Skanstulls Bil & Däck AB

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Skanstulls Däck!
Stockholms största fälgutställning, med över 100 olika modeller!

Läs vad 2 kunder tycker om Skanstulls Bil & Däck AB

• Robert P
    Robert P skrev om Skanstulls Bil & Däck AB
    Har väldiga problem med 4 hjulsinställning på min mercedes E klass 2006. Får tillbaka bilen med sne ratt och de får göra om bilen efter ca 2 dagar igen. Får inte till bilen efter 3 försök OBSERVERA att bilen gick rakt innan besöket.

Jag var förstås inte nöjd med deras arbete och påpekade att deras utrustning som sätts på däcket och inte direkt på fälgen är fel kalibrerad och ställer frågan när de kalibrerade den senast och de säger att den är 6 månader gammal och aldrig kalibrerad!
    Jag vänder mig till Euromaster i Älvsjö och ber om en kontroll av samtliga 4 hjulinställningarna och får RÖDA VÄRDEN på Euromaster utrustning. Åker tillbaka och talar om för skanstulls däck att deras utrustning visar fel värden och att bilen inte går rakt om man inte håller ratten snett! Jag ber om att få Euromaster i Älvsjö att utföra jobbet och fakturera dem istället vilket De godkänner! Åker till Euromaster i Älvsjö får bilen inställd med GRÖNA VÄRDEN och bilen går SPIKRAKT NU tack vare EUROMASTER I ÄLVSJÖ!
    Åker tillbaka för att låta skanstulls ta del av hur bilen ska gå nu när Euromaster i Älvsjö löst deras o kalibrerade utrustning!
    Jag ställer frågan hur de ska kompensera mig för att jag lagt 1500 kr + 6h på att åka fram och tillbaka och vänta på min bil och SVARET ÄR ENKELT INGET! JAG ÄR BARA EN MISSNÖJD KUND SOM ÄR PETIG! Skanstulls däck har fortfarande inte givit mig något tillbaka fast jag bevisat att de gjort fel och att deras utrustning ger fel värden och att korrekta värden från Euromaster och en bil som går rakt fram är inte värt något för dessa klåpare! Det är en sak att man kan göra fel men när man blir motbevisad så ska man se till att kunden kompenseras! Tycker synd om alla er som åker hit med era dyra bilar helt ovetande om att deras maskin levererar felaktiga toe in toe out värden Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Skanstulls Bil & Däck AB
    Allt är bra så länge inga problem uppstår. Men vid en ev. reklamation så är det en helt annan sak. Trist attityd och bortförklarar allt som kundens fel. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Stockholm:

Fågelsångsvägen 8, 18642, Vallentuna