Skellefteå Kraft

• BadgeSevenYears
5 756
4.5
Boka tid Ring 0910-77 25 00 Dela

Välkommen till oss på Skellefteå Kraft! Vi är en av Sveriges största kraftproducenter och har verkligen hjärtat här i Norr. Målet för oss är att ha 100 procent hållbar energiproduktion år 2040. Med oss som leverantör och energibolag får du ett riktigt bra elavtal till inköpspris och du blir klar på bara några minuter med din...

5756 omdömen om Skellefteå Kraft

Sedan starten hos Reco 2018

Lennart L
Skrev om Skellefteå Kraft

Trevligt Bemötande och behjälpliga med ärendet!

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Lennart, stort tack för din rekommendation. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Bo-Göran B

Kunnig och trevligt bemötande

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Bo-Göran. Tack för din positiva rekommendation. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Bellmanskällan B
Skrev om Skellefteå Kraft

Trevligt bemötande, kunnig och hjälpsam.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Bellmanskällan, stort tack för din rekommendation. Det glädjer oss att höra att du fick ett bra och kunnigt bemötande i din kontakt med oss. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Susann S
Skrev om Skellefteå Kraft

Jag fick det bemötandet som jag förväntade mig. Varken bra eller dåligt. Det är absolut inget dåligt betyg från min sida, men ska jag sätta högre betyg förväntar jag mig något lite över det vanliga.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Susann. Tack för din rekommendation. Vi hoppas att du ska vara fortsätt nöjd eller ännu mer i framtiden. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Walter W
Skrev om Skellefteå Kraft

Mycket väl bemött efter en mycket kort väntetid i luren. Mitt ärende om produktionsavtal från egen solpanelsanläggning blev avklarad på några minuter och efter en stund kom bekräftelse per mail.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Walter. Tack för din positiva rekommendation. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Howard R
Skrev om Skellefteå Kraft

Enkla att komma i kontakt med för att få svar på frågor.... allt kunde hanteras i 5 minuter.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Howard. Tack för din rekommendation och vad roligt att det gick smidigt med ditt ärende. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Alicia A
Skrev om Skellefteå Kraft

Fantastik tjej som hjälpte mig med info och allt inför min första lägenhet! Jätte fint bemötande och hjälpsam😁 Kommer tyvärr inte ihåg namnet, men många tack!

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Alicia, varmt tack för din fina rekommendation. Vi hoppas du ska trivas med ditt elhandelsavtal och att flytten till din första lägenhet går bra. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Karl-Erik K
Skrev om Skellefteå Kraft

Jag blev väldigt besviken på att övergången för min solprodution inte synkroniserade med övergången till Skellefteå kraft! Utan det ska skilja 12 dagar vilket kan medföra att jag kanske mister ersättning för den ström jag levererar till nätet under den tiden. Hade jag visst det när er telefonförsäljare ringde hade jag inte hoppat på erbjudandet från er!

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Karl-Erik, vi beklagar självklart att du känner dig besviken. Om du fortfarande känner att ärendet inte är löst är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice igen så vi kan titta vidare på detta ytterligare. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Göran W
Skrev om Skellefteå Kraft

- Trevligt bemötande - Blev rekommenderad företaget, hade alltså positiva förväntningar som infriats - Leverans av el

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Göran. Tack för din rekommendation och vad roligt att höra att du blev rekommenderad oss! Vi hoppas du ska trivas. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Gitte H
Skrev om Skellefteå Kraft

Trevlig, kunnig och hjälpsam personal. Oftast kom jag fram till kundtjänst väldigt fort men någon gång tog de relativt lång tid vilket alltid är irriterande. Helhetsintrycket är dock väldigt bra

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Gitta. Tack för din positiva rekommendation. Vi beklagar att våra väntetider just nu är längre än vanligt men det gläder oss att du fått den hjälp du behöver när du kommer fram. Tack för ditt tålamod! Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Ann A
Skrev om Skellefteå Kraft

Bra råd och tips idag.är mycket nöjd

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Ann, Stort tack för din rekommendation. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Ann-Sophie A
Skrev om Skellefteå Kraft

Hade mycket krångel för att få el avtal men dom löste det galant

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Ann-Sophie, Tack för din rekommendation. Hoppas att du ska bli nöjd i fortsättningen. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Göran G

Lång svarstid i kundtjänst. Bra bemötande. Elavtal

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Göran, tack för din rekommendation. Vi beklagar att vi hade lång svarstid när du kontaktade oss, men glädjs av att höra att du fick ett bra bemötande när du väl kom fram till oss. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Ulla U
Skrev om Skellefteå Kraft

Talade med en utomordentligt trevlig och kunnig dam. Är sedan tidigare kund hos Skellefteå Kraft och fortsätter gärna där med våra två bostäder.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Ulla. Tack för din rekommendation. Vi hoppas att du ska fortsätta vara nöjd med att ha oss som din leverantör till dina anläggningar. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Per P
Skrev om Skellefteå Kraft

Bra bemötande av kunnig personal som har kunden i focus. Var ute efter vilka olika avtal som Skellefteå Kraft har och vad de kan erbjuda för mig. Bra lösningar på olika avtal som tilltalade mig, fastnade för ett avtal med rörligt pris.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Per. Tack för din positiva rekommendation och fina ord. Det gläder oss att höra att du fick en positiv upplevelse i kontakten med vår handläggare! Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Fredrik F

Ggghhhhhjjjjjjkkkkkkkkkllllllbvvcgghjj

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Fredrik. Tack för din rekommendation. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Lars L
Skrev om Skellefteå Kraft

Bra att man kan få rabatt som nästan möter upp till andra seriösa konkurrenter. Synd att man måste ringa så ofta för att få någon rabatt. Blir dyrt annars mot konkurrenter = byta elbolag. Jämför inte med de mindre seriösa bolagen Blir skillnad för stor byter jag

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Lars. Tack för din rekommendation. Vi tar till oss av dina synpunkter och ser dessa som utvecklingsmöjligheter. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Tomas T

Kunniga och trevliga Fick ett utmärkt 1:a intryck

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Tomas. Stort tack för att du tog dig tid att skriva denna fina rekommendation. Det uppskattar vi verkligen! Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Anh A
Skrev om Skellefteå Kraft

Snabbt och smidig hjälp, tydliga med vilka dokument jag behövde så det var enkelt att få mitt problem löst

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Anh. Stort tack för din rekommendation. Det gläder oss att höra att du haft en positiv upplevelse då du varit i kontakt med oss. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Pierre P
Skrev om Skellefteå Kraft

Smidiga och bra att ha att göra med, god service är allt nu när jag blivit allt mer gubbe.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Pierre. Tack för din positiva rekommendation och fina ord. Det gläder oss att höra! Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Tomas T

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Tomas. Tack för din rekommendation. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Göran F
Skrev om Skellefteå Kraft

Kraftföretag med egen vattenkraft och därför säkra elleveranser. Utmärkt bemötande, ligger alltid steget före med nya idéer till nytta för kunderna. Kloka ägare som inte slumpat bort kraftverken när nästan alla andra kommuner och skogsbolag sålde sin vattenkraft till utlandet. Vattenkraft är prima kraft som kommer när den behövs.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Göran. Varmt tack för din positiva rekommendation! Vad roligt också att du uppskattar vårt arbete. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Tommy T
Skrev om Skellefteå Kraft

Väl Kunnigt och Trevligt bemött !! Förväntningarna på mina frågor infriades ! Avtalsbytet fungerade bra och nytt avtal kom inom några få minuter ! Så Här Ska Det Gå Till !!!

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Tommy. Stort tack för din positiva rekommendation! Vi hoppas att du ska bli nöjd som kund hos oss. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Sofie S
Skrev om Skellefteå Kraft

Trevligt bemött när jag ringde kundtjänst

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Sofie, Tack för din rekommendation och vad kul att du upplevde ett trevligt och hjälpsamt bemötande då du var i kontakt med oss. Med vänliga hälsningar, Jenny, Kundservice

Hans-Göran H
Skrev om Skellefteå Kraft

Kundsupporten är tillmötesgående och positiv

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Hans-Göran. Tack för din positiva rekommendation och fina ord. Det gläder oss att höra! Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Ann A
Skrev om Skellefteå Kraft

Min rabatt hade slutat fungera.jag skrev till dom om detta och har nu fått förlängt ett halvår. Bravo.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Ann. Tack för din positiva rekommendation! Vi hoppas att du fortsättningsvis ska vara nöjd. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice

Magnus O
Skrev om Skellefteå Kraft

Mycket bra kundbemötande. Även i chatten.. väldigt nöjd

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Magnus. Tack för din rekommendation och vad roligt att du uppskattar vår chattfunktion. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Matilda M

Trevligt och personligt bemötande

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Matilda. Stort tack för din positiva rekommendation. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Bo B
Skrev om Skellefteå Kraft

Trevligt bemötande. Fick riktigt bra rabatt och erbjudande.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Bo. Tack för din rekommendation. Vi hoppas att du ska bli nöjd med ditt nya elavtal. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Mikael M
Skrev om Skellefteå Kraft

snabbt svar och trevlig personal

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Mikael. Tack för din positiva rekommendation och fina ord. Det gläder oss att höra! Med vänliga hälsningar, Jenny Kundservice.

Sarah S
Skrev om Skellefteå Kraft

Mycket bra service, information, och upplevelse rent generellt. Man behöver ha den varma omhandertagande dialekten i en hård värld. Tackar!

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Sarah. Tack för din positiva rekommendation och dina fina ord. Det gläder oss att höra att du uppskattar jobbet vi gör! Med vänliga hälsningar, Jenny Kundservice.

Jan Anders Roger B
Skrev om Skellefteå Kraft

Jag klurar på att teckna ett elavtal och ringde upp den trevliga kundtjänsten. Hoppas på att det rörliga elavtalet prismässigt är lika trevligt som personal i kundtjänsten. Det lutar nog åt att jag slår till.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Jan Anders Roger. Stort tack för din rekommendation. Det gläder oss att höra att du haft en positiv upplevelse då du varit i kontakt med oss. Med vänliga hälsningar, Jenny Kundservice.

Dilp D
Skrev om Skellefteå Kraft

Det var rolig att pratade med Skellfteå Kraft och fick jag viktig information. Person som pratade med var snäll och activ som vetat allt information om rea och erbjuden.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Dilip, Tack för din rekommendation och vad kul att du upplevde ett trevligt och hjälpsamt bemötande då du var i kontakt med oss. Med vänliga hälsningar, Jenny, Kundservice

Bengt B
Skrev om Skellefteå Kraft

Mycket bra och trevligt bemötande av kundtjänst. Jag är jättenöjd.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Bengt. Tack för din rekommendation och fina ord om våran kundservice. Med vänliga hälsningar, Jenny Kundservice

Inger S
Skrev om Skellefteå Kraft

Jag blev proffsigt bemött och effektivt - Skellefteå Kraft levde upp till mina förväntningar.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Inger. Tack för att du tog dig tid att skriva den här rekommendationen och vad roligt att vår service levde upp till dina förväntningar. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Ingmar I

Positiva , snabba, tillmötesgående

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Ingmar, varmt tack för din rekommendation. Vi gläds verkligen åt att höra din beskrivning av oss. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Sven N
Skrev om Skellefteå Kraft

Har alltid hört gott om er och ville prova er. Jag är mycket nöjd med er support på kundtjänst

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Sven, stort tack för din fina rekommendation. Vad kul att du valt att bli kund hos oss, vi hoppas du ska trivas hos oss framåt. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Elisabet E
Skrev om Skellefteå Kraft

Fick bra hjälp till slut av en av personalen. I övrigt är det dyrt men bra!

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Elisabeth, tack för din rekommendation och härligt att höra att du fick hjälp i ditt ärende. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Aktivitetshus A
Skrev om Skellefteå Kraft

Blev väl bemött och fick hjälp med mina frågor.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Aktivitetshus A, tusen tack för din positiva rekommendation. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Lena L
Skrev om Skellefteå Kraft

Trevligt bemötande och snabba svar från kundtjänst!

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Lena. Tack för din rekommendation och fina ord om våran kundservice. Med vänliga hälsningar, Jenny Kundservice

Tage T
Skrev om Skellefteå Kraft

Har nyss twcknat avtal så jag kan inte säga så mycket men hittils har det fungerat bra

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Tage. Vad roligt och varmt tack för din positiva rekommendation! Med vänliga hälsningar, Jenny Kundservice.

Nyttig Carl John J
Skrev om Skellefteå Kraft

Ta bemötande och ännu bättre priser

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Carl John. Stort tack för att du tog dig tid att skriva denna fina rekommendation. Det uppskattar vi verkligen! Med vänliga hälsningar, Jenny Kundservice.

Anders W
Skrev om Skellefteå Kraft

Bli kund 1/3 ni kanske skulle återkomma en tid efter den dagen???

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Anders. Tack för din rekommendation. Med vänliga hälsningar, Jenny Kundservice

Morgan G
Skrev om Skellefteå Kraft

Tydliga svar på de frågor jag ställt. Hoppas detta fortsätter då jag har en pågående installation.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Morgan. Stort tack för din rekommendation. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Max M
Skrev om Skellefteå Kraft

Tecknade elavtal och blev väl informerad och trevligt bemött. Framtiden får utvisa hur samarbetet kommer att fungera!

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Max.. Tack för din rekommendation och att du tog dig tid att skriva denna recension. Hoppas du ska trivas hos oss. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Lars L
Skrev om Skellefteå Kraft

Ettt bra bemötande vid kontakt med Skellefteå kraft. Har både fjärrvärme och el från från Skellefteå kraft som har fungerat mycket Bra. Har tecknat ett nytt elavtal på tre år.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Lars. Tack för din positiva rekommendation. Vi hoppas du ska vara nöjd med ditt nya elavtal hos oss. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.

Gustaf G
Skrev om Skellefteå Kraft

Långa telefonköer annars helt ok.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Gustaf, stort tack för din rekommendation. Vi beklagar väntetiderna men hoppas du fick bra hjälp i din kontakt med oss. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Leif L
Skrev om Skellefteå Kraft

Positivt och med relevant och bra information i samband med frågor om elavtal.

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Leif, tusen tack för din positiva rekommendation. Vi gläds åt att höra att du fick ett bra bemötande i din kontakt med oss. Med vänliga hälsningar, Emma Kundservice

Tino T
Skrev om Skellefteå Kraft

The service was very excellent. But faced difficulty to understand the options in customer care telephone call because it was only in Swedish, didn't have an option for English.

Svar från Skellefteå Kraft

Hello Tino, thank you for your recommendation and your feedback. We are happy to say that we shortly will have information in English when you contact us by phone. Best regards, Emma Customer service

Niklas N
Skrev om Skellefteå Kraft

Kunniga och informationen samt lösa mina problem och frågor

Svar från Skellefteå Kraft

Hej Niklas. Tack för att du tog dig tid att skriva denna positiva rekommendation, det uppskattar vi verkligen. Med vänliga hälsningar, Jessica Kundservice.