi på Skandinaviska VVS-Gruppen AB kan hjälpa dig med en rad olika projekt inom bygg och renovering. Är du ute efter att renovera ditt kök eller ska du renovera badrummet? Vi har lång erfarenhet inom byggbranschen och vi vet vad du som kund vill ha för att vara nöjd. Vi tar gärna...

29 omdömen om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Sedan starten hos Reco 2020

Marcus E
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Har fått hjälp med att fylla på köldmedium i vår Comfortzone värmepump som har strulat i ca 1.5 vecka. Grabbarna dök upp som planerat och kunde efter en kortare tids felsökning konstatera och åtgärda felet. Mycket trevliga och kunninga Rekommenderas.

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Marcus! Tack för du anlitad oss samt för dina fina ord. Med bästa hälsningar Skandinaviska vva gruppen

Britt-Marie A
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Vattenledning till bubbelbadkar brast kl 5 en Lärdag och varmvattnet flödade över vel badrummet. Det nådde raskt tröskeln och vi stängde av vattnet. På måndag ringde vi och samma dag kom Peyman från Skandinaviska gruppen och lagade. Dagen efter fick vi köksblandaren bytt också. Vilken service. Vi är supernöjda!!!

ANN-HELEN B
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Kan verkligen rekommendera!! Var utan el och vatten i tre dagar i Vaxholm o efter flera andra företag som ej kunde sitt arbete så kom dom o löste allt på en dag, allt ifrån el, vatten, värme pumpen mm. Otroligt bra.

Dehrouyeh M
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Det var ett fantastiskt företag. När vårt rör blev igensatt diagnostiserade de problemet effektivt och åtgärdade problemet snabbt. De var punktliga och extremt vänliga.

Dan-anders L
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Mycket kompetenta och noggranna. Rekommenderar varmt!

Torbjörn N
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Trevligt, kunnigt och tjänstvilligt bemötande!

Amir A
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Om ni letar efter en lovande , ärligt , kunnigt proffsigt, och ansvarsfull företag !? Då de är rätt företag som man kan lita på ,, vi valde dem och vi är väldigt nöjda efter bytt av värme pannan. Därför vi vågar rekommenderar Skandinavisk VVS Gruppen .

Marion Silke E
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Jag är mycket nöjd med både värmepumpen från Vaillant och företagets arbete och bemötande. Värmepumpen levererar på en hög verkningsgrad och spar mycket el. Pezhman Safariha är mycket kunnig och trevlig. Om det uppstår en utmaning så ger han sig inte tills han har hittat en lösning. Jag kan varmt rekommendera Skandinaviska VVS-Gruppen om man behöver en ny värmepump!

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Marion! Tack för dina fina ord. Med bästa hälsningar Skandinaviska Vvs Gruppen AB

Jens L
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Pezhman hjälpte oss med utbyte av havererad frånluftsvärmepump. Han gav ett mycket seriöst och professionellt intryck samt svarade snabbt och levererade enligt utlovad tidplan. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Jens! Vi är stölt över oss för vi kunde hjälpa dig med installationen samt supper glad och tacksam att höra dina fina ord. Med bästa hälsningar Skandinaviska VVS Gruppen AB

Johanna J
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Snabba, löste problemet, informerade löpande och gav goda råd.

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Johanna! Tack för du anlitad oss för reparation av din värmepump. Du är alltid välkommen till oss med dina VVS ärende. Med bästa hälsningar Skandinaviska VVS Gruppen AB

Karin F
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Fantastiskt nöjda med Vaillant värmepump och installationsteamet. Vi har sänkt våra uppvärmningskostnader med ca 75% ! Kan verkligen rekommenderas 😊 Karin

Birgitta D
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Så nöjd med insatsen från Pezhman och hans trevliga team när vår värmepanna sprang läck mitt i vintern. Snabbt, konstruktivt och proffsigt löste ni situationen, och såg till att vi sedan åter fick värme och varmvatten i vårt hus. Lätt att ha med er att göra, noggrann och tydlig offert - som sedan följdes, och bra rådgivning inför framtiden. Varmt tack från nöjd kund i Kungsängen

ROLF A
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Vi behövde en rörmokare som skulle installera en ny diskbänk, flytta och dra nya rör till vår tvättstuga. Under arbetets gång var vi tvungna att ta bort en gammal betongklack som tvättmaskinen hade stått på. Hantverkaren tog även detta jobb plus håltagning för en fläkt i grundmuren. De bar också ut all betong och reparerade klinkergolvet. Ett fantastiskt och proffsigt arbete som naturligtvis underlättade för oss. En hantverkare som hela tiden försökte lösa alla problem och som vi vill rekommendera till alla. //Rolf Allard

Nina K
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Som alltid supernöjda! Dök upp snabbt på självaste midsommarafton när vi fick problem med vår varmvattenberedare.

Andisheh M
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Skandinaviska VVS-Gruppen AB, one of the most responsible company that I didn’t need to be worry about their work. They were so respectful, on time, professional and fast at work. I hear about them many time but I see all is more than perfect when they did a good work for me. I recommend VVS-Gruppen AB to any one it may needs.

Anna N
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Smidiga, snabba, samarbetsvilliga och lösningsorienterade

Vera S
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Känner inte till, kommer inte ihåg att jag använt dom.

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Vera! Om du kommer ihåg hjälpte vi er med en vattenutkastare i februari 2021 i Odalslingan och hoppas att ni var nöjda med vår installationen.

Christian S
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Installerade diskmaskin, killen som kom förbi var trevlig och gjorde ett bra jobb. Problem med språket dock och hans chef var med på telefon och översatte ibland. Hans chef bemötte oss dåligt och ignorerade email.

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Christian! Dina osikter är väldigt viktig till oss. Vi försöker att hjälpa såna människor som kan jobbet utan kan bra Svenska att kunna jobba och integrera sig med Svensk arbetsmarknaden. Jag har själv också samma bakgrund så jag vet hur kan det vara viktig för nykommande folk att kunna visa sina förmåga på jobbet och känna sig nyttig till samhellet. Angående mail konversationen ska jag ber dig om ursäkt i fall hann inte svara i tid eftersom jag jobbar ute också då missar jag ibland återkopplingen men ändå har jag stenkoll...

Anna B
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Byte av vattentätare. Bra och snabb service. Lätt att komma i kontakt med.

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Anna! Tack för dina fina ord .

Peder N
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Skandinaviska VVS gruppen ställer upp direkt när läget är ktitiskt. Jag uppskattar mycket Pezhman och hans kolleger som lyssnar på mina tankar och är lyhörda för att rätta till missförstånd som ju är oundvikliga i all byggverksamhet.

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Peder! Stor tack för dina fina ord samt att du anlitar oss när du behöver vvs hjälp.

Cabj fastighetsservice ab
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

På grund av brådskande vattenproblem sökte vi efter en jour firma, och fick till slut svar hos denna firma. Dom dök upp direkt. Åtgärdade snabbt och bra. Så man kan nästan säga att vi har bytt ut våra gamla rörmokarfirmor som vi har haft samarbete med i 2år + 15år. Dom är nu våra reserver. Mycket nöjda.

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Jösse! Vi är jätte glada att samarbetar med Er.

Shahrokh R
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

De var det enda företag av ca 15 företag som kunde klara jobbet. Proffsiga o trevliga killar. Är nöjd med de 150%.

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Shahrokh! Tack för du anlitade på oss att utföra jobbet och kunna visa ut våra förmåga inom värme och vvs installationen.

Elin F
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Toppen! Trevliga, noggranna, och mån om att göra ett så bra jobb som möjligt!

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Elin! Vi är jätte glada att ser din nöje av vår installation.

Tamuchin N
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej! Jag ger företaget Skandinaviska VVS-Gruppen AB det bästa betyget för det professionella jobbet de har utfört, och dessutom det jobbet de har gjort gällande förminskning av energi kostnaden. Jobbet de har utfört gällde mitt hus som hade luftburen golvvärme. Innan kontakten till Skandinaviska VVS-Gruppen AB kom 4 VVS-företag och tittade på mitt hus där de sa till mig rakt av att de inte kan utföra jobbet. När Skandinaviska VVS-Gruppen AB kom inte nog att de kunde utföra jobbet utan de halverade min årliga energiförbrukning...

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Tamuchin! Dina fina och starka ord motiverar oss att utväckla vår kunskap och verksamheten.

Tommy Per-åke S
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Jag bytte spolningsinsats på toan. De som utförde uppdraget var noggranna och hela tiden kommunikativa

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Tommy! JG är jätte glad för ser din nöje av reparationen.

Fredrik P
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Smidigt och enkelt bra hjälp med utbyte av blandare i köket

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Fredrik! Tack för din fina omdöm.

Thomas S
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Dom kom på den tid vi kommit överens om, och gjorde ett utmärkt arbete, till den kostnad som de sagt. De installerade först en Nibe varmvattenberedare. Några veckor senare kom dom och rensade mitt köksavlopp som det var helstopp i. Thomas Sjösten Jakobsberg

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Thomas! Tack för du anlitade oss och du är altid välkommen till oss.

Robert B
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Positiv upplevelse. Seröst från offert till faktura

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Robert! Jag är jätte glad att höra dina fina ord om oss.

Anika F
Skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Mycket duktiga hantverkare som är pålitliga och bra pris! Kan varmt rekommenderas

Svar från Skandinaviska VVS-Gruppen AB

Hej Anika! Jag är jätte glad att se ditt nöje av vår vvs tjänst. Hälsningar// Pezhman Safariha