Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skärholmen Skärholmens Gummiverkstad

Skärholmens Gummiverkstad

Ekhölmsvägen 231, 127 48 Stockholm — Visa karta

Vi är inrikitar oss inom däck. Vi hjälper dig att byta och köpa däck och fälgar av högsta kvalitet av branchens ledande märken. Vi har dessutom konkurrens kraftiga priser. Vi utför även service och reparationer på de flesta bilmärken.Olika bilmodeller är unika på flera sätt och det krävs bra utrustning och utbildning för att bilen ska kunna servas på rätt sätt. Om du inte följer serviceplanen ökar riskerna att din bil gå sönder. Vårt mål är nöjda kunder, ring eller skicka oss ett mail, så hjälper vi dig. Välkommen in!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Skärholmens Gummiverkstad

• patrik J
    patrik J skrev om Skärholmens Gummiverkstad
    Väldig trevlig personal. Dem levererade som lovat. Riktigt bra pris på komplett uppsättning av hjul till riktigt schyst pris. Lite städning skulle dock krävas.
    Rekommenderas Starkt!
  • jonas g
    jonas g skrev om Skärholmens Gummiverkstad
    Blev välbemött av personalen som var väldigt kunnig och trevlig. Fast att jag inte hade bokat en tid under säsongperioden,lyckades dem erbjuda mig otroligt bra service och däck som passade mina behov till ett otroligt lågt pris.
    Rekommenderas starkt!
  • karl E