Skara Sommarland AB

2.5

8 omdömen om Skara Sommarland AB

Liv Julia Beate-Sofie N
Skrev om Skara Sommarland AB

Toaletterna stank offentlig pissoar på flera platser. Hälften av attraktionerna som min femåring såg framemot var stängda. Om ett par st hade varot stängda javisst men mer än 4 st? Döda fåglar låg o flöt i dammen. Mycket trevlig personal i övrigt bortkastat enligt min vuxna syn. Lär inte åka tillbaka.

Maria J
Skrev om Skara Sommarland AB

För få matställen under tak för regniga dagar .. även ” bryggan” restaurangen va under all kritik.. betalade 780 o fick rå korv till barnet.. gick in o bad om ny…fick ännu en rå korv.. lasagnen smakade inget,. Nej,,där äter vi aldrig igen..

Ida F
Skrev om Skara Sommarland AB

Dom utlovar att det alltid ska vara 25 grader i vattnet, när vi var där med vår 1 åring så var det inte ett enda barn som inte skakade tänder eller grät för att dom frös så mycket. Vattnet var svinkallt för oss vuxna med. Det förstörde vår vistelse då vår dotter bara huttrade, inte ville bada och blev blå om läpparna. Fruktansvärt besviken över att det nästan inte fanns några skötbord på toaletterna? Fick lägga dottern på en bänk bland folk för att byta FLERA gånger, dessutom så luktade dom toaletter som fanns fruktansvärt...

Henrik N
Skrev om Skara Sommarland AB

Korta köer trots semestertider. Många roliga vattenleksaker och ett skapligt tivoli för de små. Maten var dock KATASTROFAL. I någon, vad jag upplever, godhetshysteri serveras enbart veganfärs till tacobuffe och övriga ställens mat var också skräp. Hade betyget enbart grundats i maten så hade det blivit minus fem. Kommer inte bli något besök här igen.

Kristian B
Skrev om Skara Sommarland AB

Skara sommarland är en av de stösta nöjesparkerna i sverige. Personalen är trevlig och området är väl underhållet. Målgruppen är främst barnfamiljer men badlandet har något för alla. Det största minuset är maten, som är betonad av halvfabrikat.

Oskar H
Skrev om Skara Sommarland AB

Trots Skara sommarlands status som lite av en outsider i nöjesparks-sverige så håller de en förvånansvärt hög standard. Personalen är trevlig och området är väl underhållet. Målgruppen är främst barnfamiljer men badlandet har något för alla. Det största minuset är maten, som är betonad av halvfabrikat.

Espen D
Skrev om Skara Sommarland AB

Roligt ställe att jobba på, dock tyvärr världens lägsta lön

g