Ghulam Skärholmens Gummiverkstad AB

Ghulam Skärholmens Gummiverkstad AB

Ring 070-745 14 90 www.skgummi.se

Vi är inrikitar oss inom däck. Vi hjälper dig att byta och köpa däck och fälgar av högsta kvalitet av branchens ledande märken. Vi har dessutom konkurrens kraftiga priser. Vi utför även service och reparationer på de flesta bilmärken.Olika bilmodeller är unika på flera sätt och det krävs bra utrustning och utbildning för att...

4 omdömen om Ghulam Skärholmens Gummiverkstad AB

Ingrid F
Skrev om Ghulam Skärholmens Gummiverkstad AB

Snabb service och trevligt bemötande!

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 754 omdömen 4.5 av 754 omdömen

Billy William E Billy William E
patrik J
Skrev om Ghulam Skärholmens Gummiverkstad AB

Väldig trevlig personal. Dem levererade som lovat. Riktigt bra pris på komplett uppsättning av hjul till riktigt schyst pris. Lite städning skulle dock krävas. Rekommenderas Starkt!

jonas g
Skrev om Ghulam Skärholmens Gummiverkstad AB

Blev välbemött av personalen som var väldigt kunnig och trevlig. Fast att jag inte hade bokat en tid under säsongperioden,lyckades dem erbjuda mig otroligt bra service och däck som passade mina behov till ett otroligt lågt pris. Rekommenderas starkt!

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

karl E