Skånska Bil

Skånska Bil

Ring 073-856 56 50 www.blocket.se

Skånska Bil i Eslöv är en märkesoberoende bilhandlare med högsta kreditvärdighet. Vi samarbetar med Wasa kredit, MyMoney och DNB Finans för att hitta den bästa finansieringslösningen för just dig. Vanligtvis kan vi också ge upp till två års garanti på våra bilar. Vi ser gärna att du ringer och bokar en visning för att vi ska...

72 omdömen om Skånska Bil

Julius G
Skrev om Skånska Bil

I bought car from this company. The service was ok. After looking around we found little problem with suspension. But vellinge bil took responsibility for that.

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Kristina M
Skrev om Skånska Bil

Mycket professionell och trygg bilaffär!

Anders I
Skrev om Skånska Bil

Hej. Jag har köpt min Porsche Boxter S hos Skånska Bil och är mycket nöjd med bilen. Bemötandet och den Service jag fick hos denna Bilfirma var mycket bra, dom månar verkligen om sina kunder på ett professionellt sätt. Ett stort tack till Gabriel. Jag kommer gärna tillbaka till Er. Mvh Jan-Anders Ingvarsson. 😊🚘

Patrik K
Skrev om Skånska Bil

Jag köpte en bil en BMW 550 och är mycket nöjd med servicen och all hjälp jag har fått. Framför allt trevligt bemötande mot mig som kund.

Magdalena O
Skrev om Skånska Bil

glad at köpppa bil hos dom ....jätte nöjd...tack så mycket

Bashkim A
Skrev om Skånska Bil

Hej jag har köpt en chevrolet captavia 7 sits disel den funkar som den ska och utmerkt

Kristoffer N
Skrev om Skånska Bil

Jag köpte min Porsche Macan hos Skånska Bil i somras. Väldigt trevligt bemötande och otroligt kunnig personal, jag fick hjälp med allting från början till slut. Han tog sig även tiden att ringa en tid efter mitt köp och kolla om jag var nöjd med bilen.

Susanna J
Skrev om Skånska Bil

Mycket bra bemötande! Köpte en Mini Cooper som först och främst blev kört en bra bit från deras andra bilhall ner för att jag skulle få möjlighet att prova och kolla på bilen. Bilen var även i mycket bra skick och blev rikligt informerad om bilen. Att jag även fick ett samtal från bilhandlaren en vecka senare för att kolla så bilen uppfyllde mina förväntningar är även ett stort plus! Jag är med andra ord mycket nöjd över min affär och blir det en nästa bil i framtiden så är det hos Skånska Bil jag kollar först!

Yasir Z
Skrev om Skånska Bil

Köpte en citroen som jag är riktig nöjd med! Ärliga folk som berättar allt om bilen. Allting som sades stämde och bilen rullar som den ska, rekommenderas!

Lars A
Skrev om Skånska Bil

Mycket bra bilfirma där man sätter sina kunder först. Här handlar det inte bara om att dom vill sälja en bil. Utan här vill man att man hittar bilen man verkligen söker. När jag sökte mej min cabriolet fick jag kolla in alla bilar jag kunde tänka mej utan känna någon press på mej att jag tog långt tid. När jag väl hade bestämt mej så tittade man på mitt inbyte och gav mej ett väldigt bra mellan pris. Rekommenderas verkligen fina bilar där man bryr sej om kunden och ringer upp och kollar så allt blev till belåtenhet efter affären.

Festim B
Skrev om Skånska Bil

Mycket bra service! Seriösa, kunniga nöjd kund!

Sherzad S
Skrev om Skånska Bil

Seriös företag! Köpte en passat mycket njöd med den.

Adis H
Skrev om Skånska Bil

Affären gick smidigt och bilen var exakt som försäljaren sagt.

Inga S
Skrev om Skånska Bil

Jag blev väldigt trevligt bemött på företaget o är väldigt nöjd med bilen än så länge !👍

Karl-fredrik K
Skrev om Skånska Bil

Positiv upplevelse, köpte bil och bytte in min gamla! Snabbt smidigt och enkelt!

Daniel B
Skrev om Skånska Bil

trevlig & personlig säljare av fina & bra bilar.

Lars A
Skrev om Skånska Bil

Själva affären var väl förberedd och alla förut diskuterade uppgifter stämde. Bilen var välstädad såg på alla sätt bra ut. Den allmänna känslan var vänlig och professionell och motsvarade väl våra förväntningar. Tyvärr så slutade elmanöreringen av suffletten att fungera efter några dagar så uppföljningssamtalet från säljaren kom lämpligt där säljaren erbjöd sig att försöka lösa problemet.

Maria H
Skrev om Skånska Bil

Hej. Vi har köpt en begagnad BMW 5 dörrars. Vi är mkt nöjda med den. Ett trevligt bemötande. Bra att dom hörde av dig en tid efter köpet och lyssna Hur det fungerade. Kan rekommenderas. Mvh Maria

Gramend Z
Skrev om Skånska Bil

Fantastiskt bemötande mycket ärlig å bra bilfirma att ha å göra med det är min 3de bil ja köper där kommer absolut att köpa nästa där igen trevlig och ärligt bemötande å bra garantier kan gott rekommendera vidare min bror har handlat där några bilar med samt några vänner som ja rekomenderat

Johnny K
Skrev om Skånska Bil

Det gick snabbt och smidigt att köpa bilen. Det uppstod ett misstag men det löstes på plats.

Viola N
Skrev om Skånska Bil

Supertrevligt och hjälpsamt bemötande trots många frågor från mig. Återkopplar när det är sagt och jag känner aldrig att jag är till besvär. Mycket nöjd med allt helt enkelt 👍👍👍

Alexandra B
Skrev om Skånska Bil

Väldigt nöjd med bilen och bemötandet

Casper R
Skrev om Skånska Bil

Great service very kind people and happy to come back again.

Jeanette N
Skrev om Skånska Bil

Skånska Bil var proffsiga genom hela köpprocessen av en begagnad Land Rover Discoveryn. De ordnade provkörning en helgdag när jag var på genomresa. De överspelad inte, priset var på rätt nivå och de var noga med att informera om vilja risker som finns vid köp av begagnad bil. Transport av bilen ordnades oclsåfrån Skåne till Östergötland. Jag är nöjd och fick den bil jag ville ha för det priset jag var beredd att betala.

Bo J
Skrev om Skånska Bil

Det var mycket bra. Köpt en BMW Z4 den var jätte fin. Det ända som vart en miss var att Jag inte sa till om att dom skulle ha serva den....

Nils H
Skrev om Skånska Bil

Vi skulle titta på mindrömbil och valde att börja i eslöv skånska bil.det ångra vi inte,ett mycket trevlig bemötandet,mycket villiga att visa utbudet av bilar som fanns i flera andra lokaler, vi fick uppleva att vi var viktiga i vårt bil köp

Jörgen L
Skrev om Skånska Bil

Vänligt bemötande och bra service.

Meca M
Skrev om Skånska Bil

Hej det jag kan säga att Skånska Bil Firma er det Bästa som finns Mycket Trevligt Pesssonal Specielt Säljare Gabriel Starkt Rekomenderar mvh Meca

Peter S
Skrev om Skånska Bil

Bra bemötande och smidig affär. Kan varmt rekommendera Skånska bil.

Elvis R
Skrev om Skånska Bil

Hej Jag Köpte några bilar ifrån Skånska Bil och dem en om de Bästa kanske i Sverige på att Hjälpa, Micket Trevliga Specielt en säljare som Heter Gabriel, så Jag Rekomenderar Starkt att ni Köper Bil hos Skånska Bil Bästa Bil Firma i Sverige Hälsningar Elvis

Gerard H
Skrev om Skånska Bil

Har köpt en Mercedes av Skånska bil AB Upplevde ett personligt o trevligt bemötande o är mycket nöjd med affären

Robert B
Skrev om Skånska Bil

Mycket trevlig personal kände mig verkligen som en viktig kund trotts att jag bara köpte en av deras biligaste bilar. De såg verkligen till att jag blev jättenöjd Rekommenderar verkligen dem.

Vladimir O
Skrev om Skånska Bil

Hellt ok ... jätte nöjd ... proffissar...

Josefine H
Skrev om Skånska Bil

Väldigt bra bemötande och bra service!!

Peter P
Skrev om Skånska Bil

Bilaffären gick smidigt hela vägen.Fick problem med bilbatteriet men den kostnaden stod Skånska Bil för.Bilen jag köpte var i fantastisk skick o är jättenöjd.Kan rekommendera att köpa bil hos Skånska Bil.Kan tänka mig köpa bil där igen.Peter

Tobias N
Skrev om Skånska Bil

Snabbt, smidigt och bra bemötande 👍

Sarah S
Skrev om Skånska Bil

Förtroende, ambitiösa o kundfokuserad personal. Extra tack till Torbjörn som hjälpt till o förgylla min vardag i min nya bil.

Stefan A
Skrev om Skånska Bil

Trevligt bemötande. Inga konstigheter alls. Ett bra och seriöst företag.

Ludvig N
Skrev om Skånska Bil

Bra service, lättillgängliga och förtroendeingivande.

Bernt B
Skrev om Skånska Bil

Tycker att bemötandet var som förväntat, dvs OK! Kan rekommendera andra att handla hos Skånska Bil.

Lars P
Skrev om Skånska Bil

Kunde nå säljaren per telefon utan problem. Ett antal samtal som alltid besvarades. Det sätter jag stort ingångsvärde på. Mötte upp på järnvägsstation med bil. Mycket galant. Köpte bilen efter provtur, som var i utmärkt skick, både utvändigt och invändigt. Professionell hantering av köpeavtal och försäkring samt påställning av fordonet. Säljaren ringde efter två timmar och kollade min upplevelse och att jag var nöjd som kund. Även uppringd efter ett antal dagar för att kolla läget.Mycket positivt! Sammanfattat en mycket lyckad affär! Högsta betyg.

Ferenc P

Trevliga, Ärliga och Pålitliga

Hans B
Skrev om Skånska Bil

Seriöst och proffisionellt där vi jag göra affär fler gånger

Patrick K
Skrev om Skånska Bil

En finare bil är svårt att hitta, väldigt fin både in o utvändigt. Precis som på bilderna och beskrivningen. Köpt flera bilar innan denna. Bara de bästa rekommendationer 👍👍

Jan P
Skrev om Skånska Bil

Skånska bil fixade en snabb och ekonomisk bra affär för kunden

Gunilla S
Skrev om Skånska Bil

Bra kundbemötande, trevlig försäljare. Har bara positivt att säga. Jättenöjd kund

Daniel P
Skrev om Skånska Bil

Köpt flera bilar från Skånska bil, samtliga affärer känns 100%. Bilarna är väldigt bra skicka mil/ålder. Hoppas på en långsiktig relation med S B. Kommer absolut köpa nästa bil där också. Övriga bilhandlare borde ta efter och lära sig.

Hampus P
Skrev om Skånska Bil

Jag är mycket nöjd med både bemötandet och bilen, den är i kanonskick och Gabriel löste finansiering och allt. Det jag uppskattade mest var att han inte var så säljig av sig utan mest hjälpsam och vänlig. Jag uppskattade också att han ringde upp efter och frågade om jag var nöjd.

Robert N
Skrev om Skånska Bil

Fina och bra bilar.Trevlig och kunnig bemötande av säljaren. Tack Gabriel.

Fredrik F
Skrev om Skånska Bil

Tillmötesgående och hjälpte till att lösa de defekter bilen såldes med kostnadsfritt för mig. Tog sitt ansvar och det ger många pluspoäng!